Spørg Samson!

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 24.02.2009 19:34
Ok nu kommer jeg her med mine latterlige spørgsmål ;D

1. Synes han at Rasha er en af de værdifulde ansatte på bordelhuset? xD Yeah, nu har han jo også 'afprøvet' hende, og det vil han klart sige at hun er :D

2. Hvor meget tiltrækkende finder han hende nu siden sidst? :3 Siden sidst? xD Uhhmn... siden deres lille hyggelige møde, så finder han hende ret så tiltrækkende :D

3. Ser han Taylor som en god tilhænger? Ja, det gør han. Dog, ikke perfekt. Da han kom ind i salen og så Taylor i aktion, og dømte med det samme, og gav ham hermed skylden for alt xD

4. Hvis nu Taylor køber en gave (slave ) vil han tage imod den? Man.. køber sig da ikke til slaver? Medmindre man laver en byttehandel? xD Anygays.. uhmn.. Samson udnytter jo folk.. bare en lille smule xD Så det tror jeg godt han ville kunne finde på. Slaver, kan han jo ikke få nok af xD Det giver ham i sit eget hovede 'magt'.

5. Hvad vil han gøre hvis han så Larna igen? Godt spørgsmål.. Kommer an på situationen, hvis der sker noget.. Ellers, så vil han nok bare genere hende lidt. Kommer an på hvilket humør han er i :b
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 20:46
Hvad har han tænkt sig at gøre ved Ying?
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2009 20:52
Hvad har han tænkt sig at gøre ved Ying? Han har tænkt sig at gøre så meget, at hun nok vil blive en hel del skadet! Netop for at straffe Yang på denne måde! For han ved, at han skader Yang, ved at skade Yin :b
Men hvis du tænker på hvilke metoder, hvilket du jo nok gør.. så tror jeg at han vil benytte sig af sin daggert, samt nogle magiske evner. Såeh.. hun kan nemt få slemme skader ^^"
//Nova \\

Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 20:55
Okay, men bare så du ved det så vil Ying blive RIGTIG sur, når/hvis hun finder ud af at Yang har lavet aftaler omkring Yin.
Bare hvis du nu ville bruge det til at vende Yin mod Yang, eller noget 8P

Så vil han udnøtte det? (Bare for ikke at spamme)
Ava er fra Photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2009 21:19
Okay, men bare så du ved det så vil Ying blive RIGTIG sur, når/hvis hun finder ud af at Yang har lavet aftaler omkring Yin. 
Bare hvis du nu ville bruge det til at vende Yin mod Yang, eller noget  8P

Kunne han sikkert godt finde på ja xD Ellers, kan han godt finde på at prøve at ramme hende psykisk også (udover det fysiske self). xD
//Nova \\

Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 21:24
Bare hvis du nu ville bruge det til at vende Yin mod Yang, eller noget  8P

Kunne han sikkert godt finde på ja xD Ellers, kan han godt finde på at prøve at ramme hende psykisk også (udover det fysiske self). xD

Men bare så du ved det (igen) så ville Yin ikke fæle sig skadet, udover smerter, når/hvis hun finder ud af det med at det er Yangs skyld, og Yang ikke rigtig ville have det, så det ville nok bare gøre at Yin syntes at Yang havde rigtig godt af at Yin blev banket... 8P Syg tankegang!

For ikke at spamme spørgsmål:
Kan Samson bedt lide blå eller rød?
Ava er fra Photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2009 21:36
Ying - syg tankegang ja 0.0

Kan Samson bedt lide blå eller rød? Han kan bedst lide rød! xD Blodets farve.. men også.. en kongelig farve! (; Desuden, så er bandens bannere også røde, såeh.. jo.. klart rød xD
//Nova \\

Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 21:39
[quote="Samson"]Ying - syg tankegang ja 0.0[/quote]
Det er det der sker når jeg/Ying tænker for meget over tingene ^^

[quote="Samson"]Kan Samson bedt lide blå eller rød? Han kan bedst lide rød! xD Blodets farve.. men også.. en kongelig farve! (; Desuden, så er bandens bannere også røde, såeh.. jo.. klart rød xD[/quote]
Men blå har da også noget med blod at gøre og kongelig. De kongelige har jo blåt blod. Har han tænkt over det?
Ava er fra Photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2009 21:54
Ying - Blå er godt nok en dyr farve, ja.. Men alligevel, foretrækker han rød! Desuden, så kan rødt og blåt blod ikke helt sammenlignes i hans tankegang! Det som flyder i årerne, når der først går hul, er jo rødt! i hvertfald på de fleste, med mindre de har en eller anden weird race, som måske har en anden farve blod?! xD
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 04.03.2009 12:04
1. Hvis nu han støder på en fe, og feen tilbyder ham alverdens guld... Hvis han raver al sit hår af... vil han så gøre det? Ja! xD Håret kan jo altid gro ud igen på magisk vis, ligesom det allerede er gjort xD

2.Hvis nu ja.. Og feen tilbyder ham et ønske istedet for alverdens guld.. Hvad vil han så vælge. Guldet? eller ønske? Han vil stadig vælge at få evig lange baner af krystalisianske penge. Godt nok ønsker han at folk skal falde på knæ for ham, altså.. at de skal erkende, at de er under ham i rang. Men alligevel, hvis han ønsker dette, så har han ikke det store at tage sig til! Så.. jo, guld xD

