de var ved at lave noget til en heste vågn som Aron hadet arbajdet på i nogle dage den skulle helst gøres færdige inde nogle dage så de hadet noget at se til " SÅ DET NU " han fjernet jernet og lage den ind det gløde kuld og vente på at ros begyndte at puste til han hadet ern fornemlse af hun hadet fundt ud af det med fin kjolde på arbajdet ikke var så godt
jack 12.02.2025 22:53
der var efter gået en uges tid før aron hadet Andsat rosalyn til sin lærling og de to så også ud til at komme godt ud af det samme på alle måder. det hadet altid været meningen han ville ha fundet en lærligen. folk var også begyndt at snakke om det i den lille hemlige landsby men det var ikke noget aron tog sig af rygter kom hurtige til og gik igen han hadet dog og så snakekt med jack omkring det og jack hadet lovet at tage lidt på afstand af hende som lovet. og det så også ud til at de har været godt for Rosalyn på mange måder han hadet vist også fået fornemmet at ros enlige godt kunne lide det her arbajde. " ROS ER DU KLAR DER SKAL PUSTE ILD OM LIDT !" råbte han mens han hammert med jern hammern mod metalte som var glødne som altid når aron var på arbajde hadet han kun forkælde på det andet kom bare i vej for ham han spand musklerne meget også når han slog med hammern ned og nogle gange kom der også gnister ud fra det men aron var så vand til den konstate varme der kom der fra at han
de var ved at lave noget til en heste vågn som Aron hadet arbajdet på i nogle dage den skulle helst gøres færdige inde nogle dage så de hadet noget at se til " SÅ DET NU " han fjernet jernet og lage den ind det gløde kuld og vente på at ros begyndte at puste til han hadet ern fornemlse af hun hadet fundt ud af det med fin kjolde på arbajdet ikke var så godt
Black Phoenix 13.02.2025 06:48
Det var hårdt arbejde, at arbejde i en smede. Det havde den sidste uge i hvert fald lært hende allerede. Arbejdet var tungt og varmt, ikke ligefrem en kombination hun var van til i skovens idyl. Men det var forfriskende at prøve noget nyt og samtidig så slap hun for at have Jack rendende. Måske Aron havde talt med ham, for hun havde endnu ikke set ham i nærheden af smeden og han måtte da om nogen have brug for smedens arbejde fra tid til anden? Ikke at hun forventede at se ham, hun ville faktisk gerne være fri. Så det passede hende ganske godt, at Aron holdte hende beskæftiget med noget andet. Hun havde også hurtigt erfaret, at det tøj hun følte sig godt tilpas i, ikke nødvendigvis var nyttigt i en smed. Derfor havde hun også brugt noget af hareskindet fra deres jagt i sidste uge, til at modificere hendes tøj, så det sad mere tæt til kroppen og ikke flagrede omkring. Rosalyn ville gerne undgå at tøjet lige pludselig kom i kontakt med noget varmt.."Jeg er klar!" råbte Rosalyn over lyden af hammerslag imod metal. Hun lagde værktøjet fra sig, som hun smed den varme læderhandske ovenpå bordet og bevægede sig hen til de blusende flammer. Et pust. Havde Aron glemt at hendes magi tillod hende at arbejde med ilden fra afstand? Så meget havde hun da lært sammen med Jack, men hvis han virkelig bare gerne ville have hende til at puste, så kunne hun godt klare det. Hun satte sig ned på hug foran åbningen ind til ovnen, som han gav tegn til at hun skulle puste, så det gjorde hun med fuld kræft, så gløderne atter fik fat i kullet og træet, der lå inde i ilden. "Er det nok?" spurgte hun uddybende, for at sikre sig, at hun ikke stoppede før, at Aron var tilfreds.

jack 13.02.2025 20:34
Aron vidste at hun kunne bruge ild og vidste hun brugte det lige nu det var også der for han råbte hun skulle bruge den vindpusterne der sad lige ved siden af den for en gangs skyld måtte han give at det var rat at have en som kunne ild i huset. han smilte og tog jernvender i hånden og klimten om metalte og hev den over på jernbolten igen han begyndte at hammer i tak og det gav næsten et rymte vær gang han slog til " jeren er nød til at have den regtit tempertur hele tiden Roalayn vis ikke så er det ubrolige " svaret han for vær gang han hammert han han bente rosalyn med lidt højt råben da det klineren for hans øre lidt " tag en hammer og slå i tak med sør for at ramme jernet og nå jeg siger nu slår du ! " han slog en gang på hammeren og så vendte han jernet og råbte " NU ! " han afvente rosalyn hun var nød til at være hurtige inde jernet bliv for koldt
det hele hanldt af tid og hvor meget de brugte på den han vendte igen og vente på at rosalyn slog hammern de små søm var måske meget sjove at lave men det var inte i forhold til det de var i gang med lige nu jernet skule bøjes og sætte på julet så det kunne køre på hårder vejen ikke noget aron nogle sinde hadet prøvet som sådan kun når han tog ud og rejse en gang i mellem
det hele hanldt af tid og hvor meget de brugte på den han vendte igen og vente på at rosalyn slog hammern de små søm var måske meget sjove at lave men det var inte i forhold til det de var i gang med lige nu jernet skule bøjes og sætte på julet så det kunne køre på hårder vejen ikke noget aron nogle sinde hadet prøvet som sådan kun når han tog ud og rejse en gang i mellem
Black Phoenix 14.02.2025 08:56
Smeden var varm, som i virkelig varm. Det var en smule usædvanligt, når man som Rosalyn var van til at færdes ude i skoven, hvor luften kunne bevæge sig frit omkring. Men når der skulle arbejdes i smeden, så blev det hurtigt varmt også for Rosalyn, der kunne mærke en svedperle glide ned over hendes pande. Men hun undveg ikke fra opgaven, som hun fokuserede på Aron og det arbejde han havde gang i. De tunge bank gik dog lige i ørerne på hende, så hun endte med at lægge dem ned imod hendes ord, bare for at skåne hendes ører lidt. "Forstået" svarede hun eller råbte hun for at overdøve larmen fra hammeren og metallet, der ramte hinanden i takt.Så snart at han bad hende om at finde en hammer, vendte hun omkring på hælen og greb ud efter den hammer hun havde efterladt på bordet, før at hun vendte sig imod ham igen. Blikket gled ned på det metal, som Aron var igang med at bearbejde, som han råbte nu, løftede hun hammeren og gav den alt hvad hun kunne for at hamre på jernet. Ligesom han havde gjort. "Fedt!" udbrød hun begejstret, da hun havde set jernet bøje sig en smule. Det var imponerende at så hårdt et materiale kunne bearbejdes, når bare det blev varmt nok.

jack 14.02.2025 16:50
aron kikket lidt mod hende da hun sagde det var fedt og smilte han gik stille forbi hende og lage stykket ned i vandet det gav en masse spruttne lyde og der kom damp op fra vandet han vented så et øje blik på at jernet kølet ned for at se om det så oki ud han viste det så til rosalyn og satte det ind under hjulet som en form for støtte " så det var det for nu der er frokost " svaret han og tørte panden af med en klud han smed forkældte og under var hans muskler som stille kome frem han tog dog trøjen på blikket faldt dog på Rosalyn han gik og lage blidt hånden mod hendes kind den velkendte varme fra hende kunen han godt lide blikket var dog fast i hendes " jeg har også lavet noget mad til dig der det vigte at få noget mad ned når der nu er tid til det " svaret han med en blid under tone dog lidt med ringe for øjeren han tænke tit på om han skulle se om han ikke kunne lave noget
at Hjule skulle hentes senere i dag var kun en sprøgsmål om tid før kunden kom men den var stor set også kalr til brug aron hadet dog lagt en lille overaskle til rosalyn i hendes mad box da det jo også var en lidt Spichel dag for nogle han vidste dog ikke hvordan han skulle fejer det han to dog det meget stille han gette på at Rosalyn ikke hadet fået sådan nogle former for gaver før vis hun kikket ned i den ville hun finde en lille rose og en rød kustal hvor i der stod hendes navn aron slappe dog af og åbnet sin først og tog en pølese og et brød ud han vente dog spændt på hvad rosalyn ville sige til sin gave
Black Phoenix 14.02.2025 19:43
Den varme damp fra vandet indhyllede smeden i en kortvarig tåge. Det kom dog ikke bag på hende længere, som Aron havde gjort det op til flere gange, siden han havde introduceret hende for arbejdet i smeden. Det var åbenbart den nemmeste måde at køle jernet af på og tjekke, at formen var korrekt også i kold tilstand. Hun nikkede stille til hans ord, som han kaldte til frokost. Det skulle være godt med en pause, hendes arm var også øm af arbejdet, derfor lagde hun hammeren fra sig, før at hun vred håndleddet en smule. Det krævede noget tilvænning at holde på hammeren over en længere periode. Hendes blik gled op i hans, som han trådte tæt på. Helt tæt på. Hans hånd blev lagt mod hendes kind, som hun efterhånden havde erfaret, at det var sådan han søgte kontakt på. "Tak, Aron" svarede hun med et høfligt smil, som hun nikkede. Det var sødt, at han også havde tænkt på frokost til hende. Hun gik tilbage med handskerne på bordet, før at hun fandt en ren kilde af vand, så hun kunne vaske det værste svans af sine fingre. "Jeg kommer aldrig til at vænne mig til, hvor beskidt man bliver i en smed.." mumlede hun lettere frustreret, som hun forsøgte at få soden af sine fingre. Men det var som brændt ind i huden på hende. Hun sukkede opgivende, da hun vendte tilbage til Aron og lod hånden hvile på madpakken. Hun løftede hånden for at fjerne en tot hår fra hendes øjne, som hun tog en rolig indånding og lod blikket vandre over på Aron. Han måtte være van til det beskidte arbejde, ikke sandt?

