Ved Vandfaldet

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 21:44
hun undre sig over hvad han laver, hende's vampyr saner siger hende der noget galt, men hun regner det ikke vider for noget.
hun kigger skævt til ham og gå bagud end til hendes fødder sidder fast. hun prøver at flytte sig og teleporter sig, men det virker ikke det minste, hun fatter det ikke, hvorfor virkede det ikke?
"hvad er du gjort?!" spørg hun vredt, hun brænder sine fingre da hun rør ved hans hånd, så hun prøver at passe den mod ham selv.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 21:52
Samson forstår hurtigt hendes tankegang. Hun havde bemærket at det var varmt.
Han får sin egen hånd på sit bryst, og falder ned på knæ..
"For...," han bider sig i læben af 'smerte', og prøver at hive hende ned, nu da hendes hånd var ved hans håndled.
Han prøvede at klaske sin hånd, igen, lige op over hendes bryst, for at give hende mærket med det store C, og S'et inde i C'et, og ovenpå S'et var der et lille o.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 22:02
hun skriger af smerte, da hans hånd rammer hende. Det gør virkelig ondt, hun prøver at komme fri, men det hjælper ikke, da hende fødder stadig sidder fast til jorden, hun prøver at fjerne hans hånd med begge hænder.

"hvad...Argh..skal det...ihg..til for?" hun væsser af ham, der løber tåre ned af hendes kinder på grund af smarten.

Hun ville havde ham til at bøde for det der! han skulle i fængsel!!
hun begynde at bange på hans bryst kasse, det ikke vildt hårdt, da det tag på hendes kræfter...

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 22:07
Samson retter sig op, og det var tydeligt at se nu, at han bare havde spillet skuespil, med der hvor han havde 'brændt' sig selv.

"Dette, vil komme til at pine dig..," brummede Samson.

"Og du vil selv finde ud af, hvad det får dig til at mærke!" Samson spændte sine mavemuskler, så den blev helt hård, og derfor gjorde det ikke ondt, hvis folk slog alt hvad de kunne på hans brystkasse, eller bare på hans mave i det hele taget.
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 22:16
hun bliver ved med at slå på ham, selvom hun godt kan mærke det ikke gør ondt på ham, rykker sig lidt tilbage, noget vand flyver op fra vandfaldt og styrre mod hende, det sætter sig på mærket, ind til vider tror hun bare han her brandt hende ikke mere.

"det Piner mig allerede! hvad er meningen med det?!" spørg hun surt, hun slapper mere af, vandet på hendes bryst søger for det ikke svir så meget, men det gør stadig vildt ondt.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 22:24
Samson smiler stort bare ved synet af at se byvagten lide med det brændemærke.
Han havde også gjort det ekstra varmt, da han nok lige synes at hun havde irriteret ham lidt meget her til aften. Desuden havde hun jo også truet ham med at sætte ham i fængsel, og det var ikke lige noget han gad at bruge sin tid på. Han ville meget hellere voldtage personer, og bare leve sit eget liv, frem for bag træmmer.

"Meningen med det? For det første.. Så nyder jeg at se dig lide på den måde. Og du vil om inden længe finde ud af hvad det gør mod dig..," Samson smilte stort da han havde fuldendt sin sætning.
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 22:38
hun sætter sig ned på græsset, vandet køler hende stadig lidt af. hun sidder 2 meter væk fra ham og kigger ned i jorden. hun ryster en lille smule, men det ikke meget.
hun hørte hans tænker og grinde lidt, men det blev til et lille host.

"du skal både for det her? du skal ikke gøre noget ved mig overhoved fat det?!" råber hun af ham.
overefter hun trækker vejret meget tungt. hun var nok ikke i stand til at gøre så meget ved ham, ild påvirker en vampyr rimelig meget da det næsten kan sammenlignes med selve solen.
En ting var sikker han skulle både for det, selvom han fortjener at dø, skulle hun putte ham i fængsel

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 22:48
Samson gik over til det nærmeste træ, som var et par meter væk fra ham, så der var nu 4 meters afstand mellem dem.