3. Hvad vil han ønske.. Hvis nu han valgte ønsket? ... tror mit svar står i spørgsmålet før xD

4. Kunne Samson finde på at gøre sig i stand og måske tag et bad, for en pige? Kunne han godt finde på ja xD Men det er også kun fordi han er blevet lidt finere end han har været, nu :D
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 04.03.2009 16:35
1. Hvis nu Samson blev strandet på en øde ø.. Sammen med sin tyr...og intet andet at spise... Kunne han overveje at slagte sin tyr for at overleve?:3 Ærhmn.. Samson kan ikke sådan lige strande xD - det er faktisk meget sjovt :b Men han kan ikke, fordi at han så bare ville 'gå på vandet'. Eller det vil sige, sørge for at han ikke flader gennem vandet, ved at bruge frastøddelsesevnen. :b MEN! hvis han nu ikke kunne det, og så ligepludselig havde midstet den, or what it could be.. Well.. så er det et rigtig godt spørgsmål! xD han elsker sin tyr! Hvis han tror, at der ikke er nogen chance for at han overhovedet kan komme i land igen, så vil han bare lægge sig til at dø.. men hvis han tror at der er en mulighed for at kunne komme hjem, så vil han nok blive nødt til at skulle spise den stakkels tyr! MEN! Så ærge sig over det resten af livet o.O

2. Er der et eller andet, som han kan skelne mellem rigtig og forkert? Ja, hvis han pludselig gik hen og viste en anden personlighed! Så ville folk få en forkert opfattelse af ham! Hvilket han har været bange for i nogle omgange, hvor han ikke havde det specielt godt, og ikke havde følt sig som.. Samson.. altså.. vold osv. Men ellers.. så gør han jo hvad der passer ham, om det er rigtigt eller forkert. Han ved godt at han gør mange ting som han ikke må, men som sagt.. han gør lige hvad der passer ham!

3. Hvad foretrækker han.. Vinter eller sommer? :P
Tjah.. Nu, da han sparer lidt på krafterne og sådan, så er det sommeren han bedst kan lide. Han har gennem det meste af sit liv gået rundt og brugt sin ildevne på at holde sin krop varm. Han finder det naturligt, men nu må han prøve at spare så meget på sine krafter, så de kan yde det maksimale når han skal bruge dem. Også derfor, han nu har fået tøj på kroppen, udover at det viser hvem han er! xD Derudover, kan han også godt lide solen, for han bliver utrolig brun om sommeren (:
//Nova \\

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 03.06.2009 19:48
hey^^

1. hvad er meningen med alle de slaver samson har??

2. er der nogen han godt kunne tænke sig hva hans slave som ikke er??
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.06.2009 20:58
Haai :3 Yay spørgsmål! X3

1. hvad er meningen med alle de slaver samson har?? Nogen gør jo tjeneste for ham, og andre.. dem skulle han simpelthen bare irritere, da de ikke er så vilde med at være slaver. Altså nedgøre dem. Han kan ikke få for mange xD Desuden, så er det også lidt for at vise dem, hvor de 'hører til' i Krystallandet. Der er så bare ret mange som egentlig så burde være det, da han synes der er for mange højrøvede >_>" - shhh! sig ikke at han ikke også er det xD

2. er der nogen han godt kunne tænke sig hva hans slave som ikke er?? Hmmn.. egentlig er han fint tilfreds med dem han har indtil videre. Men der er vel sikkert nok nogen, som han nok kunne tænke sig. Måske dem, som virker stærke i kamp xD Men det er ikke lige fordi han har nogen navne nu, eller nogen hoveder han vil have endvidere xD
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ved han godt at når man bliver ældre, bliver muskler til fedt? XD

Han skal igang med at have vom! 8D
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.06.2009 21:49
Ved han godt at når man bliver ældre, bliver muskler til fedt? XD 

Han skal igang med at have vom! 8D

Hahhahah! Nej det ved han ikke xD Så får han kæmpe fedtlag overalt på kroppen. EEEEEEW! Han tænker på nutid, og lidt fremtid.. men ikke flere år frem! xD
//Nova \\

Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 04.06.2009 20:47
Hvis han mødte Alwyn, hvad ville hans indtryk så være...? Og hvorfor?

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 04.06.2009 23:16
Hvis han mødte Alwyn, hvad ville hans indtryk så være...? Og hvorfor? Nu har jeg skrevet med Alwyn én gang, og det var som en af mine andre karakterer, så bær over med mig, med det jeg ved om hende :D
For det første, ville han nok finde en komplet skør, og blive forvirret af det hun siger, da hun har den der stemme inde i hovedet, som snakker til hende. Så egentlig, vil han nok undervurdere hende. xD
//Nova \\

Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 04.06.2009 23:32
:O !!!
Hvad ville han så gøre, hvis hun slog ham i en kamp og satte sig op imod ham?

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 04.06.2009 23:40
Hvad ville han så gøre, hvis hun slog ham i en kamp og satte sig op imod ham? Enten, ville han slå hende ihjel med sin bande xD ...
ELLER!!! daadaadaaadaaam *trommehvirvel* ..... *komme til sagen*... *rape in the waiting time* ... okay kommer bare videre nu ikke? :b
....
Eller så ville han ikke sætte så meget spekulation igang, medmindre der ville være brug for det, for eventuel at finde en svag side, og så opsøge hende for at slå hende ned, og få sejr. Dette er selvfølgelig alt efter hvad der er sket i fortiden :b
//Nova \\

Arkk

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 26 år

Højde / 230 cm

Arkk 04.06.2009 23:49
den uklassiske - hva sys han IKKE om Arkk! :O

Normal tilstand og varulve tilstand