jack 14.02.2025 20:15
aron mærkede ne sær varme i kropen ikkke fordi det hadet noget med smeden at gøre han smite som hun prøvet at vaskede sin finger af for sod " nej det er en af de gode ting at have sort pels så bliver det ikke så lagt så meget mærke til det " grinte han til sidste han vente spændt på at se hvordan hun ville reager på hans lille gave i madpaken det var jo en dag hvor man skulle være lidt sammen med dem man holdte af eller famille. han kikket ud mod gaden hvor der gik halvdyr og så igen hen på hjulet " jeg tror hr Masihasen bliver gald for det jul han trasputere sten og andet ting hans søn ville også værsætte det her " at hun fjernet en stykke hår for hendes ansiget lage Aron godt nok ikke lige mærke til det han lænde sig tilbage og slappe af aron vendte stille tilbage mod rosalyn igen og smilte " jeg støtte forasten ind i din søster i skoven for leden dag hun var vist blive fanget af et huld i jorden " svaret han og grinte lidt af hende men kikket lidt og vifte med det sidste af sin pølse og spiste den hun minde lidt om hende så man kunne godt se de var søskene på mange måder men så af lige vel ikke rosalyn virkede dog mere moden ind hende
han sukket lidt og tog noget vand for at skylde det ned med en kvinde vinekde fra afstand og aron kikket stille hen mod hende og nikket og med et lille vink " det var min mor hun har nok talvt med at skulle købe ind til midag " svaret han med et stille grin og løfte gruset som gesuts " um jeg håber du kan lide rød jeg .syntes um den passet til dine smukke øjnme " svaret han og strøg sig over næsen med fingerne
han sukket lidt og tog noget vand for at skylde det ned med en kvinde vinekde fra afstand og aron kikket stille hen mod hende og nikket og med et lille vink " det var min mor hun har nok talvt med at skulle købe ind til midag " svaret han med et stille grin og løfte gruset som gesuts " um jeg håber du kan lide rød jeg .syntes um den passet til dine smukke øjnme " svaret han og strøg sig over næsen med fingerne
Black Phoenix 14.02.2025 20:28
Rosalyn sukkede opgivende. Hvor ville hun gerne have sort pels over det hele, som Aron, men da det ikke var tilfældet, så måtte hun se sig nød til at rejse hænderne fra tid til anden. Så farven ikke blev en permanent del af hendes hud. Det ville hun virkelig ikke bryde sig om. Men hun måtte opgive, hvis ikke Aron skulle blive færdig med sin frokost før hende. Hun var lidt i tvivl om, hvor streng han var i forhold til arbejdstider, men hun måtte jo heller udnytte pausen, så godt som muligt? "Det er rart, at andre kan bruges ens arbejde" svarede hun stille, som hun lod blikket glide mod madpakken, før at Aron atter talte og henledte hendes tanker på hendes familie. Furry? Hun rejste sig straks fra stolen, som var hun klar til at løbe mod sin søster for at hjælpe hende. Indtil hun kom i tanke om, at det ikke længere var hendes ansvar. "Er hun okay?" spurgte hun forsigtigt, før at hun stille satte sig ned på stolen igen. Måske det var svært at lægge ansvaret fra sig. Hun var udmærket klar over at Furry kunne være klodset til tider, men hun skulle også lære at stå på egne ben.Hun var en smule fortabt i sine egne tanker, da Aron lige pludselig talte igen. Hun nåede dog ikke at få øje på hans mor, som hun kiggede på madpakken igen og forsigtigt åbnede den. Hvad mente han med rød, den var da ikke rød? Altså madpakken. Hun trak let på skulderen, før at hun så indholdet og den fine krystal. "Åh." lød det lettere overrasket, som hun tog den lille rose og krystallen op, hun vendte den et par gange, før at hun bemærkede navnet. "Tak Aron, jeg ender da med en samling af roser" lo hun kærligt, som det var sødt af ham, at dele sine evner med hende på denne måde.

