Illusiane 04.02.2009 17:57
hun sukker let, og betragter ham, stadig siddende på sengen. da han knækker nakke rejser hun sig op, og tager en lille flakon fyldt med en honninggylden væske, ned fra en hylde.
venligt men stadig bestemt tager hun tavst hans hånd, og sætter ham på sengen (?) et par dråber af den gyldne væske bliver dryppet i yangs hænder, der derefter straks begynder at massere Rex's nakke, med blide bevægelser. Yang tager en dyb indånding, og begynder at fortælle;
"For et år siden, eller måske lidt mere, mødte jeg samson for første gang. uvidende og dum som jeg var, blev jeg betaget af den magt og styrke som han besad- kald det en slags forelskelse. han så mig som en spion til at begynde med, men da min anden evne forsvandt, og blev erstattet, havde jeg ingen mulighed for at forsvare mig imod hans kræfter. han spærrede mig inde, gang på gang, men af en eller anden grund lykkedes det ham altid at finde mig." hun holder en kort pause, og fortsætter;
"så, for et halvt år siden, konfronterede jeg ham med det. jeg sagde, at jeg ikke var hans ejendom, og at han ikke kunne bestemme over mig. Han..." hun får tårer i øjnene af mindet, men tørrer dem hurtigt væk igen...
"Han fik fat i mig efter lang tids kamp, og brændemærkede mig. siden da har jeg været styret af det mærke, og først nu er jeg blevet mere værd i samsons øjne."
Hun tier, og dvæler for sig selv i mindet, før hun lukker øjnene, og lader tårerne få frit løb. det er ikke hendes mening at være svag, men på trods af dette, er minderne simpelthen for stærke...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede