"En time. Det burde jeg lige kunne klare..." Samantha rettede let på fronten af kjolen, flyttende tvillingerne bedre på plads så de to sig bedst muligt ud... og ikke hoppede ud. Hun skulle trods alt stadig være en pæn adelige. På overfladen. I hovedet var hun så småt begyndt at bygge en rolle op, så hun havde lidt at byde til med i en samtale og ikke kun havde sit udseende at arbejde med.
Hun lod en perlende latter følge Logans næste ord.
"Du kan være min Lord senere... hvis du ikke lade mig vente for længe på dig..." Smilet han fik talte mere end ordene om hvad hun havde i tankerne.
Allerede et stykke før døren havde Samantha skiftet til den adelige kvinde hun skulle spille. Hun holdt sig rankere, bevægede sig med en afmålt og indlært elegance og uden et blik på omgivelserne. Stedet de stillede mod var ikke for almene borgere og som hun sejlede forbi mændene ved døren lod de spørgsmålene falde til Logan. Ganske som det skulle være. Han nåede helt op til hende i en skygge på vejen og gav hende anvisning nok til at finde den herre han ønskede hende at distrahere.
"Han ligner da også en der trænger til lidt bedre selskab..." Hun havde dårligt bevæget læberne som hun sagde det.
"En time." Hun kunne måske holde manden hen længere, men hvorfor give ekstra for gælden der skulle betales.
Uden et blik til Logan fortsatte hun ind og lod blikket glide søgende over rummet. En lille utilfreds mine gled frem på hendes træk, som blikket var nået rundt og hun tydeligt ikke havde fundet hvad hun søgte. Så lod hun det glide ud endnu engang, findende et ledig bord ved siden af Lord Baristons og søgende mod det med en alt andet end tålmodig mine.
Hun havde fanget fleres opmærksomhed, men heldigvis også den ønskedes. Han lod hende kun tage plads og virke til at ville blive før han indledte en samtale og inden længe havde lokket nok af en historie fra hende at hun havde skiftet mimik til at se ham interesseret an.
Spillet var i gang og Logans tidsfrist det samme.
//OOC: Jeg tænker du kan trække ham ud, skubbe tid og lade ham komme tilbage? Tid brugt op til dig ^^
"She is free, as all of us are free - to sail as she wishes and to steal as she may"