Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 07.06.2018 18:50
Tid: Aften
Vejr: En smule vind, aftensol 
Omgivelser: Bliver beskrevet i indlægget
Påklædning: Bliver beskrevet i indlægget

Der var lækkert vejr på festivalpladsen i landsbyen, der var ikke særlig koldt på trods af at det var aften. Der var en god blanding mellem kølligt og varmt, sådan godt tilpas. Aftensolen skinnede en smule blandt de få skyer der var fremme på himlen, det var ikke fordi der var meget solskin, men en smuk og forfriskende aftensol det var der. Der var mange folk på festivalpladsen, men det var der måske tit så det var måske ikke helt så overraskende. De fleste så ikke ud til at fryse, de så mere ud som om de godt kunne lide vejret, og nød aftensolen, og den skønne balance mellem koldt og varmt. 
Der var boder der var åbne, og enkle gade musikere var fuld igang med at spille musik, i næsten vildt forskellige toner og stilarter.  Det lød meget godt, og det tiltræk rigtig mange folk, en helt masse var også begyndt at danse til musikken, og ikke bare med dem selv, nej med hinanden.

Henne ved en bod, hvor de solgte krydderier og blomster stod Zoey, med det lange røde hår, de mørkeblå øjne, og den mystiske samt unikke udstråling som kunne tiltrække enhver mand næsten. Dog tænkte hun slet ikke på sådanne ting, hun stod blot og betragtede de mange forskellige krydderier og blomster, var der noget hun godt kunne lide synet af så var det blomster. Selv hendes kjole var blomster print, og på fødderne havde hun et par sorte sandaler med en lille hæl på, og hun havde enlig tilpas beklædning på som passede lige til det vejr som der var på denne aften. Det var sjovt at boderne, og gade musikerne og de mange folk var ude om aftenen, og bare hyggede sig, men det var måske fordi der ikke var så mørkt endnu, og fordi der var varmt nok til at man kunne. 

Zoey stod og kiggede skiftevis mellem blomsterne og krydderierne, dog vidste hun ikke om hun skulle købe sig nogle, hun var nemlig også nysgerrig på hvad de andre boder havde at tilbyde, og hvad der mon blev solgt ved dem. Hun havde stået ved denne bod i noget tid, og havde enlig ikke rigtigt kigget sig ordenligt omkring, så hun vidste slet ikke om hun kendte nogen her på festivalpladsen, det kunne være der var nogen hun havde set før, men tanken havde slet ikke strejfet hende særlig meget. Hun blev bare stående og kiggede på kvinden der stod ved boden, hun sendte kvinden et smil, og lod øjnene falde hen på en hylde hvor der var krukker med de smukkeste blomster i, en masse flotte farver, det var næsten svært at kigge væk"Wow"kom det bare ud af Zoey s læber, med et beundrende og overrasket udtryk over hele ansigtet.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 30.06.2018 14:57
Davian havde lagt om længe lukket sin kro for at se på markedet for andre øl, eller noget andet mad. Han skulle jo være opdateret om der var noget nyt på market han skulle fremføre sin kro, eller om alt bare skulle være ved det gamle. Han havde bevæget til festival og der var godt fyldt med mennesker det var der ingen tvivl om. Det var lige før han aldrig var kommet frem til sin distination fordi der var så mange. Han kiggede lidt rundt for at finde ud af hvor der var smagsprøver på øl, og mad. Han brugte sine færdighedder i at snakke andre sprog for at være sikker på han kom det rigtige sted hen. De fleste var overrasket over at han snakkede de forskellige modersmål og ikke kun snakkede elversprog. Næh Davian kunne mange forskellige sprog og han elskede det at han kunne snakke med andre på deres sprog, det gav altid en god kommentar med på vejen, og det var altid rart at blive anerkendt selvom han var elver.

Det var ikke lige frem elvere var særlige populær i disse tider, men Davian var faktisk ikke andet end lige glad. Han kunne godt lide lidt opmærksomhed, også selvom det var den dårlige af slagsen.
Nu ejede han jo også en kro hvor alle racer var velkommen, selvom det var i Skovfortet og det lå tæt på Elverly. Ældsterådet var ikke lige frem særlig glad for det, men Davian var faktisk lige glad. For ham handlede det om at alle skulle have en plads til hvor de ville være, og ældsterådet måtte tage sig lidt sammen og ikke være så snæversynet, når det kom til racer. Hvad skulle alle halv elverne sige hvis de ikke kunne finde et sted at være? Især i denne tid? Næh nej der skulle være plads til alle og enhver!

Davian havde lagt om længe fundet et sted han kunne smage på de forskellige øl og var nu klar. Ikke at han skulle blive fuld, meeeeen øl var jo godt! Især hvis øl smagte lidt forskelligt, man kunne aldrig vide hvad sådan nogen ville finde på til sådan en festival.
Han smagte på de våde vare og blev hurtigt enig om at han skule have en øl der var sød. Det var jo ikke alle der var til de stærke sager.
Efter han var færdig med at bestille noget af ølen tog han et glas med på vejen. Så var der resten af festivalen der skulle nydes. Eller nej han skulle lige finde noget mad for at se om der var noget han kunne kidnappe med hjem. En opskrift var aldrig af vejen.

