ved to forrevne, spidse klipper...

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 20:59
To kliper ligger tæt op af hinanden.. der er lige nøjagtig plads til et menneske. vinden er slem heroppe, og luften er tynd..

Yang kommer løbende i sin ulveform... hun trækker vejret nervøst... væk. hun måtte bare væk! hun stopper op, og klemmer sig ind imellem de to klipper. vinden bider i hendes bare skind, og får hendes hår til at flyve omkring... hun sukker stille, og krammer sig selv... gid hun dog havde penge til at købe nyt tøj... hun skæver til sit brændemærke... det sved ikke mere, men af en eller anden grund var hun frygtsom for det...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 21:07
Samson går rundt på en skrænt. han er ikke spor bange for at falde ned, da han ved at han har en evne til at ville kunne komme op igen, hvis han skulle til at falde.
Han kigger udover skrænten. Der er meget langt ned. Enhver ville kunne dø ved sådan et fald, medmindre de havde evnerne til at redde sig selv fra det.
Hatten, med de to smileys og alle perlerne, skygger for Samsons ansigt, da han havde rettet sit blik ned i jorden.
Hvert skridt Samson tog, faldt der nogle småsten ud over skrænten, og det var en smule faretruende, men Samson virkede ikke som om han var det mindste bekymret for sig selv og sit liv.
*Man kan jo altid komme op igen.. Eller.. jeg kan!* var hans tanke, og det havde han det helt fint med.
Samson nærmede sig mellem de to klipper, og så nu en skikkelse længere fremme, mellem den smalle sprække af de to klipper.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 21:12
hun hæver hovedet, ved lyden af skridt, og gisper for sig selv..
samson!!!
Hun koncentrerer sig, og efter kort tid er hun gledet i et med omgivelserne... bare han nu ikke havde set hende!
hun holder vejret, og skæver til ham...
"gå nu din vej..." hvisker hun..
"lad mig være i fred"
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 21:16
Samson havde stoppet med at nærme sig, og stod nu i sprækken.
Der var ingen vej tilbage for Yang. Hun ville i hvertfald ikke kunne komme forbi ham, så hun var nødt til at gå frem af. Men omvendt. Han vidste heller ikke hvor langt man kunne fortsætte, eller om man kunne gå rundt om klippen!
Han smilte blot.
"Ikke glad for at se mig? ... Det var da en skam." Det sidste lød som om han var 'ked af det' men det var med et sarkastisk tonefald.
"Jeg har ikke set dig længe! .. Du har gemt dig godt.., men åbenbart ikke godt nok!" Samson lagde sine øjenbryn ned mod sine øjne, og hans smil blev stort.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 21:26
hun sukker lavt, og bliver synlig igen...
"gå nu... lad mig nu være..." siger hun bedende, og kigger væk. vinden tager endnu en gang fat i hendes lange, sorte hår, og blæser det væk fra hende ansigt. en masse skrammer og blå mærker kommer til syne, på hendes hals og kinder. hun rejser sig op, og forsøger at gå ud af klippesprækken...
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 21:34
"Du er min slave? Hvad forventer du?" Samson skulede til hendes brændemærke, og gjorde sig 'bredere' da hun prøvede på at komme forbi.
"Hvor tror du at du skal hen?" Brummede Samson, og kiggede atter på brændemærket.
Han fik et lille smil på læben, og prøvede at varme det lidt op ved hans syn (?).
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 21:41
hun sender ham et rasende blik.
"Jeg har aldrig bedt om at blive din slave!" råber hun, og skubber hårdt til ham, dog uden større virkning, da han jo er meget større end hende...
hun knurrer nærmest, men hendes knurren forvandles til et piv, da brændemærket begynder at svide... hun tager sig til skulderen, og bider tænderne sammen...
"hvad vil du med mig?" gisper hun, og ser op på ham.
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 21:45
Samson smilte bare yderligere da hun begyndte at pive i stedet.
"Hvad er det ved ordet "slave" du ikke forstår? Det er normalt ikke frivilligt!" brummede han og så stadig på brændemærket, men fjernede så lidt blikket fra det, inden han så på hende. Det skulle gerne stoppe med at svide, da Samson kiggede væk.
"Hvad jeg vil dig er, at jeg gerne vil vide hvad dine evner er? Ja.. du kan forvandle dig til en loppekøter, og hvad mere?" Spurgte han, som om han nedladede hendes evne som ulv.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 21:52
hun himler med øjnene, og kigger tilbage på klipperne. hurtigt og smidigt kravler hun op på klippen, og fortsætter op imod toppen. om hun så faldt ned, ville hun være ligeglad. hun skulle bare væk!
"hvorfor skulle jeg fortælle dig om mine evner? Måske betragter du mig som en slave, men jeg er og bliver min egen!!!" råber hun, for at overdøve vinden.
"Du kan gøre hvad du vil med mig. tæve mig. voldtage mig. du kan gøre hvad du vil, men du vil aldrig kunne tage min frihed, og min viljestyrke...!"
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 21:56
Samson ser lettere irriteret op mod hende, når hun begynder at klatre, men irritationen forvandles til et smil.
"Aha.., Så du skal altså have det på den hårde måde! Det er der jo også nogen af!" Samson gjorde et lille tryk med hånden, og en stærk kraft oppefra, pressede sig ned mod Yang som en kæmpemæssig sten, der fadt mod hende (?).
Samson stod lige nedenunder hende, så hvis hun faldt, ville han gribe hende.
"Din viljestyrke er ikke, hvad den har været min egen.,." Samson grinte lavt for sig selv, ved 'min egen', da hun jo teknisk set var hans ejendom..
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 22:01
hun skriger, da kraften nærmest falder imod hende. hun mister fodfæstet, og begynder at tumle ned af klippen...
"JEG TILHØRER IKKE DIG!" råber hun vredt, og griber fat i et af de mange udspring der er på klippen, så hun ender med at hænge et lille stykke over samses hoved. hurtigt begynder hun at klatre igen. dog lidt mindre energisk end før. hun var begyndt at blive træt. det ville enhver kunne se. dog lægger hun nogle sidste kræfter i, og sætter sig op på fremspringet...
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 22:06
Samson rynker lidt på næsen, og prøver nu i stedet, at lade hende tiltrække af sig. Som en nordpol og en sydpol der bliver tiltrukket af hinanden.
"Hør.. vil du lige gentage det igen?" brummede Samson koldt, men det morede ham nu lidt alligevel.
Yang troede åbenbart at hun ville kunne slippe fra ham?
Det fandt Samson humoristisk i sig selv.
Den forvirrede unge, skulle til at lære nogle ting om det virkelige liv!
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 22:10
hun knurrer, men mister så fodfæstet igen, og falder ned i samsons arme.
"Jeg tilhø..." begynder hun, men gisper så efter vejret. luften var alt for tynd heroppe, til at hun kunne tale så meget. hun lukker øjnene og sukker...
"lad mig nu gå samson. jeg ber' dig." siger hun, og ser bedende på ham.
"lad mig leve mit liv!"
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 22:18
Samson tager hårdt fast omkring hendes arme, da han griber hende.
Han holder hende ud fra sig, som om hun var den loppekøter, som han nu engang så ned til så meget. Længere ned på listen end et menneskes rang, som endda kunne være ynkeligt.

