Spørg Lee, min lille rovdyrsdims ^o^

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 22:07
1. Hej? Davs :3

2. Hvis Leara skulle ... ugh... Eller ... Hvad ville være det værste man kunne bede hende om ? Slå en hun holdt af ihjel, flytte, eller sælge sig selv. Hun ville ikke gå med til nogen af delene, godt nok xD

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 22:13
2. Hvis Leara skulle ... ugh... Eller ... Hvad ville være det værste man kunne bede hende om ? Slå en hun holdt af ihjel, flytte, eller sælge sig selv. Hun ville ikke gå med til nogen af delene, godt nok xD - Hvad hvis hun skulle slå én ihjel, som hun holdt af, for at rede en anden? Eller hvad hvis hun fik tilbudt et større hus/hjem/whatever, også i skoven? Hvad hvis hun fik en masse penge for det ?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 22:33
2. Hvis Leara skulle ... ugh... Eller ... Hvad ville være det værste man kunne bede hende om ? Slå en hun holdt af ihjel, flytte, eller sælge sig selv. Hun ville ikke gå med til nogen af delene, godt nok xD - Hvad hvis hun skulle slå én ihjel, som hun holdt af, for at redde en anden? Eller hvad hvis hun fik tilbudt et større hus/hjem/whatever, også i skoven? Hvad hvis hun fik en masse penge for det ? Det kommer stærkt an på hvem 'den anden' er, hun ville stadig ikke flytte ud, og hun ville bare bede om pengene føst, og så flygte xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 22:53
2. Hvis Leara skulle ... ugh... Eller ... Hvad ville være det værste man kunne bede hende om ? Slå en hun holdt af ihjel, flytte, eller sælge sig selv. Hun ville ikke gå med til nogen af delene, godt nok xD - Hvad hvis hun skulle slå én ihjel, som hun holdt af, for at redde en anden? Eller hvad hvis hun fik tilbudt et større hus/hjem/whatever, også i skoven? Hvad hvis hun fik en masse penge for det ? Det kommer stærkt an på hvem 'den anden' er, hun ville stadig ikke flytte ud, og hun ville bare bede om pengene føst, og så flygte xD - Okay okay okay, nu ved jeg jo ikke hvem hendes venner er... Men hvis hun skulle slå... F.eks. Caz ihjel for at redde... ehh... En af sine venner... I dunno hvem? Det kan jo ikke alt sammen omhandle Ray.

1. Burde vi ikke gå tidligt i seng i dag ? (havde planlagt at ligge i min seng kl 23 )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 23:31
2. Hvis Leara skulle ... ugh... Eller ... Hvad ville være det værste man kunne bede hende om ? Slå en hun holdt af ihjel, flytte, eller sælge sig selv. Hun ville ikke gå med til nogen af delene, godt nok xD - Hvad hvis hun skulle slå én ihjel, som hun holdt af, for at redde en anden? Eller hvad hvis hun fik tilbudt et større hus/hjem/whatever, også i skoven? Hvad hvis hun fik en masse penge for det ? Det kommer stærkt an på hvem 'den anden' er, hun ville stadig ikke flytte ud, og hun ville bare bede om pengene føst, og så flygte xD - Okay okay okay, nu ved jeg jo ikke hvem hendes venner er... Men hvis hun skulle slå... F.eks. Caz ihjel for at redde... ehh... En af sine venner... I dunno hvem? Det kan jo ikke alt sammen omhandle Ray.
... Jeg er hoppet af o.o kan ikke rigtig huske hvad jeg skrev, og du skrev OxO

1. Burde vi ikke gå tidligt i seng i dag ? (havde planlagt at ligge i min seng kl 23 ) Jo vi burde. Derfor skal du skrive frys i dit indlæg xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.10.2009 17:59
1. Hvad skulle Ray være til Halloween ?

2. Tænker hun på klimaet?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 31.12.2009 14:35
1. Hvad skulle Ray være til Halloween ? Klokkeblomst. Eller et egern.

2. Tænker hun på klimaet? Nej. Kun i meget store sammenhænge.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.01.2010 21:22
Hvad er det bedste hun ved i hele verden?

Hvilken fugl synes hun er sødest?
- lækrest?

Kan hun egentlig lidt saltvand?

Hun er strandet på en ø. Hun har éen ting med at spise, éen ting med at drikke og éen valgfri ting. Hvad har hun med ?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 07.01.2010 22:39
Hvad er det bedste hun ved i hele verden? Jeg... er meget i tvivl omkring det spørgsmål xD Nok at tilbringe tid sammen med Rex ? 8D

Hvilken fugl synes hun er sødest? Gråspurv.
- lækrest? Due xD

Kan hun egentlig lidt saltvand? Ikke på drikkemåden, nej. Men på svømmemåden, fortrækker hun havet fremfor ferskvandssøer :3

Hun er strandet på en ø. Hun har éen ting med at spise, éen ting med at drikke og éen valgfri ting. Hvad har hun med ? Rødvin, en flok hjorte og uhm... Rex 8D Eller, for at skåne ham lidt (han kom jo også med sidste gang hun skulle ud til en øde ø, poor guy o.o) den kiste med bøgr, skrvet af hendes familie ^^

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1