Vi maler natten rød og hed

Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 06.08.2017 21:07
Iklædt en kjole der gav et godt udsyn til barmen, samtidig med at stoffet slyngede tæt ned over den runde bagdel, med et højt snit der gav et drillende udsyn til de slanke ben, havde Charlene det meste af dagen gået rundt på må og få før hun havde fundet sig et sted på markedspladsen, nær området hvor slagtere solgte kød. Her havde hun begyndt at tage kontakt til mænd, og kvinder, mest dem der ikke havde nogen vielsesring på fingeren, i et forsøg på at få lokket en kunde med til bordelhuset. Det var svære tider, selvom hun da havde erfaret at bordelhuset havde flere hemmelige tunneler og døre der ledte til bygningen så man kunne lede natlige kunder den vej.

Det havde været sløvt, men blev da livet lidt op idet hun opdagede en byvagt komme imod hende. Hun var ikke sen til at dreje om i mylderet af boder, skævende kort mod solen inden hun drejede ned af endnu en vej og kom til at støde skulderen ind i en anden der kom gående fra sidegaden. 
" Det må De meget undskylde. " 
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 07.08.2017 13:49
Endnu en gang var Randall i hovedstaden, et sted han så ud til ikke at kunne holde sig fra, trods mængden af byvagter og folk, der kendte ham lidt for godt. Alt efter, hvor han gik hen, var det enten positivt eller negativt. Efterhånden havde han været på besøg i hovedstaden mange gange og folk havde da bemærket, at han i de sidste tredive år ikke rigtigt havde ændret sig. Nogle vidste hvorfor, andre ikke. Randy var totalt ligeglad. Hovedstaden var bare lidt af en labyrint for ham, for han skulle helst undgå dem der ikke kunne lide ham, dem der havde set hans grimme ansigt under efterlysningerne og dem han havde pisset lidt for meget af. Som byvagterne.

Lige nu var han ikke så bekymret, han havde lige solgt en stjålet hest og havde krystaller på lommen. Hvad han skulle bruge dem på, havde han ikke besluttet sig for endnu. Enten en ordentlig gang druk på sin stamkro eller også en tur på det lille bordel, han ligeledes var stamkunde på. Begge dele lokkede og han kunne ikke helt tage en beslutning. 
Han lignede sig selv, beskidt, iklædt den røde, slidte læderjakke og et par lidt løse sorte bukser. På fødderne havde han sine lange robuste støvler og på ryggen sad den lange kniv. Ved siden hang hans korte ethåndssværd. Og med et lille smil om læberne og et glimt i øjet. Sorgløs som altid.

Han var på vej ned af en lille gade. For enden skulle han enten dreje til højre eller til venstre, alt efter hvad han ville. Sprut eller kællinger. Et svært valg! Inden han nåede at tage det, drejede en person hurtigt rundt hjørnet og gik direkte ind i ham. Han skulle lige til at bede personen om at se sig for, da hans blik landede direkte ned i en kavalergang. Bryster. Han elskede bryster. Så meget at hans hjerne stoppede for et kort øjeblik, mens han nød synet. Endeligt trak han blikket op og lod det lande på kvindens ansigt. Åh, hun var nuttet. Det, der var hans charmerende smil, dukkede op på hans ansigt.
"Det gør ikke noget, smukke." Mange ting kunne kan sige om Randall - han var en morder, en tyv, en soldat, en hærværksmand, urenlig og en drukkenbolt, men han behandlede altid kvinder nogenlunde ordentligt. Man fik mere ud af det på den måde. Nogle ville måske have taget en mere voldelig løsning med sådan en bette pipfugl, men Randall stolede på, at hans charme nok skulle få ham derhen, hvor han gerne ville hen. Så han trådte en smule tilbage for ikke at virke intimiderende med sin højde og så på hende med et glimt i øjet.
"Hvor skal en lille yndig blomst som dig hen i den fart?" Det var svært at holde blikket fra hendes yndige barm. Om denne pige ville noget med ham eller ej, så var det lige blevet besluttet, at han drejede af mod bordellet, skulle han ikke have held med hende.
- I've been sittin' here just a slammin' down beers, now it's time to have some fun -
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 07.08.2017 14:27
Charlene havde forventet at personen nok bare ville gå til siden og skælde ud, istedet mærkede hun blikket skænket imod hendes kavalergang, hvilket fik hende til at se op imod manden foran sig. Ved guderne hvor var han høj.. Ikke at hun ikke havde haft med høje mænd at gøre før, men hun følte sig altid så lille og nærmest ubetydelig ved siden af dem. 
Blikket og det smørrede grin fra ham, fortalte hende alt hun havde behov for at vide; en potentionel kunde. 
Et smil dansede let hen over hendes læber, mens hun pressede armene ind mod siden af brysterne for at give en lille illusion af at de var ved at falde ud af kjolens folder. Ikke at de ikke kunne det, men der var stadig vej endnu. 
Hun viftede lidt med de lange øjenvipper idet hendes blik mødte hans. " Nååh. Bare lidt på vej væk fra loven... " Eller.. Nok mere lovens lange arm, men man vidste nu aldrig om det var en byvagt i civilt. Og med de mange våben manden lod til at have på sig, turde hun ikke helt indrømme at det var for at undgå byvagten. 
".. Ned til lysternes hus. " Hendes smil blev en smule mere kækt idet hun gik en smule tættere på, nu han havde skabt afstand imellem dem. Hun var ikke bange for ham. Hans våben gjorde hende en smule nervøs, men det kunne være værre.  Men hun kunne ikke helt undgå at bide mærke i hans lugt... Nej... Stank..  Hvis hun kunne hive ham med til bordellet, måtte hun nok hellere få ham lusket forbi vejen til baderummet hvor der da heldigvis også var nogle lidt mere aflukkede båse med badekar. Var hans ydre så beskidt kunne hun ikke tro at hans private dele ville være synderlige rene heller. 

