Leah

Leah

Danserinde - Healer - Jæger

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 28.10.2018 16:14
Vandrende rundt i mørket som havde lagt sig over skumringskvarteret, havde Leah gået rundt i noget tid mest fordi hun ikke anede hvad hun skulle give sig til, ja hun havde enlig bare gået rundt med tankerne på hvad hun kunne finde på. Hele dette kvarter var dystert, mørkt, og en smule uhyggeligt, ja det var enlig meget uhyggeligt for en som hende. Hun kunne heller ikke huske at hun havde været her før, så det var første gang hun befandt sig på stedet, og hun var næsten helt overrasket over der var så mørkt, og dystert. Mon det bare var hendes mening kunne det sagtens være, fordi hun var slet ikke vant til sådanne steder, normalt var hun også mest til varme, sol, og hyggelige steder. Men at hun var endt på dette sted her var overraskende, hun var sikkert faret vild som så tit kunne ske for hende, så hun stoppede kort op og kiggede rundt, først fra den ene side til den anden side. Der var nogle enkle folk at få øje på, og det var ikke nogle hun kendte eller havde set før. Leah s blik gled rundt lidt mere, og hun fik så øje på det der lignede en kro, se det var perfekt der kunne hun gå ind, fordi der måtte sikkert være meget mere hyggeligt end at vandre rundt her udenfor i mørket. Hun var iklædt det sædvanlige en kort nederdel, en ærmeløs top, og et par sandaler med en lille hæl på, hendes hår bølgede som altid ned over både ryg og bryst. En elver som hende burde måske ikke være kommet til det her dyster kvarter, men det var nu sket. Hun foldede hænderne op foran hendes bryst, og gik hen mod kroen, og hun var så småt begyndt at mærke nogle regndråber på sig, så det var begyndt at regne en smule, det passede næsten perfekt hvis man nu tænkte på hele det mørke og dyster sted, plus regnen ja det kunne mere og mere godt minde om en gyser film, sådan var det hvertifald for hende.

Da hun så stod ved indgangen til kroen, tog hun fat i håndtaget og trådte indenfor, og så snart hun var kommet indenfor, kiggede hun rundt, hun kendte heller ikke nogen der var herinde. Der var heller ikke nogen herinde som hun havde set før, men hun gik hen mod bardisken, fandt sig en stol og satte sig så ned. Hun fik lagt det ene ben over det andet, og kiggede i retningen af krofatter, som havde set hende, men der gik lidt tid før han gik hen til hende, kun fordi at der var nogle kunder der havde ventet i længere tid end hende, det var hvad hun gik ud fra. Hun sendte krofatter et smil, og da han så kom hen til hende, fortalte hun ham hvad hun skulle have, og han nikkede hvorefter han gik igang. Leah havde ikke lagt mærke til de undrende blikke der blev kastet hen i hendes retning, ja der var såkaldt nogle blikke der nærmest sagde at de kunne æde hende, nu var det hvist heller ikke så tit der kom elvere sådan et sted her. Hun holdte rundt om sig selv, og kiggede væk fra de mystiske mænd, og de onde ja næsten frygtelige blikke, fordi hun gad ikke møde dem"Please sig der kommer nogen lidt mere venlig..."hviskede hun lavt til sig selv, og kiggede i krofatter s retning, og lidt efter lidt kiggede hun så hen mod døren til kroen. Gav vide om der ville komme nogen der så lidt mere venlig ud, eller som ikke sendte hende nogle frygtelige blikke, eller blikke der nærmest bare sagde at de kunne spise hende. Krofatter kom så hen til hende og fik sat et krus ned på disken foran hende, og hun vendte blikket væk fra døren til kroen, og sad nu med hænderne rundt om kruset.
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 28.10.2018 22:58
Jonathan havde fået sit helt eget ry på disse kanter, og mange folk gik altid en bue rundt om ham efter hans ry havde spredt sig, men han var fuldstændig ligeglad hvad folk tænkte om ham, det var så småt begynd at regne da han nærmede sig kroens dør, og kun lidt af hans tøj var blivet vådt, da han åbenhed døren til kroen, folks blikke vandrede over på ham men da de så hvem det var forsvandt de ligeså hurtigt igen, han smilede lidt tilfreds, og så hen imod baren hvor efter han gik hen og satte sig på en af stolene, Jonathan var iført hans cevil tøj, og havde kun hans skafte af et sværd siderne i bæltet.

