Kazimi: Hvad blev der af den tidligere arving?

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 14.12.2022 23:30
Kalder alle Kazimi'er (primært dem i hoved grenen)
Nu hvor Jontar af Kazimi officielt er blevet udnævnt til den nye arving af løverne, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at få afklaret hvad der er sket med Prins Kareem og om Jontar er påvirket af forbandelsen, som Forræder mor/Safiya har kastet inden sin flugt? Bare så man ved hvad der evt. skal spilles på af de øvrige familiemedlemmer, hvis man skulle have lyst til at nævne det i en tråd.

For livrem og selernes skyld, så tagger jeg lige de nærmeste familiemedlemer der er i spil
Sephyran af Kazimi Jontar af Kazimi Malika af Kazimi Dain af Kazimi Darkhan af Kazimi Pompeia af Kazimi Florence af Kazimi Aaliyah af Kazimi Kaatima Af Kazimi

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Beanstalk

Beanstalk

BeanBoi

1767
karakterer

Beanstalk 15.12.2022 07:49
Krystal og jeg snakkede om at gøre Jontar til arving i lidt tid, inden vi faktisk introducerede det. Men vi har tænkt sådan, at Kareem har været forsvundet i noget tid - flere måneder, hvis ikke år. Og for ikke at fremvise Kazimi som en ustabil slægt med en forsvundet arving, blev Jontar gjort til arving, da han er den næstældste søn efter Kareem.
Jeg er ked af det, hvis vi lidt glemte at informere resten af slægtens medlemmer OOG, så meget fint du lige spørger, Xenwia :D

Og hvad angår forbandelsen, så tænker jeg, at den gradvist begynder at forme sig i Jontar. Nok, fordi han ikke traditionelt er blevet arving, så forbandelsen, tænker jeg, vil med tiden opstå i ham, men det vil ikke ske henover én nat, hvis det giver mening?
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 22.12.2022 11:16
Beklager hvis det ikke har været helt tydeligt :)

Forløbet er således (ingame/offgame):

• Spilleren af Kareem vælger at stoppe på KL og undersøger i den forbindelse, om nogen har lyst til at overtage karakteren.
• Da vi ikke finder nogen til dette, spiller jeg videre på, at Kareem er forsvundet og fyrsten antager, at det er forbandelsen, der har taget endnu en søn fra ham.
• Den næste arving skal findes - vi afventer om nogen har lyst til at lave en ny karakter til rollen.
• Da vi ikke har en ny karakter til at overtage, taler Bean og jeg om, at rollen bør gå videre til den næste i arverækkefølgen af eksisterende karakterer, hvilket er Jontar. En stor ingame omvæltning, da Jontar ikke er opdraget med henblik på at overtage fyrste-titlen.
• Jontar udnævnes ingame som arving

Vedrørende forbandelsen, så eksisterer den stadig: Så længe fyrstens grådighed stadig hersker over Rubinien, vil hans arvinger omkomme en efter en - det er derfor en meget reel trussel for Jontar i øjeblikket, hvilket forhåbentlig kan give noget fedt spil.

Da jeg ikke tænker, at Bean er interesseret i, at hans karakter skal dø, bliver næste skridt at finde ud af, hvordan forbandelsen skal brydes :) Hans mor som den, som oprindeligt påførte forbandelsen, Safiya, kommer *snart* i spil, og det kunne være rigtig fedt at køre noget plot med at hun arbejder på den anden side for også at få den stoppet, så hendes egne børn ikke skal omkomme, selv om hun stadig hader Sephyran og ønsker, at han skal straffes for sine gerninger.
~ Krys ~

3 3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8