Hans sorte tøj sad tæt på kroppen, og han havde sit pilekogger og bue hen over skuldrene. Man kunne aldrig vide om man fik brug for det på vej hjem her fra. Der var jo lang vej hjem, og det var jo ikke helt ufarligt at gå rundt her om natten. Godt nok kunne han forvandle sig til et hindedyr men han fik altid så ondt i kroppen hver gang.
Davian gik forbi en kvinde der vakte hans opmærksomhed med et "wow" han kiggede lidt på hende 2 et pår mønter op af lommen og gik hen til hende. "Vil du have en?" spurgte han og sendte hende et smil. Han havde penge nok takket være kroen, og give nogle blomster til en kvinde var ingen årsag. Man kunne altid være flink, og det var Davian så tit!
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 30.07.2018 16:38
Der var nogle stykker Zoey havde gået forbi som hun ikke kendte, eller havde set før, hun tænkte aldrig helt over det men hun kunne heller ikke lade være med at kigge lidt da hun kom gående forbi nogle af menneskene. Festivalpladsen var fyldt med en masse mennesker, og det ville ikke undre hende hvis der også var nogle væsner iblandt. Hendes røde hår flagrede en lille smule som hun gik rundt, men pludselig kunne hun slet ikke undgå at få øje på en person der så ud til at kigge på hende, som om hun havde vundet hans opmærksomhed, det fik hende til at stoppe med at gå videre, og hun stod nu bare ud i det hele og kiggede på ham. Da han spurgte om hun ville have en nikkede hun og tog imod med et smil"Det vil jeg rigtig gerne og den er  virkelig flot"sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå, mens hun betragtede blomsten en smule.

Zoey stod og duftede til blomsten den duftede rigtig godt, hvor savnede hun helt at dufte til blomster, det var noget hun godt kunne lide, og det var sødt af ham at give hende en. Næste spørgsmål begyndte at poppe op i hendes hoved om hvad han lavede her på festivalpladsen, og hun lod hendes øjne hvile sig på ham, hvorefter de gled lidt ned af ham"Hvad laver du så her på festivalpladsen"spurgte hun med et bredt smil, hvorefter hun lod hendes øjne falde på hans ansigt, og hun duftede lidt mere til blomsten, den var utrolig smuk, og hun kunne ikke lade være med at grine blidt"Det er ikke hver dag at man får så smuk en blomst fra en fremmed"sagde hun venligt.

Efter at hun havde kigget på ham flyttede hun blikket væk, og kiggede nu på omgivelserne, der var nu meget hyggeligt her på festivalpladsen, der var god stemning, og det så ud til at der var mange ting at lave. Zoey var sikker på at de nok skulle finde på noget, og da hun stod med blomsten i hånden kunne hun slet ikke lade være med at tænke på noget"Er der mon flere blomster heromkring"spurgte hun uden at vide om han vidste noget om det.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 31.07.2018 22:26
Davian kiggede lidt på kvinden, det var en smuk kvinde det måtte han give sig selv ret i, men nu var det ikke derfor han var her. Da hun gerne ville have en blomst ville han have hende til at vælge en hvilket hun gjorde. Det satte kun endnu et smil på læben hos Davian. Han kiggede lidt ned på sin pengepung fandt nogle penge frem for at betale manden. Han lagde pengepungen i lommen igen og kiggede lidt rundt for at finde ud af om han skulle gå videre. Han havde endnu ikke fundet nogle nye ting til kroen, og man kunne jo aldrig vide om der virkelig var noget nyt til kroen her.
"Nå jeg skal bare finde lidt nyt til kroen, hvad det så end kan være. Man kan aldrig vide om der findes noget godt her på festivaldspladsen." kom det roligt fra ham og sendte hende et smil.
Et grin kom over hans læber. "Fremmed? Det ord bryder jeg mig ikke om. Lad mig tillade mig at præsentere mig selv. Jeg hedder Falkeblik. Davian Falkeblik. Så nu kan jeg ikke være fremmed mere." han tog sig lidt til hovedet. Yep det lød dumt og det kom ikke bag på ham at være så plat, men nogen kunne jo lide at han var så plat, og det lå jo bare til ham. Han fjernede håret fra øjet og kiggede lidt på Zoey. Det var da meget rart at stå og snakke med en kvinde alligevel.

Davian fjernede selv blikket fra Zoey og skulle lige til at gå da hun spurgte om noget. Han rystede lidt på hovedet. "Jeg har ikke set nogen, men jeg ved hvor man kan få noget at drikke." kom det roligt fra ham og stoppede sin sætning i hovedet. "Men hvor finde en blomst når der står en køn en lige foran mig?" spurgte han og blinkede en gang med det ene øje. Han var virkelig langt ude at bunde lige nu. Men okey han var også gammel, og han havde ikke haft det sjovt i årevis efter at have åbnet kroen. Måske var det bare på tide at vende blikket lidt modsatte vej og faktisk nyde at være i live.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 31.07.2018 23:41
Da han fik præsenteret sig lyttede hun også til alt det andet han sagde, den måde han fik præsenteret sig på, gjorde at hun slet ikke kunne lade være med at grine en smule, det lød lidt sjovt men det i det mindste helt specielt. De fleste hun havde mødt havde tit præsenteret sig på den klassiske måde, så at han gjorde det anderledes var fedt, det var ikke noget hun havde set eller hørt før, så det gjorde ham lidt mere speciel. Hendes øjne faldt rundt på omgivelserne men vendte sig tilbage på ham, hvorefter hun skulle til at række en hånd frem mod ham, men ikke gjorde det"Hyggeligt at møde dig Davian jeg hedder Zoey Knotley, men du kan bare kalde mig Zoey eller andet"sagde hun og sendte ham et smil, for det var sjældent at nogen kaldte hende ved fuldenavn, og hun mente heller ikke at hun havde et kælenavn, så han havde frit mulighed for at kalde hende lige hvad han havde lyst til at kalde hende.

Hendes øjne flyttede sig ikke fra ham, og da han nævnte at han godt vidste hvor de kunne få noget at drikke hende, gjorde det at hendes smil på læben blev større, det var lige hvad hun trængte til noget at drikke, når man var på en smuk og afslappende for ikke at nævne hyggelig festivalsplads som den her, så var det næsten vigtigt med noget at drikke, så det var godt de han sagde med at han vidste hvor de kunne få noget at drikke henne. Dog kunne Zoey ikke lade være med at betragte både ham men også lidt mere af omgivelserne, der var næsten alt for meget man kunne lave på hele pladsen, men det var også kun en god ting, og hun var næsten sikker på at Davian og hende nok skulle finde på noget at lave, først en drink, og så var der måske nogle blomster hun kunne kigge på eller måske andre boder at tjekke ud, og da han nævnte hvor man kunne finde en blomst når der stod en så køn en som hende foran ham, rødmede hun en lille smule og sendte ham et smil og strøg en hårtot bagved det ene øre"Charmetrold"sagde hun bare og trådte nogle skridt forbi ham, og kastede et blik hen på ham over skulderen, for at se om han ville gå med, hvilket hun håbede at han ville.