"Det tror jeg ikke jeg skal.. " Brummede Samson.

"Desuden, tror jeg at du skal tage det i dig igen..," siger Samson, og han fik brændemærket til at svide voldsomt nu (?).
Brændemærket var lavet med magi, og derfor var der også en magiskbinding mellem dem nu.

"Egentlig utrolig sjovt... jeg har nu en byvagt som slave..," sagde han lettere forundret, men også frydende.
Han lænede sig op af træet, så han stod med ryggen til stammen.
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 22:58
hun skreg igen, det føltes næsten lige så slemt som at det blev lavet igen, dette gør at hun mister fokus, så vandet falder ned over hendes hvide kjole og gør den lettere gennemsigtig, men det ligger hun ikke mærke til endnu.
hun sidder bare og bore neglede ned i jorden, mens hun prøver at undertrykke den smarter der meget voldsomt er bluster frem hen over hendes bryst.
"hvorfor skulle jeg?" sprøg hun med sammen bidte tænder.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 23:05
"Jaah.. hvorfor skulle du, når du bare ville kunne blive mere pint?" Spurgte Samson og smilte stort.
Han bemærkede hendes hvide kjole blive gennemsigtig, og hvis han smil kunne blive større, var det allerede blevet det.
Han lod stadig hendes brændemærke svide, og da han nærmede hende, skulle det gerne gøre mere ondt, og især, hvis der ligefrem var fare på færde.
Han gik hen, og satte sig foran hende, mens han så på hendes gennemsigtige hvide kjole, inden han rettede sit blik på hende.

"Forstår du nu, hvad det mærke gør ved dig?" spurgte Samson koldt. Hans smil var forsvundet, men frydede sig bare.
Han forsøgte at ligge hende ned, ved at skubbe lidt til hende, og lade magnetismen mod jorden, holde hende nede.
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 23:23
hun ignorere det første han siger, da hun ikek gider høre på ham. denne smerte var vigtiger.
Hun lagde ikke mærke til at han kom over til hende fordi det begyndet at gøre mere ondt. hun kunne mærke tårende komme frem igen, det var ikke til at udholde.

"få det til at holde op! dit....dit...dit SVIN!" det sidste råber hun, det gør jo sygt ondt.

da hun bliver lagt ned og da hun ikke kan bevæge sig bliver hun virkelig nærvøs, hendes blik ændres fra Surt/vredt til halvt bedende og fuldt med frygt.
"lad vær, gør alt andet. bare ikke det? jeg...er..." hun kan ikke for selv til at sige det til sådan en som ham, hun følte sig helt til grin.
det gjorde stadig sindsygt ondt, men hun ville gøre alt for han ikke gjorde det andet.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 23:33
"Ej vel da? Det må du ikke sige.. Det sorgre mig virkelig!" Brummede Samson lettere skadefrogt.

"Nå så det er du? Jamen så er det da kun på tide.." Samson smilte stort.

"Så kan det da ikke blive bedre. Så får du det bare dårligere!" Samson lo lidt.

"Du min slave.. ikke lille slave?" Samson så ned på hende, og lagde sig halvt indover hende, og så hende i begge øjne.
Skiftevis fokuserede han på hvert øje, og samtidig sørgere han for at det gjorde ondt i hendes brændemærke.
Han førte en hånd op af hendes lår, og tog fat i hendes kjole, og trak den op.
Han pillede lidt ved hendes trusser, og trak dem af, hvorefter han tog sine egne bukser af, samt undertøjet.
Han ser lidt på hende.

"Er du bange?" spurgte han med en fryd i stemmen.

"Du har ihvertfald en gennemsigtig kjole, du skulle overveje at få dig en farvet.. det der kommer du ikke godt ud med.." siger han roligt, men på en eller anden måde også liderligt knurrende. xD
Han ligger sig ind over hende og..

