Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 02.02.2009 20:25
Étienne smiler overrasket da den unge dame søger kontakt, til ham. Det er han vild med når folk gør. Måske fordi det bekræfter ham i, at han ikke ser SÅ afskyelig ud endda.

"Jamen, godaften da, lille dame. Du har så sandeligt ret. Her er dejligt stille. Jeg regner heller ikke med at støde på nogle af mørkets lords' skumle typer. herinde. Altså, ikke fordi men. Jeg mener... ..."
Det sidste siger han uden rigtigt at tænke sig om. Han vidste udemærket, at man skulle være forsigtig med at afsløre sin trosretning, i disse dage. Han kunne jo slet ikke vide om denne unge dame var én af Mørkets Lords undersåtter. Og i såfald, ville der nok vanke ballade. Med et prøvende host kigger han igen på hende, og træder lidt baglæns.
- 27årig, kulturinteresseret leguanfyr med kronisk dårlig hukommelse

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 02.02.2009 20:33
Morgana ler stille, da hun hører hans forklaring og ser hans ’tilbagetog’. Latteren var hverken ubehagelig eller ond, men beroligende imødekommende.
”De kan være helt rolig i den retning. Jeg er ikke tilhænger af Mørkets lord!” Morgana vidste alt for godt, hvordan det føltes at stå med idealer over for den forkerte person. Selvom jeg nu ikke engang selv ved, hvilken side jeg står på. Det er ikke enkelt at definere ’ond’ og ’god’! Hun smilede skævt til ham, stadig med hovedet på skrå.
”De må meget undskylde, hvis jeg trænger mig på med dette spørgsmål, men deres fremtoning er… speciel. Hvad er de for en… sammenblanding?” Hun rødmede svagt, da hun ikke kunne finde ord for, hvad hun gerne ville spørge om, og hun følte sig pinlig berørt over sit manglende ordforråd. Hun ville ikke risikere at støde ham.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 02.02.2009 20:43
Etienne ånder tydeligvis lettet op ved lyden af Morganas blide latter. Han tænker kort over hvor galt det kunne være gået, men glemmer det hurtigt igen. Det der med at glemme er han jo ikke så ringe til endda.

"De skal slet ikke holde dem tilbage, kære veninde. Jeg vil meget hellere af De spørger mig og får tingene på det rene, end at De går og laver Dem ubehagelige tanker om hvad jeg mon er for én" Siger han ærligt, og efterfuld af en klar latter. Derefter vender han tilbage til spøgsmålet.

"Jeg er en..." Et øjeblik rynker Étienne på sine skællede bryn. Han rømmer sig endnu en gang, i sit hvide skjorteærme, og svarer så.
"Sådan en slags Leguan"
Ligesom Morgana rødmer han også over sit lille ordforråd. Han kan ikke huske det mere præcise navn for hans race. Endnu en af de ting, der er røget med hukommelsen.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 02.02.2009 20:53
Morgana lyttede med tilbageholdt åndedrag. Det var yderst spændende at erfare nyt om disse folk, der findes i krystallandet, da hun endnu ikke helt har vænnet sig til de mange forskellige evner, racer og folk. Lettet over, at han ikke tog anstød af hendes tiltale af ham som en sammenblanding, slapper hun af og samlede hænderne bag ryggen. En gestus, hun tit gjorde, når hun var nysgerrig og ikke følte sig truet.

”Der fandtes også leguaner i mit barndomshjem!” Plaprede hun glad løs og lod igen blikket køre hen mod ham, for at tage ham lidt mere i øjesyn. Nu, da han havde givet sin accept af hendes nysgerrighed, ville hun ikke holde den tilbage. Hendes første indtryk af ham, var at han lignede en leguan, der pludselig havde bestemt sig for at blive menneske!