Han kendte vejen hen til det sted hvor de kunne få noget at drikke henne, så det var måske bedst han førte an, fordi hun vidste ikke helt hvor de skulle hen. Zoey kiggede lidt rundt og var begyndt at kunne ane nogle boder der solgte både smykker, krydderier, og smukke planter"En blomst som mig, jeg syntes slet ikke jeg er så køn"sagde hun og grinte mildt, hvorefter hun stoppede op for at se om han var fulgt med hende, bare så hun ikke pludselig var begyndt at efterlade ham ved at gå rundt, selvom han måske havde nogle metoder eller ideer til hvordan han ville kunne finde hende, men af ren høflighed ventede hun på ham.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 01.08.2018 21:11
Davian var ikke alt for at tage imod traditioner. Det kunne man bare se på hans kro. Han ville hellere bryde traditioner og sætte nogen nye igang. Det var meget bedre i hans verden. Han kiggede sig lidt omkring for at kigge på alle menneskerne der var der. Det var ikke fordi der var så mange elvere eller andre væsner, og han hyggede sig nu meget godt alligevel. "Jamen så vil jeg kalde dem Zoey. Det ligger så godt på tungen." han kiggede lidt på hende og sendte hende et smil. Hvis der var noget han en gang i mellem kunne finde ud af så var det at charmere sig. Sådan når han først rigtig gad, ellers så gjorde han det normalt ikke. Men her stod han jo med en pæn kvinde og så kunne man da godt charmere sig lidt, og ganske rigtigt hun kaldte ham en chamretrold, så kunne det da ikke blive meget bedre kunne det?

Han vidste godt at han kunne skrue lidt mere charme på, men var det noget han gad? Ville han få noget ud af det? Ikke at han ville have noget af det, men hvad ville der ske hvis han gav den lidt mere charme? Nah han vidste ikke rigtig om han gad. I stedet for at sige noget sendte han hende et smil. Da hun gik forbi ham kunne han dufte sødmen fra hende. Det var en god sødmen, alligvel kiggede han blot på hende for at se om hun ville have at han skulle følge med. Ganske rigtigt kiggede hun efter ham så var hun måske alligevel frisk på noget at drikke? Han gik med hende og gik med lidt tunge skridt. Det havde trods alt været en lang dag, så måske han snart skulle sidde lidt ned. Der var trodsalt sat nogle bænke op nogle steder på pladsen, og han havde da set op til flere steder hvor de kunne sidde ned hvor der også var drikkelse.

Han fulgte vejen forbi nogle af boderne og kiggede på Zoey for at se om hun stadig fulgte efter ham, hvilket hun stadig gjorde. Da hun snakkede sendte han hende et smil og et nik. "Jo jo den er god nok. Hvorfor skulle jeg sige noget der ikke var sandt? Det ligger slet ikke til min natur." startede han og kiggede lige frem for sig. "Hvorfor sige noget der ikke er sandt. Det er altid nemmere at holde sig til sandheden." han nikkede lidt for sig selv og kiggede så hen på hende.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 01.08.2018 22:13
Det var godt at se at han fulgte med hende, hun var blevet mere og mere frisk efter at få noget at drikke, efter at han havde nævnt det, så det ville være et godt bud at få noget at drikke først. Mens de gik sammen skævede hun hen mod ham, og kunne se han gik med tunge skridt, og det fik hende til at stoppe brat op lige ved en bænk, og hun holdte blikket på ham lidt, før hun tænkte lidt, der var sat bænke op rundt omkring, og hvis det var fordi han havde haft en lang dag, så var det en god idé at hvile lidt, og hvilken bedre måde til det var en bænk, gudskelov for at hele festivalpladsen var fyldt med både bænke, boder, og alt muligt andet. Men i det mindste var der bænke, og det var rart"vi kan sætte os her lidt hvis du har brug for det, så kan vi finde noget at drikke i nærheden, medmindre der var et bestemt sted du tænkte på"sagde hun og drejede kroppen lidt så hun stod og kiggede på ham med hovedet på skrå, og fjernede ikke blikket, men hun kunne godt ane nogle boder i nærheden, ikke nogle specielle boder, ikke af hvad hun syntes, det så ikke ud til at de boder havde noget særligt. 

Det havde han ret i sandheden kom man jo også længst med, det var hun enig i, og hun gav et nik fra sig, hvorefter hun valgte at sætte sig ned på bænken i nærheden, og hun vidste slet ikke hvor han havde tænkt de skulle have noget at drikke. Indtil hun fandt ud af det kunne hun måske ligeså godt sætte sig ned på en bænk, det var lidt ham der førte an"Sandheden kommer man længst med"sagde hun med et smil, og kiggede så lidt rundt på omgivelserne, men vendte blikket op på ham igen"Men jeg siger mange tak det sødt sagt af dig"sagde hun så og sendte ham et større smil, hvorefter hun så fik lagt det ene ben over det andet, og strøg en hårtot væk fra ansigtet. 

"Har du nogensinde været her på festilvalpladsen før"spurgte hun så blot fordi hun var en anelse nysgerrig, og fordi hun var interesseret i at høre om det hvis han havde. Hun huskede ikke at hun havde været her før, så en gang skulle være den første jo. Zoey ventede på hvad han ville sige, og gøre, så hun sad bare på bænken og kiggede på ham. 
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 02.08.2018 21:11
Da hun spurgte om de skulle sætte sig smilte hun lidt. "Nej det behøver vi ikke, nok er jeg ved at være gammel, men jeg er stadig lige så adræt som jeg hele tiden har været." startede han og smilte lidt igen. "Der er et specielt plads du må opleve." kom det fra ham og sendte hende et smil mere. Han bevægede sig videre og stoppede op et stykke væk for at være sikker på om hun fulgte med. Da hun gjorde bevægede han sig videre ned imellem boder og standere af forskellige eliksirer. Han kiggede sig lidt omkring for at finde ud af hvor det var han skulle gå hen. Hvorfor var han gået så langt væk? Nå det var der ikke noget at gøre noget ved nu. Han skulle nok finde ud af hvor de var henne og hvor de skulle hen.