"Hvor er du dog ynkelig at høre på!" snerrede Samson.
Samson hadede folk der sendte ham bedende blikke.
Han havde oplevet det op til flere gange. Folk, der var lige ved at blive myrdet af ham. Men blikkene var slet ikke ens, af dem han havde set tilsammen.
Der var de blikke der sagde 'dræb mig, vil du ikke nok, så jeg ikke skal lide mere', og de blikke 'åh lad mig dog leve videre, og så skal jeg nok lade være med at melde dig'!
Typisk. Som om!
Hvis Samson gik hen og blev en smule blød i knæene (igen), så ville det ikke være godt. Han havde haft en periode hvor han tvivlede på sig selv, så hans egen styrke dalede. Og det glemmer han aldrig. Så hvorfor skulle han lytte til ønsker, det endte jo bare med at han begik den samme fejltagelse en gang til!
Samson vendte sit hoved, og spyttede ind mod klippen, inden han atter så på Yang.

"Du er ikke lydig, og det bryder jeg mig ikke om. Du får tingene på den hårde måde! Og om du vil eller ej, er jeg skide ligeglad med! Du gør bare hvad der bliver sagt, ellers skal jeg nok tvinge dig til at gøre det! Om det så skal være med den smerte, der får dig til at ønske, at du aldrig var blevet født!" Samson begyndte at grine, og forventede en reaktion fra hende, så han tænkte hurtigt, og dannede sådan et lille usynligt felt mellem dem, så hvis hun slog, ville hun ikke slå på ham, men ud i den tomme luft, og blive stoppet!
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 22:28
hun sukker. hvad end hun gjorde, ville hun nok aldrig slippe for ham. medmindre...
"hvad ønsker du? hvad skal jeg gøre for at blive fri for dine..." hun vrænger næse, og fortsætter så;
"PØLSEFINGRE???!"