”Stammer De fra en familie med dette særegne træk? Altså, for mig er det et nyt syn! Jeg tror endnu aldrig, jeg har oplevet noget lignende.” Hun talte frit og glad, storsmilende til denne venlige person.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 03.02.2009 18:12
(( Undskyld! Mit net gik lige pludselig ned, på mystisk vis. Jeg poster lige indlægget som jeg nåede at skrive, men ikke blev postet, ))

Étienne holder en lille pause i sin tale og giver sig tid til at kaste et blik på hende. Han synes ikke hun ser gammel. 19-20 måske? Det er ikke noget der pirrer ham, tvætimod. Faktisk kan han godt lide at give sine erfraringer videre. Godt nok er han ikke engang tredive endnu, men han føler sig alligevel berejst. Og det er han i den grad også.

"Leguaner siger du? Aha, aha." Étienne tygger lidt på tanken. Der hvor han kommer fra, ville man ikke holde leguaner som dyr i hjemmet. Af samme grund lader han sig fascinere. Hvad kunne der ikke være af spændende ting om dette menneske, hvis hun havde leguaner i sit barndomshjem?
"Min familie ser alle ud som jeg.. Ak ja, det gør de. Det har ikke just været udpræget nemt, nej nej. Men, ja, "vi" er ikke så udbredte.

Det glæder Étienne at denne unge dame er så interesseret.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 03.02.2009 22:24
Morgana lo af hans tilsyneladende opfattelse af leguanerne som kæledyr i hjemmet. Det var ikke dét, hun havde ment. Hun gjorde en affærdigende bevægelse med skulderen og nakken og forklarede:

”Altså, det var ikke fordi de ligefrem var accepterede kæledyr! Mine to brødre, der begge er ældre end jeg, morede sig med at fange og tæmme dem, for derefter at tage dem med hjem og skræmme livet af barnepigen og de små piger i landsbyen!” Morgana smilede og tænkte tilbage. -Og jeg var én af dem, der hurtigt blev vænnet til det! Det havde været en nødvendighed, da der af og til var dukket et af de koldblodige dyr op i hendes seng, inden hun skulle til at sove. Hun havde aldrig sladret til faderen, han havde sorger nok med hensyn til den manglende moder, men hun havde altid sørget for at få sin hævn! En gang havde hun placeret en tudse som gengæld i den ældste broders seng. Dét havde han ikke været tilfreds med!

”Jeg kunne godt forestille mig, at udseendet kan give nogle problemer. Hvis De var dukket op i min landsby, inden jeg drog hjemmefra, ville De nok have følt Dem lidt isoleret… - For at sige det på en pæn måde!” Morgana var blevet alvorlig igen. Hun var ikke stolt af de sider, mennesket af og til udviste, og hun forsøgte at bekæmpe den sociale arv, hun var offer for.

Billedet er hjemmelavet.

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 10.02.2009 15:41
Étienne rynker på sine skællede bryn, over Morganas pludseligt opståede grin. Inden længe smiler han dog også selv, men stopper hurtigt efter nogle fornøjede kluk.

"Det lyder da også ganske morsomt og brugbart, aha, ikke sandt?"
Siger han interesseret og smiler endnu en gang. Hans haler bevæger sig fra side til side, stopper dog da han selv får øje på den. Han vil gerne være fri for at ødelægge noget herinde. For tiden har han ikke så mange penge og han ved hvor værdigfulde de fleste gamle bøger kan være.

"Nej, nu må jeg altså spørge Dem, kære lille dame. Hvilket navn går De under?"
Étienne blinker let på det ene øje og folder hænderne. Han synes efterhånden at han må til at kende hendes navn, nu hvor hun ligefrem begynder at dele barndomsminder med ham.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 10.02.2009 15:48
Morgana rødmede instenktivt, da hun det gik op for hende, at hun endnu ikke havde præsenteret sig. Det stred i mod den høflighed, hun havde lært, og det gjorde hende en smule berørt, at hun havde været så fremfusende. Hun havde følt en samhørighed med denne person, der tilsyneladende også nød bibliotekets stilhed.

”Jeg hedder Morgana Sarih Winths og er datter af en klædehandler fra en landsby i Medanien.” Hun nejede let med et undskyldende smil på læben og mærkede rødmen forlade hendes kinder igen. Det generede hende at hun havde let til rødmen, når hun blev genert eller flov. Så må jeg jo bare til at huske min høflighed!

