Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 02.04.2023 20:26
Hvordan var det at forlade trygge rammer? Rhoslyn kunne ikke lade være med et lille grin undslippe hendes læber. Selvfølgelig skulle hun have forventet, at spørgsmålet ville blive vendt tilbage mod hende.
Godt spørgsmål” med gav Rhoslyn roligt og lod et lille suk forlade hende. Dog måtte Rhoslyn mærke efter, føle i hendes hjerte hvordan det var. Om der egentlig var nogen forskel for hende? Og som hun mæskede efter, kunne hun fornemme et lille håb. Et håb om at der var mere i verden end bare murene omkring templet og tempelhaverne. Men det formede også en skam, en skam om at hun tænkte at der var mere til livet end det liv hun havde viet til Isari.
Det er svært, men jeg tror det er nødvendigt, hvis vi vil skabe en ny generation af præstinder og præste, og hvordan at vi snakker omkring guderne. Men det er også svært, fordi det får mig til at sætte spørgsmålstegn ved ting, jeg måske ikke ønsker at sætte spørgsmålstegn ved” en nervøs latter forlod hende, da hun følte hun måske havde forsnakket sig. Men nu var hun trods alt blevet spurgt.
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 03.04.2023 20:40
Gwen kunne ikke helt lade vær med at se lidt uforstående ud, som hun overvejede ordene hun fik at vide af Rhoslyn. Hun var dårligt selv troende. I mørket af minerne havde det at bede til en gud virket næsten tåbeligt, for hvis der var nogen, hvorfor var hun så endt der? Men det var først som hun var begyndt på sin dagligdag her, at det var gået op for hende, at nogle gange var det at finde guderne i de små ting, og have det at holde fast i. Det var stadig svært de fleste dage, men man blev hevet med af de andre i templet.
Det var nu heller ikke fordi Gwen var den filosoferende at slagsen, guderne måtte vide hvor mange gange hun var faldet i søvn under de lektioner, men hun fandt sig alligevel draget til at svare. ”Måske er det kun i trygge rammer man kan finde troen.” For det mest trygge hun havde været havde vel været her i templet. ”Jeg regnede i hvert fald ikke med at der var en gud der holdt hånden over mig, da jeg mest af alt godt kunne bruge sådan en.” Hun havde haft sin søster, og det var godt nok. 

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 05.04.2023 10:21
Rhoslyn kunne mærke et ubehageligt sug gennem maven, da Gwen fortalte hende, at hun ikke forventede en gud havde holdt hånden over hende. Hvad var Gwen gået igennem, som havde fået hende til at forlade guderne?
Hun kendte ikke mange, som der havde forladt troen på guderne. Selvom det kunne være svært nogle gange, at se hvordan det var Gudernes vilje, at man gik igennem nogle af de mest umenneskelige ting. Men hun havde altid troet på, at Isari ikke ville putte hende igennem mere end hun kunne holde til.
Men for første gang, oplevede Rhoslyn at hun ikke kunne få sig selv til at fortælle det til Gwen. For noget sagde til hende, at det ikke ville være ord af komfort.
Beklager du har været udsat for noget, hvor du føler at Guderne måtte have forladt dig” hviskede hun, og var ikke helt sikker på hvor meget den anden kvinde, ønskede at snakke om de ting hun havde gået igennem.
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 05.04.2023 18:45
Gwen trak på skuldrene. Hun havde mistet meget. Sit syn. Sine forældre. Og nu var Iulia også væk. Men hun havde trods alt overlevet, og det var det hun huskede på.
"Jeg overlevede det trods alt, hvilket er mere at sige end som så mange andre, så jeg kan vel ikke beklage mig," sagde Gwen med et træk på skuldrene. "Måske er det derfor jeg har nemmere ved guder der ikke lover alverden. Thatos virker lidt mere håndgribelig," måtte hun erkende. Han krævede ikke så meget. Der var et andet fokus. På kamp og træning af kroppen. Noget Iulia havde gjort sig meget i, men som Gwen havde været for lille og svag. Det havde dog forandret sig, selvom hun nok aldrig ville være den der fik flest muskler på kroppen hvis hun skulle være ærlig.
Det var heller ikke fordi at hun ville lægge noget imellem skulle Rhoslyn rent faktisk spørge. Hun vidste hun ikke skulle fortælle folk det, men faktum var at på alle steder af hendes krop, så var det tydeligt at se at hun ikke havde haft et nemt liv. 