jack 14.02.2025 20:41
aron hævet øjnetbrynte lidt da hun rejste sig lidt og gjorder teng til hun skulle sætte sig ned igen han alge blidt sin hånd over hendes og sagde med et varmt smil " jeg hjalp hende rosa hun er oki det var bare et lille huld hun satte sig fast i med foden " svaret han med et stille grin han kikket lidt igen da hun halskeden op han trak på skulderen lidt og vidste ikke helt hvad han skulle sig til det han hadet forvente et kram eller noget men han valgte bare at smile blidt mens han mærkede hvordan hans muskler sprang i smerte lidt men han hadet vende sig så meget til det igemmen tiden " um ja jo du ved det er hvad jeg bruger tiden på når jeg ikke arbajder heller " svaret han og så lidt ned i jorden mens han stille to sin hånd til sig igen
det så ud til hun hadet svært ved at give lidt slip på sin famille men det var jo også forstålige nok han jo hvordan det selv var at skulle finde sig til rette igen i sit eget liv han så lidt hen mod hendes hænder igen og tænke lidt over hvad de skulle lave nå pausen var slut han kunne altid lære hende at lave knive men det var en længer ting og hun kunne knap med smøm i nu måske de skulle finde ud af det sammen hun skulle jo lære noget når de jo var færdige med hjute han tog sig lidt efter tænksom mod sin hage " sååå hvad syntes du vi skulle prøve at lave bag efter vi er færdige med hjulte jeg mener det er jo stor set færdig " "svaret han med et stille smil på læben
Black Phoenix 14.02.2025 21:02
Rosalyn var meget beskyttende overfor sin familie og selvom hun kun havde været hos Aron i lidt over en uge, så var den slags instinkter ikke nemme at lægge på hylden. Ikke at hun ønskede eller havde lovet, at hun ville gøre det. Men det gjorde faktisk lidt ondt at vide, at Furry havde haft problemer, uden at hun havde været der for hende. Havde hun taget den rigtige beslutning? "Undskyld, Aron.. Jeg fik det bare lidt dårligt over ikke, at have været der for hende" sukkede hun stille, som hun kiggede ned på hans hånd og vendte sin om, for at give hans hånd i klem. Måske hun var for låst fast i sin væremåde? Var hun virkelig nød til at åbne sig op for ham? Han ville hende det bedste, ellers havde han vel ikke tilbudt hende et job, havde han? Hun løftede krystallen helt op, da det gik op for hende, at den sad på en kæde. Det var en halskæde! Hun skævede lidt til låsen, som hun forsøgte at åbne den, men måtte opgive. "Vil du hjælpe mig med at få den på?" spurgte hun forsigtigt og prøvende, da hun godt kunne fornemme at situationen var blevet en anelse trykket. Mon hun havde gjort noget forkert og hvordan kunne hun rette op på det? "Må jeg ikke engang se dig, lave dem?" fortsatte hun, arbejdet med roserne virkede så sirligt og skrøbeligt, det måtte kræve en rolig hånd og ikke en stor hammer, som her i smeden."Vil du lade mig bestemme, hvad det næste bliver?" lød det lettere forbavset fra hende, men samtidig så lød hun også begejstret. Måske de kunne prøve noget helt andet? Hendes blik faldt på krystallen, som hun vendte den lidt imellem hendes fingre. Måske var det en mulighed? Ikke at det ville hjælpe meget i smeden, hvis hun kastede sig over den slags.. hobbyer.