Han kiggede på kroejeren hvor efter der blev serveret til ham, han tog en slurk og kiggede sig kort til siderne, hvor han fik øje på et meget sjældent syn, en elver kvinde som sad for sig selv omgivet af sultne hunde, han smilte igen og tog en slurk af glasset, ” er de ikke det forkerte sted frøken” sagde han roligt med et smil på læben, dog var hendes påklædning noget helt andet, og måske hun blot var her for at more sig.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 31.10.2018 20:23
Lyden af nogen der snakkede til hende fik hende helt automatisk til at kigge i retningen, og hendes øjne blev mødt af en person hun ikke kendte, eller havde set før. Han så ganske mystisk ud, men ikke så grufuld, og uhyggelig som alle de andre folk der sad herinde på kroen, og i det mindste så det ikke ud til at denne person sendte hende grufulde, og onde næsten ædende blikke. Hun svarede ham ikke med det samme, men valgte at tage en slurk af kruset foran hende, og hun smillede tilfreds over den store slurk hun tog. Så vendte hun blikket hen mod ham, og lod hendes øjne hvile sig på ham en smule, før hun lod hendes øjne glide ned ad hende, ja måske det ikke var det mest passende sted at være, og heller ikke det mest passende tøj. Leah s smil forsvandt, og hun kunne ikke få sig selv til at kigge væk fra denne person, han så i det mindste meget mere venlig ud end alle de andre der var herinde, hvertifald af dem hun havde set, og prøvet at undgå at kigge på. Hun holdte rundt om kruset foran sig med begge hænder, og lod fingrene kærtegne krusets kant, hvorefter hun fik et lille smil frem på læberne.

Hendes påklædning var ikke noget hun tænkte over, selvom det ikke var den mest passende, og især ikke på et sted som dette, ja der kunne sikkert ske en helt masse. Leah kiggede fortsat på denne mystiske person der sad ved siden af hende, og hun skulle til at åbne munden for at svare ham, da hun kunne se krofatter skulle til at spørge hende om noget, men hun gav blot tegn til at det måtte vente, og at hun ikke manglede noget ligenu, fordi det var sikkert hvad krofatter ville spørge om, men hun vidste det ikke. Hun havde bare valgt at give tegn til at hun ikke manglede noget sådan pt, og hun lod hendes blik glide ned ad denne mystiske person som kiggede på hende"Jeg er sommetider kendt for at være steder jeg ikke burde være"svarede hun med et udskyldigt smil, efterfulgt af en næsten uskyldig latter der havde en smule præg af sarkasme. Så rakte hun en hånd frem mod ham"Jeg hedder Leah"fik hun præsenteret sig med et smil.

Det undrede hende også en smule hvad denne person her lavede herinde på kroen, dog så han nu godt ud, og hun var helt klart frisk på at hygge sig med ham, ja hun var sikker på der nok skulle ske noget sjovt, og interessant. Hun sad bare og ventede på at se om han ville tage imod hendes hånd, og måske fortælle hans navn. 
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 02.11.2018 17:16
Denne kvinde var meget forførende i hendes påklædning, og noget sagde ham at hun også var det i hendes mund, men Jonathan klagede ikke på nogen måde, for hun var køn det var hun og så en elver, han lyttede kort til hende som krofattteren blev sendt væk igen, han smilte lidt og tog en slurk af hans krus, som hun rakte hånden imod ham og præsentere sit navn, tog han imod hendes hånd ” Hyggeligt at møde dem, Jonathan” sagde han smilede kort, og et hvert andet normalt håndtryk ville vare et par sekunder men jonathan holde den lige længere, før han slap hende hånd igen.

Han rykkede sig lidt tættere på hende “ så sig mig hvad laver de helt rigtigt her “ sagde han undrene, var hun en prosituerede eller hvad var hun, hun havde fanget hans opmærksomhed i den grad, charmerende men stadig lige på, men så alligevel ikke, han kunne ikke rigtig finde ud af det men han var sikker på det kun var et spørgsmål om tid.

Jonathan vinkede til med to fungere til krofatteren, og to nye krus kom på bordet foran dem ” er de altid aå charmerende eller er jeg bare heldig “ smilede han til hende
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 07.11.2018 18:21
Da han rykkede sig tættere på hende kunne hun ikke undgå at følge ham, og af ren refleks rykkede hun sig lidt tættere på ham. Hun lod foden glide lidt op ad hans ben, uden at miste øjenkontakten med ham, og lagde hovedet en lille smule på skrå. Hun sagde ikke noget i øjeblikket, men greb så blidt fat rundt om kruset, tog en stor slurk, og fik sat kruset ned på disken igen. Et smil bredte sig over hendes læber, og hun lod øjnene glide lidt ned ad ham, hvorefter hun fugtede hendes læber. Måske det mest var for at drille ham en smule, måske lokke ham til sig, men også fordi hun bare følte sig afslappet ligenu. Det at han havde rykket sig tættere på hende uden at vide, hvem hun var gjorde at hun fandt ham lidt mere interessant, og spændende. Leah havde aldrig set eller mødt sådan en person som ham før, så der lå en nysgerrighed inden i hende"Jeg kunne spørge dig om det samme"lød det fra hende i en drillende tone, og hun lod foden glide lidt længere op ad hans ben, hvorefter hun lod en hånd hvile sig på hendes kind lidt. 

Hun undrede sig lidt over hvad han lavede herinde, men hun vidste også godt at han ville have et svar fra hende. Hun vendte overkroppen lidt for at drikke det sidste der var i hendes krus, hvorefter hun lænede sig lidt tilbage, og fjernede hånden fra kinden, og lagde hånden på disken"Men hvis jeg skal svare først, så var jeg bare ude at gå mig en tur"sagde hun og kiggede hen på ham igen. Hendes øjne hvilede sig på ham, og hun stoppede kort med at køre foden op ad hans ben, og rykkede ansigtet tættere på hans, og hun sendte ham et bredt smil, næsten ret lokkende"Din tur"sagde hun så og blinkede lidt til ham, hvorefter hun lidt efter lidt lænede sig lidt tilbage igen.

Mest for at vente på hans svar, og hvad han ville gøre og sige. Da han så havde spurgt om hun altid var så charmerende eller om han bare var heldig, kunne hun ikke lade være med at grine blidt, hvorefter hun strøg en hårtot væk fra ansigtet, og drejede sig lidt på stolen. Der gik ikke lang tid før hun fik øje på krofatter var kommet med to krus til dem, og hun lod fingrene strejfe kanten på kruset"Du er både heldig, og..."sagde hun og holdte en lille pause, hvorefter hun med vilje kom til at spilde noget af væsken i kruset udover hans overtøj, og det fik hende til at rejse sig op fra stolen, og gik tættere på ham"Du er også heldig"fortsatte hun med et smil, og kunne ikke komme i tanke om hvad hun lige kunne tørre med, det var heller ikke fordi hun havde det helt store på af tøj. Hun lod øjnene glide lidt rundt, der måtte være noget, ellers skulle han tage overtøjet af, og måske lade det tørre sådan, eller finde noget der måske kunne tørre det. Leah vidste at kroen havde værelser ovenpå, men vidste ikke om det var det han havde tænkt måske, men hun lagde så en hånd på hans brystkasse uden at tænke over det, og hvordan han ville have det med det"Så klodset, det må du undskylde"sagde hun næsten uskyldigt, med hovedet en smule på skrå.
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 20.06.2019 01:05
Jonathan fulgte denne kvinde med blikket, og han tog ikke blikket væk fra hende et eneste sekund nærmest, men lige nu sad han blot og lyttede til hvad hun havde at sige, men mærkede hendes ben kærtegne hans er lille blik blev sendt imod hende, hvad var denne kvinde egentlig ude på? Hendes spørgsmål kom hans tanke i forkøbet, han tog en slurk af sit krus og svarede “ ærligt.....så gik jeg mig bare en tur, har lige slået en mand ihjel nede i gyden der er ude foran, tog hans penge og tænkte han for alligevel ikke brug for dem.” sagde han roligt men meget bestemt i hans tone, så om det ville afskrække hende eller aj vidste han ikke, eller om hun overhovedet vil tro ham for den sags skyld.

At han var heldig skulle han lige til at svare på, inden hun spilde ud over hans tøj, og af ren refleks rejste han sig fra stolen af og kiggede ned af sig selv “ amen dog “ sagde han og kiggede på hende, hvor efter der ikke gik langtid før hun var henne ved ham, han kunne se hun manglede noget at tør op med, og i stedet for at bede om noget lagde hun blot som hånd på ham, og så uskyldig ud “ det er okay det går nok, jeg har et værelse ovenpå hvor jeg tror jeg måske har noget tørt tøj “ sagde han roligt og smilede til hende, hvor efter han tog sit krus og drak ud, inden han igen kiggede på hende “ men jeg smutter lige op og skifter, de er velkommen til at gå med hvis de vil “ sagde han og gik ovenpå. Og gik ud fra hvis hun ville med at hun gik med, han satte nøglen i døren og åbnede døren ind til rummet hvor efter han gik ind, han stillede sig foran sengen, hvor der lå en tør bluse på.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 23.12.2019 17:53
//Afsluttes grundet min inaktivitet, dog aftales der tråde når jeg får lavet mit comeback ^^ <3 //
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Mong, Chibi
Lige nu: 3 | I dag: 10