Leah
Danserinde - Healer - Jæger
Det gjorde hende rigtig meget nysgerrig det han sagde, især da ordet leg kom ud af hans mund. Hun lod en hånd hvile sig på hendes kind, og hendes øjne hvilede sig på hans ansigt. Det var rart for hende at hun nu kunne sidde og se ham tættere på, eftersom at han så meget mere dyster ud på afstand, lidt mere uhyggelig også. Da hun så var kommet tættere på, kunne hun se at han faktisk havde noget venligt over sig. Hun smillede, og løftede kruset op til munden, tog en stor slurk, og satte det ned på bordet igen. Hvis hun skulle vælge at lege med en af personerne herinde, ville hun nok vælge Oswald, eftersom de andre havde et mere uhyggeligt blik, samt de alle så ud til at sidde med skumle planer, hvilket gjorde hende utryg, og lidt mere nervøs end hun allerede var. Hun lod blikket falde ned mod kruset, og valgte at lægge begge hænder rundt om det. Hun havde fortsat et smil på læben, og kunne så småt mærke nogle hårtotter kom ind foran hendes ene øje, dog fjernede hun det ikke, det generede hende ikke sådan helt vildt meget i øjeblikket
"Hvad laver du herinde helt alene"spurgte hun så i en venlig tone, med et præg af nysgerrighed.
Da han nævnte at den slags leg, var mest hentydet til private rum, var hun blevet endnu mere nysgerrig, især fordi hun gerne ville vide hvad leg det var han mente. Gad vide, om det var en sjov leg, eller om det var noget helt andet noget, det var svært at regne ud. Hun var rigtig nysgerrig, og kunne ikke lade være med at smile lidt større, og kiggede op på ham
"Hvilke lege tænker du på"spurgte hun så undrende, med hovedet på skrå. Hun lænede sig lidt tilbage i stolen, og kunne mærke at hendes fod havde rørt hans under bordet, hvilket ikke var meningen, godt nok var det ikke så hårdt, hendes fod var blot puffet lidt til hans.
Hans spørgsmål om hvad hun lavede her, fik hende til at kigge lidt rundt på de forskellige personer der sad herinde. Hendes blik mødte nogle af dem indimellem, og det fik hendes hår til at rejse sig ved tanken, samt hun begyndte at ryste en lille smule. Så vendte hun blikket tilbage på ham igen
"Jeg ville blot have lidt at drikke, og se mig omkring"svarede hun med et smil, mens hun sad med kruset i hænderne, og vippede lidt med den ene fod
"Og så ville jeg se om der var en der ville holde mig med selskab, eftersom det er ensomt at gå rundt alene"fortsatte hun så, efterfulgt af en munter latter. Hun flyttede ikke blikket fra ham, men lod hendes øjne hvile sig på hans ansigt, han så ganske sød ud, der var skam også noget tiltrækkende over ham.