jack 14.02.2025 21:18
aron kikket lidt ned da hun klimte hans hånd men bliv hurtige vendt op da hun spurte om han ikke ville hælpe hende med at få den på " det forståle du bekymmert for din famille det kun naturlige ting.." svaret han blidt og tog stille hendes halskede og åbnet den nemt da hun begyndte at snakke om at lave smykker smilte han blidt og nikket blidt til hendes sprøgsmål det var nomalt ikke noget han viste frem det var kun til særlige formål han sukket lidt og gik bage hende aron var vnad til kompliseret ting han brugte sine kreative enver til at løse Problemer når de opstod her var det latså også i smu smykker. han stille sig blidt bag hende men søret for at stå lidt tæt på så hun kunne mærke ham. han svag halskeden omkring hendes hals blidt " det kan du godt det kræver utrolige toldmoidhed men jo jeg kan godt vise dig mit smykke samligen værksted " svaret han blidt mens han lukke låsen han førte stille sin pote ned af hendes hals og ned mod hendes bryst han lage hånden stille fladt ned og tog stille om den lille krystal men søgeret også få hun kunne mærke ham lidt tid den var smuk til hende blikket bliv rette lidt ned mod rosalyn mens de stod stille i smede på den her måde
aron hadet også haft svære tider og det var heller ikke det hele han hadet fortalt hende men noget af det men det skulle nok komme det vidste han hans øre bliv lagt lidt til sideren da han ikke helt vidste hvad han skulle gøre det var rat at stå sådan her med hende så tæt men han næsten sagde det stille " ja jeg ville ..um lade dig bestmme "
aron hadet også haft svære tider og det var heller ikke det hele han hadet fortalt hende men noget af det men det skulle nok komme det vidste han hans øre bliv lagt lidt til sideren da han ikke helt vidste hvad han skulle gøre det var rat at stå sådan her med hende så tæt men han næsten sagde det stille " ja jeg ville ..um lade dig bestmme "
Black Phoenix 15.02.2025 19:53
Selvfølgelig var det naturligt at bekymre sig for sin familie. Men hun måtte da kunne ligge det lidt på hylden og bare tænke på sig selv? Eller var det for meget for langt? Hun sukkede stille ved hans ord, og nikkede som i for at sikre sig, at han vidste at hun faktisk havde hørt ham og ikke endte med at ignorere ham. Det var bare svært at finde rundt i følelserne, når det omhandlede hendes familie og hvem der skulle beskytte dem. Hun skævede lidt til ham, som hun rakte halskæden til ham og så ham bevæge sig om bagved hende. Derpå valgte hun at løfte sin højre hånd for at skubbe håret til side, så det ikke kom i vejen for låsen til halskæden. Så kunne hun også nemmere holde det ude af låsen. Det gav dog et mindre sæt i hende, da han stilte sig helt tæt på hende og farven i hendes kinder indikerede hendes overraskelse. Han var meget ældre end hende! Var han ikke? "Jeg vil virkelig gerne se det, hvis det ikke er for meget at spørge om" svarede hun lettere hæst, som hun lige skulle have samling på sig selv og forsøgte at fokusere på deres samtale, fremfor det faktum at han stod tæt på. Lidt for tæt på, hvis man tænkte på, at han var hendes chef. Men selvfølgelig havde han kun været det i én uge. Hendes blik gled ned på krystallen, som han holdt den i sin pote. Hun rømmede sig lidt, for selv at tage fat i krystallen og se den tæt på. Hun vendte sig pludseligt om, som hun lagde armene omkring nakken på ham og gav ham et venligt klem. "Tak for halskæden, den er helt perfekt" mumlede hun ind imod hans hals, før at hun trak sig tilbage for at komme lidt på afstand. De skulle sikkert også tilbage til arbejdet inden længe, så det duede ikke at hun spildte tiden, når hun endnu ikke havde rørt maden, som han havde lavet til hende. Hun satte sig hen til maden igen, som hun tog brødet op og begyndte at pille det fra hinanden, som hun spiste stumperne én efter én, imens at hun sendte ham et høfligt smil. Det lignede at hun overvejede hans ord, imens at hendes blik vandrede omkring. Hvad ville hun egentlig gerne vide mere om? Eller hvad ville give mest mening at arbejde med nu?

