Krys' plotsøgning

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 23.05.2018 16:10
Hej med jer! - Jeg har et par karakterer, der desperat mangler plots, så derfor denne tråd :) 

Inden vi starter, vil jeg lige starte med at sige, at min svarhastighed kan være svingende, da jeg ud over KL og mit adminarbejde herinde, har et fuldtidsjob, træning, en D&D-kampagne og andet godt at jonglere rundt med. Af samme grund vil jeg hellere have et par gode kvalitetstråde, frem for at oprette tonsvis af nye for at prøve alle mulige plots af.

Anyway, here goes:

Faust
Faust er vampyr, alkymist og forretningsmand. Han lever i Dianthos og gør sig særligt i at handle med magiske genstande. Jeg vil gerne have at han får nogle faste forbindelser i og uden for byen i form af kunder eller forretningspartnere. Særligt er han interesseret i folk med spændende, magiske evner, hvis magi han kan binde til de amuletter o.lign., han sælger.
Ud over dette søger jeg også nogle faste kontakter til ham, der kan give ham information om, hvad der rører sig på paladset og i byvagten, da han er medlem af organisationen Verbatim.
Link til profil: https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4981

Nika
Nika er varulv og har plotmæssigt stået stille lidt (for) længe. Hun hører pt. til ulveklanen i Medanien. Hun er moderlig, og det kunne være fedt med nogle lidt yngre varulve, hun kan tage sig af. Jeg synes også det kunne være spændende med nogen, der er en del af hendes fortid (hun var gift og levede i Medaniens landsby, ind til hun ved et uheld dræbte sin mand).
Hun er en hårdfør, lille dame, så hun kan også godt håndtere nogle, der er lidt onde ved hende - f.eks. varulvejagere eller lignende.
Link til profil: https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4275

Drakhan
Drakhan er dæmon og var indblandet i lukningen af dæmonriget Kzar Mora for lidt over 2000 år siden. Da riget åbnede tog han derfor benene på nakken og flygtede op nordpå, men han er alt andet end tilfreds med livet deroppe, og begynder derfor nok snart at søge mod civilisationen igen.
Jeg er specifikt interesseret i nogle dæmonbekendtskaber til ham - særligt dæmoner, der rent faktisk har haft en interesse i dæmonriget. Hvis en dæmon har lyst til at fange og torturere ham lidt for hans gerninger, skal I også være velkomne!
Link til profil: https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4224

Fang mig gerne her i tråden, over chatten/discord eller i en PB, hvis I har noget, der kan friste :)
~ Krys ~

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 23.05.2018 16:27
Uha da da. Potentiale :b

Faust: Alicia er pt. arbejdsløs, og hun søger derfor måder at tjene penge på. Hun kunne nok snildt overtales til at lade ham overføre sin magi i en genstand mod betaling :3

Nika: Den er lidt sværere. Jeg kunne måske smide Thalanil efter hende, hvis der er nogle, der vil have fingre i hende? Han tager gerne alle former for dusører, om de er lyssky eller ej, men han kan også sagtens betales til at finde folk og hente dem ind.

Drakhan: Altså den her er temmelig oplagt: Lykke var spærret inde i Kzar Mora, så hun ville nok ikke være alt for glad for ham. Hun ville sagtens kunne finde på at opsøge ham, hvis hun opdagede, hvor han befinder sig :3

Mine andre karakterer er også åbne, men det var lige, hvad jeg spontant fandt på ^_^
Jeg er også gerne åben for andre idéer :3

-Karanu
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 23.05.2018 18:13
Min mørkets ridder Cayden er ikke alt for glad for at torturere dæmoner, ikke engang dem der har forrådt riget. Jeg forestiller mig at det godt kan mærkes på ham, så måske ham og Lykke kunne være blevet sendt op efter Drakhan sammen? Lykke er jo.. Meget regelret. Selv når det kommer til den slags. Og Cayden er meget regelret hvis han ved at der er én der holder øje med ham. Selvom han godt kan lide Lykke, så stoler han heller ikke på hende. Faktisk regner han med at hun vil sladre til deres overordnede med det samme, hvis ikke han følger ordrer og fanger/straffer Drakhan.
Måske det kunne give et godt sammenspil med dem alle tre i en tråd? :D

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 23.05.2018 18:23
Lige her ville det ikke være Lykkes regelrette side, der ville vise sig. Det ville være den hævngerrige xD Lige her ville hun nok være fuldkommen ligeglad med Mørket. Det ville handle om personlig hævn for at blive spærret inde i 2000 år xD I forlængelse af dette ville hun nok også være lidt ligeglad med, hvad Cayden foretager sig, så længe han ikke stiller sig i vejen for hende xD
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 23.05.2018 19:46
Well, så længe Drakhan bliver straffet er jeg sikker på at det er hvad mørkets hær ønsker.. XD så kan det godt være at Cayden forsøger at bryde ind når han synes at det bliver FOR grimt, men så må Lykke jo bare sætte ham på plads 8D

