Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 08.09.2017 22:54

Torbjorn kiggede roligt på hende, ventende på om hun ville færdiggøre sin sætning eller blot lave den hænge. Han var ikke sikker på om det var fordi hun intet mad havde – for så kunne det godt blive en lang storm, eller om det var noget andet der plagede hende. Han tiltede hovedet et par centimeter på skrå som hun kiggede væk, men han valgte ikke at kommentere på det. Af en eller anden årsag synes han at kunne fornemme at det var et emne hun ikke var helt tryg ved – hvad det så end måtte betyde.
Torbjorn nikkede let og kiggede rundt i rummet de befandt sig i. ”Nej, det var der ingen grund til” det var faktisk rart at vide at hun ikke boede her med en ægtemand – samtidigmed han fandt det upassende at han overhovedet tænkte den tanke! Han havde faktisk forventet at hun allerede var gift, men at hun ikke var det fik ham til at smile en smule mere selvom han lagde skjul på det. Torbjorn kom op at stå, tog kedlen fra ildstedet og hældte det varme vand op i kropperne med urter, hang kedlen tilbage og rakte derefter en kop til Sigrun inden han satte sig ned igen. ”Hvad med din mor?” så snart han sagde det lukkede han øjnene og tanken ramte ham. Normalvis talte han aldrig uden at tænke først, men lige der smuttede den fra ham. ”Undskyld. Det var ikke min mening” at grave op i gamle sår, eller dårlige minder? For ham var det normalt at have begge sine forældre, så tanken var kommet for sent at det ikke var sikkert alle andre levede under de forhold.

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 10.09.2017 10:43
Sigrun tog en plads ved bordet, og tog glædeligt koppen med te. Den var varm og rar, og lige hvad man have behov for mens der var storm udenfor, og selskabet hun sad med, hjalp da også.
"Ingen grund til at undskylde, hun har aldrig fyldt meget i mit liv," indrømmede Sigrun og trak på skulderene. "Efter jeg var blevet født, bestemte hun sig for at hun ikke var klar til at slå sig ned med min far, og flygtede sydpå. Hvad præcist hun havde i tankerne ved jeg ikke, men her for et års tid siden fandt jeg ud af at hun havde stiftet familie nede i Rubinien," Sigrun prøvede på ikke at tænke på hvad der var sket i Rubinien. "Så jeg fandt ud af at jeg havde en halvsøster, ved navn Yasmin. Men det er sådan set det eneste jeg har fra min mors side, og jeg har levet det meste af mit liv uden hende, så det er ikke fordi at jeg kan savne noget jeg aldrig har haft." Sigrun var ikke så trist omkring det. Der havde været nogen år hvor det var hårdt kun at have en far, men de andre gamle koner i byen var altid frisk på at give Bjarnis en ekstra hånd med hans stædige datter, så de var kommet sammen igennem det.
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 13.09.2017 01:34
Torbjorn satte sig bedre til rette i stolen og holdte begge hænder omkring krusset med den nybryggede te hvor bladende stadig var ved at farve væsken. Han vidste ikke hvordan det måtte være, ej heller helt forstå hvordan Sigrun kunne være så rolig omkring det. Torbjorn var vokset op i en traditionel familie. En mor, en far og i hans tilfælde en lillesøster. At hans lillesøster var taget fra ham, var så det ituslående glas i glansbilledet af en almen kernefamilie. At direkte havde levet uden en mor virkede mærkeligt, men hvis man aldrig havde prøvet andet var det jo lige så normalt som han så sit eget liv.
Det er selvfølgelig rigtigt. Det er svært at savne noget man aldrig har kendt til. Om end jeg har svært ved at forstille mig mit liv uden min mor for at være ærlig” svarede han hende ærligt. Men at moren havde haft svært ved at binde sig for derefter at rejse helt ned til Rubinien var et stort skridt synes han nok. Der var langt ned! ”Men en halvsøster lyder som en spændende opdagelse” At finde ud af at man havde en søster man aldrig havde kendt til måtte være på en gang overraskende men også rart. At gå fra at være enebarn til at der var en. Selvfølgelig tænkte Torbjorn kun positivt lige nu, men han vidste naturligvis ikke hvad det indebar, eller hvordan Sigrun havde fundet ud af det. Der var generelt mange spørgsmål som Torbjorn ikke stildte. Mest af alt fordi de ikke faldte ham ind og fordi han ikke så nogle grund til at bombardere hende med spørgsmål!

