Steam-covered Room of Doom

Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Sted: Et træpalæ med udsigt til Sølvfloden og varme kilder

Tidspunkt: Formiddag

Vejr: Solskin

--------------------------------------------------------------------------------

Hvordan Zanza var endt i Elverly var hun ikke helt sikker på, men hun havde formået at holde sig ude af søgelyset. Hun var trods alt kriger for Mørket, selvom hun ikke bar uniform. Hun havde aldrig været typen som gad have uniform på. Det eneste hun bar var en slags bluse uden ærmer og et par figursyede bukser, som var lette at bevæge sig i. Mere uniform havde hun ikke brug for.

Som hun kom nærmere træpalæet hørte hun en lyd. Det fik hende til at virre med hovedet og vippe med ørene, men hun kunne ikke rigtig finde ud af hvor den kom fra. Så hun endte med at snige sig ind i selve palæet. Det var en mærkelig bygning, så anderledes fra hvad hun kom fra. Alt var lavet af træ, hvor tingene hun var vant til var af sten.

Men hun fulgte lyden. Hun kunne nu høre den tydeligere, men kunne stadigvæk ikke sætte ord på, hvad det var for en lyd. Så nåede hun til et rum med et stykke stof som dør. Ud fra rummet kom der en dis. Nej, det var damp. Eller Zanza var ikke sikker, så hun fejede stoffet til side. Der var nogen der sang derindefra. Hun snusede til luften. Den duftede sødt.

Men hun kunne ikke se noget derinde. Hele rummet var fyldt med damp. Hvad i alverden skete der? Hun var sååå forvirret.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 23.10.2020 08:24
"Du, som har tændt millioner af stjerner." lyd hendes toner som hun endeligt nyd at være alene, på trods af hendes additude, var badet noget hun virkelidt nydt at have for sig selv. Jo, at blive nusset i håret var skønt. Men roen, at føle sig alene, oh! hvor hun nydt det! "Tænd i vort mørke en tindrende tro" forsatte sangen, i den fine dækket badehus. Lidt væk fra resten af huset, men lige så udsmykket, hver et træ, hver en dør, hver et møbel, var markeret med noget udsmykning. Familiens flag gjorde døren, blot stof der hang løst og holdt dampen og varmen inde. "Isari er vort lys og vogter og værner." forsatte sangen fra den kære elver. Som hun lod hovedet hvile på kanten til kilden, midten af det fine trægulv. Det hvide hår lå fugtigt samlet i en lang fletning, den blege hud gemt i den hvide damp. "Os, vi sover i tryghed og ro." lyd det fra de røde læber, i selvskab med deres få kul sorte prikker fordel på læberne, og ned af hendes hage.

"Tak for den lysende dag, der er..mhm?" sangen stoppede som hun hørte stoffer blev flået til side. "Her mindes jeg, at have udtrykt behov for ro, mens jeg nydt dampen her til morgensolens dovne timer?" lyd det lidt hårdt fra dagens stemme. "Men! Nu du er her, en kande med te ville berige min morgen." forsatte hun som stemmen bliv blødere og blødere ved hvert ord. Ikke en bevægelse forlod hende, som hun lå der, hovedet slappede af, og den bare krop, hang i toppen af vandet afslappet. "Gaven  til os, dine hænder har rakt." forsatte hun i sine sangstemme uden nogle sinde af åbne hendes øjne.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza lyttede til stemmen, som sang med stigende nysgerrighed. Hun var som udgangspunkt ikke en der nød sang. Faktisk vidste hun slet ikke hvad sang var, hvis ikke det var de krigstilråb og hymner, som der blev mere råbt end sunget, når de skulle i krig. Og der lød det altså ikke kønt. Men det her... det var noget helt andet. En helt anden kaliber.

Hun stod stadigvæk helt henne ved stoffet, som blev brugt som dør, da sangen stoppede og blev til tale. Havde hun forstyrret den syngende? Ikke at det faktum bekymrede hende ret meget. Egentlig var hun ligeglad. Selvom det havde været rart med en anden lyd, end folks falske tilråb og hæse latter. Hun forestillede sig at sådan en stemme som denne ville synge til en fest. Selvom hun heller aldrig rigtig havde været til en fest.

