Rex' spørgehjørne

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 21:33
Jeg er åben for møde-bestillinger og andre normale spørgsmål...

men først et spørgsmål til DIG!! Må Rex desikere dig ?

*Ler af sin afstemning*

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 25.01.2009 18:10
er det ikke mærkeligt for ham at folk godt kan lide at brændemærke ham? X3
Nemo er stadig en lille pige på de små 6 år

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.01.2009 19:59
Haha jo - det gør ham lidt knotten d:

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 25.01.2009 22:21
Hey^^

1. hvad hva hans første indtryk af kravenoh??

2. hvad synes han om ham??

3. kunne han finde på at tag kampen op igen??

4. kunne han finde på at dolke samson hvis han fik hjælp??
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.01.2009 15:48
1. hvad hva hans første indtryk af kravenoh?? -- En dybt irriterende og arrogant person...

2. hvad synes han om ham?? -- Han bryder sig ikke just om ham. Han er ikke en person han har så meget lyst til at møde igen...

3. kunne han finde på at tag kampen op igen?? -- Ja, det kunne han godt...

4. kunne han finde på at dolke samson hvis han fik hjælp?? -- Ja ! Som det ser ud til nu ! xD
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 22:14
det smukke, evige spørgsmål-

hvad syntes han om yang?

har han nogensinde været forelsket?

hvad er hans svageste punkt? (tænker manipulation, hvad gør ham blød i knæene)
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 12.02.2009 14:21
Yang-
det smukke, evige spørgsmål-

hvad syntes han om yang? - Han synes hun er en smule påtrængende men han synes også at hun virker handlekræftig og stærk.

har han nogensinde været forelsket? - Nej

hvad er hans svageste punkt? - Børn
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 12.02.2009 14:22
Larna -

ok.. nu har 2..eller nej 3 af mine chars skrevet med Rex.. så er vild nysgerrig efter at vide lige med hvad han syntes :P

1. Hvis nu Larna tager kampen mod Samson, med hendes plan. Vil Rex så hjælpe hende.. eller bare være stædig? og bare tænke at det vil han ikke fordi det ikke er hans plan? - Han vil redde hende, da hun jo umuligt vil kunne overleve en kamp imod Samson.

2. Synes han at Larna er barnlig, eller Moden? - Det er svært at sige. Barnlig for sin barnlighed og moden fordi hun virker selvsikker...

og til sidst men ikke mindst..
3. skala fra 1 - 10.. hvor meget hader han Taylor? xD - Kun 7 xD
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 12.02.2009 17:02
Rasha -
Hahaaha 7? xD - ja han hader ham ikke så meget alligevel xD
ntøh..altid noget ;)

ok nyt spørgsmål...
hvad vil han gøre hvis Rasha besøgte ham i hans værelse? - Uha han ville blive meget forlegen og undre sig over hvad hun dog ville ham..
(og Taylor er ikke der) :P
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:07
*At pege anklagende på Rex* Den nysgerrige dims x3

1. Hvorfor er han så interesseret i den evne Lee har?

2. Har han aldrig nogensinde klatret i træer før?

3. Hvis Lee en dag fandt ud af hans evner, og hans tilknytninger til Samson (hun har godt nok aldrig mødt ham, menøh..) hvad ville han så sige hvis hun 'konfronterede' ham? Spurgte ind til det og sådan?

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 00:20
*at pege anklagende på Rex* den nysgerrige dims x3 - No way. Desuden, det er dig der er den nysgerrige, det er jo mit spørgehjørne oO

1. Hvorfor er han så interesseret i den evne Lee har? - Fordi den er unik og enestående. Rex har en tendens til at blive facineret af ting han ikke forstår. Han hungrer efter viden, som Lee hungrer efter føde. Det er hans egen lille forbandelse, som han nu alligevel elsker temmelig højt. Derudover synes han at hun er et interessant person, både pga. udseende, og måske også af alt det hun fortæller. Og hun er blandt de folk der hverken har kastet ham rundt i et værelse (TAYLOR), brændemærket ham (SAMSON og KYO!!), dolket ham (KRAVENOH!), forført ham (YANG) eller set ned på ham (MORGOTH) .... (Grr af alle personer i () xD)

2. Har han aldrig nogensinde klatret i træer før? - Nej. Eller jo, men i bjergene bliver de træer omkring byerne ikke så høje, pga. mangel på sol o. lign. Derudover faldt han engang ned fra et træ og slog sig slemt. Så træer = ondskab.

