Samson så ned på Ayoka, da han skar i sig selv. Først var det ikke gået op for ham at han ville lave en lille demonstation på det, men det fandt han hurtigt ud af.
"Ah.. nyttigt.., håber ikke jeg får brug for den.., men selvfølgelig godt at have..," Han så ind i Ayokas øjne, inden han tog imod flakonen. Nej, han håbede det ikke, men han ville vel egentlig nok komme til at bruge den på et eller andet tidspunkt. Lige på dette tidspunkt, lå han nu inde med to flakoner. Den ene med et healende middel, den anden. Ja.. den skulle bruges til noget helt specielt, men som han ikke har haft mulighed for at bruge endnu, for han manglede en vis person til at kunne udføre dette - Kemarano.
Han lod sin hånd glide ned i lommen og slap flakonen dernede, så den lå trygt og godt.
Samson var ikke personen som liige sagde tak. Desuden, så var det knægten som ville give ham den, så.. det var jo på den anden side ikke noget som Samson havde bedt ham om! Desuden, så havde Ayoka søgt om en eller anden tilgivelse, som Samson ikke kan huske hvor kom fra, men det var vel også underordnet?
Atter vendte han blikket mod Rex.
"Rolig.. Han gør ikke noget.," brummede Samson med en let kølig stemme.
"Aha? Jamen.. det lyder da interessant.., Du! Når nu jeg har dig her! Jeg kommer sikkert til at skulle bruge dig inden længe, så for at jeg skal kunne holde lidt øje med dig, så kunne jeg nu godt tænke mig, at du fik dig et værelse i borgen!" han gjorde et let hovedkast mod porten, hvor stien bag den kantede sig vej op mod den lettere mørke borg.
Samson lod ikke sit blik glide væk fra Rex et kort øjeblik, inden han vendte sig mod Rasha.
"Nej.. Vil du snakke med mig, så gør det her i stedet for! Jeg har ting at tage mig til, så forvent ikke at jeg har tid til en samtale under fire øjne!" Samson brød sig et eller andet sted ikke så godt om, at denne kvinde skulle tro at hun lige kunne lave om på tingene, hvordan de så ud nu. Nu stod de her, og han havde da også lige ting at tage sig af, med disse persnoner!
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †