Et gammelt kroget træ, som strækker sig udover sumpen

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.08.2008 21:15
Himlen er rød, og en kølig sommerbrise rusker en smule i nogle blade, på det gamle krogede træ. Træet var fuld af revner, og det snoede sig nærmest. Dets stamme var meget tykt, og hvis man fælede det, ville det nok være omtrænt 200 år gammelt. Så stammen var meget tyk, da hver en ring ville tælle for et år. Men længere oppe i træet, var der en af dets tykke grene, der snoede sig udover sumpen, og på den gren, sad Samson, med begge ben udover grenen, mens han så på himlen.
Hans hat hang på ryggen, i stedet for at have den på hovedet. Snoren sad lige op til halsen, med dødninge hovedet forneden af snoren, og i spidsen sad kvasten som altid.
Samson nød lidt at være i fred. Det var meget rart engang imellem. Men så heller ikke for tit, for så blev det for kedeligt. Men nu var det også sjællent at han fik lov til at være alene. Der skulle altid komme nogen og forstyrre ham.
Mon ikke der kom en i aften også?
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 03.08.2008 21:21
Murizz kommer langsomt gående, med armene lagt over kors og blikket vendt mod jorden. Han har øjnene halvt lukkede, og han aner egentlig ikke hvor han er. Han er bare ude at gå, for at tænke lidt, men hver gang han gør det, ender han det mest mærkelige sted. Denne gang, sumpen. Det har han dog ikke lagt mærke til endnu. Han lægger heller ikke mærke til Samson. Han tager sig lidt efter hurtigt til armen, hvor brændmærket sidder. Et lille piv kommer fra ham og han falder ned på knæ, stadig med hånden holdende på armen.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.08.2008 21:34
Samson mærker en hvis magisk tilknytning komme nærmere sig.
Han drejer hovedet, og opdager med det samme Murizz, der nu faldt ned på knæ - tagende sig til brændemærket.
Samson kunne ikke lade være med at smile.
*virkningen har taget til..* tænkte Samson og smilte tilfredst.
Han hoppede ned af grenen, men ramte ikke jorden. Det så tværtimod ud som om, at han svævede roligt ned på jorden - han brugte selvfølgelig sin magnetisme evne, og lod sig tiltrække til en vis punkt på jorden, stille og roligt.
Samson stod nu omsider foran Murizz, og så ned på ham. Han bøjede sig ned, og prøvede at fjerne Murizz' hånd, for at se brændemærket.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 03.08.2008 21:43
Han fjerner kort hånden og ser på brandmærket. Han piver kort igen, denne gang lidt højere. Han lægger en hånd for det igen og læner sig let forover. Han skæver så til Samson, da han står foran ham. Han piver kort, da han fjerner hans hånd. Han prøver kort at hive sin hånd til sig.
"Slip mig.. Lad mig være. Jeg vil væk fra dig," siger han lavt. Han bider sig let i læben.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.08.2008 21:52
Samson ignorerer Murizz' ord. Han slipper Murizz' hånd, ligeså snart han får fjernet den fra brændemærket.
Han lægger i stedet hånden PÅ brændemærket.
Samson lægger hovedet let på skrå. En lille vind blæser op, og det tog en smule fat i Samsons hår. Det lange hår føg lidt omkring ham, og noget af pandehåret røg helt ind foran hans øjne, men Samson kunne stadig se brændemærket, men Murizz ville bare ikke kunne se Samsons øjne.

"Det er utroligt hvad magi kan gøre, ikke sandt?" Sagde Samson og slikkede lidt 'tørstigt' på sine læber.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 03.08.2008 22:02
Han piver lavt. Han rejser sig så op og går nogle få skridt væk fra ham. Han holder dog blikket på ham.
Han trækker sit ærme lidt op, for at dække brændmærket til.
Han svarer ham ikke, han ser bare lettere skræmt på ham.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.08.2008 22:06
Samson smiler køligt for sig selv, og retter sig op.
*Den magiske binding er trådt i kræft. Nu kan det efterhånden for alvor begynde..* Samson smilte et stort selvtilfredst smil, men som var ret så skræmmende, eftersom det jo var Samson der smilte på den måde!
Han lod undrende nok bare lade Murizz gå de par skridt væk fra ham.

