Da Ezra spurgte, om han havde det godt, gik Hector i panik. De andre kunne se det, frygten og panikken strålede ud af ham, og nu kunne alle andre også se det, og så ville de vide, at han bare var en svag, lille lort, det ikke kunne en skid. De kunne bare tage ham og gøre hvad som helst med ham, og han var for svag til at kæmpe imod; han kunne ikke beskytte sig selv, han kunne ikke beskytte Juno, han kunne ikke beskytte Juno, Ezra eller nogen som helst anden, han bare brød sig en lille smule om. Hvis bare hans hjerteslag ville blive lidt lavere, så han kunne høre sig tænke, så han kunne samle sig, men det skete ikke. Det føltes, som om nogen slog på en kæmpe stortromme lige ved siden af hans halvspidse ører, og det var fuldstændig umuligt at koncentrere sig om andet.
Det føltes, som om Hector havde siddet dér, forstenet i panik, i flere minutter, men i virkeligheden var det vist kun et sekund eller to, inden Juno lagde armen om Hector og fik Hector til at spjætte i overraskelse på stolen.
"J-jeg har det fint," sagde han og fremtvang et smil til Ezra, selvom han godt vidste nu, at han på ingen måde så ud til at have det fint. Han var så bleg, han kunne blive, hans pande og kinder var klamme af koldsved, og hans øjne var blanke og flakkende. Han havde allermest lyst til at gemme sit ansigt mod Junos bryst og bare... forsvinde lidt fra det hele, men det kunne han ikke. Juno var den, der havde haft de hårdest af de to, det var
ham, der skulle passes på, ikke Hector. Hector skulle bare lige tage sig sammen. Han skulle bare lige...
"Jeg skal bare pisse," fik han annonceret og rejste sig. Hans ben føltes svage, selvom de var den stærkeste del af ham, og hans syn sejlede i svimmelhed, men det lykkedes ham at vende sig og stavre mod døren til udhuset ved hjælp af stolerygge og skuldre på fremmede, han kunne støtte sig mod.
Han sparkede døren til udhuset i, så snart han var kommet ind, og han sank ned på knæ, foroverbøjet med begge hænder på det ulækre gulv, mens han forsøgte at få styr på sin vejrtrækning, der lød som om, han havde løbet bymuren rundt tre gange uden pauser.
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig