Vejby 02.12.2020 12:50
Hej alle :) Jeg vil som lovet opdatere i denne tråd med Julius Drillenisses små gåder og eventyr, jeg laver den allerede til firmaet og nogle jeg gamer med, de får dog to forskellige da firmaet nogle dage skal ud på jagt efter gaven og det kan gamerne selvfølgelig ikke, så i vil komme til at dele Julius gåder med dem, i know dobbelt arbejde at lave to forskellige meeeeen fuck det er hyggeligt :D
Husk nu på det er valgfrit at deltage, negative kommentarer, ikke at jeg tror nogen herinde vil ytre sådanne, undlades tak, ved godt nogle ikke deler samme jule entusiasme som mig og det er fair nok, men ikke desto mindre bliver det ikke kun gåder men en daglig jule hilsen, lev med det :P
Senere i dag får jeg lavet gårsdagens gåde og selvfølgelig også dagens gåde, jeg giver jer svaret om aftenen når det lige passer så dem der vil har mulighed for at gætte, os selvom nogen har gættet det korrekte.
Tror det var alt, lad julelegene begynde. (Den med flest rigtige gæt d 24 december sender jeg en lille gave til irl)