Midsommerballet: Dansegulvet

Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 20.06.2008 19:14
Dansegulvet er poleret så blankt, at man kan spejle sig i det.
En magisk fremkaldt musik er fremkaldt - perfekt at danse til.
Oppe fra loftet stråler forskelligtfarvet lys ned fra et par store lysekroner, og skaber et flimrende farvespil hen over det blanke dansegulv, hvor festgæsterne kan slå sig løs i en elegant, svævende dans.
/ Lysets Dronning, Herskerinde af Krystallandet /

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 20.06.2008 21:07
Joshua træder ind på dansegulvet overbevist om at
han skulle have rengjort sine støvler en anelse mere, da han har en god idé om at han laver nogle grimme fodspor på det smukke gulv.
Han stopper op i midten og kigger søgende efter Freyja, da han får øje på
buffeten. Langsomt, uden nogen fokus på andet, går han hen mod den
med en sagligt smil og en hungrende mave.

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD
life is a lesson. you learn it when you're through.

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 20.06.2008 21:10
Han vender sig da han hører en velkendt stemme. Freyja.
"Ja.. smukt.. siger han fraværende og vender sig igen og går hen
mod bordene
"Jeg kommer liige om lidt, må lige se hvad der er af mad her"
Og væk er han.

(( buffetbordene xD ))

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 20.06.2008 21:26
Med fyldt mave og et tilfreds smil går han med øjnene rettet mod Freyja hen over dansegulvet og sætter sig ved hendes side.
"Undskyld, men jeg var bare så sulten.." han smiler undskyldende og viser hende af en eller anden grund æblet i hans hånd.
"Ja, eh.. til senere" med en hurtig bevægelse forsvinder æblet ned i jakkelommen.
"Jeg fik vidst ikke sagt ordentligt tak før.."

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 20.06.2008 21:33
Et ærligt og glad smil breder sig i hans ansigt
endelig en ordentlig kvinde..
"Jeg er nu meget glad for at du var der der på stranden, hvad skete der egentligt?
kan bare huske at jeg ligepludselig havde voldsomt ondt i mit baghoved"
Han lægger hånden om bag hovedet men kan ingenting mærke.

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 20.06.2008 21:39
"Arh, det var hende kentaueren så. Hende er jeg vidst færdig med.."
Han trækker på skuldrene
"Hun var ikke lige min type alligevel"
Han rejser sig "Jeg er ked af at jeg ikke kan give dig et eller andet,
det bedste er vidst min venlighed. Jeg håber vi ses en anden gang Freyja,
jeg vil i hvert fald se frem til at møde dig igen. Tak for denne gang, fortsat
dejlig aften" Han nikker venligt, vender sig om og forlader stedet, med hånden rundt om æblet i lommen.

(( smutter nu, har en kammerat og en kæreste jeg skal se (: ))

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 22:18
Jate kommer gående hen over dansegulvet, imens han ser sig omkring med et imponeret blik. Han har aldrig været på paladset før.
Festligt, er han klædt, i en rød silkekappe og hvid skjorte. Han er også iført en mørkerød maske, men har skuppet den op i panden på grund af varmen.
Han nærmer sig forsigtigt kvinden, der sidder alene. - der er et eller andet bekendt ved hende, og han tror næsten, at han har mødt hende før. "Godaften Frøken," hilser han derfor, da han når hen til hende.
// Jate

http://i3.photobucket.com/albums/y82/Ametyst/Jate.jpg
(tegningen er lavet af mig selv)

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 22:25
Han ser et øjeblik på hendes ansigt og genkender hende så. - Det er jo hende, der var Lysets Kriger!
"Det er mig en stor glæde, at De husker mig," siger han og bukker dybt for hende. Han er jo slet ikke vant til at være i selskab med 'de fine'
// Jate