3. Hvis Lee en dag fandt ud af hans evner, og hans tilknytninger til Samson (hun har godt nok aldrig mødt ham, menøh..) hvad ville han så sige hvis hun 'konfronterede' ham? spurgte ind til det og sådan? - Han ville nok tage hende med til Borgen, fortælle hende om sit liv, sin elendige tilværsel, sin fortid som et mishandlet og udnyttet objekt, om hvordan han ville finde forandring og et liv i "Midterlandet" og hvordan hele hans liv slog bagslag og han fik knust sin fremtid... Bare sådan i grove træk xD
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:23
Jeg har da aldrig sagt noget om at JEG ikke var nysgerrig xD

1. Jeg er lidt doven, såeh... Hvorfor har folk det med ikke at være flinke ved Rex?

2. *At snige et fjolle-spørgsmål ind* Har han nogensinde haft kjole på? 8D

3. Hvad er det helt præcist at Lee egentlig SKYLDER ham for at klatre i det træ? OwO

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 00:36
Jeg har da aldrig sagt noget om at JEG ikke var nysgerrig xD - Touché

1. jeg er lidt doven, såeh... hvorfor har folk det med ikke at være flinke ved Rex? - Fordi han er en særling. De synes vel generelt at en altid-smilende fyr der godt kan lide at sy i folk, samt kun er et sølle våben for de fleste, ikke er så meget værd? Hvad ved jeg d:

2. *at snige et fjolle-spørgsmål ind* har han nogensinde haft kjole på? 8D - Ork ja - Hver dag.... o.o Nej det tvivler jeg stærkt på at han har.

3. hvad er det helt præcist at Lee egentlig SKYLDER ham for at klatre i det træ? OwO - BEROLIGENDE MEDICIN! og en nemmere vej hjem xD
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 01:12
Muahaha… Nu får du travlt >:3

1. Hvem i al verden er den såkaldte Gorilla han deler værelse med? OoO
2. Okay, jeg kan ikke lade være, en uskreven regel siger at man SKAL stille dette spørgsmål; HVAD SYNTES HAN OM LEE?
3. Hvorfor kalder han hende Leara når hun bad ham om ikke at kalde hende det? xD
4. Hvad er hans yndlingsret? ._.
5. Hvis han så Lee i aktion, ikke efter en falk, men en hjort eller noget, ville han så stadig være fascineret når hun begyndte at spise?
6. Kan han danse? Ö
7. Hvorfor har han så skarpe tænder?
8. Hvordan vil han reagere, når Lee fortæller ham, at den eneste ANDEN vej ud er igennem skorstenen? OO
9. Hvordan vil han reagere, når han finder ud af Lees stofmisbrug og trang til alkohol? xD vil han være ligeglad, forsøge at stoppe det..?
10. Har han nogensinde drukket selv?
11. Hvis ja, har han gjort noget han stadig kan krumme tæer over i dag?
12. Hvilket vejr kan han bedst lide?
13. Skjuler han sine følelser, eller har han dem bare ikke?
14. Tænker han stadig på sin familie i ny og næ? Hvis ja, har han tænkt sig at finde dem igen engang?
15. Hvad ville han helst miste? Synet eller hørelsen?
16. Kan han stå på skøjter?
17. Hvis Lee blev ved med at spørge ind til hans evner, ville han så blive muggen i sidste ende?
18. Hvis Lee blev vampyr (det har jeg en lille plan om i baghovedet) og hun fortalte det, hvordan ville han så reagere?
19. Har du et forslag til, hvad jeg kan kalde den pokkers lem? __ __

Jeg tror det er nok for nu xD Min tørst efter viden vil snart blive stillet ^o^

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 17:01
Muahaha… Nu får du travlt >:3 - NOOOH EVIL1