jack 15.02.2025 20:14
aron bliv dog lidt overakset over at hun lage armen omkring hans hals han holde dog stille om hendes talje da hun gjorder og kysset hende stille på halsen som en hilsen han vendte sig dog rundt stille de læder busker som han hadet bog fram førte hans former og muskler Aron var stor set lidt lige glad for det punkt med om hun var 18 han hadet set folk der var 10 år mellem dem rende rundt her i landsbyen..halen svinget stille mens han stille ryddte op efter sit arbajde han hadet haft gang hans gylden striber på kroppen skinde af solen en ælder mand kom stille hen til dem og råbte " Hej du ARON ER DEN KLAR !" råbte den ælder mand med en ælder hæs stemme mens han kom kørne med en anden heste vång det var en han hadet fået lov til at låne
aron selv vendte sig om langsomt han skulle lige samlle sig han kunne stadige mærke det med rosalyn og duften af hende han rystede det stille af sig igen og hoste " hm hm ja den er klag den står her over mig og min lærling Rosalyn har lige sat den den sidste skinde på " svaret aron og peget over på rosalyn han vidste ikke om hun stadige var knal rød efer derels lille flirte han smitle svagt og vendte sig så til den ælder mand som bukket stille for Rosalyn og vendte sig mod hulte g klappet pænt i hænderne "ooh ooo der har vi jo den gammmel ´hjul lige så god som ny det har vi gjort godt " svaret manden og rejste den aron tog selv fadt i den anden ende og tog den stille op på den anden vång " iii ja ( pust) den er noget så fin det to også en lille uges tid " svaret Aron og måtte puste lidt få den var godt tung aron vente på at rosalyn fik samlet tankeren lidt den gammel mand tog sig til ryggen " jamen det da gpdt du har fået så fin en lærligen der har forstand på meteal og en smuk en af af dem også " svaret manden og puffe lidt til aron som tog sig lidt på sidden for han ramte lige regtit nok den gammel mand to sine hænder ned i buskeren for at finde to halv store poster frem " du må nok heller få din betaligen så kan jeg også komme hjem igen " svaret manden og vendte sig selv aron tog i mod penge og bukket dubt for manden og sage pænt " tak " aron vinkede farvel til manden og vente sig stille om han løfte stille de to krystal poster og gik hen til rosalyn han lage den stille i hendes hånd og smilte det var hendes del for hjælpen jo mere arbajde hun lavet jo mere skulle hun nok få " her den er også til dig det halvdelen af det Arbajde du har lavet på den " svaret han stolt og mærkede igen varmen stire op
Black Phoenix 15.02.2025 20:46
Det var en smule besynderligt at forsøge at have et nært forhold til sin mester, men der var jo kun dem? Så måske det ikke gjorde noget, at de faktisk kom godt ud af det med hinanden? Rosalyn kunne i hvert fald ikke lade vær med at smile, som hun kiggede ned i madpakken og løftede rosen ud for at få adgang til den resterende mad efter brødet. Det gjorde virkelig godt, at få noget mad i maven, så hun var muligvis lidt fanget i sine egne tanker, da der lige pludselig kom besøg i smeden. Hurtigt skyndte hun sig at rydde tingene væk, så hun kunne stille sig hen ved siden af Aron og byde kunden velkommen. Hun vidste ikke hvem han var, men han havde tydeligvis været der før, som Aron straks indgik i en dialog med manden. Imens at Rosalyn blev ved hans side og blot smilede let for sig selv.Rosalyn bukkede høfligt for manden, som de bevægede sig hen til vognen og de to herre begyndte at inspicere arbejdet. Der valgte hun at holde sig udenfor, da hun ikke selv følte at hun havde styr på opgaven eller overhovedet fortjente ros for det lidt arbejde hun havde lagt i skinnen. Det var bedre at lade Aron føre ordet, ikke sandt? Det virkede lidt som om at de kendte hinanden godt, sådan som snakken strøg imellem dem og Rosalyn forsøgte at følge med, men i sidste ende opgave og ventede på at de nåede til enighed eller hvad de nu havde gang i. Hun skævede dog en smule til Aron, da han kom hen til hende og placerede en pose, en tung pose, i hendes hånd. "Øh?" svarede hun lettere forbavset, som hun ikke var helt sikker på, at hun nu også havde hørt om rigtigt. "Så meget har jeg ikke fortjent, Aron, det var mest dit arbejde" forsøgte hun langsomt, som hun følte, at det var forkert at tage imod krystallerne på den her måde. Skulle de ikke bare bruge det på materialer eller noget andet til smeden? Måske mad til dem begge?