*censur*

((har fået lov :D))
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 23:53
hun kan mærke tårende presser sig på, smerten og denne ydmygelse, det var lidt for meget for hende, hun prøvede at vride sig fri, selvom det ikke nyttede noget.

"lad mig være!" hun prøver lyde at vred, selv om hun ryster over det meste af kroppen.

"jeg er ikke din Slave!" Siger hun surt. hun havde tænkt sig at spytte på ham, men da han begynder at rør ved hende på en seksuel måde stivner hun helt. hun bemærker kun at det gjorde ondet, hele hendes krop rystede af frygt vær gang han rørte hende. hun bed sig i læben og lukket øjne hårdt sammen, hun ønskede det kun var en ond drøm.
hun var meget bange ja, men hun svaret ham ikke, heller ikke på det med kjolen.
hun Ryster igen da hun kan høre hans liderlig stemme, det skete bare ikke? Hun skreg rigtig højde og prøvede af alle kræfter at vride sig fri.

*censur*

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 23:57
*spooooole* xD

Samson trækker sig omsider tilbage, trækker sig hurtigt i sine bukser.

*jeg vil råde dig til, at lade være med at anmelde mig..*

Han forlod nu stedet.

//out
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 31.07.2008 00:12
hun Sætter sig op, hun har ondt i mærket og et andet sted.
hun græder, det gjorde hun hele vejen igennem, det havde gjordt virkelig ondt hun holdte rundt om sig selv. hun høre hans tanke da han går, hun ved ikke om hun tør anmelde ham?
hun føler sig virkelig udmyget, hun kunne næsten ikke bærre det, hun kan faktisk ikke bærre det!

Der gik nogle timer før at hun kunne rejse sig, hun gik over til sit sværd og sin beskidte kjole og med sine sidste kræfter teleporteret hun sig hjem...

//out

billede af mig
Samson's slave...
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.09.2008 20:35
Satira kommer gående ved siden af vandfaldet og tænker.
Hendes tanker snurre rundt om to personer Cassa og Achillius..
Hun er forelsket i dem begge og ved ikk om hun tør gå ind i et forhold, fordi hun er bange for at saint skal ødelægge alt for hende, igen.
Mens hun trasker afsted finder hun en stor sten, som hun ligger sig på og kigger på den nu næsten helt mørke himmel.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 07.09.2008 20:42
achillius står helt henne ved vandfaldet hvor han kun har sine bukser
på da han er nød til at vaske sit tøj, efter mødet med en han
lige nu ikke rigtig kan huske hva hedder men han vasker blodet væk
han kigger på hans mave hvor hun har dolket ham han ryster lidt
på hovdet, han tager nu også hans bukser af.
han ser på låret hvor han også var bliver dolket med en dolk.
så han vakser han bukser og tager dem på igen, han skal finde et eller andet til ar rense det sår i maven med...
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.09.2008 20:47
Hun kan høre at der er nogen ude i vandet, så hun sætter sig hurtigt op og kommer tættere på kanten bag hende. Hun spejder hen over vandet og leder efter personen hun kan høre.
Da hun får øje på Ahillius stor rødmer hun og måber lidt, da det er første gang hun ser ham sådan.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 07.09.2008 20:52
nede ved den sten satira er ved er der nogle helt hvide blomster han
går hen imod satira og blomsten da han står helt henne ved hende
ser han på hende " hej "siger han og stuser hendes hår kort han går hen og samler den blomst på og begynder at proppe det ind i såret
da det rammer såret bliver han nød til at sætte sig ned på grund af smerten han ser op på satira og smiler
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.09.2008 20:57
Hun rødmer rigtig meget mens han går hen mod hende..
Hendes hjerte banker som en hest i galop som bare vil væk..
Da han kommer over til hende vågner hun nærmest op fra en drømmeverden og tilter bagover og ned af stenen..
"Aaaaavv"
Piver hun og tager sig til nakken, da hun landte ned over den.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13