1. Hvem i al verden er den såkaldte Gorilla han deler værelse med? OoO - Taylor xD
2. Okay, jeg kan ikke lade være, en uskreven regel siger at man SKAL stille dette spørgsmål; HVAD SYNTES HAN OM LEE? - OH NO YOU DIDN'T!! - Ej, han kan faktisk rigtig godt lide hende. Hun er det mest interessante individ han har mødt i Krystallandet, derudover synes han at hun er noget for sig, og det interesserer ham en hel del. Altså: Han kan rigtig godt lide hende.
3. Hvorfor kalder han hende Leara når hun bad ham om ikke at kalde hende det? xD - For at være besværlig. Og fordi at han mener at man skal kunne acceptere sit navn.
4. Hvad er hans yndlingsret? ._. - Uha.... En lækker fisk. Laks måske.
5. Hvis han så Lee i aktion, ikke efter en falk, men en hjort eller noget, ville han så stadig være fascineret når hun begyndte at spise? - Ekstremt. Han ville være blæst omkuld, eller sådan. Han er forgabt i hendes evne.
6. Kan han danse? Ö - Han har aldrig lært det...
7. Hvorfor har han så skarpe tænder? - Det er han bare født med. Hans tænder er bare spidse. Bortset fra hjørnetænderne, det er jo sådan nogle flade-gumle-gnaske tænder.
8. Hvordan vil han reagere, når Lee fortæller ham, at den eneste ANDEN vej ud er igennem skorstenen? OO - Han ville bede til at hun ville kunne hjælpe ham op i træet igen xD
9. Hvordan vil han reagere, når han finder ud af Lees stofmisbrug og trang til alkohol? xD vil han være ligeglad, forsøge at stoppe det..? - Han ville helt klart stoppe det, om han så skulle låse hende inde i en kasse. Han ville ikke lade en person med sådan en fantastisk evne, udslette sig selv. Derudover er hun jo også, i hans øjne, en ensom, lille, skrøbelig pige, som skal passes på.
10. Har han nogensinde drukket selv? - Ja og han er glad for alkohol, lidt for glad måske. Men han har aldrig været beruset.
11. Hvis ja, har han gjort noget han stadig kan krumme tæer over i dag? - Nej. Som sagt har han aldrig været beruset, da han udemærket ved at han er letpåvirkelig af alkohol, så han tager altid maks ét glas af det han drikker.
12. Hvilket vejr kan han bedst lide? - Regn! Det er en god grund til at blive i sengen.
13. Skjuler han sine følelser, eller har han dem bare ikke? - Han har skam følelser. Det har alle jo et eller andet sted, men han har været igennem så mange forfærdelige ting, så han har valgt at gemme sine følelser langt væk.
14. Tænker han stadig på sin familie i ny og næ? Hvis ja, har han tænkt sig at finde dem igen engang? - Ja han tænker på dem hver dag. Når han vågner ønsker han dem godmorgen og om aftenen ønsker han dem godnat. Han tænker på dem altid og kunne da godt finde på at tage hjem en dag.
15. Hvad ville han helst miste? Synet eller hørelsen? - Synet. Man behøver ikke se noget for at elske det, men lyd, sang, tale og stemmer er noget man ikke kan leve uden.
16. Kan han stå på skøjter? - Nej . Han er nok en "bambi på glatis"-type.
17. Hvis Lee blev ved med at spørge ind til hans evner, ville han så blive muggen i sidste ende? - Nej. Slet ikke. Det ville blot more ham, men han ville nok ikke fortælle hende det, før det blev nødvendigt.
18. Hvis Lee blev vampyr (det har jeg en lille plan om i baghovedet) og hun fortalte det, hvordan ville han så reagere? - Han ville hjælpe hende med at komme igennem tilværelsen (:
19. Har du et forslag til, hvad jeg kan kalde den pokkers lem? __ __ En låge xD Eller en åbning med en vippedør xD

Jeg tror det er nok for nu xD Min tørst efter viden vil snart blive stillet ^o^ -- Bleh
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 17:10
Uh, tak for svarene ^^ *At være blevet meget klog*

1. Ryger han? xD og hvis ja, hvor mange om dagen? Owo

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 17:17
Uh, tak for svarene ^^ *At være blevet meget klog* - Godt måske skulle jeg blive skolelære... hmmm o_o

1. Ryger han? xD og hvis ja, hvor mange om dagen? Owo - Kun når han er alene og tænker... Eller har problemer... Eller har nogle store og interessante ting at koncentrere sig om. Fx Learas evne.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:30
1. Har HAN nogensinde gjort noget han fortryder inderligt?? hvis ja, hvilket?
2. kan han lide blomster?
3. hvad er hans yndlingsdyr? Ö

... Okay, jeg var lidt ukreativ Oo

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 18:43
1. Har HAN nogensinde gjort noget han fortryder inderligt?? hvis ja, hvilket? - Humm... Nej det har han ikke. Rex tænker ofte grundigt over det han gør. Hvis ikke, så tænker han slet ikke, så gør han det bare.
2. kan han lide blomster? - Hvordan kan man hade blomster? xD Så ja - det kan han vel godt. Sådan da.
3. hvad er hans yndlingsdyr? Ö - Ravnen. Fordi det er et glemt dyr, der ikke behøver kæmpe for at få sin vilje igennem - Den flyver bare væk og er ligeglad med at de andre fugle kalder den en krsyster.

... Okay, jeg var lidt ukreativ Oo
- Ja ... xD Ej.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:49
1. har han nogensinde haft et kæledyr?
2. hvis han levede i nutiden, hvilket slags slik ville han så foretrække?
3. kan han lide at høre historie og fortællinger?
4. kan han lide at få læst op?

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1