Grundlæggende Oplysninger
Fulde navn: MushuKaldet: Skravl, den lille, unge
Køn: Mand
Alder: 2016
Fødselsdag: 18.8 år 8
Tilhørsforhold: Kaotisk God
Tro: Han er blevet opdraget lidt i Zaladin, men ellers ser han de ægte drager som hans guder.
Erhverv: En del af dragehæren
Civilstatus: Enlig
Seksualitet: Aseksuel
Nuværende levested: Kzar Mora: Dæmonriget - Værket i Kzar Mora
Race: Dragefødt
Udseende
Højde: 214 cmVægt: 125 kg
Mushu er lidt af et skravl at se på, især i forhold til mange af hans artsfæller. Han er på højde med de andre, men han er lang og ranglet. Hans skæl er lyserød de mørkeste steder, og næsten hvide de lyseste steder, hvilket gør at han generelt bare ser lyserød ud. Hans øjne er gule og virker mere åbne end hans artsfæller.
Han har et par horn på hovedet, og har også en lang hale, og et par vinger han kan bruge til at flyve når han har lyst og har behov for det.
Ofte render han rundt i minimalt tøj, men til tider han har også noget der minder om læderarmor på.
Magi
Magisk evne (1): Syre – Mushu kan spytte ren syre ud af sin mund. Typisk er det små kugler på størrelse med en knytnæve. Han kan gøre det med relativ præcision hvis han koncentrere sig, men det er ofte ikke mere brugbart end at gøre overfladisk skade, og varige ar. Det tager ham længere tid hvis han vil skabe nok syre til at ætse væk større områder, og ikke brugbart i kamp. Noget han har fundet ud af at den fungere til, er dog at ætse væk spor, og især døde væsner af forskellige slags.Dygtighed til at kontrollere evne: Veltrænet
Magisk evne (2): Udødelighed - Mushu har fået tilført sig mere dæmonisk magi end de fleste andre dragefødte, dette har gjort at han har det der minder om en dæmonisk åndeform. Når hans egen krop dør, giver hans sjæl slip på kroppen, og finder så det nærmeste kødlige legeme den kan besætte. Størrelsen og hvad det er, er lige meget så lang tid det er kød og levende. Så begynder hans sjæl at æde alt væk der ikke er brugbart, og kroppen tager ligeså langsom form, og efter et par dage, er det blevet til hans originale krop, og det sidste han selv kan huske er at hans krop døde.
Dygtighed til at kontrollere evne: Passiv evne
Personlighed
Styrker:- Han kan se skønheden i alting
- Loyal
- Kan ikke dø
Svagheder:
- Han kan ikke lide at gøre andre fortræd
- Gruppepres kan få ham til det meste
- Pga. den lange dvale er han altid bange for at sove, fordi han er bange for at han ikke vågner igen. Ligeledes er han også bange for at dø selvom han hidtil har genoplivet hver gang.
Personlighed: Mushu er ikke som mange af de andre dragefødte, i den forstand at han ikke rigtig forstår eller er særlig god til at kæmpe. Selvom dette er tilfældet, så ser han stadig meget op til dem der stærke og kan kæmpe, hvilket nok har mere at gøre med det dyriske i ham. Han ser også meget op til fuldblodsdrager, og håber en dag at kunne møde en.
Han har stadig sin barnlige opfattelse af verdenen, og er nysgerrig omkring alt han ikke kender til. Ikke nok med at han er nysgerrig, så elsker han verdenen udenfor, selvom han ikke har haft meget mulighed for at udforske den. Han er begyndt at opbygge sin egen lille skat, som primært består af sten, grene og andre ting han har fundet som ikke nødvendigvis hører til i det lille hierarkiske samfund hos de dragefødte.
Hvis man vækker en positiv følelse i Mushu, hvilket ikke er så svært, så risikere man også at man har et par store gule øjne der kigger bedårende på en. Selvom han ikke kender betegnelse, så forelsker han sig lynhurtigt i folk, og for ham er det romantisk og det venskabelige det samme. Det er ikke noget han føler at han har behov for at gøre noget ved, selvom smilene er lidt bredere og han er mere tilbøjelig til at snakke til dem, selvom han ved at han kan få tæsk.
Som enhver anden dragefødt, og drage, så elsker han at indsamle ting. Hvor de andre dragefødte foretrækker rigdomme, er Mushu ikke nær så kræsen. Han samler på alt han kan få fat på. Sten og grene er noget af det første han har formået at indsamle, men alt hvad han finder interessant gemmer han på, selvom han ofte får at vide at hans kollektion er ubrugelig. Skinnende ting er naturligvis også noget han ønsker at samle på, men den ene gang han fandt noget skinnende, fik han taget det fra sig.
Baggrundshistorie
Mushu blev lavet, ligesom alle de andre dragefødt, på drageværket i Kzar Mora. Lige fra barns ben var han et skravl, men han fik en chance som alle de andre, og blev oplært i kamp og en anelse taktik sammen med resten af hans jævnaldrende. Han voksede hurtigt ligesom alle de andre.Efter et par år blev det konkluderet at Mushu's evner ikke strakte sig til hæren, og man bestemte sig for at gøre det af med ham. Det var her hans anden evne rigtig viste sig, og da det gik op for værkføreren at Mushu ikke bare lige var til at dræbe, begyndte han i stedet for at tune hans magi, så han kunne være så brugbar som mulig. For selvom Mushu ikke var god, så var han udødelig, hvilket betød at han om ikke andet kunne lære en masse ved at dø om og om igen.
Så det var Mushu's liv, han trænede, and spiste, og på visse dage døde han og genopstod han. Da de alle blev lagt i dvale, var han der også.
Da værket blev åbnet i 2019, vågnede Mushu ligeledes op. Han var forvirret, og bange. Bange for den søvn han var blevet puttet i, i så mange år. Han turde ikke forlade hæren, og havde ikke lyst til at forlade hans sikre lille sted.
Familie: Han har en gruppe af opaldragefødte som han anser som hans 'familie'.
Færdighedspoints
Fysisk styrke: Over middelSmidighed: Over middel
Fysisk udholdenhed: Fantastisk
Kløgt: Under middel
Kreativitet: Under middel
Mental Udholdenhed: Over middel
Chakra: Over middel

Chatboks
IC-chat▽