Han smilede lidt af hendes ord og sendte hende et smil. Hun havde så evig ret, men det havde han jo også selv haft. Sandheden var og forblev det eneste rigtige der skulle ske og være den rigtige måde at leve sit liv på. Det var i hvert fald sådan Davian kiggede på livet. Han bevægede sig videre da han endelig fandt den rigtige vej. Han kom endelig ind til nogle af boderne med noget at drikke. Han bevægede sig direkte op til en af barene der stod og gik om bag i baren for at finde to krus. "Ja hvad kunne du tænke dig?" spurgte han og kiggede lidt på hende. Han tog selv og åbnede for en tønde med mjød og hældte op i det ene krus. Nu skulle han bare vente på at finde ud af hvad hun ønskede sig så de kunne sætte sig ned og få noget at drikke og bare snakke frit.

Han pegede lidt på boden og sendte hende et smil. "Et par gange eller tre. Jeg ser måske ikke ud til at være en krofatter men det er jeg. Jeg ejer boden her for et stykke tid inden jeg skal tilbage til kroen. Men ja der skal prøves noget nyt en gang i mellem." sagde han og tog fat i kruset for at sætte det op til læberne og tog en tår af den.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 30.08.2018 17:03
At han pludselig var gået væk gjorde at hun fulgte efter, det ville blive alt for kedeligt hvis hun skulle sidde alene og stirre rundt, eller bare stirre ud i den blå luft. Så hun valgte at følge efter ham, blot for også at se hvor han skulle hen, det havde så set ud til at han var gået hen til en bod hvor der var noget at drikke, en bar kunne hun ane og se, og hun smillede ved hans spørgsmål. Boden så nu meget hyggelig ud, og omgivelserne omkring den var også meget hyggelige, ja hun kunne godt lide den, godt nok var der mange boder, og hun vidste ikke om de skulle se dem allesammen, men en bod med blomster eller andet smukt og fint var lige noget for hende, det var så interessant og flot at se på. Men at gå rundt og kigge på boder, og ting folk solgte gjorde også at man blev tørstig, og derfor var det fedt at Davian havde valgt at gå hen til den bod her, så de kunne få sig noget at drikke. Zoey nikkede til ham, og tænkte lidt ja hvad skulle hun havde, hvad kunne hun tænke sig, hun kiggede på ham og trådte lidt tættere på baren"Jeg tænker jeg tager et krus mjød"svarede hun venligt, og kiggede så fortsat på ham inden hun flyttede blikket fra ham.

Hun kiggede rundt omkring, bare for at se hvad der var af omgivelser i nærheden. Hele pladsen så faktisk ganske flot ud, og det hele virkede så hyggeligt med alle de mennesker omkring, dog vidste hun ikke om hun var den eneste topalis folk, eller slags som hende, hun havde hvertifald ikke set nogen. Hun lyttede til hvad han sagde, og det fik hende til at vende opmærksomheden hen mod ham, og hendes blik faldt på ham"Er du det, men du ligner nærmest en kriger eller ridder"sagde hun og grinte mildt hvorefter hun smillede bredt.  Det havde hun slet ikke regnet ud, ja hun havde heller ikke gættet det, at han var det, det var interessant og spændende. Så havde han måske bare en dag fri, eller måske arbejdede han i boden her, eller blot hjalp til. Hun stod klar til at tage imod hendes mjød, hun var også blevet meget tørstig, så det var faktisk fint nok.
Zoey lagde ikke så meget mærke til de andre folk som stod rundt omkring, ja der var nogle der også så ud til at de skulle have noget at drikke, og hun sendte dem blot et lille smil blot for at være høflig, og venlig.

At han havde sagt at han faktisk ejede boden her de var ved, gav bedre mening for hende, det var noget hun havde tænkt, så det var ret sjovt. Han havde også nævnt at han var i boden her inden han skulle tilbage på kroen, og det forstod hun godt"Det må være et spændende syn at se dig som krofatter"sagde hun og sendte ham et drilsk smil.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 01.09.2018 15:50
Hun ville have et krus mjød og det skulle hun da have! Han hældte lidt skovbær mjød op i et krus og gav hende det. Så håbede han da bare at hun kunne lide den, men det kunne de fleste jo. Han havde endnu ikke mødt nogen som ikke kunne lide hans skovbær mjød. Han kiggede lidt på hende og bevægede sig om på den anden side af baren og tog en tår af sin mjød. Han satte sig ned på en bænk og ventede på at hun ville komme. Han lagde det ene ben over kors og lænede sig tilbage for at nyde sit krus mjød og et dejligt selvskab, eller det håbede han da på at det var.

Efter Davian's mening var der for mange mennesker, men hvad kunne man forvente af en festivalplads? Der ville altid være mange mennesker lige meget hvordan man vendte og drejede det. Han kiggede lidt på Zoey og smilte lidt til hende. En kriger ham? HA den var god, vold var det eneste han ikke gik ind for, så heller noget helt andet. Han kiggede lidt på hende og rystede så på hovedet. "Det må jeg nok sige, ser jeg så farlig ud?" spurgte han og spændte sine muskler for at demonstrere han ikke så farlig ud. Han havde muskler ja, men de var ikke store, men han havde da lidt takket værre kroens arbejde. En ridder eller kriger, ja så havde han da hørt den med, det var nu ikke det han havde forventet at høre denne dag, men man kunne jo blive positivt overrasket over alt nu om dage.

