Kunster-credit felt

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 20.11.2020 17:19
Dette forslag gik også ud på at få en kasse til credit, når man ikke brugte FC men kunsterbilleder. 

Derfor vil jeg slå et slag for denne mulighed ^^. 

TheEvilQueen

863
karakterer

Lyder som en VIRKELIG god idé! Nogen gange har jeg skrevet det på profilen, men det kunne være rigtig rart at have en decideret "kasse" til det :)
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 20.11.2020 17:38
Lav en "drop down menu" nær faceclaim, sådan man kan skifte mellem "faceclaim" og "knuster?" ville være en nem løsning?
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 20.11.2020 17:43
Jeg må nok også hellere skrive herinde, som jeg gjorde i chatten (og et par ekstra tanker)

Hvis det laves på en måde, så man enten kan creditere en kunstner eller tage et FC, så ville jeg på en af mine karakterer (Bandorion) enten vælge at creditere den fanart jeg bruger, eller tage ham som FC, hvilket ikke vil give mening.

Hvis det er, så skal der være et nyt felt, og hvis vi får et nyt felt, så er det også vigtigt at vi kan få lov til at creditere flere kunstnere. Igen bruger jeg lige Bandorion som eksempel. Jeg har to billeder på ham pt, begge to lavet af forskellige kunstnere, så jeg skal helst have muligheden for at skrive dem begge. Kommer så også an på om vi blot skal skrive navnet på kunstneren, eller havde mulighed for at linke til dem.

Selve ideen kan jeg egentlig godt lide, så det bare gør det nemmere for os at gøre det, når vi faktisk ved hvem kunstnerne er.

Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 20.11.2020 19:00
Personligt, der crediter jeg artisten både under billede på profilen og i min signatur! <3 (hvis jeg da kan finde artisten)
For hvis artisten ser det, vil de se creditet, hvor deres art bliver brugt, aka vil de ikke se det i posts, med mindre det står i signaturen.

Jeg kan godt se det smarte i at have et felt til det, men jeg tror lige denne her må vi gøre til brugerens eget ansvar at skrive det.

Og! Fx med Mathilda af Erneyll, der bruger jeg Ginny Weasley som faceclaim, men artisten er UpTheHillArt.
Jeg tror, at hvis der kommer et artist felt, vil jeg føle mig bundet til artistens version af Ginny Weasley og ikke føle jeg havde mugligheden for at skifte til eventuelle andre artisters version af Ginny Weasley.
Desuden, burde man linke til artisten, hvilket måske vil være svært i et lille felt (felt magen til facelaim)

- Jeg håber det gav mening, mit hoved er lidt over det hele 8)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:24
Tilføjet i forslagskassen med Hellis observationer.

Ind til det eventuelt kommer på profilen, vil jeg stærkt opfordre til, at man bruger sin signatur eller "andet" felt under profilen til at kreditere kunstneren og ikke sætter informationen ind i det eksisterende faceclaim-felt.
~ Krys ~

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 9