This does not look like me

Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 02.08.2017 17:56
Sølvfloden et sted Lilith faktisk slet ikke havde troet hun ville ankomme, eller være omkring. Mest fordi hun fandt hele stedet død kedeligt, det var slet ikke noget for hende, dog var her mørkt, og dystert men alligevel var det som her bare ikke skete noget som helst. Hun havde siddet på en sten, og kigget på vandet i nogle timer, godt nok var det rart nok at føle sig lidt fri fra folk, og kaos, men på den anden side savnede hun det, savnede at der skete noget kaos, noget vold og grusomt. Hun var iklædt en sort knælang silke kjole, nogle sko med hæl på der enlig matchede kjolen. Hendes røde hår hang bare fladt ned ad både hendes ryg og bryst.

Hun betragtede omgivelserne en smule, og lagde hovedet på skrå, tænk at der slet ikke skete noget, det var utroligt, det eneste der måske skete her ligenu,v ar få dyr der bare rendte rundt. Lilith var sikkert også den eneste der var på dette sted her, der så ikke ud til at være andre, men hvem kunne vide, måske ville der komme nogen forbi der kunne holde hende med selskab, og det var tæt på at hun havde begravet hendes ansigt ned i hendes hænder mest fordi det her bare ikke lignede hende. 
Det sted her, og hende der slet ikke havde noget at lave, hvilken blanding var det ikke.

Hun rystede på hovedet og sukkede hvorefter hun kiggede på vandet igen, var flere gange ved at overveje at røre ved det, men lod vær. 

Being evil is easy
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 02.08.2017 20:09
Sølvfloden var et af de steder, Zane aldrig havde besøgt.
Han havde skam nok vovet sig ind i Elverly før, blot for at se sig omkring, og det var da også lykkedes han at slippe derfra igen uden at blive opdaget... men det var ikke et sted han ofte kom.

Hans slags var ikke just velkomne her.

Men... på denne nat havde han alligevel følt sig modig - og sulten efter noget helt bestemt, som han meget sjældent formåede at få fat i.
Så han havde sneet sig ind i skovelvernes rige, og efter nogle timer med snedigheder og lusk, havde han fundet det han var ude efter.

Det havde været en smal sag at snuppe det, for der havde ikke været andre i nærheden, og han var jo - som sagt - ganske snu.

Så... godt halvtreds meter fra der hvor den blåhudede dæmon sad og sukkede, raslede et par buske kort, og mørkelveren i det sorte og grå tøj kom ud fra buskadset - med en bevidstløs person over den ene skulder.

Personen, hans mål, var en ung skovelverkvinde. Smuk og slank som de fleste andre af hendes slags, med langt brunt hår og lettere solbrun og ganske fin hud.
Hvor Zane var klædt i mørke bukser, en sort skjorte og læderstøvler, var pigen klædt i en skovgrøn, ærmeløs top, en hvid nederdel der gik hende til midt på låret, og smukt lavede lædersandaler, som gik hende til lidt under knæet.

Jægeren havde fangt en ikke-jæger!

Med et køligt, lettere tilfreds smil kiggede Zane rundt, og fik hurtigt øje på Lilith, som sad der på stenen.
Hans smil forsvandt  som dug for solen, og irritation var at spore i de unaturlige, lilla øjne.
"Fandens også..." mumlede han.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 02.08.2017 20:26
Lyden af en stemme der faktisk var tæt på hende fik hende til at dreje hovedet en smule, hun lod blikket glide ned ad personen der var ankommet. Hun havde hvist aldrig set ham før, gad vide hvem han var, og hvad han mon lavede herude, og endda med en yderst køn kvinde, som Lilith heller ikke kendte, men det her skulle nok blive sjovt og interessant. Hun fik et smil frem på læben, og betragtede den nyankomne person der var ankommet, se det var faktisk nu godt nok, fordi så var hun da ikke alene, og så kunne han faktisk holde hende med selskab. Medmindre det ville ende med de kom op at slås, eller at hun ville angribe ham eller et eller andet i den stil, det var faktisk ikke til at vide sådan rigtigt. 

