Først er jeg enig med mange af jer, som har skrevet i tråden. Enig med rigtig mange af de ting i alle mener, men jeg må og føler personligt selv jeg også bliver nød til at give min mening, og holdning samt syn på det hele. Jeg ved ikke om jeg bliver upopulær eller træder nogen over tæerne, hvilket jeg ikke håber for det er ikke min hensigt, men jeg kan bare ikke sidde tilbage og læse når nogle skriver noget som jeg bevidst vil give min mening, og holdning på. Jeg udpeger ingen, for det ønsker jeg ikke, men jeg må ærligtalt indrømme at nogle ting, virker som om mange ikke forstår hvordan det enlig er, når de ikke selv har oplevet det, eller måske bare er ligeglad med tingene (kan kun snakke ud fra hvad jeg ser, føler, og oplever) Nå men videre til hvordan jeg enlig har det herinde, og har haft det herinde med alle tingene, fordi der er nogle ting som er ens med Nyxx, Alwyn, og Kati(Tirr) men sikkert også mange andre.
Chatten: Jeg giver Xen ret i den gode måde at komme ind på chatten, og være med for den kan gå hurtigt, og man kan blive glemt. Jeg behøver ikke gentage hvad alle jer andre har nævnt, med at føle sig overset, eller ignoreret fordi det har jeg skam følt mig flere gange, hvilket også er derfor jeg engang imellem ikke er i chatten, eller gider være der. Selvfølgelig skal man gøre noget selv, men sommetider når man gør det, kan der igen være nogle der ikke svare en, men måske lige dem som man kan lide, og klinger med. I mine øjne kunne jeg selv gøre noget mere for at være med i samtaler, eller inddrage mig selv mere, og det har jeg også tænkt mig at gøre.
Plots & Tråde: Ja der er mange af jer som mener, at det er lettest at kigge i plotsøgninger folk har lagt op, og jeg vil da gerne selv indrømme jeg aldrig gør det, hvilket jeg godt kunne blive bedre til.
MEN jeg har flere gange personligt taget fat i mange brugere herinde, nye som gamle angående plot, og tråde og enten ignorere folk én, glemmer en, eller slet ikke gider svare en... Så tænker jeg lidt "Hvad nytter det så, at man kontakter folk omkring tråde og plots, hvis ingen svarer eller gider" Det er sket flere gange for mig især, jeg kan ikke tale for andre. Jeg forstår godt man har mange tråde måske, eller glemmer lige at svare men når det sker så tit, og personerne man tager fat i giver svar til at de er frisk på en tråd, plot eller andet men at der så ikke sker noget fordi de lige vil andre brugere, eller at de måske ikke gad alligevel (who knows?) Jeg er self glad og taknemmelig for dem som gider tråde, og plotte med mig, og giver tiden og lysten til at finde ud af noget.
Igen fordi jeg har oplevet mange gange, hvor jeg har taget fat i mange omkring plots og tråde. Men enten virker det som om de hurtigt glemmer, eller ignorere en omkring det, jeg kan self ikke vide hvad grundene måtte være. Det kan være mange årsager som skrivestil, personligt gider man ikke personen eller andet. Derfor tænker jeg lidt, når andre mener vi skal gøre noget selv, og man så gøre det og der ikke sker noget, hvad nytter det så? Så er vi tilbage til det med, at nogle enkle måske bare holder sig sammen, og holder os andre ude (i forhold til muligheder for tråde og plots) Jeg personligt tråder og plotter med nærmest alle, og det er da også grunden til at jeg har mange tråde. Men jeg giver Kati (Tirr) ret i at flere burde være åbne overfor at tråde med andre, og flere end hvad de måske er vant til, og det er forståeligt hvis man har mange tråde, og ikke vil.
Jeg er igennem lang tid blevet enig med mig selv, jeg gider ikke plots med de folk som enten springer ud ad et plot, man har gang i (Er sket for mig før...) Eller de folk som enlig ærligtalt ikke føler gider mig, i forhold til at plotte og tråde, og jeg vil da heller ikke ignoreres eller glemmes bare fordi en anden person er mere spændende, eller interessant, for det gør mig da ked af det, men jeg er også god til at tænke jamen fuck da det, så tråder og plotter jeg bare med andre (no hard feelings)
Karakterer & Fokus: Ligesom Nyxx også har nævnt, har jeg også oplevet at smide en karakter op på disc, men den fik ingen reaktioner... Man er spændt, og ivrig efter at komme igang med sin nye karakter, men når den ingen reaktioner for på disc (ikke at det er livsnødvendigt but still) og andre kan smide en karakter op, og få reaktioner og svar måske som var det ingenting... Det gør altså lidt ondt på en måde, fordi man netop bare vil søge plots, eller tråde til sin karakter. Jeg er ikke den bedste til at søge tråde eller plots til de karakterer jeg har. Sommetider flyder det, andre gange gør det ikke, og sådan er det vel for os alle, eller de fleste af os.
