TheEvilQueen 03.08.2021 17:01
Diokloss nikkede tilbage til ham. Hun var meget tilfreds med, at han tilbød at tage hende med. Det passede hende fint. Det var dog lidt overraskende, at han også skulle den vej - noget af vejen i hvert fald. Det gjorde blot Dios vej 'hjem' igen lettere.
"Det lyder som en fabelagtig igen," sagde hun og grinede smørret. Hun havde svært ved ikke at kigge lidt, da han smed trøjen. Faktisk fulgte hun sultent hans hånd med øjnene, og rettede lidt på sin forholdsvist tætsiddende kjole.
Den havde bar ryg, og var måske lidt for pæn til at rejse i, men hun var egentlig ligeglad. Den var lilla ved brystet, og blev blå fra skørtet og ned. Sølvfarvede smykker prydede hendes hofter, som hun trak den store, dybblå kappe af, kom de til syne. Han kunne meget lettere se hendes figur sådan her. På fødderne havde hun læderstøvler, som var sorte og næsten faldt i et med hendes hud, hvilket gjorde at det lidt lignede, at hun havde bare fødder.
"Det er helt i orden," svarede hun med sult i øjnene.
"Nej, det kunne jeg forestille mig. Jeg er heller ikke særlig tit i dette område, så jeg kender det ikke særlig godt, skal jeg være ærlig." Hun trak på skuldrene, og strøg sit lange, hvide hår tilbage, før hun samlede det i en hestehale i nakken, "Kommer du tit her?"