"Jeg er ikke en af dine undersåtter, Prinsesse," lo hun så, da stemmen henvendte sig til hende. Hun sagde 'prinsesse' med en tydelig undertone af, at hun ikke var ret interesseret i titler. Også selvom hun selvfølgelig ikke vidste hvem denne kvinde var. Om hun overhoved var en prinsesse.

I ly af dampen gik hun kun nærmere og nærmere på stemmen. Så kunne hun se silhuetten gennem dampen. Den anden kunne muligvis også se hendes silhuet nu. Hendes egen stemme klang i en hånlig latter.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 23.10.2020 18:48
"Tak for den lysende dag, der er gået." forsatte hun kort sangen, uden at tænke mere over hvem der var der, hver der ikke var der, eller hvem der kunne være der. Hvorfor skulle hun tænke andet end blot en der havde glemt hvor meget hun nydt sine bade alene og uforstyrret. Men sangen mødte sin ende som, personen talte igen. Prinsesse? hun blinkede nogle gange som de lilla øjne gik op, og stille satte hun sig op i badet. Et let suk forlod hende. "I det tilfælde, bedes de forvente uden for til jeg er påklædt." lyd hun hård i tonen, og lod blikket falde over sin skuldre. Hvor modigt at trække ind her, jo de var ikke en krigs familie, eller soldater, de var kunsterne, sangerne, digtere, palæet havde få vagter og endnu færre vagter internt i huset. Så hvad nu? Skulle hun skrige og håbe? De respekteret hendes ønsker om alene tid, og tvivlede meget på nogle lyttede.

Hun sank en klump som hun træk badekåben ved kanten til sig, og lod silken falde tæt op af hendes våde hud. "Hvad vil de?" spurgte hun ud, som hun høfligt satte sig på en sidde sten i badet. "Samt hvordan...er de endt her?" spurgte hun med en nervøs stemme. Stille søgte hun sit slør, aldrig efterladt langt væk, og hurtigt fandt foran hendes læber. Noget hun nægtede at fremmede skulle se, så var det hendes læber. Igen sank hun en klump som hun ventede på svar og lyttede til fødderne som kom nærmere og nærmere, hun lod blikket falde på vandet foran sig, frem for bag hende. Hun træk vejret dybt en gang mere og ventede.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza stod nu tæt nok på til at se, at den syngende kvinde var i et slags bad. En varm kilde? Ærligt så vidste hun intet om den her slags ting. Hun kendte kun den uendeligt kolde sø, som de engang imellem (hende og de andre krigere) blev slæbt til, og fik at vide at de skulle bade i, fordi de stank. Oftest efter træning, skulle hun være helt ærlig.

"Gå ud? Det går vidst ikke," svarede hun drevent, og smilede som en anden hund. Hun havde også stukket tungen ud, og trak vejret tungt. Hun svedte trods alt ud af tungen, præcis som en hund eller ulv ville gøre det. Hun var slet ikke til alt den her damp, skulle hun være helt ærlig.

"Men jeg skal gerne vende mig om, mens du klæder dig på. Hvis du ønsker det." Det kom ud som en slags mellemvej, men det havde en klar mening. Zanza gik ingen steder, før hun havde snakket med kvinden.

Zanza stod stadigvæk et stykke fra kvinden, men havde ryggen til. Hun vendte sig først om, som hun hørte fodtrin og kvinden som rejste sig op. Hun var dækket af en badekåbe, og Zanza lagde hovedet på skrå, mens hun betragtede hende. Så trådte hun endnu tættere på, så hun rent faktisk kunne se mere af kvinden end kun silhuetten.

"Jeg-" Hun bukkede let, inden hun fortsatte: "-er Zanza." Hun smilede skævt, stadigvæk med tungen lidt ude.

"Og hvordan er jeg kommet herind? Jeg gik ind af hoveddøren. Eller jeg går ud fra, at det var hoveddøren. Der var ingen i nærheden alligevel." Hun trak på skuldrene, og smilede stadigvæk. Kvinden var lidt underlig, hvis man spurgte Zanza. Hun havde et slags... slør for munden, og Zanza kunne ikke se ret meget ansigtsudtryk hos hende på grund af sløret. Det gjorde hende lidt urolig. På vagt.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 24.10.2020 11:23
Det mindste personen kunne gøre, var da at lade hende blive tør, og påklædt, men nej, badekåben måtte være nok,  den tunge, fine silke kåde, måtte være nok. Hun træk vejret dybt, og holdt blikket på vandet foran sig. I det mindste var der lidt anstændighed i denne person, og de ikke blot søgte at stirre på hendes nøgne krop, faktisk gav hende lov til at dække sig lidt til. Hun satte sig i vandet, som nåede til hendes bryst når man sad på sidde stenen. "De kan vende dem om." sagde hun med modvilje som hun satte sig.

