Alianne_ 25.07.2020 14:24
Hullet i muren var ret småt. "Det her får vi svært ved sammen," sagde Zirra. "Jeg tror, du bliver nødt til at gå ind alene og finde en måde at lukke mig ind på."
"Aldrig i livet, dame!" svarede den lyse stemme nær hendes højre øre.
"Hold så op med at kalde mig dame," rettede Zirra for tredje gang på de her få timer. "Og hvorfor i alverden er du min partner, hvis du ikke vil gå ind alene?"
Zirra var på opgave. De skulle ind i en havnebygning, men hovedindgangen var velbevogtet, og de vagter var ikke nogen, hun havde lyst til at komme op at slås med. Men så var det heldigt, at hendes tildelte partner kendte en anden vej ind. Det var uheldigt, at selv samme partner var en lille, forskræmt alf, der ingen selvstændighed havde.
"Fordi jeg skal få dig ind, jo! Jeg bliver siddende lige her på din skulder, og så kravler du ind og gør alt det der, der skal gøres ikke?" peb alfen og lagde armene over kors.
Zirra sukkede hørbart og himlede med øjnene.
"Jeg kan fikse det, fikse det!" fortsatte alfen med så hævet stemme, at Zirra måtte tysse på den. "Se her, jeg fikser det! Den her gør dig lille-lille, så du kan kravle-kravle i hullet!"
Skyggerne bag den store bygning blev oplyst af den lille, blå krystal, alfen hev frem fra... Ja, hvor havde den egentlig haft den henne?
"Eeeh..." sagde Zirra tøvende og tog imod krystallen.
Straks kunne hun mærke effekten. Der skete et eller andet. Hurtigere end hun kunne nå at bande ad alfen, var hun begyndt at skrumpe i størrelse. Hullet virkede pludselig ikke så småt, og alfen på hendes skulder var blevet væsentligt større.
"Hvorfor påvirkede det ikke tøj-... Hvordan er det, jeg lyder?" gispede Zirra forfærdet. Hendes stemme var næsten lige så lys som alfens!
Krystallen faldt ned på brostenene, da begge hænder fløj op til der, hvor hun burde have bløde, fyldige bryster. Ingenting. Hun var totalt fladbrystet.
"Du har... Hvor er mine bryster?... Du har gjort mig til et barn!" udbrød hun.
"Lille-lille!" lo alfen.
"Jeg sværger ved Isari," snerrede Zirra i en ikke særligt skræmmende, lys barnestemme. "Jeg kværker dig, din lille-"
"Orh slap af, det går over i løbet af et par uger," grinede alfen.
"ET PAR UGER?!"

☽✧ I'm stronger, when I bleed ✧☾