”Og De er…?” Hun smiler og afventer hans svar. Ikke, at hun var god til at huske navne, men der var en god chance for at hun ville kunne huske denne fyr!

Billedet er hjemmelavet.

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 10.02.2009 15:57
Étienne læger hovedet på skrå og bliver også varm i kinderne, ved synet af Morganas rødmen. Han finder det dog ganske kært. Selv rødmer han ikke udvendigt, det kan i hvertfald ikke ses på hans grønne kinder.

"Morgana. Må jeg kalde godt kalde Dem ved fornavn? Jeg synes at Morgana er et meget smukt navn"
Siger han med sin sædvanelige høflige tone. Han har ikke hørt hendes navn før, og synes det virker både mystisk og spændende. Måske ligesom hende?

"Mit navn er Étienne Julien, De må hjertens gerne bare kalde mig Étienne"
Svarer han hende, og gør et venligt nik med hovedet, i hendes retning.
"Medanien siger de? Jamen, sikke et tilfælde. Minsandten om jeg ikke også er fra Medanien"

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 10.02.2009 16:03
Morgana nikkede som svar på hans spørgsmål omkring tiltale, for hun fandt det lettest på denne måde. Derfor glædede det hende også, at han tillod hende at kalde ham ved fornavn.

”Étienne Julien. Det er mig en glæde at møde dem.” Sagde hun formelt, da hun havde smagt på hans navn. Det var ikke et, hun havde hørt ofte, men hun genkendte lydskiftet.

Hun lyste op i endnu et smil, da han bekendtgjorde, at de kom fra samme egn. Mere eller mindre. Hun mindedes ikke at have hørt tale om hverken ham eller hans familie, men det kunne selvfølgelig være grundet mange ting.
”Fra det nordlige eller sydlige Medanien?” Spurgte hun nysgerrigt.

Billedet er hjemmelavet.

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 10.02.2009 16:12
"Det er også mig en glæde at møde Dem"
Siger han smilende og vender kort sit blik imod de mange bøger, i reolerne. Han koncentrerer sig nu snart om Morgana igen, og nikker af sig selv.

"Min familie og jeg er fra det sydlige Medanien. Men vi boede ikke så tæt ved de andre gårde. Vi holdt os mest for os selv. Ja, det var til tider det bedste, hvis De forstår?"

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 10.02.2009 16:21
Morgana nikkede vidende. Det var afgjort klogt af dem at holde en vis afstand til folk. Hun havde oplevet mistro og fjendtlighed over for det abnorme eller afvigende nok gange til ikke at skildre med visse træk selv. For eksempel bestræbte hun sig altid på at holde sine drengede træk i ave, de træk, hun havde fået på grund af sin manglende moderfigur.

”Jeg kommer fra den nordlige del af Medanien, så det er nok grunden til, at jeg ikke kender noget til Dem… dig, eller Der… Din familie.” Morgana rynkede irriteret brynene. Det var helt uvant ikke at skulle tiltale personen respektfuldt, da han virkede autoritær og vidende. Hun trak let på skulderen over sig selv og fortsatte:

”Jeg drog hjemmefra for lidt over et halvt år siden, for at søge en læreplads ved en kunstmaler, men min rejse har været lang, og jeg har oplevet mange ting, der har gjort, at jeg nu ikke stræber efter pladsen længere. Jeg har mødt mange forskellige folk og alle har de været med til at ændre min opfattelse af dette land.” Hun kiggede åbent på ham, opmærksom på hans reaktion over for informationen.

