James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 20:53
James kiggede på hende med et kort smil. Han vendte hovedet ned i jorden og sukkede kort.
"Der er ikke nogen der tror på dem. Det er det der er problemet. Når nogen opdager noget mystisk ja så tror folk bare at der er en logisk forklaring." sagde han og holdte blikket ned i jorden. Det var jo faktisk rigtig. Sådan var det. Der var ikke mange der troede på sådan noget.
"Ja det er det Jeg ved ikke hvorfor de skulle dræbes. Jeg ved ikke noget som helst om min familie mere." sagde han og sukkede kort. Det var jo ikke engang sikkert at hans søster også kunne se ånder som ham selv. Måske lignede de slet ikke hinanden.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 20:59
Rex trak på skuldrene og smilte opmundrende til ham. "Man skal være åben for alle muligheder til det er bevist, at det man ikke ville tro, er til at tro på." hun holdt en pause og lo kort for sig selv. "Altså, jeg mener: Hvis der kan leve dæmoner og engle i denne verden, så kan der også være ånde. Har jeg ret?" hun vendte sig imod ham og smilte skævt. Hun lod tungen glide over læberne og rømmede sig. Hun slog blikket ned. "Død er aldrig til at forstå. Død er meningsløst." hun holdt en pause og åbnede munden for at forsætte, men havde intet andet at sige. Hun lukkede munden igen og trak på skuldrene. Hun undskyldte og bed sig i læben. Hun lod en hånd glide igennem det lange hår, der for en gangs skyld var blødt og redt. Det var en stor forændring for hende.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 21:03
James sukkede ganske kort. "Ja det kan du have ret i. Men alligevel mener de at ånder ikke findes. Ånder er lige så meget et væsen, som Engle og Dæmoner." sagde han og tænkte sig lidt om. Ånder var godt nok et væsen i sig selv. For det meste var det energi der ikke ville slippe, eller også er det en persons sjæl som mangler at opfylde noget. "Død er meningsløst, jeg kan heller ikke se hvorfor altså skal handle om det gode og det onde. Hvor kan man ikke bare leve i harmoni?" sagde han og sukkede kort igen.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 21:08
"Ånder og spøgelser. Vi vælger hvad vi tror på og nogle mennesker vælger bare at tro på det forkerte." mumlede hun roligt og smilte opmundrende. Hun lod tungen glide over læberne før hun forsatte. "Jeg tror til gengæld ikke på fred; Fred kan ikke skabes, da der er for mange delte meninger i andet. Folk vil ikke acceptere hinandens religioner, viljer eller styre. Fred er...." hun tav, da hun igen snakkede for meget. "Overvurderet." tilføjede hun dog. Hun lod tungen glide henover læberne igen, og så på ham med et undskyldende blik. "Undskyld min negative holdning. Jeg ville ikke..." hun tav. Hun rømmede sig og skælvede en smule.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 21:19
James kiggede på hende med et kort smil. "Ja mennesker." sagde han blot og sukkede kort. Han ville ønske han var et eller andet væsen. Heller et væsen end blot et kedeligt væsen. Han kan ikke se grunden til at et menneske skulle være som ham.
"Det er lige meget hvad man gør, så kan man ikke få fred. Der er altid en der vil få andre til at kæmpe mod de andre. Så en freds aftale vil aldrig nogen sinde komme på tale. Men jeg akn godt følge dig." sagde han med et kort smil. "Du behøver ikke undskylde for noget. Du har din mening." sagde han.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 21:29
Rex så ned i jorden og bed sig i læben. Hun trak på skuldrene og betragtede James med et roligt blik. "Hvor er mine manerer dog? Mit navn er Re..." hun holdt en pause og overvejede hvad hun skulle sige. "Rebecca," Hun smilte skævt og missede en anelse med øjnene. Hun rejste sig og puffede jord og sand væk fra tøjet igen. Hun smilte opgivende og sukkede. "Der bliver aldrig fred. Der er altid nogen der er utilfredse. Sådan er det. Grådighed er en del af os mennesker. Og hvad ville vi være uden den?" hun smilte oplivet og satte sig igen ved siden af ham. Derefter sukkede hun... Igen.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 21:43