Zanza? hvem? hun kæmpede for ikke at kigge over skuldren, for at se denne..Zanza, men hun holdt sig i skindet, og lod blot blikket hvile på det dampende rolige vand. "Yume'Ave De'la Rochejacqueleil Risindier, for nogle..For andre Dagens stemme." Hun sank en klump som hendes navn hang i luften. En hånd hævede sig og forsikret sig at sløret dækkede som det skulle. hoveddøren? "Jeg må le..De kan i det mindste bestå mig virkeligheden frem for deres digt." lyd hun lidt hård i tonen, men stadig en tydelig rystende stemme. Hendes hænder mødte hendes knæ, og tog fat deromkring tydeligt for at holde dem i ro. "Hvad..Kan jeg begær dem med? Hvis jeg skal have dem ud af vor hjem?" spurgte hun, og lod blikke falde væk, stadig tydeligt kæmpede hun for ikke at kigge på skikkelsen, men holdt blikket på den rolige dampende vand.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza vendte sig om, så snart hun blev givet lov. Nok var hun ikke typen som fulgte andres ordre, især ikke før de havde gjort det klart, at de var stærkere end hun selv var. Men hun havde da lidt pli. Og hun ønskede ikke nødvendigvis at se elverkvinden nøgen. Ikke lige nu i hvert fald. Det kunne velsagtens altid komme på tale senere om nødvendigt.

"Det er nu sandheden," svarede hun forbløffende ærligt, hun forbavsede endda også sig selv, ved at sige sådan. "Ikke at sandheden bekymrer mig ret meget. Jeg gør som regel, som det passer mig. Det er blandt andet derfor jeg er her, fordi 'døren var åben' - så at sige - og jeg fik lyst til at kigge ind."

Hun lod sine klør løbe ned af trævæggen, og lave lange kradsemærker på den. Så trak hun hånden til sig igen, og betragtede kvinden over spidserne på sine kløer. Det var da ikke fordi kvinden var grim eller noget, men hun havde aldrig rigtig mødt en elver før, uden at dræbe vedkommende, så hun var nysgerrig.

"Lille mig?" Hun grinede hånligt, og stoppede med at betragte sine klør. Det var hun altså færdig med.

"Jeg vil såmænd have noget værdifuldt. Et våben måske? Krystaller? Dig endda?" Igen lo hun, og rystede på hovedet, mens hun sagde en 'tsk'-lyd gentagende gange.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 24.10.2020 14:48
sandheden at døren var åben? Nu må jeg le. tænkte hun hårdt og endelig lod blikket falde mod personen som lyden at kløerne imod træet.  Hun sank en klump som blikket falde på kløerne. "Jeg.." hun stoppede og lod langsomt blikket falde tilbage på vandet. Tydeligt frygten spredte sig en smule, som skuldrene rystede let. lyst til at kigge ind? og vandalisere vores vægge?

Som hun hørte latterene træk hun med det samme blikket imod personen igen. lille mig? Noget værdifuldt? tydeligt hun lå mærke til hvert et ord, våben, Hvis bare vi havde flere af dem lige nu. krystaller? Må være til at  ordne. Dig? hun blinkede flere gange som dette ord gik igennem lokalet. Hun sank en klump og lod blikket falde på dyret."Jeg..." hun rystede tydeligt i stemmen, kroppen fyldte efter og vandet dannede ringe i reaktion af hendes ryst. "Jeg.." gentog hun som hun falde af sidde sten og endte på bunden af den varme kilde, nu kun med hovedet over vandet. Blikket faldt lavt til vand overfladen, hvor hun lige kunne ane Zanzas refleksion. "Lad..være." stammede hun videre, på trods af at være påklædt løftede hun en hånd foran sin bryst og holdt om sin skuldre. Den anden hånd, hang kraftløst på bunden af den varme kilde. "lad deres klør rø..røre mig..og..de..de vil fortryde det." igen rystede stemmen ved hvert ord, hendes blik lavt og hele hendes krop gav tydeligt tegn af frygten der gik igennem hele hendes rygred. Stille træk vandet sig i sløret, og mildt kunne man ane sorte prikke bag det, nær de røde læber.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza mærkede på sine klør en efter en, mens hun eftertænksomt så på kvinden, Yume. Hun var sådan set gået ind uden noget som helst, som lignede en plan, og det måtte hun nu bøde for. Men hun kunne ikke så godt bare gå igen. Det ville skade hendes ry, og desuden havde hun ikke lyst til at gå. Hun befandt sig ret godt i det lune lokale, selvom hun måtte stikke tungen ud engang imellem, for at svede lidt af varmen af.