"Hvad med dig frække? Har du nogen planer for i dag? " Hvor var det svært for hende at holde sig i ro.. Det skyldtes nok andrenalinen hun havde fået da byvagten havde fulgt efter hende.. Forhåbentligt havde han fundet noget andet, mere fornuftigt at lave under hendes flugt. 
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 07.08.2017 15:31
For Randall så det bestemt ud til, at hun begyndte at lægge op til ham, barmen blev fremhævet, det så næsten ud som om, at kjolen knap kunne holde den og de yndige øjenvipper blev viftet lidt af ham. Jaså, der så ud til at være bid. Konklusionen fik hans smil til at blive større og mere frækt end charmerende.
Hendes svar fik ham til at slippe hende med blikket og se ud af gaden. Var der byvagter i nærheden? Det ville være skidt, han gad ikke problemer lige nu, slet ikke når dette pigebarn stod foran ham. Men hun fangede hurtigt hans opmærksomhed igen ved at nævne lysternes hus og træde nærmere. Bordellet? Han havde ikke set hende... åh pis. Hun hørte nok til på det store. Der var han ikke velkommen. Det var ikke noget nyt, det havde han ikke været længe. Det var lige før, at han ikke kunne huske hvorfor. Nå skidt med det, værre var at han nu stod med en af pigerne her og ikke kunne komme videre.

Smilet på hans ansigt blev dog ikke mindre, for hun var en fryd for øjet, den bette spirrevip. Og det voksede kun en tand mere, som hun kaldte ham frække.
"Mjah, jeg var på vej ud for at finde mig noget kvindeligt selskab, da det bogstavligt talt stødte ind i mig." Han blinkede med det ene øje og fik den lille pung med krystallerne i til at rasle lidt med den ene hånd. Der var nok krystaller til at betale for en hel nat i det bodel, han plejede at besøge. Piger, bad, mad og sengeplads natten over. Med rabat, fordi han altid kom der. I mange år. 

Han lagde hovedet på skrå og kørte så en hånd over sit korte hår. Skulle han fortsætte charmeriet eller skulle han give hende den skuffende nyhed med det samme? Det var nok bedre at sige det, med det samme.
"Jeg er dog bange for, at bordelmutter nok ikke bliver begejstret, hvis du kommer slæbende med mig derned. Jeg har et stående forbud mod at besøge Bordelhuset siden... arh, røv, det er mange år siden. Måske hun har glemt det igen." Ikke at han troede det, sådan nogle madammer havde for det meste en fantastisk hukommelse for dem, de havde set sig sure på. Han så lidt ærgerligt på kvinden foran sig og kløede sig i skægstubbene på kinden. Det kløede i hans hænder for at røre og kløede et helt andet sted for noget andet. Ved Zaladin!
- I've been sittin' here just a slammin' down beers, now it's time to have some fun -
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 07.08.2017 22:07
Charlene bemærkede godt hvordan manden ved hendes kommentar om at stikke af fra loven, skævede over hendes skulder ned af gaden, hun selv håbede bare at byvagten havde fundet noget andet at lave. " Ja, en lille 'hund' valgte at hjælpe mig væk fra kødmarkedet.. " kommenterede hun, som for at berolige ham, selvom der nok næppe var noget beroligene ved hendes ord.

"De er blevet ekstra kedelige siden forbudet mod at være udenfor efter mørket blev igangsat. " Hun kunne ikke holde sig tilbage, fra at lade en finger glide op i hans beskidte skæg og følge det vejen op til håret.. Han trængte virkelig til et bad.. Men et bad kunne også være et glimrende forspil.

Også kom den nedsluttende bemærkning fra ham om at han ikke var velkommen. Igen lod hun blikket falde på hans våben, spekulativt, mens hånden fortsat massserede hans hovedbund. 
" Når det kvindelige selskab så pænt dumber ind i dig, synes jeg nu nok du burde tage imod hende.. Er det frygteligt længe siden hun blev sur på dig?" 
Hendes hånd gled ned fra hans hår og gled istedet ned, fat i hans hånd. De kunne trods alt ikke blive stående på gaden hele tiden.. Eller det kunne de i teorien, men Charlene var ikke sikker på om hun var klar til så brat et spring fra sengekammerets tryghed, til at gøre det hvor alt og alle kunne se dem i deres lysters vold. Så hun begyndte at hive ham med sig, mod den nærmeste tunnel til bordellet, selvom det stadig var lyst. 
Hvis bare hun kunne få ham med sig ind på værelset uden Vigdis sådan.. Helt lagde mærke til ham. Kunne det vel ikke gå helt galt, kunne det?
"Måske hun er mere villig til at give dig en ny chance hvis jeg hiver dig med mig op, på mit værelse..?" Lød det drillende, imens hun skævede bagud, op imod ham, selvom det stadig kørte i hendes hoved hvorfor præcis at manden var blevet sat på den sorte liste. Dårlig betaling..? Dårlig behandling af pigerne?  Eller drab af dem..? En uvillig kuldegysen løb igennem hendes krop og fik hendes bryster til at strutte lidt mere.
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 10.08.2017 20:23
Pigens hånd bevægede sig op til Randalls ansigt og begyndte drillende at køre en finger igennem hans skæg. Åha, så lokkende. Han måtte holde sig selv tilbage for ikke at lægge en arm om hendes liv og trække hende ind til sig. Ingen grund til at gå for hastigt frem, slet ikke, når det nok slet ikke blev til noget.
”Nogen burde skære halen af alle de svin. Så kunne de måske lade være med at blande sig i ærlige menneskers forsøg på at leve.” Han var absolut ikke fan af byvagter, de havde en tendens til at ødelægge al det sjove. Han kastede endnu et blik ned af gaden, men der var ingen. Godt. Han gad ikke håndtere en byvagt lige nu.

