Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Spørg Ayoka om alt i hele verden !^^ elsker spørgsmål =DD
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.09.2008 16:48
Nogle få spørgsmål fra mig af! (:

Han er i virkeligheden en dreng, men forvandles til en pige, når han er 'dæmon jager,' ikke? :3
Yndlingsfarve?
Yndlings blomst?
Er han til piger eller drenge?
Hvad er hans første indtryk af Mirale, selvom han ikke har snakket med hende? (ja, jeg er også Mira. ^^'')
Naíshca Sia Niakaro
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han er i virkeligheden en dreng, men forvandles til en pige, når han er 'dæmon jager,' ikke? :3 Ja ^^

Yndlingsfarve? blå ^^

Yndlings blomst? eh... en viol tror jeg xD

Er han til piger eller drenge? eeh... godt spørgsmål.. xD o.o ved han ikke endnu

Hvad er hans første indtryk af Mirale, selvom han ikke har snakket med hende? (ja, jeg er også Mira. ^^'') ikke rigtig så meget xD.. at.. hun var der xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

1. Ja.. xD en dag gør han det.. men han er ked af det over at Samson brændte i Cery's jakke.. Han har planer om at sætte ild til Samsons klædeskab en dag som hævn.. xD høhø.. men hvis han virkelig får brug for det.. så kalder han..

2. han er jo i starten af teenage årene.. så alt den slags begynder så småt at være spændende.. xD han tænker ikke på sex og den slags endnu o.o han bliver bare facineret.. og eftersom Rasha jo ikke havde såå forfærdeligt meget tøj på.. så vækker det jo hans nysgerrighed xD..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.03.2009 13:37
 Han har planer om at sætte ild til Samsons klædeskab en dag som hævn.. xD høhø.. 

Whoooooooooot? Ö Stakkels Samse >_< Så skal han jo til at rende uden tøj? oO
Nå nå xD

Men for ikke at spamme...

Hvilken hævn på Samson ville være den bedste for Ayoka?

Hvordan ville Ayoka reagere, hvis Samson pludselig skadede Cery - selvom han ikke kender ham, men kan hurtigt komme til det? xD

Hvordan ville han reagere, hvis han pludselig lå i en seng fuldt opredt som en kongeligs, og tjenere kom og tiltalte ham som en slags herre? Ö
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hvilken hævn på Samson ville være den bedste for Ayoka? At brændemærke Samson lige i fjæset xD og derefter spærre ham inde et sted hvor han ikke kan komme ud på egen hånd.. XD kort sagt: udsætte ham for det samme som han udsatte Ayoka for.

Hvordan ville Ayoka reagere, hvis Samson pludselig skadede Cery - selvom han ikke kender ham, men kan hurtigt komme til det? xD Han ville blive pænt sur.. Nej.. rasende faktisk.. Og gå i psykopater mode og ikke standse med at angribe før hans krop ikke kunne bevæge sig mere xD

Hvordan ville han reagere, hvis han pludselig lå i en seng fuldt opredt som en kongeligs, og tjenere kom og tiltalte ham som en slags herre? Ö Tror den første tanke ville være: "... shit.. hvem er jeg blevet tvangsgiftet med?!" xD
Ayoka Kyoobito

Ayoka Kyoobito

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 150 cm

Cassa 08.06.2009 20:37
*slår Samson XDD*

Og fordi Samson slettede min bruger ved en fejl.. skriver jeg lige her: den her tråd tilhører altså IKKE en slettet bruger! XD

billede 1: Ayoka i sin normale skikkelse.
billede 2: Ayoka i sin "demonhunter" skikkelse.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.06.2009 21:02
UUUUNGYYYYYYLD! Ö *pive*

Men men... for at trøste dig, så kommer jeg med nogle spørgsmål ^^ (hvis det er nogen trøst overhovedet, og ikke bare yderligere pine :D )

Hvad ville Ayoka helst være? En bue, et sværd, en økse, en le, en fe? xD (en fe rimer på en le, derfor kom den med X3 )

Hvad afskyr han mest? En trold, en hjerneskadet person, en fe, en lille og grim gnom, eller Samson? xD

Tror Ayoka, at Samson har nogen planer med ham? :b

Hvad frygter han aller mest at der for fremtiden vil ske?
//Nova \\

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.06.2009 21:11
skam dig xDD!! (Ja er også Ayoka.. gider ik skifte bruger xD)

Hvad ville Ayoka helst være? En bue, et sværd, en økse, en le, en fe? xD (en fe rimer på en le, derfor kom den med X3 ) .. en økse tror jeg xDD.. eller et sværd? alt efter hvad der er mest "mandigt".. *fnis* høh.. pubertetsknægt!

Hvad afskyr han mest? En trold, en hjerneskadet person, en fe, en lille og grim gnom, eller Samson? xD .. han afskyr nok mest Samson.. altså hans personlighed.. xD

Tror Ayoka, at Samson har nogen planer med ham? :b ... næh XD..

Hvad frygter han aller mest at der for fremtiden vil ske? at hver gang han knytter bånd til nogle, vil de dø eller forsvinde

Spørg Sharlen
//Sharlen Mufasa Carlisle
Tiltales: Fader Carlisle
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.06.2009 21:25
Grrrwr! Skammer mig allerede! Ö - nej vent, det er overstået :3

Hvor langt vil han gå, for at dræbe en dæmon? :3

Hvad er det grimeste dyr, han nogen sinde har set?

Hvad ville han gøre, hvis han blev forvandlet til en tro kopi af Brutus (tyren)? xD
//Nova \\

Prividyenya

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 17 år

Højde / 164 cm

Hvad ville Ayoka gøre vis han blev forvandlet til en ko OwO!?

Hvad ville han gøre vis nu at han landede i vores 'verden' og fangirls overfaldte ham og skreg "BISHOUNEEEEN"

Fritte eller mink?

Burger eller hotdog! 8D?
Floating as a ghost through events, forever unnoticed.

Doll af Chess >:3
Base: http://chaossoda.deviantart.com
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.07.2009 17:47
nu gider jeg ikke lige skifte bruger.. xD så svarer bare på den her account..

Samson-
Hvor langt vil han gå, for at dræbe en dæmon? :3 så langt det kræves tror jeg o.o

Hvad er det grimeste dyr, han nogen sinde har set? eeeh.. Samson.. (joke XD) ej .. tror det må være en muldvarp

Hvad ville han gøre, hvis han blev forvandlet til en tro kopi af Brutus (tyren)? xD græde.. xD og bagefter ville han forsøge at narre Samson.. xD og så stange ham i hjel.

Prividyenya-

Hvad ville Ayoka gøre vis han blev forvandlet til en ko OwO!? græde.. xD

Hvad ville han gøre vis nu at han landede i vores 'verden' og fangirls overfaldte ham og skreg "BISHOUNEEEEN" ... græde...? XD og flygte

Fritte eller mink? fritte tror jeg xD

Burger eller hotdog! 8D? Burger xD

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1