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 24.05.2018 07:59
Faust:
- Hvis Katina havde været på siden kunne hun uden tvivl have været op lagt til at blive en kontakt, da hun selv er sælger og sælger alle mulige ting og sager, lovlige som ulovlige.. Men eftersom hun ikke er ude endnu (venter på Jinx xD) Så vil jeg næsten smide Lindarynil efter ham i stedet.. Måske kan han give hende en amulet eller noget, der kan kontrollere eller tæmme hendes ild evne? da hun er en klaphat til at kontrollere den stadig. 

Nika:
- Det er næsten oplagt med Alexander, eftersom han selv er en del af ulveflokken, ganske vidst er han ikke "ung" men måske kunne hun være med til at sætte en dæmper på den uro han har omkring hans fortid?

Drakhan:
- Jeg har to dæmoner der uden tvivl ville hygge sig.... Eretreya eller Damien, de er begge i mørkets hær og ville ikke have noget imod at torturere lidt, Eretreya mere end Damien :p
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 24.05.2018 09:09
Well, så længe Drakhan bliver straffet er jeg sikker på at det er hvad mørkets hær ønsker.. XD så kan det godt være at Cayden forsøger at bryde ind når han synes at det bliver FOR grimt, men så må Lykke jo bare sætte ham på plads 8D

Jeg synes det kunne være super fedt med en tremandstråd :) Mørket er dog som sådan ikke rigtig interesseret i ham, men hvis Lykke og Cayden har været ude på en mission sammen, kan det være, at de har hørt rygter om hans tilstedeværelse, hvilket får Lykke til at reagere? :3
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 24.05.2018 09:10
Faust:
- Hvis Katina havde været på siden kunne hun uden tvivl have været op lagt til at blive en kontakt, da hun selv er sælger og sælger alle mulige ting og sager, lovlige som ulovlige.. Men eftersom hun ikke er ude endnu (venter på Jinx xD) Så vil jeg næsten smide Lindarynil efter ham i stedet.. Måske kan han give hende en amulet eller noget, der kan kontrollere eller tæmme hendes ild evne? da hun er en klaphat til at kontrollere den stadig. 

Nika:
- Det er næsten oplagt med Alexander, eftersom han selv er en del af ulveflokken, ganske vidst er han ikke "ung" men måske kunne hun være med til at sætte en dæmper på den uro han har omkring hans fortid?

Drakhan:
- Jeg har to dæmoner der uden tvivl ville hygge sig.... Eretreya eller Damien, de er begge i mørkets hær og ville ikke have noget imod at torturere lidt, Eretreya mere end Damien :p

Fedt! :) Måske skal vi lægge ud med Faust og Linda så? - Han er min nyeste karakter, så jeg er særligt interesseret i at komme i gang med ham ^^
~ Krys ~

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 24.05.2018 14:37
Altså jeg er frisk ^_^
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 25.05.2018 19:26
Meget gerne :3
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Faust:
Sofie kunne være super interesseret i at få lavet/købe en magisk dims der gør man kan trække vejret under vand, eller få lagt sin egen evne til at forvandle sig til havfolk i en genstand!

Drakhan:
Luana er altid frisk på dæmon bekendtskaber! Og er nok ikke super glad for Drakhan hvis han har været en del af at lukke porten. Lunan var ret arrig på den port ret længe.
Om det ender i tortur eller om de kan bygge bro er jeg frisk på det hele!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 30.05.2018 12:43
Karanu og V0id: Skal vi få startet en tråd med de tre? :) 

Flow: Jeg tror lige, at jeg vil gennem tremandstråden med Drakhan først - så er det lidt nemmere at finde ud af, hvad der skal ske bagefter :3 Jeg er super frisk mellem en tråd mellem Faust og Sofie til gengæld!
~ Krys ~

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 30.05.2018 15:57
Lad os gøre det! Hvem lægger ud? ^_^
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 31.05.2018 14:05
Karanu - Jeg tror, at det er nemmest, hvis jeg starter den :3 Ser på at få det gjort i dag eller i morgen!
~ Krys ~

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 31.05.2018 20:49
Det er helt i orden Krys ^_^
Koda

Koda

Brother to a bear

745
karakterer

Koda 03.06.2018 06:30
Jeg melder mig da også lige på banen.

Hvis det er tror jeg Koda og Faust måske kunne få glæde af hinanden.
Koda har det med for hyre at skaffe sit klientel det de står og mangler af genstande, antikke, magiske eller blot andre ting de nu vil have.
Så der kunne være nogle forretnings muligheder her.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8