Krystal 01.01.2017 16:17
Hej alle rollespillere, nørder og generelt fantastiske mennesker!<3

Endnu et år er gået på Krystallandet, og som altid har jeres selskab været helt igennem uundværligt! Vi har holdt nogle fantastisk hyggelige arrangementer, fået en flok nye skønne mennesker herind og haft en rigtig god aktivitet på siden.
Nova trådte desværre af som Admin i løbet af året og har bestemt sig for at holde pause, men jeg håber da, at hun lige som så mange andre af os genfinder lysten til rollespil. I hendes sted har vi fået Helli ind som moderator, og hun har været en kæmpe hjælp - især da folk igen begyndte at gå amok med at lave karakterer i november/december måned c:
Angående jer nye - så er det virkelig skønt at se, at I er kommet så godt i gang og faldet så godt til herinde. Jeg håber, at vi kommer til at se jer til nogle af vores IRL-arrangementer i 2017!

Jeg er også rigtig glad for, at I har taget så godt imod Kzar Mora plottet. Det har ind til videre været det overordnede plot på siden, der har påvirket flest karakterer på én gang (næsten alle), og det har været rigtig spændende at eksperimentere med dette. Med hensyn til plots, så husk, at jeg altid hellere en gerne vil høre jeres idéer og/eller feedback!

Jeg har lovet at lægge lidt statistik op for året, så here goes!

Nye tråde, posts og karakterer i 2016
I alt blev der lavet 382 nye ingame tråde (lidt mere end én om dagen)
Der blev skrevet 7053 posts (Gennemsnit på lidt over 19 posts per dag)
Og der blev oprettet ikke mindre end 145 nye karakterer

Årets top-poster top 5
Helli: 989
Hobbit: 983
Anno: 615
Ana: 600
Tea: 410

Årets længste post
Af Nao i "Bryllups ceremonien"

Højeste antal tegn sammenlagt fra alle posts
Hobbit (1271467 tegn)

Deltagelse i flest lummertråde
Hobbit (9)

Deltagelse i flest voldelige tråde
Ana (5)

Almindeligste tilhørsforhold blandt nye karakterer
Neutral God (30)

Mest aktive nye bruger
Andy (305 posts og 10 karakterer siden d. 8/11)

Mest læste tråd oprettet i 2016
"Wrong side of town"

Tråd oprettet i 2016 med flest svar
"Ro fra blæstens tuden"

Husk at i forbindelse med det nye år, vil karakterer der ikke har været aktive i 2016 blive sat som inaktive. Inaktive karakterer bliver automatisk aktive igen, så snart man skriver et indlæg med dem.

GODT NYTÅR KL! <3

~ Krys ~