James kiggede på hende med et kort smil. "Rex, Rex. Navnet er Rex." hørte han den samme stemme sige igen. "Nu holder du altså mund Lilly. Hvis hun vil præsentere sig som Rebeccan så lad hende gøre det!" sagde han og himlede med øjne. "Undskyld. Men det er hyggeligt at møde dig Rebecca." sagde han venligt. Han roede lidt i jorden og sukkede ganske kort. "Man kan heller ikke gøre noget ved det. Alle har en mening om et eller andet. Hvis der var fred her i Krystallandet. Ja så ville der ikke være noget at snakke om." sagde han og sukkede kort igen. Bare tanken om det gjorde ham helt trist.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 21:48
Hun var tavs og missede med øjnene. Hun sukkede og rømmede sig. Derefter rystede hun på hovedet. "Okay, mit navn er ikke Rebecca. Folk kalder mig Rex. Jeg er ikke en kvinde, jeg var en mand. Jeg..." hun sukkede og rystede på hovedet. Hun var tavs i lang tid og stirrede tåget frem for sig. Efter et halvt minuts stilhed, valgte hun igen at sige noget: "Så... Den hedder Lilly? Hvornår lærte du din åndede ven at kende?" spurgte hun og kløede sig i nakken. Hun hævede et øjnbryn og så rundt i luften omkring ham, bare for at se, om hun nu kunne se NOGET. Det var ligemeget hvad, bare at kunne se noget ville være nok. Hun så dog intet og sukkede opgivende.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 22:03
James kiggede på hende med et smil. "Alt det der ved jeg godt. Lilly har sagt det. Men hun skal bare lære at gå når jeg snakker med nogen." han rystede lidt på hovedet af Lilly og lavede en gå-nu-væk bevægelse. "Jeg lærte Lilly at kende fordi hun råbt om hjælp til folk. Men ingen kunne se hende eller høre hende. Jeg fortalte hende at hun var en ånd. Men hun vil have hjælp til at finde sin familie. Ellers kan hun ikke komme vidre. Så er hun fanget her i denne verden." sagde han og smilte ganske kort.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 22:09
Rex bed sig i læben og hævede et øjnbryn. Så smilte hun overlegent. "Sikke et sammentræf. En dreng der leder efter sin familie, kan se ånder. Drengen vælger så at hjælpe en ånd, der ligesom sig selv, leder efter sin familie." Hun lod tungen glide henover læberne og nikkede for sig selv. "Måske er Lilly Deres søster. Måske ved I det vare ikke. Måske finder I det I søger, i hinanden." Rex havde et selvsikkert og poetisk udtryk i ansigtet. Hun satte hovedet på skrå og strakte ryggen. Hun var ved at få ondt i nakken af at sidde på jorden. Det var heller ikke godt for tøjet... Hun smilte skævt af sig selv og sin ynkelige adfærd. "Uanset hvad så - Rart at møde Dem, Frk. Lilly."
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 22:13
James kiggede på hende med et løftet øjenbryn. "Det kan ikke være min søster. Min søster hedder Jocelyn og hun hedder Lilly. Så det kan umuligt være min søster." sagde han og grinte kort. Det var egentlig ret morsomt sådan som Rex havde sat det hele op. Han havde aldrig tænkt på det sådan. Det var lidt morsomt. "Hyggeligt at møde dig Rex" sagde en stemme til James. Han himlede kort med øjne igen og kiggede lidt vredt på Lilly. Stille begyndte hun at svæve væk. "Jeg skulle sige fra Lilly at det var hyggeligt at møde dig også."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 22:22
"Navne er ikke alt, må De huske." påpegede hun og trak på skuldrene. "Men hvad ved jeg?" Hun bed sig i læben og fniste kort. "Jorden er kold." brummede hun og rejste sig. Hun rettede atter på sig tøj og fjernede jord og lignedne. Hun sukkede og betragtede James med et mut blik. Han smilte opgivende. "Så... Denne Lilly. Hvad ved du om hende? Hjælper du hende nu også?"
Hun lagde armene over kors og så op i nattehimlen. Det begyndte så småt at regne. Hun skuttede sig og lagde armene omkring sin krop for at holde på varmen.
"Jeg tror jeg vil se at komme hjemad. Den her krop er lille, skrøbelig og holder ikke på varmen. Godaften James, Lilly. Jeg håber I finder det I søger."
Hun drejede rundt på hælen og forlod ham/dem.