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 13.09.2017 13:16
Sigrun holdte om sit eget krus, og stirrede lidt ned i det. Det var lang tid siden at hun havde snakket om sin mor på dette plan. Ofte var der ikke grund til at snakke om det, og det meste af hendes egen klan vidste jo hvad der var sket, eller havde en ide om det. Torbjorn var dog anderledes. Han var ikke en del af klanen, så han vidste ikke disse ting om Sigrun, og det var jo ikke et problem for hende at snakke om det.
"Ja, det var noget chokerende. Vi tog hende ind i noget tid, men hun bestemte sig at hun hellere ville bo nede i Medanien, grundet nogle... ting." Sigrun var ikke helt sikker på hvordan Torbjorn ville have det med varulve, og ofte var det bedre bare at holde det hemmeligt. Desuden, det kunne være at Yasmin kom op og besøgte hende. Sigrun og Bjarnis havde i hvert fald holdt muligheden åben for den forældreløse pige. 
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 19.09.2017 13:40

Torbjorn lagdede hovedet ganske let til siden, uden at det lå skråt, som Sigrun nævnte at der var nogle ting der havde forårsaget at halvsøsteren valgte at bo i Medanien. Alle havde deres grunde, og Torbjorn var ikke blind for at høre at det ikke var et emne hun som sådan ønskede at fortælle noget om. Han forstod det godt. Torbjorn nikkede og smilede ganske roligt til hende. ”Vi har alle grunde til hvorfor vi vil bo hvor vi gør. Men hun kommer vel stadig på besøg?” han behøvede ikke at vide hvad det var. Ikke hvis hun ikke ville fortælle det.
Jeg havde selv en søster. Man vil gøre alt for dem” Han smilte da han sagde det, men en hinde af sorg gled over hans blå øjne som han nævnte hende. ”Men jeg er vokset op med min, det må havde været en underlig oplevelse. Hvordan fandt du hende?” Det var egentlig ikke hans hensigt at skifte emnet over på hende igen, væk fra hans egen søster. Men sorgen var stadig stor, og selvom han ofte besøgte graven og kunne smile til den ved tanken om hvordan søsteren var, gjorde det stadig ondt at nævne. Så var det nemmere at glide den tilbage til halvsøsteren. Torbjorn var også interesseret i at høre det – om end han ikke behøvede at vide hvad tingen var.