Hendes masseren af hans hoved fik ham bare til at smile skævt. Der var en, der gerne ville tjene penge. At han betalte sig til sex rørte ham ikke. Det var nemmere end at finde tilfældige kællinger, som måske, måske ikke vidste, hvad de lavede. Og på bordellerne var der ingen, der forventede andet end sex. Andre kvinder kunne pludseligt stille besværlige krav om familieliv og hvad vidste han. Nej, ludere var lette. Og gav gode oplevelser uden krav. Andet end de havde en tendens til at smide ham i bad, hvilket han respekterede. Lidt standarder måtte folk have, selvom han ikke havde nogen.
Pigens spørgsmål fik ham til at trække på skulderen.
”Nåh, på et tidspunkt før du blev født,” mumlede han, og fik det til at lyde som en joke, selvom det var sandt. Hun så ikke ret gammel ud, så mange år før hun blev født. Han var efterhånden en gammel mand, selvom hans krop ikke så ældre ud end de 35-40 år.

”Men jeg er frisk! Bordelmutter skræmmer mig ikke, men det var mere, om du tør omgå hende.” Han fulgte efter hende, som hun hev af sted med ham. Han var ligeglad med bordelmutter. Sidst han hørte, var det stadig hende den gamle, der kørte stedet og han kunne stadig huske hendes fyldige barm og arrige stemme. Nå, ja, det værste der kunne ske var, at hans livslange bandlysning blev forlænget til… en livslang bandlysning. Og han ville egentligt også hellere besøge pigerne på det andet bordel, den samlede service var bedre der.
Han bemærkede hendes blik mod hans våben og han gav hendes hånd et klem.
”Bare rolig, det er ikke et sværd, jeg har tænk mig at stikke i dig.” Han blinkede til hende. Nej. Absolut ikke et sværd.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 13.08.2017 12:31
Hun lyttede til hvad han sagde, mens hun forsøgte at opfange så mange af hans krops signaler som muligt. Han var jo bestemt ikke uinteresseret var hendes konklusion, især efter han havde viftet lidt med pengene. 
Et smil dansede hen over hendes læber. "Så må jeg sige at du holder dig ganske godt af en ældre at være, hvis det virkelig passer. " En tanke slog hende, som fik hende til at sænke farten lidt inden de kom til en baggård ved en skinders butik. En hæslig lugt blandede sig med lugten af behandlet læder.
Charlene tog sig ikke af det, men stillede sig op på tæerne, lænede sig op imod ham og placerede et kys på hans læber.  Et kys der langsomt men sikkert blev dybere. Det kunne velsagtens kaldes en forsmag på hvad hun havde at byde på.
Som kysset blev dybere endnu fandt hun muligheden til at lade hendes tunge glide undersøgende hen over hans tænder.  
Ingen hugtænder, gudskelov.
Charlene trak sig tilbage, lige så hurtigt hun havde startet, mens hun fik pusten igen. 
" Kald det en vareprøve. " Hun blinkede kækt op til ham.   

" Men hvis det virkelig passer mon ikke hun så har glemt dig for længst hvis ikke du har været nær bordellet..? Ellers må du da virkelig ha været en slem dreng. "
Det gjorde intet at skrue lidt mere op for flirten og charmen, ikke når hun var så tæt på bordellet, stedet hun kaldte sit hjem. Selvom det nok ikke lignede at det var nær bordellet, var der visse tunneller og gange rundt omkring i byen der ledte til bordellet, nogen hun havde stiftet bekendtskab med efter udgangsforbuddet når det var mørkt, var kommet frem. 
" Heh...De sværd der ville alligevel ikke egne sig meget til den slags lege. Men mon ikke du kunne overtales til bare at efterlade dem ved værelsets dør..? Medmindre du er bange for 'mutter' Så kan vi da godt tage et kroværelse... Selvom jeg er billig.. " Kom det lokkende, lettere drillende. 
Det var et dårligt salgstrick at sige man var billig, men det var smådesperate tider, og uanset hvor sjove trekanter og orgier kunne være, var det noget andet når man var ene om en kunde. Desuden kom hendes pris jo også an på ydelserne han krævede af hende, hvilket hun gik ud fra at han vidste.
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 14.08.2017 10:58
Randall brummede lidt som svar til hendes ord om, at han holdt sig godt. Hvis hun bare vidste. Men der var ingen grund til at begynde at forklare og fortælle, det var ikke noget, der havde nogen påvirkning på det, der forhåbentligt skulle ske. Så han sagde ikke mere, men fulgte efter tøsen, som hun hev af sted emd ham. Pludseligt trak hun ham med ind i en baggård ved garveriet. Stanken var forfærdelig og han skulle lige til at spørge, hvad i alverden de skulle der, men blev stoppet, som pigen trak ham ned og placerede sine læber på hans. Lidt overrasket spærrede han øjnene op, men han var ikke sen til at give igen. Som de stod der, gled hans hånd ned af hendes side og lagde sig på hendes runde røv, der selvfølgelig fik et klem af den store hånd. Ikke nok med, at hun ville kysse, hendes tunge fandt vej ind bag hans læber. Og så var det slut. Randall så på tøsen med et glimt i øjet.
"Hvis du gør det igen, når vi ikke frem til en seng." Der var latter i hans stemme. Han vidste nu godt, hvad hun havde haft gang i, der var en luder, der på et tidspunkt havde afsløret, hvad sådan et kys gik ud på. Han var ligeglad. Hun kunne bare have spurgt, men dette var da meget bedre.