jack 15.02.2025 21:12
aron smilte og grinte lidt af hende " jeg sælger nok til det her.. og du få lige så meget som du laver her plus det vi få solt " svaret han med et stille smil og kikket han lidt rundt smede her var arons hjem han hadet stor set vosket op i det hans mor var bare flytte stille ud og for sig selv han løfte ørne lidt da han kom i tanke om " nå ja har du fået tænk over hvad du ville lave " svaret han stille med en blødt smil på læben han studeret hende blidt og vente på et svar for hende
han tænke lidt selv de skulle nok holde det her Flirt lidt for dem slev han kunne lige se at hendes far kunne komme rende og blive sur over det eller nogle ander. han smilte dog skævt dog var han dog lidt stolt over det. hans hale vifte lidt glad og kikket hen på smeden det var kommet hen på efter midagen/ aften måske de skulle snart til at holde for i dag og se på det der smykke udstyr han hadet men det hadet han dog ikke i smeden men hjemme hos dem selv men han vidste heller ikke hvordan hun hadet det med at kæmpe med sværd det var noget han måske kunne lære hende på et tidspunkt også ikke fordi han ikke vidste at rosalyn måske godt kunne slå fra sig
sagde så stille " har du prøvet at arbajde med smykker før hos din mor ??" spurte han stille rosalyn om og vente spændt på det hun sagde for det kunne jo godt være at hun måske hadet prøvet lidt smykke arbajde i for vejen for det ville gøre det meget nemmer
sagde så stille " har du prøvet at arbajde med smykker før hos din mor ??" spurte han stille rosalyn om og vente spændt på det hun sagde for det kunne jo godt være at hun måske hadet prøvet lidt smykke arbajde i for vejen for det ville gøre det meget nemmer
Black Phoenix 15.02.2025 21:53
Det føltes forkert at sige ham imod, men posen føltes tung, så kunne hun virkelig tage imod så mange krystaller, når hun ikke havde arbejdet der særlig længe? Måske han følte, at hun udnyttede ham, fordi hun godt kunne mærke hans interesse og måske det faktisk var derfor, at han gav hende halvdelen af pengene? Rosalyn var en smule forvirret, men endte med at gribe fat omkring posen, som hun accepterede betalingen eller gaven, fra hans hånd. Ligesom halskæden. "Du er alt for sød, Aron" svarede hun i stedet med et venligt smil på læben, hun kunne ikke lige komme på noget andet svar, og noget måtte hun da sige? Hun blinkede dog et par gange over hans spørgsmål. Hvad kunne hun tænke sig? Kunne hun virkelig svare hvad som helst til det? "Jeg vil.. gerne lave en daggert, da den er nem at skjule?" foreslog hun forsigtigt, da hun ikke vidste om det var muligt at lære allerede nu.Der sænkede sig en underlig stilhed imellem dem, som Rosalyn forsøgte at finde et eller andet at lave, men i stedet bevægede hendes hale sig fra side til side. Hun var ikke utilpas eller noget, men måske bare en smule rastløs og bange for at det hele ville blive en smule akavet, hvis hun ikke gjorde noget andet snart. Heldigvis brød han stilheden, som hun dog kiggede forundret op på ham. Hendes mor og lave smykker? "Nej, men jeg har altid været fascineret at de fine smykker, som andre har båret rundt på i byen" indrømmede hun stille, som gløden fandt tilbage til hendes kinder. Var det forkert at dagdrømme om smykker, som man aldrig ville få råd til?

jack 15.02.2025 22:04
aron løfte stille sin øre da hun sagde hvad hun ville lave en daggert han tænke sig længer om og kikket over på jernet det var ikke så svært at lave sådan en som en støre ting han tog sig på hagen men gik hen og tog blidt om hendes hånd i sin pote med et varmt smil " så lad det blive en daggert men det må være en smiplen en til at starte med " sagde han glad han vendte sig blidt og gik hen for at finde noget jern han vendte sig om og gav hende den lange stump i hånden for at se hvor langt hun var kommet med trænigen i det her godt nok en uge men det ville kræve noget mere ind bare en uge "og grunden til jeg siger den skal være smiplen er fordi jeg ville teste vær og en ting du laver vis jernet ikke er godt nok eller varmt nok " han tog stille en hammer og en gammel daggert han hadet lavet for nogle år siden og lage den på armbålten splitte den i flere huderne stykker og gav et knal også " det maigen i din sjæl og værktøje du vilel måske fejel 200 gange før du har den regtit ros "
at rosalyn hadet nogle ander tanker vidste aron ikke noget om i nu og hvad det var for nolge tanker han begyndte at feje stumperne op og lage dem i jern spanden noget som an genbrugte han vente stille på rosalyn skulle begynde han måtte se hvad hun gjorder til at starte med han studeret hendes krop også lidt noget han hodlte af at gøre det var sært men hun så ike dårlige ud i smede tøj
Black Phoenix 16.02.2025 12:00
Selvfølgelig ville det ikke blive nemt at lave en daggert, men hvis hun ikke gav det et forsøg, så ville hun måske aldrig komme igang? Til tider skulle man bare kaste sig ud i tingene, i stedet for at tænke for længe over, hvordan det skulle laves. Hvad var det værste der kunne ske? At jernet skulle smeltes om igen? Rosalyn nikkede roligt til Aron's ord, som hun forstod hvad han mente. "Det er helt perfekt" svarede hun med en høfligt smil på læben, i virkeligheden var hun bare glad for at have fået muligheden, her i smeden. Hun skævede ned på jernet, som han lagde det i hendes hånd og vejede det lidt for at bedømme vægten. "Du tror ikke der er for meget jern? Så den bliver for tung?" Spurgte hun søgende, som hun jo ikke var den med mest erfaring. Men alligevel ville hun gerne have den til at ligge godt i hånden. Det gav et sæt i hende, da han lige pludselig hamrede løs på en anden daggert. "Det er da klart" mumlede hun let.Hun sank en klump, som hun lagde jernet på armbolten og fandt tangen frem. Hun greb jernet med tangen for at løfte den hen imod ovnen, så det kunne blive varmet op. Imens at hun ventede på at temperaturen skulle stige og jernet skiftede farve, stod hun og nynnede en lille melodi, imens at hun svang hoften fra den ene side til den anden, så hendes hale også bevægede sig. Hun vendte jernet omkring for at sikre sig, at det blev varmt hele vejen rundt.