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 19.09.2017 14:12
Sigrun nikkede bekræftende. Hun så hende til tider, men det var ikke så ofte som Sigrun gerne ville have. Sådan var livet dog, SIgrun havde levet næsten 30 år uden en søster, det ændrede egentlig ikke hendes liv så meget at hun ikke kunne se sin søster nu.
Hun lagde dog også mærke til at der var noget Torbjorn ikke fortalte omkring hans søster. Der lå noget der. En sorg som Sigrun ikke selv havde kendt til, men hun ønskede at vide hvordan Torbjorn havde det, og hun ønskede at hjælpe ham med hans sorg. Gøre den mindre, men hun var ikke sikker på at hun var i en position hvor hun kunne gøre det.
"Hendes mor... eller vores mor egentlig," det var underligt for Sigrun at tale om sin mor, for hun havde trods alt aldrig kendt hende. "Hun.. hun døde, og ønskede at Yasmin skulle finde min far heroppe. Hun vidste at min far ville tage sig godt af hende, selvom han ikke er bundet af blod, så hun kom herop. Ledte efter ham, og jeg nåede så at redde ham fra et af de dårlige skud her i stammen, før jeg tog hende med hjem," indrømmede hun med et lille sorgmodigt smil. Hun var mest trist på Yasmins vejne.
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 19.09.2017 15:22
Torbjorn lyttede og kom med nogle lette nikkende bevægelser med hovedet som historien udformede sig. Det bevidste at Sigruns far måtte være en rigtig god mand. En mand med næstekærlighed i kroppen, som trods moren til hans barn havde forladt dem og startet en ny familie, var han stadig villig til at tage det barn ind under isn vinge. Det sagde meget mere om manden end Sigrun måske regnede med at hendes ord ville. Og Torbjorn fik allerede nu et godt billede af ham, uden overhovedet at vide hvem han i bunden var. Så igen. Han havde opdraget Sigrun på egen hånd, og hende kunne han i hvert fald allerede godt lide. ”Hvad skete der?” et dårligt skud i stammen, lød til at der havde været konflikter involveret ved at Yasmin forsøgte at komme til klanen. Torbjorn var glad for at han ikke havde mødt en af de skud i hvert fald.
Det gør mig ondt at din mor er død, selvom du knap kendte hende.” men nu havde hun heller aldrig nogensinde mulighed. Det eneste hun kunne få at vide var gennem halvsøsteren der havde haft moren i sit liv. Dødsfald gjorde altid mere ondt jo tættere personen var på en. Det kunne Torbjorn skrive under på.

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 19.09.2017 20:29
Sigrun tog teen op til munden og tog en lille slurk af det. Det var en underlig ting at sidde og snakke med, især med en mand der praktisk talt var en fremmede. Dog følte Sigrun sig tilpas i hans selskab. Han skubbede ikke mere end han behøvede, og Sigrun havde intet problem i at give oplysningerne til ham. Hvad kunne han overhovedet gøre med disse oplysninger. Han var ikke fra klanen, så at ville hende noget ondt var ikke en ting der gav mening. Desuden, så virkede han som en virkelig god fyr....
”Det er okay, jeg har mere ondt af Yasmin. Der var nogle problemer med hendes far, hvilket var grunden til at de forsøgte at flygte herop til os. Vores mor klarede det bare ikke ligeså langt, da nogle.... ulve angreb dem,” sagde hun. For selvom hun følte at hun kkunne stole på Torbjorn, så var der ikke mange der så venligt på varulve, og Sigrun kunne ikke benægte hvad hun havde fundet ud af med Yasmin. Yasmin var en varulv, hvilket også var grunden til at det var sikre for hende i Medanien.  
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 19.09.2017 21:58
Torbjorn lyttede gerne. Han var ikke sikker på hvad der præcist var foregået eller hvordan hendes familieliv hang sammen. Men det lød forvirret. Hans var traditionelt og det var det han forstod sig på. men han var god til at lytte og han kunne godt se hvordan det hele var et virvar af ting. Hans øjenbryn løftede sig ved ordet, flygte. "Det er jeg ked af. Både at de måtte flygte og at de blev angrebet" han hørte godt at hun trak i det med at sige hvad det var. Noget sagde ham at ulve måske ikke var helt rigtigt, men han ville ikke tvinge det ud af hende. Hvad end der havde angrebet havde det dræbt hendes mor og søsteren var sluppet med livet i behold. "Det lyder som komplicerede familieforhold" han smilede roligt til hende og løftede krusset op for at tage en tår af teen. Den var dejlig varm.

