Hvor mange af mine tråde er nominerede?

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 25.10.2020 14:57
Nu har vi under vores statistik et felt med hvor mange tråde man selv har nomineret, men ikke hvor mange af vores egne tråde der har fået en nominering.
Jeg er godt klar over man kan se hvilket af ens egne tråde der er nomineret ved at gå til; Mine tråde og vælge at man kun vil se nominerede, men kunne egentligt godt tænke mig et felt under statistik med antal for hvor mange af mine tråde der har fået en nominering c:

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 25.10.2020 15:00
Helt personligt ville jeg foretrække, hvis det så bliver en information, som kun er synlig for en selv, og ikke for andre :) 
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 25.10.2020 15:04
Nu jeg tænker over det, kunne jeg faktisk godt tænke mig at kunne finde frem til en brugers nominerede tråde via deres profil. 
Når jeg har lyst til at læse nogle tråde, ville det være en awesome mulighed for at hoppe ind på en bruger og så finde vedkommendes "bedste" tråde. Jeg siger "bedste" i gåseøjne, for jeg ved godt at ikke alle går op i at få nomineret de tråde, de synes er bedst og sådan - så det vil aldrig være et præcist målepunkt. 

Jeg ved godt, jeg bare kan gå i "alle tråde" og filtrere på de nominerede *men* der kan jeg ikke sortere på bruger. Og jeg kunne fx nu her efter at have fået Xenwia som trådpartner, godt tænke mig at dykke ned i, hvad hun ellers gemmer på at nominerede tråde :p

Det kunne måske også være spændende at kunne se, hvilke tråde en bruger har nomineret. Jeg ser en klar tendens til at Xen og jeg nominere de samme typer tråde, så jeg ville gerne lure på hvilke andre tråde, hun har sat ekstra guldstjerne på :D

TheEvilQueen

863
karakterer

Det synes jeg faktisk er en dårlig idé. Tror det kommer til at gå op i hat og briller med "like hunting", og det ville jeg personligt ikke synes var fedt. Det er fair nok, hvis det er noget man kun selv kan se, men jeg ville personligt blive suuuper demotiveret af, at der stod "Nominerede tråde: 0" på min profil :3
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Omend tanken bag er god, så tror jeg desværre også blot det vil lede til flere negative ting end positive.

Jeg ville være virkelig bange for folk vil ende med at kigge på andres tal og deres eget og ende i en negativ spiral af 'jeg er ikke en god tråder' fordi andre har flere nominerede tråde.

Eller som nævnt, en 'like hunting' hvor vi ender i en situation hvor folk føler sig presset til at nominere tråde, fordi ens trådpartner er følsom over deres statistik.

Jeg synes norminering af tråde er et rigtig godt sted hvor det er nu. Som en hyggelig sideting. Nogen bruger det meget, andre slet ikke.

Jeg har været på KL i over 10 år, og jeg fik først 'god trådskriver' achivementen tidligere i år. Det ved jeg godt ikke har noget med min skrive-evne at gøre, men at de folk jeg primært tråder med ikke gør særlig meget i nomineringer - og det er okay.
Men jeg vil være meget skeptisk ved alt der bringer en brugers nominerede tråde i forgrunden.
Det skal gøre ondt, før det gør plot!

TheEvilQueen

863
karakterer

Flow: Lige præcis! Og folk begynder at kigge på "antal nominerede tråde", for at finde dem, som er "bedst" at tråde med. Ligesom folk kiggede på lummer procent og valgte dem med høj procent fra.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 25.10.2020 15:38
Vil gerne have fjernet forslaget igen da det lader til det bare vil blive en "lummer- og voldsprocent" vol 2 ^^

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9