Begrænsninger for oprettelse af nye karakterer

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 16.07.2017 18:18
Hej alle

Vi er i adminstaben blevet enige om nogle nye begrænsninger for oprettelse/godkendelse af nye karakterer. Bare rolig - vi har ikke sat en begrænsning på antallet af karakterer, man må have, vi vil bare gerne sikre os, at nye karakterer rent faktisk bliver brugt, og at folk prioriterer at få svaret i deres tråde. 
Husk, at hver ny karakter, I sender af sted, kræver arbejde fra vores side af, da vi skal læse den igennem og godkende den. Vi synes derfor, at det er super ærgeligt, hvis karakteren så ender med at ligge og samle støv, fordi man allerede har fået en ny karakteridé.

Reglerne er derfor som følger for at sende en ny karakter til godkendelse:

• Man skal have skrevet mindst 10 posts på sine eksisterende karakterer

• Der er en begrænsning på, hvor mange tråde, man må være tagget i

Bemærk, at det ikke er en overordnet begrænsning på, hvor meget man må være tagget i - det gælder kun, hvis man vil oprette en ny karakter. Begrænsningen på tags afhænger af antallet af karakterer, man har, da vi gerne vil tage hensyn til, at folk med mange karakterer også har flere tråde:

• 1-5 karakterer: Samme antal tags som antal karakterer

• 5-10 karakterer: Max 5 tags

• 10-20 karakterer: Samme antal tags som halvdelen af antal karakterer rundet ned

• 20+ karakterer: Max 10 tags

Bemærk, at der er tale om tags - ikke antallet af aktive tråde. Hvis I gerne vil oprette en ny karakter, men er tagget i en masse tråde, I ikke længere kan finde inspiration til, opfordrer vi naturligvis kraftigt til, at man får trådene afsluttet. Man må i øvrigt godt oprette karakterer gennem systemet og skrive på dem - det er bare ikke muligt at sende dem til godkendelse gennem systemet, før kravene er opfyldt.
Hvis man forsøger at omgå systemet ved at midlertidigt slette tags og sætte aktive karakterer som døde, vil vi ikke godkende den nye karakter.

Under "Ret karakterer" kan I se, hvad der mangler, hvis I i øjeblikket ikke opfylder kravene.

Vi håber på jeres forståelse for dette, nye system - skriv endelig her i tråden, hvis I har spørgsmål :)
~ Krys ~

Freya

Freya

45
karakter

Freya 16.07.2017 18:26
Nu har jeg selv kun en karakter indtil videre og fire tråde, jeg er aktiv/bliver tagget i. Betyder det, at for jeg kan oprette en ny karakter, skal jeg have afsluttet mindst tre af dem? Føler selv, at jeg godt kan holde styr på de fire, så det virker ikke heeelt fair i mine øjne?
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 16.07.2017 18:35
Det er antallet af tråde, du står til at skulle svare i, det gælder, ikke det samlede antal af tråde, du deltager i. Så du må kun have én tråd, du mangler at svare i (det er din tur i), for at lave en ny karakter, hvis du har én karakter i forvejen :)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 16.07.2017 18:46
Som Zofrost siger, så er det kun antallet af tråde, du mangler at svare i - altså det antal tags du har. Ikke aktive tråde. Vi er jo ikke ude på at begrænse jer i, hvor mange tråde I har, - vi vil bare gerne have, at I også får svaret i dem, inden I laver en ny karakter ;)
~ Krys ~

Freya

Freya

45
karakter

Freya 16.07.2017 19:29
Okay, så giver det mere mening. Mange tak. c:

TheEvilQueen

863
karakterer

Fair nok. Det her kan jeg godt forstå er kommet som tiltag. Det forhindrer mig også i at oprette alle mulige karakterer, som jeg i virkeligheden ikke har tid til, når jeg er inde i gode perioder. Godt tiltag!
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2