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 19.09.2017 22:08
Sigrun trak lidt på skuldrene. Det var måske en smule kompliceret, men ikke mere end Sigrun kunne håndtere. "Det var nu meget simpelt, inden jeg fandt ud af at jeg havde en søster," indrømmede hun smilende. "Men det er okay. Det er ikke mere kompliceret end at vi kan finde ud af det." Hvis hun selv skulle have en familie ville hun dog gerne have en traditionel familie. Det lød så rart, og hun var sikker på at have begge sine forældre var bedre. Ikke at der var noget galt i kun at have en far, men nogengange havde man behov for en mor.
"Hvad med dig? Du snakkede noget om at du havde en søster?" spurgte Sigrun nysgerrigt, men en smule tilbageholden. Hun havde lagt mærke til at der havde været noget sorg da han nævnte det, og hun var ikke sikker på hvor meget hun havde lov til at prikke i emnet.
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 19.09.2017 22:19
Torbjorn smilede. Hvis aldrig man havde prøvet andet, var det ikke underligt at man kunne håndtere det. Hvis det i forvejen var en smule kompliceret, gjorde det vel ikke så stor forskel at det blev lidt mere kompliceret. "Det er jeg glad for. At i kan få det til at fungere" men man havde brug for begge sine forældre af en årsag. Han ville finde det underligt at skulle leve enten uden sin far eller uden sin mor. De var vidt forskellige og begge så vigtige i hans liv. Det var sjovt at tænke på.

Sorgen glimtede tilbage i hans øjne og blikke fæsnede sig kort i teen. han skammede sig også. Skammede sig over at han ikke kunne beskytte hende. At han ikke havde kunne redde hende dengang. Han løftede roligt blikket igen og smilede til hende. "Erica. Min lillesøster." han så det smilende ansigt, han selv kunne smile over, men øjnene lukkede sig som det ligblege ansigt i stedet overtog. Han rømmede sig let. "Hun døde for et par år siden.. I kamp." han græd ikke, men der var en let blankhed over sine blå øjne. "Jeg tror du ville have kunne li hende - hun havde ben i næsen" han smilte igen som han tænkte på de gode minder omkring hende. Det var mere behageligt end konstant at se blodet for sit indre.

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 19.09.2017 22:27
Sigrun fortrød næsten at have spurgt manden foran sig. Manden der virkede til at have sådan et godt hjerte, men alligevel var han plaget af et tab så stort. At miste sin egen søster, og så i kamp. Det måtte gøre ondt. Sigrun kunne ikke forstille sig hvordan det egentlig var. HUn var heldig at hun aldrig havde mistet nogen så tæt på sig til noget. Det ville komme en dag, men for nu havde hun de vigtigste personer i sit liv hos sig, og de var stærke og raske. Helst sådan hun så dem forsætte.

Sigrun rakte over for at tage blidt fast i Torbjorns ene hånd og give den et let klem. "Det er jeg ked af at høre, og jeg kan ikke forstille mig at der er nogen i din familie jeg ikke ville kunne lide, hvis de  bare virker til at have et hjerte halvt så godt som dig," sagde hun blidt, og kiggede med sorgmodige øjne på Torbjorn. Hun var virkelig ked af at høre at han havde mistet nogen så tæt på sig. Det var ikke noget hun ønskede for en som Torbjorn, og hvis hun kunne bestemme, så skulle han aldrig miste en tæt på sig igen, men sådan lå verdenen desværre ikke.
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 19.09.2017 22:40
Det blev aldrig nemmere at snakke om. I lang tid efter hendes død havde han begravet sig i arbejde. Gjort alt for at bearbejde den vrede og skyld der påvirkede ham så dybt at det var svært at tænke på andet. Han vidste at Erica ikke ville ønske han holdte fast i det. Hun ville garenteret grine og sige at hun jo selv ville afsted. Men han lod hende. Han gav hende et våben og skjold til at beskytte sig. Han havde ikke forbudt hende at tage afsted som han burde. Måske ville hun stadig være i live hvis han havde.