det ville sikkert ikke gøre hende mere fri, men i det mindste havde hun det sjovt.
hun nød at håne ham, om det så betød skamtæsk resten af livet.
hun slår en hånende latter op, og ser ham i øjnene, inden hun siger;

"Jeg er ikke bange for dig. nok har jeg flygtet, kæmpet og gemt mig, men du vil aldrig kunne frembringe decideret frygt i mig. det er ikke mig der er ynkelig. det er dig. at ødelægge andres liv, er det mest lave, det mest kujonagtige man kan gøre. du er som et kryb!"
hun vil ike slå ud efter ham, da hun sagtens kan se feltet omkring ham.
Men da hun ser, at feltet et kort øjeblik bliver afbrudt, griber hun chancen, og spytter ham i ansigtet. (?)
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 22:48
Mens hun siger alle de ting, bliver feltet som sagt kort afbrudt.
Samson blev lettere irriteret, og koncentrerede sig ikke ordentligt omkring det.
Samson bliver ramt af spytklatten lige i ansigtet, og den gled ned af hans kind.
Han mærkede sin vrede stige til hovedet, og lukkede kort øjnene.
Da han endelig åbnede dem igen, var hans øjne blevet til ild. Bogstaveligt talt.

"Hvor vover du!" Hvæsede og snerrede han på en gang.
"Barbarisk!"

Samsons felt havde nu fjernet sig helt, da vreden var steget ham til hovedet.
Han prøvede at klaske hende hårdt ind mod klippen, da han jo havde taget på hende.

"Du har selv valgt din skæbne lille møgtøs!" hvæsede han.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 22:57
hun vrider sig i hans greb, men forgæves. hun kan ikke komme fri, og bliver klasket op af klippen. hun mærker noget varmt ramme hendes nakke.
Blod.
fortvivlet og forvirret ser hun på ham. ser hans øjne. og gisper...
hun mærker blodet blive mere og mere; det løber ned af hendes ryg og ben. ikke meget, bare en tynd stråle..
men det er nok til at gøre hende vred.

"Hvis der er nogen der er barbarisk her, så er det dig!" snerrer hun, og sparker ud efter hans skridt (?)
hun vrider sig igen, denne gang mere opsat på at slippe fri end nogensinde. hendes øjne forandrer sig, bliver iskolde og vilde...
"LAD. MIG. SÅ VÆRE!" råber hun, og slår ud efter ham, sparker ham, river ham og bider ham (?) i sin iver for at komme fri...
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 23:04
Samson bliver ramt lige i skridtet af hendes spark, han krymper sig sammen, og holder med sine hænder mod det.

"Forbistrede...," han bed sig i læben, og kneb sine øjne sammen af smerte.

"GAAH!" udbrød han, og bliver revet og sparket, men alligevel gjorde det ikke nær så ondt som hans skridt gjorde lige nu.
Han rettede sit hoved lidt op, men han stod stadig foroverbøjet.
Han prøvede, at lade hende blive tiltrukket af klippen, så hun ligesom ville kunne hænge der lidt, med armene ud til hver sige, som klistret op på væggen. Hans øjne brændte efterhånden blåt. Det var tegn på, at ilden var ekstremt varm, og at han ikke mindst var rasende!!
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 23:12
et smil breder sig på hendes læber. hun har intet imod at hænge på en klippe. at se samson krympe sig sådan, opløftede ligesom det hele...

"gør det ondt?" siger hun med sin mest sukkersøde, men samtidigt hånende stemme...

hun begynder at bevæge sig lidt, prøver at slippe fri. men forgæves. hun er som en flue på en strimmel fluepapir. fanget... hun sukker lavt, og venter på at samson er færdig med at klynke... en dråbe blod rammer jorden, og løber let, inden den størkner. hun betragter roligt, at der kommer flere og flere dråber, og lukker øjnene..

"er du snart færdig med at pive? jeg er træt af at hænge her!" siger hun og ser på ham...
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 23:34
Efter lidt tid, rettede Samson sig atter op. Det gjorde stadig ondt ja, men ikke ligeså meget som lige efter sparket.
Nu ville han godt kunne bekæmpe den.

Samson går hen til hende, og slår udefter hendes ansigt.
"Luk så arret kælling!" hvæsede han, men brød kort efter ud i en hysterisk latter.

"At du vover dig ud på det.. Hvor morsomt! Hvor... fremragende!" Samson hæver let øjenbrynene.

"Jeg kan helt sikkert finde på en eller anden opgave til dig! Alligevel!" Samson smilte stort. Han var måske ved at få en plan mixet sammen?
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, Helli , jack
Lige nu: 4 | I dag: 13