Out.

( Du gik ? XD )
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 29.03.2009 20:33
James smilte kort. "Jeg gør da hvad jeg kan for hende. Men jeg vil jo også finde min egen familie. Eller det der er tilbage af den." sagde han og grinte kort. Han holdte blikket lidt ned i jorden.
"Altså jeg ved ikke så meget om hende andet end hun vil finde sin familie." sagde han med et venligt smil.
Han kunne stille mærke regndråberne i hans hår og han sukkede ganske kort. "Ja jeg smutter også." sagde han og rejste sig op. Han begyndte at gå samme vej tilbage som han kom.

//out

(Nettet gik ned >_<)
Samenius Firewood

Samenius Firewood

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 178 cm

Samenius 09.05.2009 20:12
Samenius går på den lille sti, imens han ser ned i jorden. Han har en hat på der skærmer for hans øjne, og hans lange halstørklæde dækker så meget som muligt af den nederste del af hans ansigt.
Han sukker og ser kort op imod himlen, imens han overvejer hvad det er, der har fået ham til at vende tilbage til denne skov – Det er lang tid siden han sidst har været i området, men nu er han tilbage. Han har nok også ændret sig en del siden sidst, og de frø, som han før havde inde i sit hjerte virker til t være forsvundet af en eller anden grund.
Samenius mærker hvordan, han er ved at være træt i benene, men han har også vandret hele dagen uden stop. Han sætter sig på den nærmeste sten og begynder at gnide sine fødder, imens han overvejer, om han skal begynde at gå med sko.

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 09.05.2009 20:28
Vanessa er modgående i forhold til Samenius. Hun går lidt rundt i sine egne tanker, der i lang tid ikke har strejfet Samenius overhovedet, og derfor ser hun en anelse chokeret ud da hun ser op og opdager hvem det er, hun egentlig er ved at gå i møde.
Hendes hjerte begynder et kort øjeblik at banke hurtigere. Hvad laver han her? Han har været væk i hundrede år, og så er han der lige pludselig. Fuldstændig ubevidst slår hun blikket ned og giver sig til at fokusere på hans tanker. Hun vil udnytte, at hun stadig er 200 meter fra ham, og at han måske ikke har opdaget hende endnu. Umiddelbart får hun ikke andet end noget pladder om sko og ømme fødder, så hun ser op igen for at opdage, at han altså har sat sig på en sten.

Nogle få øjeblikke efter står hun foran ham – Vanessa har altid gået hurtigt, så i dag er ingen undtagelse.

” … Sam?” siger hun, halvt spørgende, halvt som en hilsen. Det virker så surrealistisk at se ham igen. Kan han overhovedet huske hende?
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.
Samenius Firewood

Samenius Firewood

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 178 cm

Samenius 09.05.2009 20:52
Samenius er stille et øjeblik, da nogen siger hans navn, inden han så ser op og ser pigen foran ham. Han smiler først venligt, da han ikke kan genkende hende med det samme, men smilet falmer så, da han opdager at det er Vanessa. ”Oh… Hej” siger han så, rejser sig og tager hatten af for at klø sig i håret, ”Hej Vanessa, det er ved at være lang tid siden” får han så sagt og smiler skævt.
Han ved ikke helt, hvad han nu skal gøre eller sige, så de næste par minutter står han bare og ser dum ud, ”Har det gået godt, siden sidst?” spørger han så og tvinger sig selv til at se væk for ikke at virke for stirrende.
Han tænker lidt på, om Vanessa mon er sammen med en anden nu og måske har fået børn og et lykkeligt liv - sidst han var her, var mange krystalianere da i hvert fald uhyggeligt hurtige til at få sådan noget.
Han kommer til at hoste ved tanken om, at de to faktisk var sammen noget tid, inden han tog afsted på en længere tur.
"Og har det gået fint nok her omkring siden sidst.. Hvis du ved noget om det" Han vil helst ikke have at samtalen falder på gamle dage, men det er vel almindelige høflige spørgsmål.

