Personligt, der crediter jeg artisten både under billede på profilen og i min signatur! <3 (hvis jeg da kan finde artisten)
For hvis artisten ser det, vil de se creditet, hvor deres art bliver brugt, aka vil de ikke se det i posts, med mindre det står i signaturen.
Jeg kan godt se det smarte i at have et felt til det, men jeg tror lige denne her må vi gøre til brugerens eget ansvar at skrive det.
Og! Fx med Mathilda af Erneyll, der bruger jeg Ginny Weasley som faceclaim, men artisten er UpTheHillArt.
Jeg tror, at hvis der kommer et artist felt, vil jeg føle mig bundet til artistens version af Ginny Weasley og ikke føle jeg havde mugligheden for at skifte til eventuelle andre artisters version af Ginny Weasley.
Desuden, burde man linke til artisten, hvilket måske vil være svært i et lille felt (felt magen til facelaim)
- Jeg håber det gav mening, mit hoved er lidt over det hele 8)
Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.
Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.