"Fandens hvad"spurgte hun undrendende og holdte et kort øjeblik hendes blik på kvinden manden havde taget med over skulderen, gad vide om hun var død.. Hun lå da meget stille, så det kunne måske godt være at hun var det, men det ville Lilith sikkert komme ind på, hun kunne nemlig til tider være ret nysgerrig. Dog var denne nyankomne person ikke grim, dog var han en type der så meget mystisk ud, men det var også interessant og spændende"Tja fanden bor her ikke, så du er nok gal på den"sagde hun og sendte ham et blik, hvorefter hun bare holdte blikket på ham, og lod hænderne snitte hendes ben en smule. 

Måske var denne person her gået forkert, eller måske havde han bare set noget han ikke brød sig om, eller kunne lide. Det var jo heller ikke tit, man så sådan en kvindelig dæmon der havde en blå farvet hud. Se det var ikke normalt, specielt heller ikke at hun havde rødt hår. 

Being evil is easy
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 02.08.2017 20:44
"Ja, egentlig..." sagde han irriteret. Nu havde han formået at forblive uset mens han jagede, han var ikke blevet opdaget da han havde snuppet pigen, og der var ingen der var fulgt efter ham da han havde taget hende med - for ingen havde opdaget noget.
Det ville de først gøre senere, når de fandt ud af at der manglede nogen.

Og nu var han så blevet opdaget...
Men...

"Du er tydeligvis ikke nogen skovelver." sagde han og fnøs kort af hendes meget tydelige race.
Forbandede dæmoner...

Zane knælede ned, og lagde elverpigen fra sig, så hun nu lå på ryggen for hans fødder.
Hvis Lilith så efter, ville hun kunne se pigens mave bevæge sig roligt op og ned i takt med hendes vejrtrækning.
Så rejste han sig igen, og vendte blikket mod den blåhudede.

"Hvad laver en dæmon dog her...? Og før du spørger hvad en mørkelver laver her, så følte jeg en vis trang til at lege lidt med en køn elvertøs. Det er sgu for sjældent lejligheden byder sig." kom det så fra ham, mens han så køligt på Lilith.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 02.08.2017 20:55
Lilith betragtede elvertøsen, hun havde nu intet imod elver, men skulle hun være ærlig holdte hun sig væk fra dem. Det ville sikkert også ende med at hun ville dræbe dem en efter en... Eller måske bare lave lidt totur her og der, og mens han snakkede lyttede hun uden faktisk at kigge på ham. Hendes øjne var fastlåst på elvertøsen, og hun kiggede med et smil op på ham eftersom det var ham der havde bragt hende med"Javel, jamen det lyder jo meget interessant, kan jo være jeg ender med at lege lidt med"sagde hun og lænte sig en smule frem mod floden, hvorefter hun rørte lidt ved den med nogle fingre.  Den var nu meget smuk floden, tænk at hun faktisk aldrig havde set den før, det var meget sjovt, og lidt underligt. 

Dog ville Lilith ikke ligefrem fortrække en hyggelig og underholdende aften på det sted her, hun var nok mere til noget andet men stedet havde da sin hvis charme og skønhed. Så kiggede hun hen på denne person der var kommet, en elver også, så der var to elver, det var interessant, det var ikke lige noget for hende, men hun så masser af muligheder for spænding og underholdning. Om det så måtte være grusomme planer, eller onde ideer, så var hun frisk på lidt af hvert."Hmm... En elver se det er lang tid siden jeg har moret mig med sådan en"sagde hun efterfulgt af et kækt smil. 