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 09.05.2009 21:10
Vanessa smiler bare blidt de få sekunder det tager for Samenius at genkende hende.
”Ja, det er der vist ingen tvivl om,” svarer hun ham så og nikker for at understøtte sine ord. Hun lytter lidt til hans tanker før hun svarer på hans spørgsmål. ”Tjoh, det har gået fint nok,” siger hun. ”Og nej, jeg er ikke sammen med nogen, og jeg har ligeså få børn som sidst,” tilføjer hun med et svagt smil. Ikke nødvendigvis fordi hun forsøger at flirte med ham eller noget, men det virker et sted relevant at fortælle ham det.
”Hvad med dig?” spørger hun og lægger hovedet lidt på skrå. Hun fører en hånd igennem sit hår og ender med at stå og bide sig en smule i læben. Hun ser på ham ganske uhæmmet, overvejer overhovedet ikke om hun stirrer eller ej. De meget mørkegrønne øjne undersøger blot forandringerne der er sket i hans udseende, specielt håret der har mistet en del af dets længde.

”Uhm, nej, det har ikke gået så godt.. Lysets Dronning er blevet taget til fange af Mørkets Lord, så stemningen er ret dyster .. Det er et spørgsmål om tid før en reel krig bryder ud, tror jeg,” forklarer hun så.
Samenius Firewood

Samenius Firewood

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 178 cm

Samenius 09.05.2009 21:43
"Så meget har alligevel ikke ændret siden sidst" siger han med en lettet mine, selv om det ikke rigtigt er noget at være lettet over, "optakt til krig har der været i lang tid, men jeg har overvejet om den er der, fordi at der faktisk bliver krig, eller fordi folk skal have en grund til at leve i frygt og kaos” mumler han roder igen sig selv i håret. Inden han rejste var det jo sådan, så sådan er det jo også nok nu, sådan lyder det da.
Han ser kort på Vanessa og så ned i jorden igen, ”Det er underligt at have været væk i et stykke tid og så komme hjem og opdage at alt er lige som før… Jeg havde forventet så meget andet” siger han så og smiler lidt igen.
”Men det er vel lidt af et tilfælde at støde ind i dig her, skal du noget specielt eller er du bare ude og få frisk luft?” spørger han så og ser igen på Vanessa uden hurtigt at kigge væk igen.

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 09.05.2009 22:03
Vanessa nikker til det Sam siger. Han har vel egentlig ret.
”Jo, jeg kender det godt .. Jeg har også været udenlands de sidste to års tid,” siger hun og smiler svagt. Hun havde præcis den samme opfattelse da hun kom hjem igen. Hun har ikke rigtig så meget mere at sige til den sag, så hun er glad for hans næste spørgsmål.

”Jeg var egentlig bare ude at gå.. Jeg havde ikke rigtig andet at gøre, så jeg tænkte at jeg ville få noget luft, yeah,” smiler hun. Hun møder hans blik da det glider hen på hende igen, for ligesom at få ham til at forstå, at han altså ikke skal være helt forskrækket fra at se på hende.
Samenius Firewood

Samenius Firewood

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 178 cm

Samenius 09.05.2009 22:16
”Frisk luft er vel altid godt” siger han og tvinger sig selv til stadig at se på hende, selv om det er svært. Samenius ved ikke hvad der er skyld i det, men der er i hvert fald noget inde i ham der giver ham skyldfølelse, og det har været der lige siden han genkendte hende for et par minutter siden. Han sætter sig igen ned på den store sten, ”Ja undskyld, men mine ben kan ikke holde mig meget længere… Jeg har virkelig gået langt denne gang, selv om jeg for en gangs skyld havde råd til en hest” siger han så og smiler undskyldende af sin egen tåbelighed.
”Jeg brugte i stedet mine penge på noget, som jeg troede var en magisk bønne, men jeg blev vist snydt” Han ser ned i jorden og har det lidt som om, at det nok lyder som noget værre vås for hende, og han burde nok finde noget mere interessant at snakke om.
Han ser hen ad stien og så endnu en gang på Vanessa, ”Har du en hytte eller noget, hvor jeg eventuelt kunne låne et sted at holde hvile ved?” spørger han så i en henkastet tone, ”når mine fødder har det fint igen, skal jeg nok forsvinde igen… Eller så kan jeg bare selv finde et træ i skoven eller sådan noget”.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1