"Murizz. Du vil ikke kunne undslippe mig mere.. Jeg kan opspore dig, hvorend du er! Eller.. tilkalde dig!" Samson grinte et lille ondskabsfuldt smil, og gned sine hænder lidt. Han mumlede nogle ubetydelige ord, og med disse ord, forsøgte han at tilkalde en af sine ydmyge slaver - yang.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 03.08.2008 22:11
i det samme kommer yang løbende i ulvform... det ser ret komisk ud, for hun kæmper imod sin egen krop. hvorfor hun helt præcist er her, ved hun ikke, hun ved bare, at det ikke er godt...

"SLIP MIG!" knurrer hun til samson... tilsidst står hun dog helt henne ved hans side. forvandler sig til menneske, og ser vredt på ham.

"Hvad vil du nu?!"
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 03.08.2008 22:19
Han lægger hånden mod brændmærket igen, eller rettere mod blusen, men der hvor brændmærket sidder.
Han reagere ikke rigtig på det Samson siger, han står bare og ser på ham, med et lettere surmulende blik.
Så vender han hurtigt blikket mod Yang. Han ser på hende med store øjne, før han ser mod Samson igen.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.08.2008 22:25
Samson ignorerer lidt Yangs spørgsmål.

"Som du ser.. Murizz.. Du vil ikke kunne undgå mig.. ligesom min lille skat her..," han strør sin finger over Yangs kind (?), og betragter hende.

"Jamen.. hvem er det lige vi har her? Sikke en overraskelse.. Sikke en.. glæde..," siger Samson med sådan en falsk sødme, så det er til at brække sig over.

"HA!" Samson bryder ud i en gnækkende latter, men den stopper atter lidt efter, inden han ser lidt på Yang igen.

"Du prøvede rigtigt at flygte sidste gang....," Samson kom i tanke om deres sidste møde. Hvor hun spyttede ham i ansigtet! Sikke en opførsel!

"Du skal bøøøødee!" snerrede OG hvæsede Samson på engang, og hans vrede fyldtes op til næsten kogepunktet - det ville kunne mærkes i brændemærkerne.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 03.08.2008 22:33
hun trækker sig væk af væmmelse, da samson stryger hende over kinden.

"DU... RØR... MIG... IKKE!" hvæser hun, og drejer om på hælen... pludselig begynder hendes brændemærke at svide. hun gisper, og falder ned på knæ.

"og jeg er ikke din... SKAT!" hun ser vredt på ham. vinden ved træet leger med hendes tjavsede hår. hun betragter murriz, og mimer et "Flygt" til ham. hun ser lidt ængsteligt op på samson, da han begynder at syde af raseri... og himler så med øjnene...
~no pain, no gain ~

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 03.08.2008 22:42
Han står bare og ser på dem, med et rimelig skræmt blik. Den eneste måde han bevæger sig på lige nu, er ved at blinke. Ellers gør han intet. Han er som sømmet fast til jorden, for bange til overhovedet at gøre noget.
Han ser lidt på Yang, ryster så svagt på hovedet, før han falder ned på knæ med et lille skrig. Han holder fortsat hånden for brændmærket. Der glider nogle få tårer ned af kinderne på ham, mens han skæver til Samson og Yang.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.08.2008 22:48
Samson hæver sin hage lidt, og betragter dem begge - nede på knæ. Hans temerament sydede stadig.

"I skal lære at kende jeres rette plads... Og jeg hentyder mest til dig.. " han så hen mod Yang.

".. Yang..," Han havde tænkt sig at straffe hende, eftersom det hun sidst havde gjort mod ham. En spytklat i hovedet var værre end slag - synes Samson. Højest frækt!