Torbjorn blev bragt ud af sine tanker som han mærkede hendes hånd. Han smilede som han så ned på den mindre hånd der blidt havde givet hans et klem. Der var noget rart over det. Noget beroligende. Han løftede blikket og mødte hendes sorgmodige øjne. Hun havde så stærk medfølelse med ham, at han næsten fik dårlig samvittighed for at få hende til at føle sådan. Han smilede til hende og det nåede hans øjne. "De er bedre end mig. Erica var bedre end os alle.. Hun tollerede ikke uretfærdig opførsel. Hun stod op for dem der ikke kunne selv. Hun døde som hun ønskede. Med sværdet løftet i kampen for det rigtige" men han skammede sig. "Jeg prøvede at beskytte hende.. Jeg prøvede men.. jeg var ikke hurtig nok"

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 19.09.2017 22:51
Sigrun lyttede bare stille til hans fortælling. Det var tydeligt at han ikke var kommet sig over savnet, og gjorde man nogensinde det? Tid gjorde det bedre, men sådan nogle ting ville aldrig heale. Det havde Sigrun da også kunne se på sin far da hun var yngre. De havde klaret sig uden Sigruns mor i deres liv, men der var dage hvor han så ud til at savne hende frygteligt. Han nævnte det aldrig, og hun var trods alt ikke død, men hun kunne så godt som have været død, med hvordan hun bare var forsvundet ud af deres liv.

"Du behøver ikke at snakke om det, hvis du ikke vil," sagde Sigrun blidt og begyndte bare at ae hånden under hendes egen. Hun havde ikke lyst til at fjerne sin hånd, og det var begrænset hvad hun kunne give af trøstning udover ord, og dette var rart. Det var en lille ting, men det var nok til at vise at hun bekymrede sig om ham. "Men mest af alt. Du må ikke bebrejde dig selv. Nu kendte jeg ikke Erica, men hun lyder ikke som en der ville ønske at du havde det dårligt over noget hun selv ønskede. Hun ville sikkert have at du levede dit liv uden fortrydelser."
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 19.09.2017 23:18
Torbjorn tog en dyb indånding. han havde aldrig rigtig snakket om det. Jo, han havde fortalt sin far hvad der var sket, men kunne ikke finde hjertet til at fortælle sin mor at han havde givet hende våbnet og faktisk taget hende med i kampen der kostede hende livet. Han kom med et let smil og nikkede. "Det ville hun. Hun gjorde hvad hun fandt bedst, og ville nok give mig et slag i baghovedet for overhovedet at have tanken at det var min skyld" svarede han mere roligt og begyndte ubemærket at bevæge sin egen tommelfinger over Sigruns egne fingre, ganske let og blidt. "Det var hendes grav jeg besøgte.. Da vi mødte hinanden" hendes ynglingssted. Det var stadig underligt at tænke over at det var ved at være år siden. Han tænkte nogle gange på hvordan hendes liv var blevet hvis hun ikke var blevet at taget fra dem så tidligt. Torbjorn smilede til hende, et roligt blidt smil. "Tak"

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 20.09.2017 09:39
Det var næsten helt naturligt at gøre dette. Sidde og nusse denne fremmede mands hånd. Der var en forståelse mellem dem. En forståelse som Sigrun sjældent fandt hos andre, selv folk hun havde vokset op med. det kunne godt være at de ikke havde oplevet samme tab, men det gjorde ikke spor.
”Det var et smukt sted at lave en grav,” kommenterede hun blidt og smilede blidt til Torbjorn. Sympatien for hvad der var sket for Torbjorn sad stadig i hendes øjne, så det virkede næsten som om at smilet var en smule trist, men det betød ikke at det var et sted de behøvede at sidde fast. Hun kommenterede dog ikke på det tak han gav hende, andet end at hun lod smilet blive lidt bredere for få sekunder.
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 20.09.2017 13:01
Torbjorn nikkede med et roligt smil på læben. Ja, det var et smukt sted. Hendes ynglingssted. han kunne se hende for sit indre blik sidde på kanten og stirre ud over udsigten med et smil på læben og al tid i verden. Hun havde altid været mere eventyrlysten og drømmende end Torbjorn selv, men han begyndte at forstå hendes trang til at komme derop efter han selv besøgte stedet.
Det var en tungt emne der var kommet op pludseligt, og selvom det havde været rart at snakke om, kunne han godt mærke det. Både rart at få det sagt, men også et sted inderst inde skræmmende. Det havde været så nemt at snakke med hende. Helt unormalt nemt. Finurligt.
Torbjorn tog en dyb indånding og rømmede sig let. "Så, jeg har ikke så megen forstand på rodet familieforhold, men jeg ved trods alt at det ikke altid er nemt" han smilede roligt til hende.