Davian kunne ikke andet end at smile til hende og nikkede så lidt. "Tja måske, det er et hårdt arbejde, men jeg elsker det mere end noget andet." han holdte virkelig af sin kro på skovfortet og han elskede at det ikke var det samme arbejde hver dag. Der var altid noget forskelligt og lave, godt nok kunne de samme personer kommer forbi hele tiden, men der kom jo også nye hvilket han nød.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 08.09.2018 19:49
Hun førte kruset op til hendes mund for at smage på den mjød han havde hældt op til hende, eller ja som han havde skænket op til hende, og hun var spændt på at smage det, og ned i halsen røg det, og hun kiggede på ham med et smil, og et overrasket blik, det smagte virkelig godt, aldrig havde hun smagt noget så godt som det her. Hvorfor havde hun aldrig smagt sådan noget før, det var næsten underligt, det smagte virkelig godt, hun kunne næsten drikke mere og mere af det, men det ville sikkert ikke være så godt, og det ville sikkert ende galt, det var hun næsten sikker på. Hun sank kruset bagefter, og gik hen mod ham hvorefter hun valgte at sætte sig ned siden af ham på bænken han sad på, og så lagde hun det ene ben over det andet. Så sad hun tilpas, og meget godt, og kiggede lidt på ham, inden hun kiggede rundt på de forskellige folk der var i boden, de havde sikkert allesammen lyst til noget at drikke, og det var forstående for det måtte da være træls og hårdt at gå rundt hele dagen lang mellem boder, og folk. 

"Det smagte virkelig godt, en utrolig lækker smag"sagde hun og holdte så hendes blik på ham, hun lod en finger stryge hen over krusets kant, og hun sad og nød stemningen der var, og kunne godt lide vejret, og omgivelserne. Der var virkelig hyggeligt her på festivalspladsen, og hun havde heller aldrig været på sådan et sted før, hun var virkelig gået glip af noget, fordi her var hyggeligt, og der skete en helt masse, så det var helt klart noget der skal nydes. At han havde nævnt om han så så farlig ud grinede hun, fordi det kunne hun slet ikke lade være, ja tænk at hun faktisk havde sagt det for efter at have kigget nærmere på ham som han sad ved siden af hende, eller ja hun sad ved siden af ham kunne hun godt se, så farlig så han heller ikke ud, han lignede ikke den klassiske viking, måske havde det bare været noget med hans udseende der havde fået hende til at tænke at han kunne se stærk ud, og selvfølgelig sikkert var det, men der var intet farligt over ham, tænk at hun havde tænkt det, hun rystede kort på hovedet, og kiggede på ham og lod blikket vandret ned mod hendes krus i hænderne"Det må du undskylde jeg ved ikke hvorfor jeg syntes du ser farlig ud"sagde hun og strøg fingeren hen over kruset.

Det kunne godt være at det havde været fordi han havde noget ridder over sig, eller noget kriger over sig, men så igen hun kendte ham ikke, så hun kunne ikke vide noget omkring det. Og som han snakkede om hans arbejde nikkede hun og kiggede så hen på ham med et bredt smil, hun forstod ham godt, og det var næsten som om han lyste lidt op da han snakkede om hans job, Zoey kunne godt se at det gjorde ham glad at snakke om det, ja sådan så det hvertifald"En dag må jeg besøge dig når du arbejder"sagde hun og puffede så lidt til ham med den ene skulder.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 10.09.2018 15:37
Davian var glad for at hun kunne lide mjøden. Det gjorde det kun meget bedre for ham, og så vidste han da hvad han skulle købe noget mere af. Han var ret god til at kende folk og give dem nogle anbefalinger. Det var jo også en del af hans arbejde at kunne den slags. Han kiggede lidt på hende og nikkede så. "Det glæder mig at du kan lide den, den er jo ikke så skarp eller så bitter i smagen. Nej den er ganske sød og varmer en lille smule på tungen." sagde han og kiggede lidt på hende med et smil. Han var bare glad for at nogen kunne lide det han serverede folk. Det var egentlig også derfor han havde åbnet kroen for så mange år siden. Hvor mange år siden var det lige? 800 år siden, 900 måske? Han havde faktisk glemt tiden, men der havde også været så meget andet at tage sig til på kroen i alle de år. Godt nok havde der været oppe og ned ture, men det var der vel altid sådan nogen steder, og når der ikke måtte komme andre end halvdyr og elver i Elverly ja så var det jo svært at få noget ordentligt i gang.

Han lagde benet over kors og kiggede på hende med et lille smil. "Du skal ikke undskylde over for mig, det får du ikke noget ud af. Måske har jeg bare udsendt nogle signaler der gør at jeg så farlig ud. Men det er jeg nu langt fra." han kom med et lille grin og tog et sip fra sit krus og lænede sig ordentligt tilbage op af bænken. Han kiggede på hende og så op på baren. Den var godt fyldt men de skulle nok klare sig dem han havde ansat for et par dage. Krystallerne skulle i hvert fald nok strømme ind før eller senere, og nu var i hvert fald senere. Det gjorde ham bestemt ikke noget. Han vendte blikket tilbage på Zoey og kunne stadig huske hendes navn. "sig mig Zoey, hvad kommer du fra?" han kiggede på hende og kunne ikke helt bestemme sig for hvor henne hun kom fra. Måske kom hun et sted fra han ikke anede noget om eller et sted han ikke havde været før.