Han ser lidt på hendes brændemærke, og får det nu til at gøre yderst ondt. Som en kniv der nærmest borer sig igennem.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 03.08.2008 22:53
hun skriger højt, og en smertens tåre triller ned af venstre kind. hun skuler til samson.
"jeg ved, at min plads hvertfald IKKE er for dine fødder!" får hun sagt, inden smerten igen borer sig ind i hendes skulder. hun stønner, og holder om sin skulder, for at få smerten til at holde op... hendes blodplettede skjorte nærmest brænder imod hendes hud, og tårerne strømmer ned af hendes kinder..

"stop... jeg vil gøre alt!" stønner hun, og falder så sammen på den fugtige jord...
~no pain, no gain ~

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 03.08.2008 22:56
Han vender blikket mod jorden, bider sig så hårdt i læben, før han ligger sig ned på jorden, helt sammenkrøllet, stadig med en hånd holdende på armen. Der lyder nogle få små piv fra ham, mens han ligger og vrider sig lidt på jorden. Han begynder så at ryste svagt.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.08.2008 23:01
Samson laver en lille grimasse over Yangs kommentar.

"En skønne dag min skat.." snerrede Samson. Han kaldte hende kun hende for skat, fordi han vidste at det irriterede hende så meget som det nu engang gjorde.

Han så lidt på dem begge.

"I kan prøve at flygte alt hvad I kan, fra mig, men det vil ikke hjælpe.."
Samson så hen på Murizz.

"Ingen vil kunne forsvare jer.. Selv ikke Kemarano.. Han er svag, Murizz. Svag siger jeg dig. Han vil meget snart ikke engang kunne forsvare sig selv..," Samson grinte næsten hysterisk over tanken om sin lille plan han havde med Kemarano, sin fætter..

Han tog sin hat på, som før havde hængt på ryggen.

"På gensyn ydmyge slaver..," kom det fra ham med en halvhæs stemme, og midt i et buk, gik han op i flammer. Flammen susede væk fra stedet, ind mellem træerne, indtil han var helt væk...

//out.. hyg jer (;
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 03.08.2008 23:08
Han skæver mod Samson, da han snakker til ham. Han bliver dog liggende, indtil Samson er væk, hvorefter han rejser sig op og løber derfra.

//Out.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.08.2008 20:00
da samson er gået, rejser hun sig forsigtigt op.

*sikke en kujon jeg er!" tænker hun, og sætter kurs imod træningsarenaen. nu skulle hun have trænet sine kræfter!

//out
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 20.09.2008 12:30
En skikkelse trådte frem fra de mange skygger. Lucius mådte erkende, at hans stedsans nok ikke var, hvad han gerne så den var. Det blæste frygteligt, så han havde kastet et halstørklæde om halsen. Folk der snøftede med snodt hængede ud af næsen og spredte bakterier hver gang de hostede, var noget af det der irriterrende ham mest. De var ækelt.
Han stoppede op og så sig omkrinng. Sumpen og de døde træer, lå et par metere foran ham. Han indså, at han burde være drejet til højre timen før

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Peyton Advertencia

Peyton Advertencia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Mirale 20.09.2008 12:38
Peyton trådte langsomt igennem det høje krat, som bl.a. bestod af brændenælder og tørre bregner, mens hun spejdede ud over sumpen. Hun havde aldrig nogensinde bevæget sig herud før. Hun måtte indrømme, at hun havde været alt for tillidsfuld til den mystiske mand, som havde forsikret hende, at hun blot skulle dreje til højre hvor stien delte sig, for at komme ind til byen. Hendes stedsans var heller ikke alt for god, for hun havde allerede glemt hvordan hun kom tilbage ud herfra. Hun fortsatte dog videre igennem krattet, selvom hendes ben var begyndt at brænde på grund af brændenælderne, men hun havde en eller anden idé om, at hun måske kunne krydse sumpen..
basen er fra disappeard.
~ Peyton Elisabeth Advertencia ~
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Venus Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 11