Randall trak på skuldrene, da hun foreslog, at mutter havde glemt ham. Han tvivlede af en eller anden årsag, men måske var det bare på grund af de høje meninger han havde om sig selv. Der var gået mange år. Det kunne da godt være, at hans grimme ansigt var forsvundet i glemslens tåger. Han havde i hvert fald ikke set konen siden dengang. Ikke så vidt, at han vidste.
"Jeg tror ikke lige, at jeg skal komme brasende ind og starte ud med at give hende et klap i røven. Så ryger jeg nok ud med hovedet først." Der var stadig humor i hans stemme. Det var ret sjældent, at Randall tog noget som helst alvorligt og selv ikke truslen om bordelmutters vrede kunne sætte en dæmper på det.

Dog stoppede han op og vendte hende i mod sig, som pigebarnet foreslog, at han ikke tog sine våben med ind på værelset. Noget mere alvorligt så han ned på hende.
"Snuske, mine våben forlader ikke min side, ikke længere end at jeg kan nå dem, skulle der opstå ballade. Jeg agter ikke at dø i en luders seng, fordi hun var for følsom til at have skarpe genstande i nærheden. Forstået?" Han forsøgte ikke at skræmme hende, men hvis hun ikke kunne finde sig i den betingelse, kunne hun gå hjem alene. Døden fandt ham alle steder, men i det mindste ville han være forberedt og have muligheden for at forsvare sig. Det var ikke ligefrem sjovt at dø, så hvis han kunne øge sine chancer for at leve ved at have sine våben hos sig, så ville han kramme på sin sværd om natten.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 14.08.2017 16:16
Hun smilede lidt imod hans læber da hun mærkede ham knibe hendes baller, en sød smerte. Hun Måtte virkelig hive sig selv i nakkehårene for ikke at presse sig yderligere op imod ham og lade ham tage hende lige der i den gustne gyde, men alligevel holdt det da.
" En seng er da heller ikke altid nødvendigt det er bare mere behageligt. " Svarede hun drillende tilbage på hans kommentar om ikke at finde en seng. 

En mindre latter forlod hende igen. " Nej, den vej vi skal kommer du nok ikke til at møde hende lige med det samme, så skal du i al fald være yderst uheldig. " Hun havde vendt sig om og nær fortsat hen mod en bunke mølædte og dårlige skind, men blev dog i det same øjeblik hevet tilbage og drejet rundt af ham.
Noget der fik hende til helt naturligt at løfte håndfladerne ud imod ham, imellem dem, parat til at skubbe ham væk hvis han skulle blive voldelig.
" Jeg snakkede om mit værelses dør.. ikke bordellets dør. Du kan spytte derhen fra sengen.. " Hun bed sig straks i tungen da det gik op for hende at hun stod og snerrede af ham. Det var ikke en måde at lokke en mand med i kanen, langt fra.
Hun bøjede hovedet en anelse. " Undskyld.. Jeg frygter vel bare at et af de sværd skulle ende med at spidde igennem mig i nattens løb. Selvfølgelig kan du tage dem med, bare ikke op i sengen.. Der er det noget helt andet jeg vil spiddes af som du selv nævnte tidligere.. "

For meget snak, for lidt handling. Charlene sank let et eller andet mens hun følte hjertet hamre mod brystet, forsøgte at gøre lidt op for det da hun tog den ene hånd til sig selv og forsøgte at få ham til at sænke paraderne lidt mere ved at kærtegne hans brystkasse, så meget hun nu kunne mens den var dækket af tøj.
Imens strakte hun halsen en anelse så hun kunne nå op og placere et kys på hans skæggede hage, uden at tage sig alt for meget af de kradsende stubbe.
Selvom hun dog stadig havde lyst til at kommentere på hans kommentar om at hun var følsom, for det mente hun bestemt ikke hun var, ikke efter hvad hun selv havde set og oplevet. 
Desuden var det ikke en løgn hvad angik hendes værelse. Godt nok var det en smule større end det værelse, der nærmest bare havde været en stor alkove, hun havde haft de første par måneder, men det var kun til at man kunne tage 3-4 skridt og man var henne ved sengen. Der lagde meget arbejde i at få værelser der var så store og luksuriøse som det f.ek.s. Azia havde. 
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 18.08.2017 18:21
Randall kunne godt se, at han foruroligede pigebarnet lidt, men det var der ikke noget at gøre ved. Det var et budskab, han ville have igennem, for ellers ville dette ikke blive til noget. Lidt overraskende virkede hun først en smule snerrende, og han troede, at han alligevel havde været lidt for bidsk, men hun virkede hurtigt undskyldende. Det hylede ikke Randall ud af det og ødelagde ikke hans lyst til at hoppe i seng med hende. Han var mere bekymret for, om det ødelagde noget for hende, men det virkede ikke sådan.
Med et tydeligt suk efterfulgt af et smil, lod han fingrene glide over hendes ene brysts runding.
"Lille blomst, jeg ved godt, at jeg nok ikke ser specielt behagelig ud, men jeg sværger ved mit grimme ansigt, at jeg kun gør en smuk pige som dig noget, hvis du beder mig om det." Det var sandt. Medmindre en kvinde selv lagde op til det, lagde Randall ikke en voldelig finger på dem. Men han slog igen, hvis de slog først, hvilket Cyrine havde fundet ud af.