"Ja?" sagde hun med et løftet øjenbryn, som Yume blot sagde 'jeg', men ikke rigtig kom videre i teksten. Hun kunne se hende skælve, og var det frygt hun kunne ane i hendes øjne? Lugten af frygt var ikke ligefrem tyk, men den var begyndt at ramme Zanzas næsebor nu. Hunde, ulve, kunne lugte frygt trods alt.

Men da Yume så truede hende, så kunne hun ikke lade vær med at grine ondskabsfuldt. Hendes øjne var store i forbavselse et øjeblik, inden hun lo videre. Hun klaskede sig på lårene på en drillende måde, mens hun lo. For det var tydeligt, at det ikke var  morsomt, som Zanza forgav det var. Det der var morsomt var, at Yume troede at hun havde en chance mod Zanza - en trænet kriger.

"Fortryde? Mig? Ha! Du kender mig vidst ikke særlig godt. Jeg fortryder aldrig noget. Og hvad skulle De i det hele taget gøre mig?" lo hun og rystede på hovedet, mens hun tørrede tårer af grin fra sine øjne, og undgik at prikke sig selv i øjnene med sine klør. Det havde hun gjort en gang, og det var bestemt ikke noget hun ønskede at gentage.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 24.10.2020 18:22
Stille fandt hun sig længere og længere tilbage i kilden, sekunderne gik. Hun træk vejret dybt og hævede stille blikket imod Zanza og væk fra overfalden af vandet. Første gang hun ordenligt lod blikket falde over personen. Øre, store øjne..det var ikke bare klør. Stille gik blikket ned af Zanza. Fødderne også? Igen sank Dagens Stemme en klump igen og lod blikket falde lidt mere i vandet, og stille begyndte at søge længere og længere væk fra Zanza, stille og roligt skubbede hun sig tilbage i kilden.

Hende bevægelser stoppede brat som Zanza lo, rystende hævede hun hovedet og igen så imod dyret. Hun..morret sig? Først her, gik det ordenligt op for dagens stemme, hvad var foran hende, de tænder, tungen. Igen sank hun en klump og træk sig længere bagud blot for af et chokeret "ihh." forlod hende som ryggen ramte kildens ende. Fortryde, kender dem ikke. "Jeg..." begyndte den rystende stemme igen. hvad kan jeg gøre? opgivende lod hun blikket falde til vandet igen og instinktivt pressede ryggen op af kildens ende. "Hjælp..Zerafina" klappede hendes tænder stille ud. "Hv..Hvad..begær de? Hvis..de skal forsvinde?" forsatte hun, og lod sig sinke lidt mere ned i vandet, stadig dækket af badekæben, af sløret. Med blikket og de rystende øjne rettet imod Zanza tænder, og dansede mellem tænderne og klørerne.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza lod sine tæer flexe, og det gav en klikkende lyd, som kløerne på hendes tæer løb henover gulvet, ligesom neglene på fingrene kunne gøre mod en bordoverflade. Hun havde ikke sko på. Klør og sko var en dårlig kombination, men de bukser hun bare gik nedover hælen, og dækkede den med stof, mens tæerne og kløerne var frie.

"Det nytter næppe ret meget at kalde på hjælp. Jeg kan være væk, før nogen skulle dukke op. Men jeg er kommet efter noget, og det skal jeg få med mig," svarede hun drevent, og flashede de skarpe tænder af hende. Det var tydeligt at se, at hun havde tænder som en ulv. De lange hjørnetænder, som så tydeligt var lavet til at flå i kød og sener. Hun kunne godt selv forestille sig, at hun var et frygtindgydende syn for en stakkels elver som Yume.