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 08.04.2023 18:38
Mere håndgribelig. Et smil formede sig på hendes læber, og et lille suk forlod hende. Måske havde hun ret, de andre guder tilbød meget, nogle gange for meget. Det var aldrig noget hun selv havde tænkt over, og måske var det forskellen. Rhoslyn havde vokset op med Isari, det var mere eller mindre hele hendes eksistens og liv. Det var hendes barndom og hendes voksenliv. Men for en som Gwen der var fornyligt introduceret til det, der var det måske voldsomt at hengive sig til en af de større guder? 
Der var dog en følelse, som der blev ved med at hænge i den unge præstindelærling. "Må jeg..." hun stoppede sig selv, og tog en dyb indånding. Ville det være for voldsomt? Måske lidt for meget, at spørger om hun måtte kramme Gwen? Men hun tog mod til sig, knyttede kortvarigt hendes hænder før et smil bredte sig på læberne. For en kort stund, glemte hun at Gwen faktisk slet ikke kunne se smilet. 
"Må jeg kramme dig?" hviskede hun så, næsten så stille at nogle måske ikke ville kunne høre det. Det var umådelig grænse.overskridende for nogen, men der var noget i den måde som Gwen fortalte hende, at hun havde overlevet, der gjorde at Rhoslyn virkelig ønskede at give hende et kram.
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 08.04.2023 21:18
Gwen skiftede hvilket ben hun lagde vægten på et par gange, som spørgsmålet kom ud og Gwen pludselig skulle forholde sig til det. Det var tydeligt at se at Gwen faktisk ikke var vant til tilbud som dette, og det ville heller ikke være umuligt at tænke at Gwen faktisk ikke var vant til at blive rørt med den hengivenhed. Iulia havde holdt hende meget i alle de kolde nætter, som de havde ligget i den mørke hule, og prøvet på ikke at fryse til døde midt om natten. Men udover det, så havde hun holdt folk lidt på afstand, fordi Gwen anede faktisk ikke hvordan hun skulle tage sig af at være tæt på folk. Hun havde brugt 7 år af sit liv på at holde sig for sig selv, og forsøge ikke at få Iulia i problemer ved at presse citronen.
Men selvom hun stod og så usikker ud, så var der alligevel et ligeså stille nik, næsten lidt usikkert, som virkede atypisk for Gwen som ellers havde udvist positivitet og selvsikkerhed som nok de færreste blinde piger kunne. "Det må du vel godt," sagde hun, usikker på hvordan hun skulle give tilbage i det. Hun kunne godt forstå at det nok var en form for ynk, eller måske bare en måde Rhoslyn udviste hengivenhed til andre. Hun var usikker på det, men hun var meget hurtig begyndt godt at kunne lide Rhoslyn. Hun virkede anderledes end de andre her i templet.

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 10.04.2023 10:36
Rhoslyn ventede tålmodigt, det var en stor ting at tage stilling til. Fordi at lade en udvise kærlighed, der oftes kunne se som medynk, kunne være hårdt. 
Noget som Rhoslyn ikke ønskede Gwen skulle føle. For selvom at hun var ked af, at Gwen skulle have disse følelser. At hun skulle have været gået gennem noget traumatisk, så var det blot fordi hun ønskeede at vise kvinden foran hende, at der var kærlighed i verden. 
Da hun fik lov, trådte Rhoslyn langsomt hen imod Gwen. Da hun var næsten et hoved højere, var det nemt at lade armene folde omkring Gwens skuldre og lige så stille trække hende tættere på. Præstindelæringen var meget opmærksom på, hvis Gwen ville stoppe krammet. "Et kram lover hellere ikke alverden, andet end at der også er kærlighed i verden på trods af alt det dårlige" hviskede Rhoslyn forsigtigt, og lukkede øjnene mens hun stod lidt i krammet. Det føltes rart, og Rhoslyn blev pludselig opmærksom på, at det var forfærdeligt længe siden, at hun selv var blevet krammet. 
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 10.04.2023 14:16
Gwen stod tydeligvis og var lidt akavet i krammet, som var hun ikke helt sikker på hvordan hun egentlig skulle tage sig af krammet, inden et par lidt små akavet arme, blidt viklede sig tilbage om Rhoslyn. Det føltes som om at det var forfærdelig lang tid siden at Gwen selv var blevet krammet,og hun kunne ikke rigtig bedømme hvilke følelser det var der væltede om omkring i hende.
Hvilket nok også var derfor at hun ikke stod i det særlig længe, før at hun tog sine arme ned. Det var næsten lidt for overvældende at være så tæt på Rhoslyn, på en måde det aldrig havde været sammen med Iulia. Men det var i bund og grund nok også fordi Gwens forhold til hendes søter var noget ganske særlig.

”Men du skal ikke være bekymret for mig.” Gwen havde pludselig behov for at fylde stilheden ud mellem dem. ”Jeg har heldigvis aldrig været alene på noget tidspunkt.” Hvilket måske var lidt en løgn, men det havde kun været uger mellem at have mistet Iulia og til hun var endt i templet, så det var i det store hele ikke forfærdelig lang tid.

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 12.04.2023 19:32
Krammet var kort, men trods det, havde det stadig været behageligt. 
Rhoslyn kunne dog ikke helt stoppe sig selv, fra at betragte Gwen, mest af alt for at sikre sig hun var okay. Et stille suk forlod hende, da hun ikke så noget der tydet på, at Gwen havde følt det var decideret ubehageligt. Forvirrende måske, men forvirrende kunne hun klare. Især hvis det havde været lang tid siden, at Gwen havde mærket noget så simpelt som et kram. Et kram som også Rhoslyn måtte indrømme, ikke var noget hun oplevede tit, hvis overhoved. 
"Jeg er hellere ikke bekymret" sagde Rhoslyn hurtigt med et smil på læben, måske havde hun udtryk bekymring? Havde hun været bekymret? Pludselig var hun forvirret over hendes egen følelser, men kun for et kort øjeblik også var smilet tilbage på hendes læber. 
"Men det er dejligt at høre, du har haft nogen ved din side hele tiden" sagde hun, selvom hun næsten kunne høre en af præsterne sige: At det at Gwen aldrig havde været alene, var tegn fra Isari at der var lyset aldrig ville forlade Gwen. At lige meget hvad, så ville guderne ikke give Gwen mere i hendes liv, hun ikke kunne klare. Men lige nu, virkede det ikke til, at det var hvad Gwen havde brug for at høre, eller vide.
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 13.04.2023 17:29
Det var et let smil på Gwens læber, et smil der nok ville have forsvundet havde hun fået at vide noget så dumt som at Isari altid havde været med hende. Hun havde intet behov for at lytte til Isari og den godhed. Hvis hun eksisterede, så ville hun vel gøre noget ved hvor ond og uretfærdig verdenen var. Hun skulle i hvert fald ikke love mere end hun kunne holde i Gwens optik.
”Mmmhh...” Gwen vippede lidt frem og tilbage på fødderne, nu når Rhoslyn havde givet slip på hende endnu engang. ”Jeg har heldigvis en søster der har været med mig igennem det hele. Eller, jeg venter så stadig på at hun finder mig, men jeg tænker det bare er et spørgsmål om tid.” At blive væk som blind havde ikke ligefrem været det mest betryggende, men Gwen havde sat for sig for at blive et sted og ville så ellers bare vente til at hendes søster kom. Det var i hvert fald hvad hun havde fortalt sig selv. Iulia var et sted derude, og de ville passere hinanden hvis Gwen også begyndte at lede. Desuden havde hun ikke ligefrem den praktiske kunnen til at overleve alene. Iulia havde trods alt Lorcán og Rouku. 

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 05.05.2023 14:28
Rhoslyn kiggede rundt i lokalet, og følte måske de stod lidt malplaceret i det hele, efter at være begyndt på en lidt mere voldsom samtale. Rhos rakte derfor lige så langsomt ud efter Gwens hånd "Jeg tænkte om vi måske kunne gå hen og sætte os?" spurgte Rhoslyn, og ventede på om Gwen var enig eller ej.
Derefter gik lærlingen hen og satte sig ned, og betragtede den blinde pige. Det var svært ikke at blive påvirket af historien, der lå bag de tågede og malkehvide øjne. 
"Hvor længe har din søster været væk fra dig?" spurgte hun forsigtigt, og var lidt i tvivl om, det måske var et for personligt spørgsmål at stille. Men heldigvis virkede det også som om at Gwen, var en pige som der var meget bramfri med hvad hun delte ud. Og hvis det blev for personligt, regnede Rhoslyn også med, at hun ville få det at vide. Det var dog stadig svært for hende at vide, hvor at hun krydsede en usynlig grænse med folk. Hvornår de blev kede af hvad hvad hun kunne finde på at spørger om. Hvilket igen fik hende til at tænke tilbage på, hvordan at Cole var stukket af, noget som hun ønskede hun en dag kunne gøre op for igen. 
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 05.05.2023 15:54
Gwen kunne ikke mærke eller se hånden komme, men i stedet for så mærkede hun den blide hånd på sin egen, som hun trods alt var klar over hvis var, så selvom der var et lille ryk til at starte med, som hånden overraskede hende, så trak hun den ikke væk, men lod i stedet for Rhoslyn tage hendes hånd. "Det kan vi godt," sagde hun lidt stille for sig inden at hun lod Rhoslyn føre hende hen for at sidde ned.
Øjene var store, og så lidt forvirret ud, som de ikke rigtig fokuseret på noget, som hun blev ledt omkring. Der var folk før der havde prøvet at få hende til at åbne op, men det havde altid som været hvis de havde snakket til et barn. Næsten for blidt, men det var ikke på samme måde ubehageligt som Rhoslyn spurgte.
"Hun har vel været væk et par år?" indrømmede hun med et træk på skuldrene. "Vi kom vidst på afveje, og så blev jeg væk, så jeg endte her for en stund." Der lå nok så meget mere bag ordene, ting der kunne forklare hvorfor de var hvor de var endt, og hvorfor Iulia betød verdenen for Gwen, og hun ville snakke om det blev hun spurgt, men når der ikke blev... hun vidste bedre end at læsse alt af på andre. De ville ikke høre om det, og det var også helt i orden. 