Trangen til at holde pigebarnet tæt blev kun større, som hun lagde hånden på hans brystkasse og han lod armene glide om livet på hende, for at trække hende lidt tættere ind på sig. Stanken var glemt, ikke at den havde rørt ham i forvejen, og han overvejede lidt, om de ikke bare kunne finde et privat hjørne for nu. Altså, han kunne gøre det midt på markedspladsen, men det var ikke sikkert, at denne lille trunte havde lyst til at være så offentlig.
"Hvis ikke jeg skal til at flå tøjet af dig lige her, så ville det være en god idé at lede vejen. Jeg er ikke ligefrem kendt for at være vanvittigt tålmodig, slet ikke med damer - eller øl - i nærheden." Han blinkede til hende og trak hende lidt mere fast ind til sig.

Han havde ingen anelse om, hvor hun var på vej hen med ham, bordellet lå ikke ligefrem rundt hjørnet. Havde han hørt om hemmelige indgange til bordellet? Ja. Havde han ledt efter dem for mange år tilbage? Ja. Han havde bare aldrig fundet nogen, siden deres placering åbenbart blev holdt tæt til kroppen af mutter. Men det lød til, at han skulle lære en at kende nu. Modigt af Charlene.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 24.08.2017 17:49
Hun mærkede sit hjerte banke mere mod brystkassen. " Ingen sværdkampe i mit værelse. Ikke medmindre du vil have en af drengene med op også. " Hun blinkede kækt op til ham, selvom irritationen stadig lå og ulmede i hende.  
"Og betaling før gerning. " Det var en regel hun hurtigt havde fået indprentet i sit hoved efter hu var startet. Betalte kunderne ikke før al det sjove, kunne de hurtigt finde på at stikke af i løbet af nattens løb eller før hun selv var vågnet op. Det var sket mere end en gang, til hendes egen ærgelse. 
Hun lod sig trække ind til ham, ladende hendes ene ben glide tirrende langs med hans, inden hun prompte lod sine læber placere på hans, fuldbyrdende det til et direkte snav, ignorerende hans skægstubbes kradsen imod hendes hage, imens hun med armene om ham, dirigerede ham om bag den høje, stinkende stak af rådden læder, og andet dyreaffald. En hund fløj forbi dem med en luns maddikkefyldt kød i kæften da de passerede, sjokkede gennem en mindre pøl af snask der lugtede umiskendeligt af blod og råddenskab, inden hun drejede til højre, og dér slap kysset, så hun bedre kunne fokusere på den mindre trappe der ledte dem længere ned, inden den mundede ud i en smal gang der ingen lys havde, andet end et par lysende krystaller, placeret strategisk til at man ikke snublede fuldstændig over fødderne hvis man skulle ankomme i en halvsnalret tilstand. 
" Ikke for at være uhøflig.. Men jeg hiver dig lige gennem et hurtigt bad, så kan vi fortsætte oppe på værelset, medmindre du vil fortrække det i vandet? Det kan også arrangeres, så længe du kan betale. " Hun var nu glad for at tørken var ovre. Det havde været et temmelig klamt helvede dengang, selv var hun først startet op i oplæringen efterfølgende. Men det havde ikke holdt hende fra at kunne lugte de andre der arbejdede på bordellet, eller deres kropssafter.. Selvom de fleste af de arbejdende havde forsøgt at drukne det i lugten af parfume, olier og røgelsespinde fra Rubinien.

Ikke særligt længe efter begyndte et lys at komme til den ene side af gangen, der dog stadig fortsatte videre ud, lys og lyden af pjaskende vand og stemmer.
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 26.08.2017 22:31
Randall brummede uden at svare på det med sværdkampe. Han kunne intet love, men han ville ved guderne ikke starte en selv. Han var der for at få en tur i sengen, ikke for at slås. Så ville han tage et andet sted hen. Men han gad ikke jogge videre i det, det ville bare risikere at ødelægge stemningen.
Da hun sagde, at han skulle betale først, gav han igen hendes mås et lille klem med en hånd.
”Bare rolig, sukkermås, du skal nok få dine krystaller.” Der var ikke tid til at sige mere, som hun pressede sine læber i mod hans. Let smilende gengældte han sultent kysset. Det var vist en rigtig god idé at vælge hore over øl i dag, denne pige syntes meget ivrig efter at få ham med.

Uden at slippe kysset, lod han hende føre sig om bag en stak gamle skind, og han så kun kort efter hunden, indtil hun selv slap kysset. Her fik han øje på en smal trappe, der førte nedad. Han kunne ikke lade være med at smile, nå så det var her, de havde gemt en af gangene. Det ville han helt sikkert huske. Om han ville benytte sig af det eller ej, måtte tiden jo vise. Han ville nok hellere bruge sin energi på det mindre bordel, hvor han ikke skulle spekulere så meget over, om han var velkommen eller ej. Men lige nu var det fint at snige sig ind på det store bordel, lidt eventyr skulle der være plads til, ikke?!

Hans smil blev til et grin, da pigen sagde, at hun ville smide ham i bad. Det ville de alle sammen. Det gjorde ham ikke så meget, så længe der var noget for ham i den anden ende. Og det var der jo.
”Skatter, jeg tager gerne et bad, også et bad med selskab, men den her gamle mand trænger til en seng. Jeg har sovet under stjernerne den sidste uges tid.” Og ja, han brugte også bordellerne som betalt overnatning. Han sov nu bedst med en kvinde i favnen efter fysisk udfoldelse og det var da bedre at dele seng med en kvinde end at sove på en kro.
Der var mørkt i gangen og Randall måtte gå en smule krumbøjet, da han var for høj, men der var åbenbart ikke så langt til bordellet, som han havde troet. Snart var de fremme ved bordellets badekælder og smilet på hans ansigt blev atter større. Perfekt. Måske han kunne undgå at bordelmutter opdagede ham.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 26.08.2017 23:52
Et smil gled hen over hendes læber. Selvom han godt nok påstod at han var gammel, havde hun stadig svært ved helt at forestille sig ham være gammel nok ti at kunne være hendes bedstefar, eller muligt oldefar. Hans fysiske stand los jo til at være meget yngre end hans sind muligvis var det. " Så kom gammelfar, et hurtigt karbad også kan jeg hjælpe dig vej op til min seng, og mere morskab. " 
Lød det drillende, inden hun tog hans hånd og uden videre førte ham ind i baderummet. Nogle få kabiner var oppe for at afskærme dem der var lidt mere frygtsomme for at vise deres krop frem men stadig fandt det frækt at have sex hvor andre kunne høre dem, kunne være. Her førte hun ham hen, uvidende om han var den generte type eller ej. Personligt ville hun gætte på at han var ligeglad med det, men kunderne kunne overraske.