"Kom op derfra." Hun viftede irriteret med hånden. "Jeg bider ikke... særlig hårdt i hvert fald." Den sidste del af sætningen lo hun ud, udelukkende for at gøre den anden mere utryg end hun allerede var. Hun ignorerede fuldstændig Yumes ord. Hun havde fortalt hvad hun ville have, og nu skulle hun få det! Og lige nu havde hun altså besluttet sig for at tage Yume med sig. Som en fange måske?

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 25.10.2020 14:51
Lyden af Zanza der markeret gulvet, gik lige i hendes rygred. Hun lok i øjeblikket falde imod døren bag Zanza. Igen sank hun en klump som bare tanken gik igennem hende, hvis det gik galt, gik alt galt. Stille lod hun det rystende blikket falde tilbage på Zanza. Kalde hjælp? Selvfølgelig ikke, ingen ville høre et ord. De holdt sig fra hende når hun bad om det. Selvfølgelig havde hun valgt det denne dag. Selvfølgelig var det netop i dag, at nogle snig sig herinde. "Skal nok..lade..stemmen være lav." Forsikrede hun Zanza og lod stille mere af hendes falde under vandet, så lod sløret blive gennemblødt også. Stille kom de sorte pikker på læberne, på hagen mere og mere fri.

Kom op? op? Stille lod hun hovedet komme over vandet igen. En hånd mødte bunden af kilden som hun søgte at rejse sig. Bider? hun blinkede nogle gange som hun gik i stå og faldt tilbage ned i vandet. "Hold..Hold dig fra mig! dit bæst!" Det var ikke et råb, blot en hård sætning der kom fra den rystende klare stemme imod Zanza. Hele hendes krop rystede som hun søgte væggen på Kilden med ryggen, og pressede sig imod den. "Hold dine klør og tænder fra mig!" Kom der i den samme hårde tone.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza smilede nærmest indbydende til Yume, som elverkvinden gjorde det klart, at hun ikke ville råbe på hjælp. Det ville alligevel ikke hjælpe. Desuden var hun en trænet dræber, så hun ville kunne gøre det af med Yume, og slippe væk, hurtigere end nogen ville kunne nå at komme herind og komme elveren til undsætning.

"Godt," var det eneste hun sagde med endnu et nik.

"Bæst? Det er da ikke nogen særlig pæn måde at omtale andre på." Hun lavede en 'tsk' lyd tre gange, for at vise sin utilfredshed med det. Hun var godt nok blevet kaldt værre ting, men det betød altså ikke, at hun fandt sig i det. Så hun rystede på hovedet, og vippede en finger fra side til side ikke en 'ah-ah'-gestus.

"Men se så at komme op af det vand!" sagde hun med fast stemme, og trådte helt hen til kilden, så hun kunne stikke sine tæer i vandet, hvis hun ville. Men det ville hun ikke. I det hele taget, så var hun ikke særlig glad for vand. Det var altid pisse koldt, det var hendes erfaring med elementet.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 26.10.2020 14:08
Godt? der var intet godt her! fanget, døren bag Zanza, nærmest nøgen, selv vinduet var der over! ved hende. Hun sukkede let og lod en hånd møde hendes lår, som hun mærkede alt energien gå fra hende, stadig betrykkene med enden af kilden bag sig. Tale pænt? "Be...beklager." mumlede hun ret, fra kanten af vandet og så op imod Zanza. Overrasket over sig selv blinkede hun nogle gange, og lod blikket falde på vandet igen. Aldrig før, havde hun oplevet sig selv så..lydig? Jo..den nat? Men ellers. Specielt ikke at nogle, blot fordi de havde fysisk magt over hende. Specielt ikke, en..køter med menneskehud?