Billedet er hjemmelavet.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.02.2009 21:29
Damia gik nænsomt over til en reol, og lod en finger glide over ryggen på bøgerne, medens hun studerede deres titel. Hun pustede til et lok af hendes hår, og sukkede så dybt. Hun vidste ikke helt hvorfor hun befandt sig her, men hun havde en idé om, at det var for at slå tiden ihjel med grublerier. Hvis hun tog hjem nu, ville Nathan blot stille spørgsmål, og det orkede hun ikke, for så skulle hun finde svar, og dem var der mangel på.
Hun nynner og vugger hendes hofter frem og tilbage i rullende bevægelser. Hendes bobbede hår ligger tæt om hendes ansigt. En titel fanger hendes øje og hun ser op. Forsigtigt presser hun sin krop mod hylderne og rækker op mod bogen. Hun står på tæer i håb om at kunne nå den.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 17.02.2009 21:36
Tristan kommer ind med vådt hår og vådt tøj, som heldigvis var blevet lidt tørt efter løbe turen, hvis hans mor havde været her, ville hun nok have sagt at han kunne blive syg. Selv troede han ikke på det vrøvl, han var aldrig syg. Han kigger op og opdager en meget grøn kvinde, men sådan set også meget køn, han fatter stort set ikke hvorfor han var gået herind, måske havde det alligevel været lidt koldt.
Tris kigger lidt på hendes hofter inden han giver sig til kende, ”hej smukke, leder du efter noget?” undskyldningen for sig selv ved det spørgsmål var bare for at være høflig, og hvis der var en bog hun ikke kunne nå?

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.02.2009 21:37
achillius kommer flyvende uden foran bibliotekets vindue da han
spotter damia igennem vinduet, et smil kommer frem på hans læber
han stopper op i luften og kigger på hende igennem vinduet.
han beslutter sig for at gå der ind.
han træder lydløst ind af døren og går stille hen imod damia
han stiller sig om bag den hylde som hun er ved,
han åbner munden kort " pas på du ikke falder " lyder det blot fra ham
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.02.2009 21:46
”uh,, hun ser sig forvirret omkring efter andre personer da Tristan tiltaler, hvad der tilsyneladende var ment til hende. Hun ser forlegen over på ham og smiler venligt ”Ikke noget af betydning, og ikke noget jeg ellers ikke selv skulle kunne klare,, tilføjer hun og stiller sig op på tæer igen, i endnu et forsøg på at bevise, at hun godt kunne få fat i den pokkers bog. Den var slet ikke af betydning for hende, men nu hvor der var andre, ville hun ikke virke hjælpeløs. Damia hører en velkendt stemme og ser sig igen forvirret omkring. Hun ryster på hovedet, hun syntes ellers det var Achillius stemme hun hørte.
Omsider giver hun op, og ser forlegen hen på Tristan.

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 17.02.2009 21:58
Tristan løfter det ene øjenbryn og et skævt smil kommer frem på hans læber, mens han kigger på personen bag Damia, ”jah det er ikke mig der sagde noget den her gang” han nikker hen mod Achillius.
”der er en mere åbenbart” han retter på sit hvide hår, tager elastikken af bare for at få sat det våde hår bedre tilbage, han mærker en let kulde men tager sig ikke af den da der var koldere udenfor.
Han læner sig ind mod væggen med de gule øjne kiggende på Damia

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.02.2009 22:02
han stiller sig til kende han læner sig op af hylden hvor de
to personen er, han ser over på tristan uden at gør noget som
helst men han retter heller ikke bliket på damia, hans
blik er kun over på tristan som åbenbart har et øje til damia
et smil kommer frem på hans læber, han ser kort på damia også
over på tristan igen
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.02.2009 22:13
Damia ser overrasket hen på Achillius og bliver hel varm indenvendig. "Hvilken overraskelse at se dig her,, hun smiler sødt og folder hendes hænder omme bag ryggen, medens hun tripper frem og tilbage. Der faldt en pinlig tavshed over dem, hvor Damia betragtede begge herrer med skjulte blikke, meget usikker på hvad hun skulle gøre. Til sidst bryder hun tavsheden og slår hænderne sammen.
"Dette er Achillius og Achillius dette er... ohm,, Damia vrænger ansigt og bider sig i læben, hun ser afventende hen på den godt udseende fyr.

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 17.02.2009 22:18
han kigger og svarer "Tristan... mit navn er Tristan" han kigger tilbage på Damia, "og deres navn frøken er..?"
Han løfter øjenbrynet mod Achillius, mens han med en undren spekulerede over hvorfor den fyr kiggede på ham, måske var det fordi han kendte Pigen godt og undrede sig over hvad Tris lavede her, i nærheden af hende, men man ved aldrig. ved denne tanke trækker han umærkeligt på skuldrene

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12