jack 16.02.2025 12:27
aron satte sig stille og kikket med poterne folde sammen hans øjne fik dog hurtige faget hendes bevæglser mens en tunge stille gled ud ikke meget han vente på at se hvor langt hun kunne komme han svendte stadige så duften af ham var nok voldsom for den unge halvdyr. han vente dog ikke minder på at se hvordan hun klaget den " du kan klippet jernet over med en jern saks i mens den er varm at lave skafet på den her måde er lætter " svaret han stille og vendte længer på hordan hun ville klare det var jo sadt nok han mærkede stillle sin træthed men ville ikke vente lidt i nu med at slappe af inden de gik ind og lavet noget mad til dem bægge han tog en glas øl og drak den blidt i mens han studerte vær bevælges roaalyn lavet for ham
hans øre var også rette op da hun begyndte at nynne lidt det var gode teng på hun hadet fundet ud af man skulle hammer i tak med et eller andet. han smilte skævt og lændte sig mere tilbage for at få et beder udsyn til rosalyn bagdel og hofter mens han han gjorder dog ikke mere ind det lige nu han ville ikke forstyre hende og des uden ville der være masser af tid til den salgs senere når de ikke lige stod her midt i det hele
aron rejste sig dog da det så ud til at virke for hende han begyndte at rydde op i smeden så den ville være klar til i morgen de hadet stadige noget at se til måske de skulle besøge hans mor her senere hun trengte nok til noget selvskab også aron tænke lidt på furry hendes søster hun virekde ikke lige som rosalyn selv om de var tvinlinger det var noget han bed mærke i stille mærkede han varmen stige op i sig igen da tankeren fløg omkring rosalyn igen
hans øre var også rette op da hun begyndte at nynne lidt det var gode teng på hun hadet fundet ud af man skulle hammer i tak med et eller andet. han smilte skævt og lændte sig mere tilbage for at få et beder udsyn til rosalyn bagdel og hofter mens han han gjorder dog ikke mere ind det lige nu han ville ikke forstyre hende og des uden ville der være masser af tid til den salgs senere når de ikke lige stod her midt i det hele
aron rejste sig dog da det så ud til at virke for hende han begyndte at rydde op i smeden så den ville være klar til i morgen de hadet stadige noget at se til måske de skulle besøge hans mor her senere hun trengte nok til noget selvskab også aron tænke lidt på furry hendes søster hun virekde ikke lige som rosalyn selv om de var tvinlinger det var noget han bed mærke i stille mærkede han varmen stige op i sig igen da tankeren fløg omkring rosalyn igen
Black Phoenix 16.02.2025 13:59
Det tog sin tid at varme jernet op til den rette temperatur, så hun faktisk havde mulighed for at arbejde med det. Og klippe det over, hvis hun skulle gøre det mindre, så vægten ville passe til hendes fysik. Hun nikkede til Aron's råd om at bruge en jernsaks, før at hun lagde det over på armbolten og gik hen for at finde saksen frem. Det varme jern fik en perle af sved frem på hendes pande, som hun brugte tangen til at løfte jernet og langsomt forsøgte at klippe det over i håbet om at vægten ville passe bedre. Så det ikke ville veje for meget i håndleddet. Det resterende jern lagde hun tilbage på plads, før at hun atter førte jernet ind i ilden, denne gang med det formål at pakke det mere fladt. Hun strøg håndryggen hen over panden, som sveden atter dukkede op, nok fordi hun stod så tæt på ilden i en længere periode. Da jernet var blevet varmt nok, trak hun det ud og lagde det over på armbolten, før at hun tog fat i hammeren og begyndte at hamre imod jernet. Aldrig det samme sted lige efter hånden, men lidt ved siden af hvert slag, så det blev smallere og længere. "Har du nogen input?" spurgte hun, som hun søgte råd ved Aron, da han jo var den erfaren smed i blandt dem. Hun bemærkede ikke rigtig at Aron brugte tiden på at kigge på hendes røv eller det faktum at hun bevægede hofterne i takt med sin nynnen. Hun var travlt optaget af jernet og hammeren.

Chatboks
IC-chat▽