Søger tråde til en havfrue på land.

Gloria

Gloria

The Half Centaur

397
karakterer

Gloria 26.04.2020 11:25

Hejsa jeg har en dejlig lille Havfrue der nu bevæger sig op i den farlige verden på landjorden.

dertil står jeg og mangler lidt plots til hende.

Lidt om hende:

Nerida Nereus er datter af en højstående General ved det kongelige hof i Aquarin. hun er nysgerrig og romatisk anlagt og kan virke en smule Naiv - det er hun dog ikke man skal ikke undervudere en kvindes snedigheder.
dog kommer naiviteten nok til tale nu, hvor hun endelig har våget sig på landjorden hun kun har hørt historier om.

Jeg søger:

jeg har en ide om at hun skal blive bragende forelsket i en person på landjorden. som kan give hende lidt kvaler med at skulle tilbage.

En der måske kan udnytte hende en eller overraske hende med noget hun aldrig har set eller prøvet før.

venner fra nær og fjern. Nerida vil ikke se så stor forskel på racerne. da for hende er mennesker, halvdyr, orker osv alt sammen en part af landjorden.

har linket hendes profil Her  <------

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 26.04.2020 11:50
I could do that xD if You want xD
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 26.04.2020 12:19
Hun skal da møde prinsen fra aquarin! Som hum helt sikkert kender! Bare en tanke, mennhan vandre også på landjorden en gang i mellem
Tristan

Tristan

inset titel here

169
karakterer

Tristan 26.04.2020 14:43
Edward skal næsten møde hende igen, på hans hjemmebane hvad du tænker, du kan bruge ham til er op til dig sidste fulgte hun jo hans skib. ;) 

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 28.04.2020 00:13
Jeg har en halv-havmand, Beccan, måske de kunne være i familien? Han kunne være blevet bedt om at tage imod hende i en eller anden by og evt introducere hende for nogle af de andre, der gerne vil lege med hende? Han tager sig ikke nødvendigvis godt af hende, eller introducerer hende for gode personer, men han vil gerne show her a good time xD 

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 30.04.2020 09:57
Okay min første tanke var Cole. Han er en ildelemental (ikke at det kan ses på ham), som arbejder som butler/tjener/noget i den stil i Dianthos. Mest af alt så synes jeg bare det kunne være meget sjovt at sætte et ildvæsen sammen med et vandvæsen, og hvis der eventuel kom noget romance (som jeg er åben for, Cole er bare ikke interesseret i det *ahem* fysiske aspekt... og det kommer også lidt an på hvor godt i spænd de går med hinanden :3), så tror jeg godt det kunne volde nogle problemer, for Cole kan i hvert fald ikke komme under vand.

Hvis hun skal prøve lidt nyt, så kan Romulus tilbyde hende lidt Nox, selvom der er en vis sandsynlighed for at hun blivet stærkt afhængig.

Af sådan mere generelle venskaber, bare så du har lidt mere at kigge på hvis de to første ikke fristede:
- Byvagtsalf Kastanje, som gerne hjælper hende hvis hun kommer til Dianthos.
- Dragefødt Mushu, som egentlig er soldat men ikke har en eneste ond knogle i sin krop. Hans krystallisiansk er dog råddent.
- Clara, som er af fyrsteslægt, men bliver lidt set ned på fordi hun er et uægte barn.
- Jeg har også Mina, som godt nok primært er i vand fordi hun er halv goppel, hvis du vil have noget plot dernede. Kan være at de eventuelt har været venner før, men Minas minder har en tendens til at forsvinde xD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8