Sengen knirkede fjedrede en anelse idet at han satte sig ned på sengekanten, og et mere drillende smil blomstrede frem på mandens læber, ved de misfornøjede ord. Om han prøvede at dræbe ham? Hånden børstede noget ikke eksisterende snavs væk fra hans ene knæ, som var foldet over det andet idet at han havde sat sig, inden at han vagt rystede på hovedet. "Hvis jeg ville skaffe dig af vejen, ville jeg ikke bruge gift" pointerede han med et hemmelighedsfuldt lille smil.
Blikket faldt tænksomt til loftet, som skulle han lige genoverveje hvad det egentlig var han ville benytte sig af, førhen at han nikkede for sig selv - gift ville ikke være løsningen. Ikke fordi at han nogensinde havde taget et liv, men skulle han absolut, ville han... desværre, og lige så det passede ind til Fabian's lille stereotyp af ham, betale sig fra det. Det var noget med, at der fandtes professionelle til den slags uhyrligheder.
De mørkeblå øjne faldt tilbage på Fabian, og han lænede sig langsomt en anelse tilbage - lod hænderne ramme madrassen på den anden side af Fabian's tværgående ben, så han ikke behøvede at sidde så rank lige i det her øjeblik. "Jeg tror der skulle hårdere midler til værks. Ukrudt forgår ikke let, har jeg hørt" tilføjede han med et fornøjet glimt i øjet, og nikkede opfordrende til at han da bestemt skulle tage endnu en tår af den varme drik. Blev den først lunken, var den endnu værre end når den bare var varm.