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 20.06.2008 22:27
Den slanke kvinde i den mørkerøde kjole, i en lidt gammeldags, og fremmed stil bevægede sig ind på dansegulvet. Hun var kommet lige fra et hyggeligt hjørne, hvor dronningen havde opholdt sig. Hun havde ingen ledsager, og bevægede sig derfor alene hen over gulvet. Men der var ikke så mange i rummet, at det gjorde noget. Hun trak alligevel lidt ud til en side, og stilte sig bare og kiggede tomt ud i luften, mens hendes tanker roede rundt. Døden var stadig i nærheden, men fjernere end før.. eller var den tættere på?. Hun kunne ikke helt bedømme det, det var som om døden legede med hende. Hun sukkede svagt og rettede lidt på den mørkerøde maske. Hendes pupil-løse øjne så rundt på forsamlingen, med svag interesse. Det lange mørkehår dækkede det meste af hendes ryg, men det gjorde ikke så meget, for hun stod alligevel med ryggen ind mod en væg. Hun skubbede let til lidt af det hofte-lange hår, så det ikke sad i klemme, da hun lænede sig stille op af den ene væg.

Doll af Venus - Tak (:

"You might see the dead as an enemy,
but it's a river you all need to follow.

- Citat Corazón

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 22:31
Han flytter lidt uroligt på fødderne, og ved ikke rigtigt, hvad han skal sige.
Står et langt øjeblik og bare piller lidt ved en perle, der er fastgjort til en af fletningerne i hans lange hår.
"ehm .. har De så en god aften?" spørger han, for at bryde tavsheden.
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 22:44
"Det er jeg da ked af at høre .." siger han beklagende. "Jeg håber, at jeg kan bryde Deres kedsomhed en smule,"
Han ryster derefter overrasket på hovedet og skal lige til at sige, at der skam ikke er noget i vejen, da hun sådan lige pludseligt omfavner ham. Han glipper et par gange med øjnene og rødmer rimelig kraftigt.
.. omfavner hun mig lige? .. mig? .. hvad sker der her? Han er så rundt på gulvet, at han slet ikke ved, hvad han skal gøre, men bare bliver stående.
// Jate

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 20.06.2008 22:45
Hendes tomme blik glider hend over et bemærkelses værdigt par på gulvet, de virkede unge, og alligevel virkede de som om de vidste mere end godt var. Hun smilte svagt, men hvor mange vidste snart ikke mere end godt var?. Det var som om alle kæmpede for at vide mere om andre end de kæmpede for at redde hinanden. Hun fnyste let foragtligt, af folkene i hendes tanker, den slags folk som satte deres selvværd højere end andres. Ikke at hun selv hjalp alle og enhver, men hun var ikke så egoistisk som mange hun havde set her på stedet godt kunne dømmes til at være. Men dog, hun havde også fået en anden opdravelse, hun havde en anden tro, en anden form for magi. En af tingene hun havde lært mens hun var her var, at næsten alle kunne en eller anden form for magi. Hun havde kun set en person som ikke kunne nogen magier, og hun blev nærmest slagtet af de andre. Det var et grutæskt folk der boede her, ihvertfad det meste af det, men hun ville ikke blande sig for meget ind i det. Det var som man nok ville sige: Non of her buiness. Så hun forholdt sig bare i ro, og lod blikket glide videre.

Doll af Venus - Tak (:

- Citat Corazón

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 22:51
Han gnider sin ene kind og ser om muligt endnu mere overrasket på hende.
"Ehm .. kunne det tænkes, at jeg måske talte højt?" spørger han. - han ved ikke, at hun kunne læse hans tanker. .. hvis jeg gjorde dét, må jeg da virkelig få vænnet mig af med dén vane..
Han rømmer sig lidt. "Ehm, jeg blev bare lidt overrasket, må De forstå."
Han smiler derefter lidt til hende. "Tak skal De have .. og I lige måde,"
// Jate