Hun ville se ham i arbejde? Han kørte en hånd igennem håret så hans øre kom frem og viste at han var elver. Han kiggede lidt på hende og kløede sig i nakken. "Ud fra hvad jeg kan se bliver det svært for dig at komme til at se mig arbejde på kroen. Jeg har min kro i Elverly, og ser du det er kun elvere eller halvdyr der har lov til at komme der. Der kommer dog mennesker på min kro, men det er fortsat meget tys tys. Ville ellers gerne have at man så lidt anderledes på andre racer." kom det roligt fra ham og kiggede fortsat på hende. Han tog et sip mere af sit krus og lagde en arm op på bordet for at dreje sig lidt så han sad ordentligt foran hende.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 21.09.2018 18:55
Den dejlige smag af mjød smagte godt, og mens hun både sippede til den, og drak af den, kunne hun se at der var nogle gade dansere der var gået igang med at danse, og som hev publikum til sig, ja der var begyndt at så en lille kreds rundt om danserne, det så hyggeligt og godt ud. Det var næsten lige før at Zoey havde lyst til at være med, bare danse lidt, det var ikke tit det skete men hyggeligt det var det helt klart, dog ville hun heller ikke danse alene det ville se lidt trist ud, eller måske også føltes ret kedeligt, så det var ikke lige det hun havde lyst til at gøre. Men planerne var måske at få sig en svingorm med Davian, det kunne nemlig være ganske hyggeligt, og være ret morsomt, om han så kunne danse eller ej vidste hun ikke, men det ville hun sikkert finde ud af. Hun tog flere slurk af mjøden den smagte utrolig godt, det var nærmest som om den smeltede på hendes tunge, det var lige noget hun godt kunne bruge lidt mere af, dog ville hun heller ikke drikke det hele, det ville ikke være så godt. Hun kiggede hen på ham, og sendte ham et smil, og havde lyttet til hans spørgsmål, hun satte sig lidt bedre tilpas, og kørte en finger hen over kanten på kruset"Jeg kommer fra Medanien, har mit eget sted så det er hyggeligt"sagde hun med et bredt smil på læben.

Så strøg hun fingeren hen over kruset engang, før hun lod hendes øjne hvile rundt på både danserne, men også nogle af de folk som stod og kiggede på. Man blev virkelig glad af at se på det, og der var god musik og rigtig god stemning, både ved danserne, men også over hele festivalspladsen, så det var rigtig hyggeligt, og så var det endnu mere hyggeligt at være i selskab med Davian, han var en hyggelig mand. Da han så begyndte at snakke igen lyttede hun og vendte blikket hen på ham igen, hun tog en stor slurk af mjøden og nikkede så til at det forstod hun godt det han fortalte"Årh jamen så bliver det nok svært"sagde hun og kunne ikke lade være med at grine venligt over det, ja det ville godt nok blive lidt svært for hende at kunne se ham arbejde på kroen, hvis den lå i Elverly, hvordan hun skulle komme derind vidste hun slet ikke.
Da han så sad lidt mere overfor hende kiggee hun med et smil, og tænkte lidt over det han havde sagt, så der kom også mennesker på hans kro, det var interessant men hun var ikke menneske hun var topalis folk, og gad vide om der var sådan nogle på hans kro. Zoey fik drukket det sidste af mjøden og rækte den hen mod ham"Jeg takker for mjøden den smagte virkelig fantastisk"sagde hun med et bredt smil på læben. 

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 25.09.2018 01:41
Davian kunne bestemt ikke danse, det var ikke en af de ting han begik sig med så tit. Han kunne da danse en lille smule men det var ikke noget at råbe hurra for. Han ville hellere stå på sidelinjen og kigge på folkemængden. Dan anden grund til han aldrig dansede var at han aldrig havde tid. Det lå ikke til ham at danse når der var så travlt omkring ham altid. Elverly var jo stor og der kom fol alle steder fra for at drikke på kroen, mest af alt elvere og halvdyr men det var også mere end rigeligt. Han havde jo dårligt nok tid til at sætte sig ned en gang i mellem, nok også derfor han altid så ud til at skulle noget hele tiden. Men når han endelig kunne slappe af så nød han det til fulde. Han tog en tår af sit krus og kiggede på hende. ”Aah så du kommer her fra Medanien. Hvad er det for et sted du har?” spurgte han og var oprigtelig nysgerrig. Han kiggede ud på hende men øjne faldt lidt ud på menneskemængden der havde samlet sig for at se danserene.

Davian fangede Zoey's blik og han smilte lidt til hende. Hun virkede så venlig måske man skulle bage lidt på hende? Nej det ville også virke så forkert, og hans flirterri var heller ikke lige frem det bedste. Han flirtede jo stort set aldrig, elvere virkede så kedelig og nogle så højrøvede at det halve kunne være nok. Han kiggede lidt ned i sit krus og kunne ikke lade vær med at smile over hendes ordvalg. ”Men du skal være velkommen alligevel.” han kunne ikke lade vær med at komme med et lille grin og kløede sig i nakken. Han vidste godt det ville blive svært for hende at komme ind i Elverly, men det var da lykkes for nogen, så hvorfor ikke også for hende? Davian rakte ud efter kruset så hans hånd rørte hendes og han blev næsten helt befippet. Han lukkede hånden om kruset og fik lidt røde kinder. Hvorfor gjorde han nu pludselig det? ”Det var så lidt” kom det fra ham og kiggede lidt ned i skødet og så op på hende igen. Det var mærkeligt at se ham sådan her, sådan var han jo aldrig, normalt var han aldrig genert, han var altid udadvendt for det var han nød til at være med det job han havde. Men der var bare noget over Zoey der fik ham lidt ud af ballance. ”skal du gå nu så?” spurgte han venligt og kiggede endelig op på hende.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 27.09.2018 19:12
Da han nævnte at hun var velkommen blev hun glad, men dog skulle hun self lige finde ud af, hvordan hun ville komme derhen, måske forklæde sig, eller finde en kappe hun kunne have over sig, så ingen måske ville se hende, eller opdage hende, på den måde ville hun sikkert godt kunne se ham arbejde, og ikke blive smidt ud af hele stedet, samt byen. Dog var det ikke tit hun var derhenne, den by var ikke den hun besøgte mest, hvis aldrig. Men det var da en idé og det kunne være meget hyggeligt, så det kunne godt være at hun skulle tage chancen og besøge stedet, og se ham arbejde, han kunne måske også lidt tricks mens han saverede eller stod bag disken, så det så hun lidt frem til at se. Zoey havde et smil på læben, og kiggede rundt på de forskellige folk der var på festivalspladsen, her var meget hyggeligt, der var en god stemning, og det var noget hun godt kunne lide, og selvom hun ikke rigtigt havde set nogle dansere på pladsen før, så så det godt ud, og hyggeligt ud, det var næsten lige før at hun ville få lyst til at prøve, og der gik dog heller ikke lang tid før hun rejste sig op, og smillede bredt, hvorefter hun bare kiggede på Davian, hun tog både hans krus, og hendes og rakte et hen til nogle i boden, hvorefter hun bare greb fat i hans hånd"Det er da tid til at vi skal hygge os lidt, og have det sjovt"sagde hun og han vidste sikkert ikke hvad hun snakkede om, og hvad hun lige havde i tankerne.

