Muahaha… Nu får du travlt >:3 - NOOOH EVIL1
1. Hvem i al verden er den såkaldte Gorilla han deler værelse med? OoO - Taylor xD
2. Okay, jeg kan ikke lade være, en uskreven regel siger at man SKAL stille dette spørgsmål; HVAD SYNTES HAN OM LEE? - OH NO YOU DIDN'T!! - Ej, han kan faktisk rigtig godt lide hende. Hun er det mest interessante individ han har mødt i Krystallandet, derudover synes han at hun er noget for sig, og det interesserer ham en hel del. Altså: Han kan rigtig godt lide hende.
3. Hvorfor kalder han hende Leara når hun bad ham om ikke at kalde hende det? xD - For at være besværlig. Og fordi at han mener at man skal kunne acceptere sit navn.
4. Hvad er hans yndlingsret? ._. - Uha.... En lækker fisk. Laks måske.
5. Hvis han så Lee i aktion, ikke efter en falk, men en hjort eller noget, ville han så stadig være fascineret når hun begyndte at spise? - Ekstremt. Han ville være blæst omkuld, eller sådan. Han er forgabt i hendes evne.
6. Kan han danse? Ö - Han har aldrig lært det...
7. Hvorfor har han så skarpe tænder? - Det er han bare født med. Hans tænder er bare spidse. Bortset fra hjørnetænderne, det er jo sådan nogle flade-gumle-gnaske tænder.
8. Hvordan vil han reagere, når Lee fortæller ham, at den eneste ANDEN vej ud er igennem skorstenen? OO - Han ville bede til at hun ville kunne hjælpe ham op i træet igen xD
9. Hvordan vil han reagere, når han finder ud af Lees stofmisbrug og trang til alkohol? xD vil han være ligeglad, forsøge at stoppe det..? - Han ville helt klart stoppe det, om han så skulle låse hende inde i en kasse. Han ville ikke lade en person med sådan en fantastisk evne, udslette sig selv. Derudover er hun jo også, i hans øjne, en ensom, lille, skrøbelig pige, som skal passes på.
10. Har han nogensinde drukket selv? - Ja og han er glad for alkohol, lidt for glad måske. Men han har aldrig været beruset.
11. Hvis ja, har han gjort noget han stadig kan krumme tæer over i dag? - Nej. Som sagt har han aldrig været beruset, da han udemærket ved at han er letpåvirkelig af alkohol, så han tager altid maks ét glas af det han drikker.
12. Hvilket vejr kan han bedst lide? - Regn! Det er en god grund til at blive i sengen.
13. Skjuler han sine følelser, eller har han dem bare ikke? - Han har skam følelser. Det har alle jo et eller andet sted, men han har været igennem så mange forfærdelige ting, så han har valgt at gemme sine følelser langt væk.
14. Tænker han stadig på sin familie i ny og næ? Hvis ja, har han tænkt sig at finde dem igen engang? - Ja han tænker på dem hver dag. Når han vågner ønsker han dem godmorgen og om aftenen ønsker han dem godnat. Han tænker på dem altid og kunne da godt finde på at tage hjem en dag.
15. Hvad ville han helst miste? Synet eller hørelsen? - Synet. Man behøver ikke se noget for at elske det, men lyd, sang, tale og stemmer er noget man ikke kan leve uden.
16. Kan han stå på skøjter? - Nej . Han er nok en "bambi på glatis"-type.
17. Hvis Lee blev ved med at spørge ind til hans evner, ville han så blive muggen i sidste ende? - Nej. Slet ikke. Det ville blot more ham, men han ville nok ikke fortælle hende det, før det blev nødvendigt.
18. Hvis Lee blev vampyr (det har jeg en lille plan om i baghovedet) og hun fortalte det, hvordan ville han så reagere? - Han ville hjælpe hende med at komme igennem tilværelsen (:
19. Har du et forslag til, hvad jeg kan kalde den pokkers lem? __ __ En låge xD Eller en åbning med en vippedør xD
Jeg tror det er nok for nu xD Min tørst efter viden vil snart blive stillet ^o^ -- Bleh