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 20.09.2017 14:07
Der var en lidt trykket stemning mellem dem, men det var mere hvor dystert deres emne var blevet, en naturlig ting når man snakkede om ting som disse. Og egentlig så var Sigrun også løbet tør for ord. Der var ikke noget hun kunne sige for at få ham til at få det bedre, og måske havde han behov for at bearbejde det noget mere. Det var ikke noget at Sigrun ville stå i vejen for, selvom hun glædeligt ville hjæpe ham med at kunne leve sit liv som han burde.
Endnu engang tog hun en tår af sin te, men ellers bare nød stilheden mellem dem, og de små berøringer deres hænder gjorde mod hinanden. Det var rart, føltes næsten lidt sikkert, uden at gå over grænsen at de egentlig kun havde mødt hinanden idag.
Torbjorn Jerriksson

Torbjorn Jerriksson

Smed

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 36 år

Højde / 194 cm

Hobbit 20.09.2017 21:42
Tiden læger alle sår. Det var på sin hvis også fuldstændig korrekt. Men at hjælpe bearbejdelsen på vej, var at foretrække. Det gjorde ondt at snakke om for det meste, og det nemmeste var at pakke det hele ind og selv bearbejde det - selvom det tog langt længere tid.
Det nemmeste var alligevel ikke helt det rareste når det kom til stykket. Det havde bragt sorgen frem, men han følte sig også mere rolig nu hvor han havde snakket en smule om det. Han havde fået at vide før, at det ikke var hans skyld, men at høre det fra en der potentielt stadig var fremmed, gjorde noget. Sigrun føltes ikke fremmed mere. Det havde hun faktisk ikke gjort siden samtalen for alvor var kommet i gang på bjerget. Det var spøjst.
"Hvordan er det at være klanleder?" de havde siddet i stilhed lidt tid inden han spurgte. Det var ikke fordi han havde siddet og fumlet med spørgsmålet, det kom som han kom i tanke om det og han spurgte. På den måde kunne han også forhåbentlig få lov til at høre hende snakke noget mere. Fortælle om sit liv. Han ville gerne høre om det. Lærer hende at kende, og det gjorde man bedst ved at lytte.

Sigrun

Sigrun

Klanleder

Kaotisk God

Race / Nordfolk

Lokation / Nordlandet

Alder / 35 år

Højde / 176 cm

Helli 20.09.2017 22:10
Sigrun vidste ikke selv hvad hun skulle bringe på banen, så hun sad bare i stilheden og nød det, mens hun ligeså stille drak sin te. Normalt havde hun altid noget at sige, men det havde været en lang dag, og nogen gange var stilheden rart. En sjælden ting når man boede sammen med hendes far alligevel.
Hun kiggede lidt forundret på Torbjorn da han endelig stillede hende et spoørgsmål. "Det er... hårdt," sagde hun, men et smil trak sig alligevel på læberne, som hun tænkte på det. "Folk er stædige, nogen gange næsten ligeså stædige som mig, så det kan være svært at få de ting frem som jeg ved vil gavne os. Det er også næsten et job hele døgnet rundt, jeg gør det selvfølgelig også nemt at lade folk komme til mig hvis de har nogle problemer. Der er næsten i de ting jeg ikke laver her i byen, hvis jeg komme til det. Jeg elsker mit folk, så jeg vil hjælpe det. Det hjælper nok også at jeg ikke har så meget familie at stå til ansvar overfor," det sidste indrømmede hun med en lille rødmen. Hun var ikk ligefrem stolt af ikke at have fået en familie endnu. Hun ønskede det trods alt, men hun var ikke okay med bare at tage hvem som helst som sin ægtemand. 
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Erforias, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 14