Hun trak ham med sig hen til karret hvor hun bøjede sig ned efter et par håndklæder han kunne tage over sig, hende selv kunne sagtens bare vade nøgen op til værelset, eller genbruge sit tøj indtil de var oppe på værelset.
Kyndigt begyndte hun at afklæde ham, inden hun selv smed tøjet, langsomt og forførende for ham, lagde det på træbænken ved siden af karret, og fulgte med ham op, så hun rigtigt kunne få vasket skidtet af ham, men også muligvis få masseret ham så han kunne få løsnet nogle spændinger. Et godt lille forspil før lysterne rigtigt kunne gå ordentligt i gang oppe på værelset.
" Så, hvad skal jeg kalde min mand for i aften..?" Hviskede hun dæmpet oppe nær hans øret, mens hun fik skummet hans hår og skæg ind inden hun fik skovlet vand op i hænderne der kunne skylle det ud af skægget så han ikke ville smage ren og skær sæbe når han svarede hende. 
Hvis han ikke ville fortælle hende det ville hun acceptere det ikke alle kunderne nød at høre deres navn blive stønnet frem i nattens løb. 
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 04.09.2017 17:07
Randall fulgte med pigen uden brok, som hun ledte ham hen i mod et aflukke, hvor der stod et kar fyldt med vand. Han var nu ret ligeglad med, om de tog bad midt i det hele, han var på ingen måde genert, faktisk var han lettere kendt for at vise både røv og nøgler i mere offentlige rum, især når der var kommet øl indenbords. Men i dag var det nok en god idé med et aflukke, så han ikke var det første, der blev spottet, hvis bordelmutter kom et smut forbi.
Inden han nåede at se sig om, var pigebarnet ved at tage tøjet af ham. Et smil var klistret fast på hans ansigt, som han lod hende. Han sørgede dog for, at hun ikke smed våbnene for langt væk, men lidt diskret, så hun ikke blev alt for stødt, det bette pus. Som han fik smidt bukserne, begyndte tøsebarnet også at smide tøjet og han lod øjnene glide over den bare hud. Åh, det skulle nok blive en hyggelig nat. Han glædede sig allerede, hvilket ikke kunne skjules, som han stod der splitterravende nøgen foran hende.

Vandet var behageligt varmt, hvordan de så end fik det til at ske, og han satte sig ned i det med et suk. Nok gik han ikke specielt meget op i sin personlige hygiejne, mest fordi varme bade var svære at få, men han havde nu ikke noget i mod at bade. Det var ikke fordi, at han ikke kunne lide at være ren, han var bare ret ligeglad. Men varmt vand kunne være ganske behageligt for en træt krop.
Horen satte sig bag ham, en smule ærgerligt, da det forhindrede ham i at både se og røre, men han havde dog adgang til et par bare ben, som hans hænder også straks søgte i nok overraskende blide berøringer.
Sæbe. Han var ikke ligefrem fan af skidtet, men brokkede sig ikke, som det blev fordelt i hans korte hår og det vidtspredte skæg.

”Randall, men du skal være mere end velkommen til at kalde mig Randy.” Det var lidt meningsløst at blinke til hende, som han ellers altid gjorde, når han smed sit kælenavn efter pigerne, siden hun sad bag ham, så han gav i stedet hendes ene knæ et klem. Nej, et bad var ikke slemt, når man havde godt selskab. Han havde tænkt sig at nyde det.
”Hvad med dig, smukke, hvad hedder sådan en fin pige som dig?” Man skulle tro, at han stadig var ved at forsøge at score hende, men sådan var hans personlighed bare. Alle hunkøn skulle charmeres, også selvom det var krystaller det handlede om. Nok havde Randall sex for sin egen fornøjelses skyld, men for ham var målet lige så meget at gøre det til en fantastisk oplevelse for modparten. Hvilket denne hore nok også skulle finde ud af, så snart de ramte madrassen.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 06.09.2017 21:09
Charlene havde blot taget hans voksende glæde over hendes nøgne krop, som en kompliment. Det gjorde alting lettere når mændene selv kunne få deres manddomme op uden hjælp. Hun samlede noget vand i hænderne og lod det glide ned og skylle over det korte hår. Det kunne godt nok ikke få alt sæben ud, men der var altid spanden ved siden af karret der kunne hjælpe på vej hvis han ikke kunne lokkes til at læne sig bagud så håret kunne skylles.
Hun bemærkede godt hans skuffelse over ikke at få lov til at se hende ansigt til ansigt i sit fulde vigør, men det skulle der nu nok være tid til, medmindre Vigdis pludselig skulle vælge at gå ned og tage et bad, hvilket ville være ulig den gamle dame på dette tidspunkt af døgnet. 
Charlene mente nu nok at hun efterhånden havde fået indprentet sig sin redderskes vaner og rytmer, nogenlunde.

Randall.. Randy..