Hans spørgsmål om hvilket sted hun havde fik hende til at kigge lidt væk fra ham for at studerer omgivelserne en smule, men blikket vendte tilbage på ham, og hun begyndte at gå hen mod kredsen af folk der dansede, og det så ud til at kredsen efter lidt tid var begyndt at splitte sig, så folk nu bare dansede lidt hist og pist rundt omkring, dog var det tæt på gade musikerne, og Zoey kiggede på Davian"Jeg danser ikke tit, men jeg vil gerne danse sammen med dig"lød det glad fra hende med et smil på læben. Efter at have gået hen mod musikerne, og folkene der dansede, havde hun enlig hevet ham lidt væk fra boden, og de stod nu og var klar til at danse, hvis det var, men hun vidste ikke med ham, men det kunne være sjovt. Det var lang tid siden hun havde danset, og når musikken ikke var den værste, så kunne man næsten ligeså godt tage chancen ikk"Jeg bor for mig selv, det er ganske hyggeligt, flotte omgivelser, sjældent dårligt vejr"sagde hun med et smil og kiggede på ham.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 30.09.2018 01:47
Davian vidste at det ville blive svært at sætte fødderne i Elverly når man ikke var elver eller halvdyr. Alt ting kunne dog lykkes hvis man tog chancen. Davian fik revet sit krus ud af hånden og han kiggede noget overrasket på hende. Han skulle lige til at protestere da hun tog hans hånd. Han løftede det ene øjenbryn og kiggede ned på deres hænder. Hvad skulle de nu? De skulle have det sjovt, og hvad forbandt hun lige med sjov? For hvis det var dans, ja så var han ikke helt sikker på at det var særlig sjovt for ham. Han kunne jo ikke finde ud af det, og han kunne bestemt ikke finde ud af at lyve sig til det. Han bed sig lidt i underlæben og kiggede ned på deres hænder igen. "Hvad skal vi?" spurgte han noget forbavset og kiggede på hende.

Han rejste sig op da hun stadig havde ham i hånden og mere eller mindre hev ham med ind på pladsen. Folk havde spredt sig og han havde en rigtig god ide om hvad det var de skulle her. De skulle danse! ÅH nej! Det var ikke lige hans plads at danse da han ikke var særlig god til det. Han vendte blikket lidt rundt for at se om der ikke var nogen der kunne tage hans plads, men nej det var der ikke han måtte klare det selv. Han bed sig i underlæben. "Så du vil danse med mig?" han havde allerede fået svaret fra tidligere så det var der jo ikke nogen grund til at svare på, men at danse lige frem???? Det var altså ikke ham. Han kunne mærke en klump danne sig i halsen på ham som han vidste at han skulle flytte sig lidt til musikken. Han bed sig i underlæben og lige så stille begyndte hofterne at rykke lidt på sig samt hans ben. Måske var dette her dans ikke så dårligt endda?? Han kiggede på hende med et smil og lyttede til hendes ord. "Det lyder da ellers dejligt." han nikkede lidt for sig selv og kiggede lidt på hende. Hans hofter var begyndt at sætte lidt mere ind og de begyndte at vrikke lidt mere. Hans ben begyndte at rokke mere med så han bukkede lidt sammen i knæene i ny og næ for at finde rytmen. Ja dans var virkelig ikke hans stærkeste side!
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 01.10.2018 19:25
Det havde efterhånden været alt for lang tid siden, at hun faktisk havde danset, så det skulle nok blive sjovt og spændende. Godt nok havde hun kun prøvet det en gang, og det var hendes første gang hvor hun dansede sammen med en, men det havde været hyggeligt. Nu stod hun og kiggede lidt på de dansende folk, og lyden af den gode musik lød fantastisk, det satte gang i hendes fødder, og hofter, som hun langsomt begyndte at bevæge dem, og hun kiggede hen mod Davian, der hvist også var begyndt at rykke lidt til musikken, og var igang med at bevæge kroppen. Det så nu ret hyggeligt ud, og sødt ud på sin særlig måde, Zoey trådte så lidt tættere på ham, og hun greb ud efter hans hånd, og det endte med de pludselig stod overfor hinanden, hun holdte blikket på ham, og sendte ham et bredt smil. Det skulle nok blive sjovt det her, og meget interessant det her, det var så lang tid siden at hun havde danset med en. Zoey var spændt, hvordan han ville klare den, og hvordan han ville have det med at skulle danse med hende.