Da han så nævnte hun tydeligvis ikke var nogen skovelver grinte hun og tog fingeren op ad vandet, det var næsten på vippen til at hun havde givet ham et slag for den kommentar. "Nej jeg er langt fra en elver..Jeg er en dæmon"svarede hun mens hun kiggede på ham, tænk at han ville foreslå sådan noget, nærmere sige til hende at hun sikkert ikke var en elver. Bare ordet i sig selv fik hende til at blive irriteret.. "Og hvad jeg laver her, jeg vandrede såmen bare lidt rundt, og så landte jeg pludselig her"svarede hun og lænte så sit ansigt tættere på ham"Her et sted, hvor jeg ligenu har fået interessant selskab"sagde hun og blinkede til ham, og derefter kiggede på elvertøsen, hun var da ikke død men i live. 

Being evil is easy
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 02.08.2017 21:08
Dæmonens tydelige interesse i elverpigen for hans fødder, var den eneste grund til at han ikke trak begge sine sværd og gik i flæsket på blåhuden.
Det så ud til at de, frem for at ende i noget bras, kunne komme frem til at have det morsomt begge to.

Nok var han ikke begejstret for dæmoner... men af og til måtte man vel give sig en smule.

"Så interesseret du er i min lille veninden her..." sagde han, hvorefter han hev et bundt reb frem fra bæltet - en af de få ting han havde taget med sig hertil.
"Lad os nu se..."

Så gik han over til det nærmeste træ, slyngede rebet op over en af dets grene, og bandt et par særprægede knuder.
Detendte med at rebet hang fra grenen, med to åbne løkker lige ved siden af hinanden, dinglende ildevarslende...

"Jeg tror..." sagde han og gik tilbage til pigen, for så at samle hende op i sine arme,
"At jeg vil lade nysgerrigheden råde..."

Uden problemer - som om han havde gjort dette før - bar han elveren over til træet, hvor han stak hendes hænder ind igennem de to løkker og strammede dem til.
Han slap hende forsigtigt - og nu hang hun fra grenen, med armene over hovedet og fødderne knap på jorden. Sårbar og blottet... hjælpeløs  lige som hun langsomt åbnede de himmelblå øjne.
"Hv... hvad...?" kom det svagt fra hende.

Zane vendte blikket imod Lilith og smilede ondskabsfuldt.
"Damerne først." sagde han så, endnu mere ondskabsfuldt...
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 02.08.2017 21:21
"Hvordan kan man ikke have interesse i din lille vinde der..Hun dufter godt...Ser godt ud...Og hun har en særlig uskyldighed"svarede Lilith, mens hun sendte denne mand et legende smil. Se det her skulle nok blive sjovt, og underholdende uden tvivl, der var så mange muligheder ogs selvom de måtte være det sted her som de var. Og hun endte dog også med at holde øje med, hvad han havde gang i, og det så da ud som om han fik hængt hans veninde fast til grenen i træet, så hun bare hang der. Se det var et godt syn for Lilith, så var der jo flere muligheder."Jeg er imponeret"sagde hun så, og rejste sig op fra stenen. 

Hendes stemme hørte hun tydeligt, og hun gik dog ikke hen til hende, men da Zane havde sagt de næsten gyldne ord at damerne først, kunne hun jo slet ikke undgå ikke at gå tættere på elvertøsen. Han lignede nu ikke ligefrem typen der havde det i sig, han lignede heller ikke typen der var en gentleman, langt fra faktisk. Men hun var overrasket, og enlig var det ligemeget, hun smilte af begejstring, og næsten legende. Så gik hun hen til ham, stilte sig et kort øjeblik med en hånd i siden"Jamen dog..Jeg er blevet meget nysgerrig jo"sagde hun og blinkede til ham, hvorefter hun lod hendes negle snitte hans hånd, hvorefter hun gik hen til elvertøsen. 

Da Lilith så stod foran elvertøsen, betragtede hun hende en smule, og hun kunne ikke lade vær med at få en masse ideer, og selvom tøsen måtte skrige eller råbe, eller andet hun følte for, så var der sikkert ingen der ville høre det. De var jo kun Lilith, Zane og denne elvertøs på dette sted her. "Ved du ikke at det er dårligt når en dæmon er nysgerrig... Der sker tit så mange slemme ting"sagde hun og kiggede sig over skulderen hen på Zane. 

Being evil is easy
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0