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 20.06.2008 22:56
Hun rankede sig let og flyttede sig væk fra væggen, der var intet at komme efter i dansesalen, døden var her, men ikke tæt på. Hun bevægede sig langsomt, og med blide bevægelser gennem rummet, mens hun prøvede at lokalisere døden, men uden rigtig at være istand til det. Hun sukkede opgivende, og begyndte at overveje, om hun skulle finde et sted med ro, hvor hun kunne slappe helt af, hendes kjole nærmest fejede hen over gulvet, men det havde hun ikke noget imod, det var ligesom om det var med til at give hende et stræjf af royalt værdighed, selvom hun ikke havde noget kongeligt blod i sin krop her, ihvertfald ikke noget blod som var tilført fra kongelige i krystallandet. Hun havde en fornemmelse om, at hun havde kongeligt blod i årene, eller hun vidste det, men det var i Det Gamle Rige, og det var meget langt væk fra dette sted, hun havde ingen ide om hvilken vej det ville være muligt at komme derhen med, så derfor havde hun valgt at blive i krystallandet, for nu. Hun havde ikke fundet nogle Døde på dette sted, men tilgengæld havde hun fulgt døden tage et liv med ned bag portene, mere end en gang. Hun smilte let ironisk. Og gik væk fra salen.

// Out /

Doll af Venus - Tak (:

- Citat Corazón

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 23:02
"Du kan .. læse mine tanker?" gentager han. Helt forskrækket. Han glemmer endda helt at tiltale hende 'De', og han er ellers ikke en person, der plejer at glemme at være høflig.
altså .. hun kan høre, hvad jeg tænker lige nu? .. skræmmende, faktisk ..
Han ser lidt på hende og smiler så forsigtigt. "I det mindste har jeg ingen ulækre bagtanker, så jeg burde vel være ganske rolig... og nu er det Dem, der rødmer." tilføjer han.
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 23:09
Han smiler lidt .. dog med en svag usikkerhed i smilet. Han er ikke vant til at folk bare sådan uden videre kan læse hans tanker. sikke en magisk evne at have! .. og så er hun oven i købet lysets kriger ..
"De skal skam ikke undskylde," siger han venligt.
Han drejer sig lidt, så lyset skinner i den røde kappe. "Ja, jeg måtte jo købe noget godt til begivenheden .. det var dog også rimelig dyrt," svarer han smilende.
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 23:21
Han smiler tilbage, men kommer så med et forskrækket udråb, da en af de andre dansende skubber Freyja ind mod ham.
Han griber hurtigt fat om hende og træder et skridt tilbage, for ikke at vælte.
Lidt usikkert kigger han på Freyja og skæver rundt i salen, - måske var det også et upraktisk sted at stå og snakke.
"Nu hvor vi alligevel står her på .. ehm .. denne måde, vil De så danse? .. hvis ikke bør vi nok flytte os lidt herfra," bemærker han.
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 23:29
Selv er han også en smule rød i kinderne. - Han er jo slet ikke god til det der med kvinder, når det kommer til stykket. Faktisk er han lidt imponeret over sig selv, da det jo faktisk lige var lykkes ham at byde Freyja op til dans.
Han lægger sin ene hånd på hendes hofte og tager fat om hendes hånd med den anden, hvorefter han fører hende længere ud på dansegulvet. Nu er Jate ikke den bedste danser, så det hele virker en smule klodset, men han gør virkelig sit bedste.
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 23:37
Han danser bare lidt omkring med hende, imens han gør sig meget umage med ikke at støde ind i nogle af de andre dansende eller træde hende over tærene.
Han får øjenkontakt med hende et kort øjeblik, men kigger hurtigt væk, imens en svag rødmen endnu en gang breder sig over hans kinder.
Flot Jate .. du har lige budt en pige op til dans, og du kan ikke engang se hende i øjnene.. tænker han opgivende. men hun er nu meget køn, må jeg indrømme .. og .. forhelvede, hun kan læse mine tanker!
// Jate

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.06.2008 23:47
De befinder sig nu helt i udkanten af dansegulvet, og han standser op.
"Og... ikke noget," svarer han dybt rødmende .. ikke tænkte på noget! ikke tænkte på noget!
"Jeg må indrømme, at jeg finder Deres evne meget .. problematisk." siger han med et lille smil.
Han slipper hendes hånd og lægger i stedet lige så forsigtigt armene om livet på hende. Samtidig anstrenger han sig stadig alt hvad han kan for ikke at tænke på noget som helst.
// Jate

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1