Op af vandet?
"Nej!" svaret hun hurtigt, uden at tænke over det, at være lydig, og lade sig blive ført væk var langt fra det samme. "Nej..Jeg skal ingen steder!" tilførte hun hurtigt og løftede sine ben op til sit bryst. "Skal..skal nok gøre hvad end de ønsker, behandle dem her som en dronning, betale dem, føre dem sikkert ud af landet, uden Faelwens tåre når dem." svaret hun noget kun mere klar i tonen end tidligere. "Alt..andet...end at de rør mig." blev stille tilført og stemmen lavere og lavere og frygten kom mere og mere frem i dem, som tanken om at Zanza tog fat i hende, bidt hende, eller hvad end der måtte ske. hendes blik selv om hun kæmpede for at holde øje med Zanza, var det nærmest umuligt for hende, som det blev holdt på vand overfladen.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza så noget overrasket ud, som Yume undskyldte. Det havde hun alligevel ikke forventet. Hun havde ikke set en undskyldning komme, selvom hun på sin vis havde bedt om den. Faktisk havde hun ikke forventet, at det var så nemt at 'styre' Yume. Hun virkede trods alt som en højt agtet elver, så at hun kunne tryne hende på denne måde var nærmest... eletrisk?

"Nej?" Hun kunne ikke lade vær med at smile. Denne kvinde var alligevel ikke helt lydig. Hun havde alligevel noget bid i sig. Det var virkelig lidt overraskende, og også lidt spændende. Hun lo spottende, og rystede på hovedet.

"Jeg siger det kun én gang til, og så skal jeg nok 'hjælpe' dig op." Hun lavede airquotes rundt om 'hjælpe', før hun rakte en hånd frem mod Yume, så hun kunne tage den og bruge den til at hjælpe sig selv op af vandet - hvis hun altså ville. Om hun ville have Zanzas hjælp eller ej, havde ikke rigtig hendes interesse, for hun måtte gøre det som hun ville. Så længe hun gjorde hvad Zanza sagde.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 31.10.2020 23:25
Hun bidt sig hårdt i læberne bag sløret som blev mere og mere gennemsigtigt som vandet træk ind i det. Nok havde hun oplevet meget, men dette øjeblik, ude af stand til at tænke, ude af stand til at fokusere var lige nu det mest stressende hun havde oplevet i år. Selv natten med Sidkanys havde givet mere glæde, de følgende dage med halve løgne var mindre stressfulde, at vågne med viden om at Ecariss valgte at lade hende leve frem for en af de andre. Alt samme, i dette øjeblik virkede som ingen ting. At se dette bæst, smile, le, grine, strække sine klør imod hendes gulv, hendes væg. Hun sank en klump som dette genindspillede sig for hendes sind. Lyden af klør imod træet, og igen gid en lang kuldegysningen igennem hende. "nej.." gentog hun, ikke for at sige det, blot fordi Zanza sagde det.

"Jeg...skal ikke op, jeg skal ikke røres af dig." lyd det stille, rystende som hun endelig hævede blikket til Zanza igen. "Hva..end du..vil, bare..." mere fik hun ikke sagt før hendes ord døde ud og selv om hendes læber bevægede sig blev intet sagt, selv om hun tydeligt forsøgte at tale mere. Hun stirret blot imod Zanza og forsøgte at brokke sig, forsøgte at sige et eller andet. Bare..noget, andet end blot...lydigt at sige ting. Selv nu kæmpede hun imod endelig at rejse sig, flere gange havde hun kæmpet imod den lyst, men her sad hun, med et bange blik imod Zanza.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza lo, da Yume igen sagde 'nej'. Så hun mente det altså, tænkte hun og tappede sig på læben med en negl. Hun var ikke helt sikker på, hvad hun skulle sige til det, så hun lo bare af hende. Længe og muntert, men med en drabelig undertone. Der var noget i hendes tone, som tydeligt fortalte, at hun kun morede sig, fordi den anden led.

Men hun var mildest talt ved at miste tålmodigheden. Hun gad ikke vente på, at Yume bevægede sig længere, så hun gik med raske skridt frem imod kilden, og så tæt på vandet som hun kunne. Så rakte hun frem, og greb fat i Yumes arm, for at trække hende op af vandet. Ville Yume ikke lytte, så måtte hun jo gøre det med vold og magt!

