"Så gerne." han traskede roligt efter hende med hænderne begravet i lommerne på kutten. Han skuttede sig lidt for at ryste kulden af sig som stadig hang ved ham. Han glædede sig til teen. Noget sagde ham at eliksir-kyndige også var gode tebryggere. Det lå dem ligesom naturligt til.
Han fulgte trop ind i baglokalet sammen med reptilkvinden og så forundret rundt i rummet. Det var større end han umiddelbart havde troet. Det var her bryggeriet foregik kunne han se. Der var en smule varmere i baglokalet, end der havde været i selve butikken, men det var også her en kamin var blevet tændt og gnitrede sagte. Eclipse tog plads hvor han kunne sidde og betragtede kvinden der i al sin pragt hældte te op. Hun brugte både hænder og hale og det imponerede ham. Han smilte og tog imod kruset efter at hun havde rakt det til ham med halen,
"Tak skal du have."
Eclipse stillede kruset på bordet, og varmede begge sine hænder på kruset. Han ville vente lidt med at drikke af teen, da han kunne mærke at den var brandvarm.
"Mit navn er Eclipse.. Gwaudin." Efternavnet lå stadig forkert i munden på ham. Han kunne tildels godt huske at det var hans efternavn, og han kunne huske lidt af sin barndom også, men stadigvæk var det mærkeligt at tilkendegive sig som Gwaudin. Han så dog uberørt ud, samt havde han en bekymringsløs mine påduttet i ansigtet.
Med stor interesse lyttede han til den andens præsentation. Navnet var unikt og ulig noget han havde hørt før. Han kom med et lille kækt smil da hun sagde
ekstraordinær. Det kunne noget. Det betød i hvert fald at hun selv syntes at hun var mægtig til det hun lavede. Det ville Eclipse også blive. Han lænede sig lidt frem over sit krus og mærkede den varme damp under sin hage.
"Kethask." gentog han. Mindre hårdt udtalt, men tæt nok på originalen.
"Jeg skal nok øve mig et par gange. Kethask." Gentog han for sig selv og denne gang lød det lidt mere som hendes navn.
Han tappede på kruset med sin finger, og ventede forsat på at kunne drikke af sin te.
"Har du haft butikken længe?" spurgte han nysgerrigt, og forsøgte at holde øjenkontakt med Kethask. Han var god til at se andre i øjnene uden at føle sig utryg ved det.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab