Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.02.2009 22:26
han ser hen på damia "jamen hej " han ved blikket over på
tristan "tristan " siger han lavt han vender blikket
over imod damia og smiler blidt til hende. men han vender hovdet igen
hen imod tristan men han virker ikke til at være den helt
store trusel på nogen områder så han smiler blot lidt
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.02.2009 22:40
"Mit navn er Damia,, Lyset falder ind af de store vinduer, og trænger skyggerne op i kroge. Damia fletter kedsommeligt en løs fletning, og skuer op mod den bog hun tidligere havde sat sig for at nå. Forsigtigt begynder hun at gå langs reolerne igen. De fine hænder er pænt foldet foran, hun smiler fornøjeligt for sig selv. "Finder I noget af interesse?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 17.02.2009 22:46
Blikket glider i skjul op og ned ad Damia, og for at skjule sine blikke strækker han sig skødesløst og himler med øjnene. Lyset falder over hans ansigt og maler hans hud cremegult, og håret rødligt. Af irritation over det prikkende sollys i hans øjne vender han rundt og tager et skridt ad gangen, langs med reolerne.
"mjah, jeg ved ikke helt, kom mest herind for at tørre lidt" han smiler igen sit lidt skæve smil, og kigger lige hurtigt over på den anden fyr.

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.02.2009 22:48
achillius smiler blot og forsvinder der fra


//out
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.02.2009 23:02
Damia ser en smule ulykkeligt efter Achillius, da han fløj sin vej. De havde ikke udvekslet mange ord, og intet farvel blev det til heller denne gang.
"Så har De en lang dag foran Dem,, svarer hun ham og griner. Hun tager en hånd op til sine læber, for at skjule sit smil, hun vidste ikke helt hvilken slags fyr dette var, om han ville tage hendes spøg til sig, eller ikke. Damia stopper op og ser sig over skulderen, før hun vender rundt, så hun står med front mod ham.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 17.02.2009 23:18
han smiler lidt bredere "du har nok ret" svarer han spøgefuldt tilbage "men jeg tror stadig du havde brug for hjælp til at få fat i bogen,, da han har sagt det, tager han bogen frem da han havde været ovre at hente den inden han fulgte efter hende, han rækker bogen frem til hende. mens der drypper vand ned på gulvet fra hans hvide hår, "hmm måske ikke det bedste sted at være våd" siger han mest til sig selv men også lidt i spøg, han kigger sig muntert omkring, det var måske den første gang han var her, han kunne ihvertfald ikek huske det hvis han har været her før, men hvad po..*, han knækker nakken fra side til side med et tænksomt udtryk

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.02.2009 23:31
Damia tager venligt imod bogen og tørrer dråberne af bogens omslag med sin kjole. "Måske De skulle tørre Dem efter De har været i vandet, bare til næste gang?,, hun laver en grimasse og smiler usikkert til Tristan.
"Tak,, siger hun lavmælt og holder bogen tæt ind til kroppen, med hagen hvilende på bogen. "Det havde De virkelig ikke behøvet. Virkelig,, Damia holder bogen ud fra sig i et armslængde og studerer den nysgerrigt med hovedet på skrå, lod som om, at den så yderst interessant ud. Nu hvor fyren havde gjort sig den ulejlighed at hjælpe hende.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 17.02.2009 23:41
Han trækker på skuldrene, "havde ikke regnet med at jeg skulel ud og svømme, før keg gjorde det, og havde i´kke lige tænkt over hvor koldt der vilel være når først man har været i vandet noget tid,, han smiler til hende. håret gik lidt ned over øjnene fordi det våde hår gik længere ned, end når det var frit og luftigt. hans trøje holdt han ved siden af sig da han ventede til han var mere tør til at have den på, vilel jo ikke være bedre for ham at gå i alt for vådt tøj, forvirret over hvad han skal sige tier han dog og studere hendes ansigtstræk i stedet, han får et grundende ansigst udtryk mens man kan se på hans spændte muskler hvordan han trækker vejret..

//frys

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.02.2009 18:54
Hun borer neglene ned i bogen, og tager små skridt bagud. Han var pæn at se på, og hun skammede sig over, at hun blev ved med at stirre på ham. Resolut drejer hun om og ligger bogen fra sig. "Det var hyggeligt at møder Dem Tristan, vi mødes måske en anden gang,, siger hun venligt og ser sig over skulderen. Forsigtigt nikker hun og går så forbi de mange reoler, og forlader stedet.

//out

- Avatar og profil billede lavet af mig
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 15