Hun indprentede sig hurtigt navnene med et lille grin. " Randy er du da.. " Lød det kækt mens hun lænede sig tættere ind mod hans ryg, pressene hendes attributer imod den, inden hendes tunge drillende gled frem mellem læberne og kærtegnede hans ene øreflip. " Charlene.. Men de fleste kalder mig bare Char.. Eller Birdie. " Hun åndede varmt inden hun placerede et kys på hans øre, løftede armene om hans bryst og blidt dirigerede ham bagover i karret. Godt nok kunne hun ikke samle benene så han kunne hvile hovedet der, men med en smule bøjning i ryggen kunne hun bruge underlivet, og samtidig give ham endnu et syn til attributerne mens hun fik skyllet sæben ud.  " Kunne du tænke dig en gang massage nu du er hernede eller vil du hellere direkte til sagerne? " Stille samtaler som disse kunneogsåvære gode nok selvom det i bund og grund ville ende med dem der havde sex og nok aldrig sås igen efter det, kunne hun jo stadig godt give ham en god service, også selvom krystallerne endnu ikke var betalt. 

Han lignede en der kunne bruge en massage, så hun gav sig ufortrødent til at massere hans hovedbund blidt, delvis for hans nydelses skyld men også for at sikre sig at al sæben var ude af det korte hår, inden den resterende sæbe blev skylet ud af hans skæg.. Det måtte alligevel være ubehageligt at snakke med sæbe så tæt på tungen. Endnu et lille grin, som nu mest viste sig i hendes let hoppende mave over at holde latteren tilbage.
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 13.09.2017 21:11
Gåsehuden meldte sig med det samme, som tøsens tunge fandt frem til hans øre og et lydløst grin bredte sig på hans ansigt. Uha, det var nu noget, han godt kunne lide. Det blev kun bedre af, at hun hviskede ham i selv samme øre og hans hænder gled ned af hendes ben en smule mere fast. Trangen til at stoppe hendes lille vaskeleg og gå direkte til sagerne var stor, men han holdt sig i skindet.
Han var endda så godmodigt, at han lod hende dirigere sig længere ned i vandet.
”Charlene, hyggeligt at… møde dig.” Han vippede hovedet en smule bagover og så direkte op i et par bare bryster. Ved guderne, det var jo en pinsel med det bad her.

Inden han nåede at svare på hendes spørgsmål, var hun gået i gang med massagen og han sukkede opgivende.
”Hmm, det haster vel ikke mere end det jager…” Lukker øjnene og slapper af i kroppen, som han ikke har noget i mod at blive nusset lidt i det korte hår. Selvom han da havde svært ved at vente på det næste, var det da ikke slemt at få nogle af spændingerne ud af kroppen. Han havde trods alt lige brugt en uge på gåben og på en hest, så han var lidt træt i kroppen. Ikke noget, der ville forhindre ham i at hygge sig, men det varme bad og massagen var da absolut ikke noget skidt. Så han hengav sig til forkælelsen med en nydende brummen.

Fornemmelsen af hendes mave, der gyngede lidt af et undertrykt grin, fik ham til at smile skævt.
”Hvad morer du dig sådan over, lille blomst?” Om det var ham, det var han ligeglad med. Han var ikke følsom og havde en tendens til med vilje at lade andre grine af ham. Man havde jo ikke andet skæg end det man sad på, vel? Hans øjne var stadig lukkede, som hans hænder kærligt gled rundt på hendes bare hud på benene. Der var intet grovt over ham, som man måske ellers skulle tro fra hans barske udseende, men i situationer som disse, havde han det fint med at være blid. At han kunne gå fra en kvindes favn og direkte ud og slå nogen ihjel uden nogen form for ændring i personlighed, ja, sådan var han bare.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 14.09.2017 21:19
Charlene kunne godt fornemme at han nok var en anelse træt af hendes tirren og gøren og laden. Hans manddom sagde det også mere end tydeligt nok. 
Hun smilte varmt ned til ham mens hun stille slækkede mere og mere på massagen. " Nåh, ikke andet end at hvis du bliver ved med at snakkemed skægget fuld af sæbe, får du da også vasket din mund. " 
Lød det muntert, inden hun rettede sig bedre op, selvom nydelsen fra hans erfarne hænder i sig selv var god. Han var bestemt ikke ny til at lege med en kvindes krop. " Du har overmandet mig nu kære Randy, så mon ikke du kunne rejse dig op og finde et håndklæde, så kan vi fortsætte oppe på værelset, før du helt eksploderer dernede. " Spurgte hun dæmpet og blidt. Dæmpet var mest for at undgå opmærksomhed fra de andre der var i badstuen, nu Randall havde sagt at han nok ikke var helt velkommen der.
Ord og rygter kunne spredes meget hurtigt på et bordel.
At hun havde fået ham gjort så ophidset havde hun alligevel ikke forventet, normalt tog det lidt længere tid med mændene at blive så 'imødekommende'. Det kunne vel igen tages som en slags kompliment. 
"Så kan du også få skyllet sæben ud af skægget selv når du står op og har kontrol over det... Og måske få en anden smag i munden. " Et dæmpet suk af behag over hans hænders arbejde forlod hende uden hun helt selv bemærkede det, selvom hun i den grad bemærkede den søde kilden han var ved at vække i hende.
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 24.09.2017 21:19
Massagen begyndte at stoppe og Randall åbnede øjnene og så op i mod hende med et skævt smil. Der var sikkert nok mange, der ville synes, at han trængte til at få vasket munden godt og grundigt med sæbe, det var ikke ligefrem de kønneste, uskyldige ord, der kom ud af hans mund. Han var hamrende ligeglad, han sagde det, han ville. Heldigvis lavede horen bare sjov.
Som hun begyndte at skubbe rundt med sig, lagde han hovedet lidt på skrå, men blev liggende og lyttede til hendes ord. En høj latter kom fra ham over hendes kommentar, han ligeglad med, om nogen hørte dem.
”Lille pus, vær du helt rolig.”