"Kom så med Deres Højhed!" sagde hun bestemt.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 04.11.2020 14:17
Yume'Ave, dagens stemme, frøken Risindier, sad fast, ikke fysisk men i sit sind selv om hendes blik var rettet foran hende, så hun ikke hvad der skete omkring hende, ej hellere lå hun mærke til hvad hendes øre opfanget.  Alt, hun lå mærke til var hvad hun tænkte, dagdrømte, hvad vidste hun endelig ikke, hun dagdrømte blot sig selv væk fra dette mareridt. De blomster hun forstillede sig i sit sind, gav en form for ro, men denne ro knækkede som hun mærkede sin form bevæge sig, i en hastig bevægelse, den kolde hånd om hendes arm rive hende op af det behagelig varme vand, at mørke kløerne om armen. I dette øjeblik lyd der ikke et ord fra hende, hun blot stirret som et skræmt dådyr og lod de lilla øjne hvile på Zanzas øjne, hvor ellers skulle hun kigge, hvor ellers skulle hun hvile blikket, hvor ture hun? Hun sank igen en klump og lod den frie hånd være sikre på at badekåben var lukket over hendes spinkle figur, som tydeligt gjorde hvad end de fysiske

I netop dette øjeblik faldt det våde slør fra hende læber, hendes næse, hendes hage og de sorte brænd sår kom frem i lyset, en af de få fejl på hendes hud - sorte pletter fordelt tilfældigt over hendes læber og hage. I en voldsomt bevægelse var badekåben lige meget, og den fri hånd søgte at dække det sløret havde, hendes blik blev flået væk fra bæstet i badehuset, og imod gulvet. Tydeligt at det sidste hun ønskede var dette set, dette ude i lyset. Selv armen Zanza holdt, forsøgte hun at benyttes til at dække sin hage. "Slip..slip mig." lyd det, i skam, som hun kæmpede for at dække sin hage, tydeligt ligeglad med hvor dækket resten af hendes var i dette øjeblik.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza forsøgte at hive kvinden med sig, da sløret pludselig faldt og afslørede nogle mærker hvis lige hun aldrig havde set før. Det fik hende faktisk til at træde tættere på hende, dog uden at slippe kvindens arm, som hun forsøgte at se mærkerne tættere på. Men det kunne hun ikke, fordi kvinden med det samme dækkede for dem. Det fik Zanza til at løfte et øjenbryn spørgende, mens et smil krøb over og krøllede hendes læber.

"Hvad er det, Deres Højhed?" spurgte hun og gestikulerede med en klo i retning af hendes ansigt. Hun ville se det, og hun ville se det nu! Derfor gik hun nu helt op i ansigtet på hende, og forsøgte at fjerne hendes hænder med magt.

"Lad mig se," sagde hun næsten helt blidt.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 19.11.2020 01:29
At føle sig blottet var en ting, noget hun kunne se bort fra. Det var sket før, at få hjælp til et bad, vaske ens hår, eller ryg? havde engang været en del af hendes hverdag. Men at nu, stå så tæt med en fremmede spontant gæst som havde alt andet en gode ønsker for hende, og føle hendes læber blev blottet? Var alligevel nok for hende, hun var bange, men skammen over de ar, de ar hun havde fået at vide alt for mange gange hun skulle dække til, blev for meget for hende.

Hun glemte alt om at dække sin krop til, og kæmpede for at dække sin mund, for Zanza, men ikke til meget nyttet som den behåret, bekloet hånd tvang Yume'Ave til at blotte sit ansigt. De tjære sorte brænd sår kom frem, som Zanza styret hvor Yume havde lov til at holde sine hænder. Hun forsøgte at hive ansigtet til siden for at fjeren synet fra hendes skamfulde mærker. "STOP!" råbte hun let, som hun forsøgte at få sine hænder til sig igen, men den spinkle, kunster vil aldrig kunne få hænderne ud af en trænet person på denne måde. Det var håbløst, det vidste hun godt, men det stoppede hende ikke i at forsøge. Som hun kæmpede blev hun mindre og mindre dækket af sin morgenkåbe. Kort, efter gav hun dog op, hendes arme blev slappe, og hendes skuldre faldt, som hun sukkede og overgav sig til Zanza styrke. "Fint! Glo! Grin af mig. Og smut så når du er færdig!" hun lyd sur, mere end bange, men den rystende stemme var ikke væk. Hun forsøgte dog stadig ikke at kigge på Zanza, og pege både hendes tjære farvet ar, væk fra hende, men også sit blik.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2