"Ja jeg vil danse med dig, jeg håber det er iorden"sagde hun med venlig stemme, og lagde hovedet på skrå, mens hendes hånd lå i hans hånd, og de bare stod foran hinanden klar til at skulle danse sammen. Det var da en hyggelig idé, selvom det nok mest virkede som en hyggelig idé for hende, og ikke ham, det var som om at der var noget han tænkte på, eller noget som gik igennem hans hoved, måske kunne han ikke danse, det vidste hun intet om"Jeg kan godt føre an hvis det er"sagde hun med et venligt smil, og lagde hovedet en anelse på skrå.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 02.10.2018 21:31
Davian var allerede godt i gang med hofterne og fødderne da Zoey pludselig tog fat i hans hånd. Han kiggede lidt ned på deres hænder og så på hende. Han stirrede hende ind i øjne og sendte til sidst et smil. Hvis de skulle danse sammen så måtte det jo være sådan det var. Selvom han ikke kunne danse ville han ikke bare give op og gå sin vej. Nej hun ville danse med ham og så måtte det være sådan. Der var ikke andet for. Han bed sig lidt i læben som hun sagde noget. Han nikkede lidt til hende og klemte lidt om hendes hånd for at sørge for de sad ordentligt sammen, bare så hun ikke fløj langt væk hvis han snorede hende rundt eller noget i den stil. "Alt er i orden med dig" kom det fra ham med et mindre grin på læben. Han kunne ikke lade vær med at grine. Det lød bare så forkert at sige sådan, for de kendte ikke lige frem hinanden og det ville de jo nok heller ikke komme til. Han opholdte sig jo mest i Elverly og der var hun jo ikke velkommen. Så det var nok ikke det store håb for dem at skulle mødes mere end denne ene gang. Han kiggede lidt ind i hendes øjne inden blikket faldt ned på deres hænder

Føre an! Der var da ikke nogen der skulle føre an andre end ham. Han var da manden, godt nok en elvermand men det var ham der skulle føre an. Det var da normal skik! Han rystede lidt på hovedet. "Det er der ingen grund til, det skal jeg nok klare." kom det fra hende og lagde en hånd ned på hendes ene hofte og begyndte at vrikke lidt med hende fra side til side. Han lod hendes hånd flette sig ind i hans og kiggede på hende inden et smil kom frem på hans læber. Musikken var jo god så hvorfor skulle hun føre an. Det hele var bare noget pjat, nej nu måtte han vise hvad han duede til selvom han ikke var så god til at danse.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 04.10.2018 15:54
Se nu gik det da meget godt, de var gået igang med at danse, og det så ud til at gå godt, musikken var ikke den dårligste, og det havde måske været en anelse underligt at hun skulle føre an. Men det kunne da godt være, selvom hun enlig burde have tænkt at han var manden, så han skulle føre an, det var da normalt... Men så igen hvis han ikke kunne danse jo, så ville hun gerne tilbyde at hun kunne føre an, men da han begyndte at føre an fulgte hun med, og holdte hendes blik på ham, med et bredt smil på læben. Allerede nu var det ganske hyggeligt, og hun kunne godt lide det, og det var altid sjovt at se at de ikke var de eneste der dansede, for der var flere der gjorde det. Det ville sikkert se rigtig godt ud, for folk der kom gående rundt mellem boderne, og det ville helt sikkert se flot ud med alle de dansende par som dansede, blandt andet hende og Davian. Hun holdte blikket på ham, og fulgte ham, som han både svingede hende rundt, men også førte hende an. 

"Du er meget god til at føre an, jeg syntes du gør det godt"sagde hun og gav et lille nik med hovedet, og det var godt de også havde plads til hinanden, og til at danse sammen, fordi der var mange dansepar der så ud til at være ret tæt, og danse ret tæt. Så det var rart at de havde noget plads til at røre sig på, og selvom han sikkert mente at han slet ikke kunne danse, så syntes hun at han klarede det meget godt. Hun betragtede ham lidt som han førte an, og var sikker på at de sikkert ikke ville danse i lang tid, medmindre han self ønskede det, og havde lyst. For hende var hun ligeglad, hun hyggede sig bare i hans selskab, og havde det sjovt, og kunne godt lide at danse. Under dansen smillede hun og lyttede til musikken, og kunne godt lide at blive svinget rundt, og det var ikke voldsomt at han svingede hende så hun ville ryge for langt væk, eller ind i folk, nej han svingede hende godt, og som det skulle være"Det her er meget hyggeligt"sagde hun med et smil, og kiggede på ham.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 12.01.2019 01:24
Det gik jo egentlig meget godt sådan som han førte an, det havde han ikke lige frem set komme. Det var en god start på det hele. Måske han skulle danse noget oftere, eller få noget mere undervisning i det hele taget. Nej det var for sent nu. Han var trådt ud i det med hovedet først og ventede egentlig bare på at det ville gå galt. Dog gjorde det dét ikke til alt held.
Han fik da svunget hende rundt og snurrede hende rundt et par gange, og fik da samlet hende op igen når hun kom tilbage.

”Jeg takker for de fine ord, men dans er virkelig ikke noget jeg gør mig i. Er da kun glad for at det ikke er dårligt. Perfekt bliver det jo aldrig, men jeg overlever nok.” kom det roligt fra ham og smilte til hende. Musikken stoppede og han vendte sig om mod musikken og klappede i hænderne for den fine musik der lige havde været. Hans blik faldt i hak med en af musiklaerne som han nikkede til. Det var ikke fordi han kendte ham, men det var ren høflighed og en gestus til den gode musik. Han vendte sig om imod Zoey og smilte til hende. Musikken startede igen, denne gang til en sjæler, og den havde han frygtet ville komme. Så skulle der danses langsomt og tæt. Men de var jo ikke tætte og de kendte knap nok hinanden, men det gik vil nok. Han vendte sig helt om imod hende, så han stod med fronten foran hende. ”Skal vi?” spurgte han og vendte blikket lidt ned imod jorden og så op på hende igen. Han var ikke sikker på at hun ville, men hun havde jo selv tilbudt en dans, så hvad gjorde en sjæler? Han bed sig noget usikkert i læben og lænede sig ind imod hende. Han tog fat i hendes ene hånd og lagde den anden på hendes hofte. Så var det bare at danse der ud af. Lige så stille begyndte han at danse fra side til side alt i mens hans tanker kørte på *en, to, tre, en, to, tre* bare for at finde takten og melodien til hans fødder. Han vendte blikket imod hendes øjne og smilte. Han hørte knap nok hvad det var hun sagde på grund af hans tanker. ”Hyggeligt? Ja det kan jeg vidst ikke komme uden om.” han smilte lidt for sig selv og vendte blikket ned imod sine fødder i et kort øjeblik. Lige så stille begyndte han at dreje dem begge to rundt i halvcirkler mens de dansede.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2