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 06.05.2023 13:48
Rhoslyn var meget tæt på at tage hendes hånd tilbage, da hun kunne mærke hvordan at Gwen tydeligvis blev overrasket. Men da Gwen ikke selv gjorde antegn til ikke at ville holde hånd, lod hun den blive i varmen mellem de to hænder der nu holdt hinanden. Rhoslyn gjorde dog den indre notits, at hun næste gang skulle spørger om hun måtte gøre noget, før hun gjorde det. I hvert fald, når det kom til fysiske tilnærmelser.
Det må være hårdt at miste nogen man har så tæt på, i hvert fald når man ikke ved hvor de er henne i verden” kom der lidt mere neutralt fra Rhoslyn, som hun selv kiggede ud i luften, og ikke rigtig betragtede hvordan at Gwen så ud. Mest af alt, prøvede hun bare at holde samtalen på den måde, hvor det ikke var forpligtigende for Gwen, at svare på de spørgsmål der kom. Og hvis hun ønskede det, kunne hun vælge at lukke den ned, eller snakke om noget andet.
Men det er da meget godt, at de kunne tage der ind her, nu hvor din søster blev væk fra dig, og det er nok bedst hvis der kun er en af jer, som der leder efter den anden—ellers kunne jeg forestille mig, det blev noget værre rod” afsluttede hun, og kiggede endelig mod kvinden ved hendes side.
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 13.05.2023 08:24
Gwen nikkede lidt, selvom hun ikke virkede helt så påvirket ud over det. "Det er okay, jeg ved at Lorcán og Rouku passer godt på hende," sagde hun med et nik for sig selv. "Så hun er et eller andet sted derude." Og i sidste ende, så var det trods alt bedre end at have været i minerne som de havde været i så mange år. Den store verden var ikke i nærheden af at være så ond mod dem, men nu var deres start i verdenen også startet ganske godt ud.
Hun opdagede ikke engang at Rhoslyn for det meste af samtalen ikke engang havde kigget på hende, for ligesom hende, så havde Gwen ikke rigtig kigget tilbage. Det var svært at fokusere på en anden person, når man dårligt kunne se dem.
"Jeg tror også at hun ved at jeg venter på hende." Hun nikkede lidt for sig selv. Ja, hun var ganske sikker i sin sag.

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Sparks 23.06.2023 16:46
Det glædet Rhoslyn at Gwen var så sikker i sin sag. Hvis der var noget Isari havde lært hende, så var det at have håb. Håb om at alting nok skulle løse sig, og man holdt fast i at hvad end der var derude, så skulle det nok få den rigtige slutning. Så Rhoslyn ville bede til Isari at Gwen ville blive forenet med sin søstre, og de venner som passede godt på søsteren. Forhåbentligt var det dette fælles bånd om at ville se hinanden igen, der holdt disse to individer ved live. Det var inspirerende og for Rhoslyn utrolig smukt at tænke på, noget hun ville tage med sig, når hun omkring en måned ville tage tilbage til Dianthos. Hvordan at styrken mellem to sjæle, kunne være nok til at sikre man kunne komme gennem dagen—livet.
Jeg synes det er smukt, at du har så stort et håb—det er næsten som en religion i sig selv, noget du har skabt bare for dig og din søster
Gwen Gagliardi

Gwen Gagliardi

Munkelærling i Thatos' Orden

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 23 år

Højde / 157 cm

Helli 18.11.2023 11:41
Gwen havde aldrig tænkt på hendes forhold til hendes søster som det. For i hendes øjne havde Iulia altid været det eneste hun kunne tro på i alle de år i minerne. Der havde været ingen kære gud til at holde hånden over hende. Kun Iulia, ligeså snart hendes forældre ikke længere havde været en del af det hele.
Gwen trak lidt på skuldrene, lidt usikker på hvad hun egentlig skulle sige. "Hun har været den eneste der har været der for mig det meste af mit liv, så det giver vel mening." Det var underligt at tænke på hvor mange år der egentlig var gået siden hun havde haft noget familie. Det rørte hende så sjældent nu om dage, men et eller andet sted så lod hun heller ikke sig selv dvæle ved tankerne omkring hendes familie. Hun var ikke sikker på at hun ville kunne bære det hvis hun tænkte for dybt. 

It's time to look inward, and begin asking yourself the big questions:
Who are you? And what do you want?
1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_
Lige nu: 1 | I dag: 11