MEN en ting der altid undre mig er, når vi er mange som har nogle spændende og interessante karakterer, som måske har en vigtig status, eller måske kunne bruges til stort plotting, at der ikke er nogen der får øjnene op for det. Jeg ved godt vi skal gøre noget selv, men selv hvis man har smidt en eller opdateret sin emnesøgning til nogle karakterer, så er der aldrig nogle som svarer på dem. Jo man kunne kigge i plotsøgning, men hvorfor skal man kigge på andres hvis ingen gider kigge på den man selv har? Ikke for noget men jeg har da flere gange siddet og tænkt:
Okay... En mellemleder spion for mørket, som takket været Alianne (Ali) kunne ske, og jeg tænkte fedt her er mulighed for noget stort plotting, især også fordi Ali havde nævnt der var planer i forhold til noget plot hun havde planlagt med spionmesteren. Jeg sætter self pris på det, men jeg kan ikke sige hvorfor der så ikke sker noget mere plotmæssigt, jeg har self gang i små enkle plots med den karakter, men det undrer mig alligevel. Det er det samme med andre vigtige roller, og det skal ikke kun være mine, men generelt flere der har nogle karakterer som måske kunne inddrages i større plots, og ting. Men jeg ved ikke om der kan gøres noget for det, om der skal være mere fokus på at få startet større plots op med netop sådanne karakterer som har vigtige roller, og igen man skal gøre noget selv det ved jeg. Dog tænker jeg mange er gode til at starte store plots op på siden, og det kan være noget med en gruppe/bande eller måske der er gang i den med adelig drama.
Men vi er ikke alle der har del i adelig drama, eller måske en bande som mange kender, eller måske der er noget andet som der ikke er fokus på, som der måske kunne komme mere fokus på. F.eks har jeg da flere gange tænkt "OKay hvis jeg skal være med i adelig plotteriet, og føle jeg er inddraget i det store plot så er jeg nød til at enten lave en adelig eller have en adelig" og sådan burde det bare ikke være... Self har jeg en adelig, men generelt synes jeg vi alle brude have chance for at skabe større plots, eller inddrage vores karakterer på noget som måske kunne påvirke sidens spil på forskellige måder. Self kan man gøre meget sikkert, men jeg ved ikke med andre, men jeg sidder da tit og tænker om jeg burde starte noget stort op, for nu har jeg Ypperstepræsten for Zaladin, Toturmesteren for mørket, og en spion mellem leder for mørket. Selv der er der muligheder jo, men hvad nytter det at have spændende, og store personligheder samt interessante plotmuligheder hvis der ikke er nogle der kunne joine ens tanker, og idéer? For så sidder man lidt, okay der er ingen der gider starte noget stort op med ens karakterer... Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg ved da at det kan være træls at man har prøvet at få gang i en karakter, og har taget kontakt til andre angående plots, men enten svarer folk ikke, ignorere folk en, eller også gider de ikke (hvilket er okay)
Afrunding Jeg har rigtig mange tanker, og følelser for igen jeg kan have off perioder, hvor tingene er kaos irl, eller der er meget at se til. Jeg er glad og taknemmelig for alle på kl, og jeg elsker hele siden, og det som den står for. Men sommetider er der bare nogle ting man har brug for at komme ud med, og jeg ved det bliver en lang roman her, men jeg havde bare lige også brug for at få luftet mine tanker, og hvordan jeg har det. Sommetider kan jeg ligesom mange deale med psyken, eller andre ting så det er ikke altid jeg får svaret på tråde, eller lige får startet en tråd op, hvis planlagt... Det er forståeligt at andre lukker, og afslutter tråde, men der igen sidder jeg og kan tænke hvorfor folk vil slutte et plot, eller tråd de er hyped over, og vil når andre venter, og gerne vil et plot og tråd?? Jeg kan undre mig rigtig meget, fordi jeg har da oplevet nogle gange, at jeg har haft plots og tråde, og måske har været off i lidt tid, men nogle personer gider godt at vente på jeg f.eks svarer, igen fordi de gerne vil tråden og plottet, hvor andre bare lukker eller afslutter tråde, som var det ingenting... Man føler sig ikke særlig vigtig eller værdsat når det sker, og der kan self være grunde til det og det er helt okay og iorden. Jeg skal da heller ikke være hellig for har da selv afsluttet og lukket tråde, bare sådan.
Nu blev det her en kæmpe roman, og jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne, jeg giver bare lige mit syn, mening, og holdning på det hele. Havde som sagt også lige brug for at komme ud med det hele, selvom det blev rimelig langt... Thehe...