Med et suk gled Randall lidt længere ned i vandet og øste noget af det over sit hoved for at vaske det sidste sæbe ud. Af ren høflighed gned han sin krop med hænderne for at få det sidste skidt af. Lugten af sved havde en tendens til at hænge lidt ved, hvis man ikke gjorde lidt for sagen. Til sidst rejste han sig op og steg ud af karret for at gribe et håndklæde og begynde at tørre sig. Trods dampene fra det varme vand, føltes det en smule køligt og den blege hud blev oversået med gåsehud. Brr. Det skulle blive godt at komme op i
seng og røre sig lidt.

Han var lige ved at smide det store stykke stof fra sig, men endte ved eftertanke med at sno det om livet. At vandre nøgen op igennem et bordel gjorde ham intet, men det ville nok kun blive køligere på vejen og måske var det en god idé at skrue lidt ned for charmen, så bordelmutter ikke kom og ødelagde det sjove. For sjov, det ville han have! Tøsen var jo en lille lækkerbisken!
Hurtigt fik han samlet sit tøj sammen, hængt sværdremmene over den ene skulder og samlet sine støvler i den ene hånd.
”Så smukke, så er jeg mere end klar til noget sengehygge.” Han hev pungen med krystaller ud af bæltet og rystede den. ”Og for at gøre dig glad, så kan vi starte med disse små skønheder deroppe.” Han sendte hende et blink.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 29.09.2017 19:52
En rødmen spredtes i hendes kinder ved hans latter, men Charlene sagde intet, smilede blot varmt til ham mens han fik rejst sig op af karret, så hun også selv kunne stige ud og få tørret sig selv, inden hun fik smøget sin krop i tøjet hu havde haft på tidligere, dog uden trusserne, de blev skjult i en lomme i skørtet. Om Randall bemærkede det eller ej, vidste hun ikke, hun var også lige glad, for trusserne ville ryge, hvis ikke hun ville ende med at de om muligt blev revet i stykker. Desuden gav det noget dejlig luft op mod det sitrende underliv. " Så du foretrækker betalingen på værelset?" Lød det muntert, sikker på hun forstod præcis hvorfor. Det skete engang imellem at kunderne foretrak at betale oppe på værelserne, og Charlene havde da også fundet sit eget lille trick til hvordan hun kunne forhindre klienterne i at stikke af med krystallerne. " Så håber jeg heller ikke at du har for meget imod en lille opvisning. " En blinken forlod hende inden hub havde sikret sig at han havde sine ting med sig, først da rakte hun ned efter hans hånd og førte ham genenem badstuen, op fra kælderen, og lidt længere op til de kom til gangen hvor der bag flere døre hørtes lystne lyde. Igen var det ikke noget Charlene tog sig af, men sikrede sig dog at beholde Randalls opmærksomhed, ved at placere hans hånd på hendes faste røv, inden hun gik den korte vej hen til hendes mellemstore værelse. Døren blev åbnet og hun gik hjemmevandt ind. "Velkommen til min 'rede'. To jader er prisen for en aften med mig.. " Det var med at få overstået hele omgangen med betaling, det var for hende spændende nok men for ham var det jo langtfra hvad han var fulgt efter hende for. 
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 02.10.2017 20:59
Randall tilbage som hun snakkede lidt om en lille opvisning. Det rørte ham ikke at blive hevet med igennem bordellet. For ham var der ingen skam i at være sådan et sted. Hvorfor skulle der? Han bestemte vel selv, hvad han brugte sine hårdt tjente, host, krystaller på. Og en mands lyster var intet at skamme sig over, så der var bare et let smil på Randalls ansigt, som de bevægede sig op mod horens værelse. Åh bordeller, der var nu noget over lystens huse, som han godt kunne lide. Ikke bare horerne og det, man lavede med dem, men stemningen i sig selv.
Hans tanker blev afbrudt, som hans frie hånd blev ført hen til en god bagdel, som han villigt gav et klem. Smilet på hans ansigt blev større og han fulgte villigt med, som han havde fået en forsmag på, havd der ventede forude. Måske var det ganske heldigt, at han var stødt ind i denne tøs.

De kom frem til hendes værelse, et ganske nydeligt et, hvis Randall havde været typen til at lægge mærke til sådan noget. Det var han ikke, så i stedet lukkede han døren bag dem og smed sine støvler ved en stol, hvor han også smed tøjet, han havde over armen, inden han vendte sig mod hende og rodede lidt rundt i pungen med krystaller.
”To jader for en aften, lad os se.” Han rakte hende fire jadestykker og to ravstykker. ”Så er der for natten og i morgen tidlig og forhåbentligt også til et morgenmåltid, inden jeg stikker af igen.” De fleste ville nok kende Randall for at være nærig - kunne han undgå at betale gjorde han det, men med horer havde han en lidt anden indstilling. Det ville ikke være første gang, at han overbetalte en luder for hendes service, men han forventede tydeligvis også mere end et knald. En seng at sove i og noget ædelse. For ham var et bordel en kro med goder.

Hurtigt blev pungen sat fast i bæltet og han gik hen for at lægge sine våben ved siden af sengen, som han havde sagt, han ville. Tæt nok på, at han kunne nå skæftet på sværdet uden at skulle ud af sengen først. Sikkerhed. Derefter vendte han sig med et stort smil på sin ansigt og klappede sine hænder sammen med et højt knald.
”SÅ er jeg klar til at hygge mig! Denne gamle, trætte mand vil forkæles!” Med en hurtig bevægelse hev han stoffet væk fra sit underliv og lod det falde mod gulvet. Jep. Nu ville han have sjov!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7