Batcha

Batcha

60
karakterer

Batcha 19.06.2019 10:28
Heey Alle

Det ikke som sådan ret meget fravær men skriver det alligevel

Jeg er fraværende den 26-28 juni.
Skal deltage i et forsknings projekt om at blive medicin fri i psykiatrien i glostrup. Derfor jeg skal være indlagt de 3 dage til en masse undersøgelser og sådan og derved ved jeg ik hvor meget jeg kan være på.

Jeg er igen fraværende den 30/6 til den 6/7
Jeg skal på sommerlejre med spejderne, kommer hjem den 6 så lover ikk at jeg er ret meget på den 6 :)

Mvh Batcha
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 19.06.2019 16:13
Så blev det lige min tur til at gøre opmærksom på planlagt ferie: Jeg er til Sunfall fra d. 10. til 14. juli, så der kommer jeg slet ikke til at være på.

Desuden er jeg ved at undersøge tur til Bornholm, men der er ikke noget faslagt endnu. Jeg vil ændre i denne post, når jeg ved noget mere konkret.
Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 02.07.2019 00:22
Jeg er her lidt on/off frem til d 13. Fylder 25 d 6, så har lige to fester. Det betyder at haven skal gøres klar, og der er en helvedes masse rengøring xD jeg vender stærkt tilbage når tømmermændene fra festen d 12 er gået væk ;)
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 02.07.2019 21:22
Så blev det min tur til at melde at jeg pt vil være fraværende/on - off pågrund af arbejde. Jeg startede på mit første job igår, og da det tager meget på kræfterne og mit overskud er der ikke meget tilbage til tråde D:

men jeg vil prøve at komme på i weekender, og indimellem når jeg lige kan se at det passer ind, dog vil jeg ikke love noget med hurtige svar i tråde. Skal siges det bliver bedre med tiden, hvor jeg vil få mere tid det er bare lige pt der ikke er så meget tid så det er bare så i alle dejlige mennesker er opdateret og ved det xD <3
Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 04.07.2019 17:17
Nu har jeg ikke været super meget på den sidste måned, men, fra i morgen af og ca. 2 uger frem, ser I muligvis mindre fra mig, da jeg er på ferie ^^". Kan dog godt være at jeg lige popper forbi chatten når jeg har noget downtime, men aner det ikke :3

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 15.07.2019 00:02
Som folk nok har bemærket, så har jeg ikke været aktiv herinde i noget tid... og til jer, som jeg har tråde med, så undskylder jeg uendeligt!

1: sæsonen på arbejde er startet, så fridage er lige med søvn...
2: jeg er muligvis ved at gå ned med stress...
3: personlige problemer...

Jeg ved endnu ikke hvornår jeg kommer tilbage, men nogle af de dage jeg har fri, vil jeg forsøge at besvare lidt..

IGEN.. UNDSKYLD!!!
- Love Nyxx / Karina
Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 01.08.2019 22:09
Bare lige en update

Som folk måske har bemærket, så har jeg ikke været super aktiv i et par uger. Det bunder simpelthen i, at jeg har gjort klar til at få et par nye babyer, i form af rotter hjem og derudover er jeg i gang med et større projekt om at få ordentligt styr på min lejlighed. Det indebærer en masse dage hvor vi henter nye møbler og flytter rundt og op og ned på en del gamle møbler. Det går langsomt fremad, men kræver en hel del energi fra mig.
Jeg er ikke forsvundet herinde fra og jeg lurer stadig i chatten engang imellem, men trådene må vente til jeg er kommet et stykke videre med projektet x3

Til jer der venter på svar fra mig:
Jeg lover at komme tilbage og svare på et tidspunkt, men jeg kan ikke love hvornår. Hvis I ikke har lyst til at vente, så er det helt okay at lukke dem, no hard feelings <3
Vi kan altid snakke om at starte noget nyt op, når jeg kommer ordentligt tilbage c:
Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 04.08.2019 14:30
Det blev lige pludselig en uventet travl sommerferie for mit vedkommende - og det er ikke slut endnu.

Fra d 14-21 august har jeg fået en foto opgave for en festival i Odense, og eftersom det de fleste dage er en heldags opgave, får i mig nok ikke at se emget i den periode :)
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 19.08.2019 19:10
Er starte på HF, og jeg kan mærke at lektierne vil komme i vejen meget af tiden nu.
Jeg vil forsøg mig med at være her i weekenden og når der tid :) 
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 28.08.2019 08:53
Hej folkens,
Er på kursus/seminar-ting og troede jeg ville have mere tid til at svare i tråde, men ak. Jeg er stærkt tilbage fredag.... lørdag er måske nok mere realistisk.
Fen

Fen

Den forvirrede

76
karakterer

Fen 06.09.2019 09:37
Heej.

Jeg ved ikke, hvor mange af jer, der husker mig, men jeg var super aktiv herinde i marts måned, og så forsvandt jeg pludselig uden et ord. Jeg føler, at jeg skylder jer en undskyldning og en forklaring. Jeg blev medlem herinde kort før den travleste, mest kaotiske periode i mit liv, hvor jeg endte med at blive virkelig syg af stress og intet kunne overskue. Jeg er ked af, at jeg ikke gav jer en heads up, men KL var det sidste, der var i mine tanker på det tidspunkt.
Jeg vil gerne undskylde for, at jeg forsvandt på den måde, og jeg vil så gerne starte op igen herinde, hvis I vil lade mig.

Fen

Fen

Den forvirrede

76
karakterer

Fen 29.09.2019 17:11
Jeg havde ikke forventet at få travlt så hurtigt igen, men det skete altså, og det er jeg virkelig ked af går ud over min inaktivitet herinde. Jeg håber, at det er en travl periode, der bare lige skal overstås.
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Dragonflower 29.09.2019 19:31
Håber det går alt sammen <3 vi venter gerne på dig, om der går en uge eller et halvt år, så der skal du ikke være bekymret! :-D
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 09.10.2019 22:29
Nå, jeg kommer nok ikke uden om at skrive her efterhånden. :/ Dem som skriver med mig, ved det sikkert allerede. Jeg har ikke været særlig aktiv på det sidste og for øjeblikket føler jeg heller ikke rigtigt lysten til at blive det. Det har været et hårdt forår og en hård sommer for mig og lige nu tager jeg følgevirkningerne af det og er nødt til at give hovedet ro. Forhåbentlig ses vi igen inden alt for længe :) *kaster kærlighed til folket*

Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3324
karakterer

Blæksprutten 20.10.2019 22:18
Jeg er ved at sige farvel til Farmor Sprutte, som er uhelbredelig syg med kræft. Derfor har det været lidt svært med rollespil den sidste måneds tid. Så selvom lysten dukker op i ny og næ, så kan jeg ikke samle mig om hverken at læse eller skrive.

Det er noget møg, men jeg kommer altid tilbage til jer <'3

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.01.2020 22:08
Puha, jeg ved ikke lige, hvor jeg skal starte. I kinda feel guilty... først og fremmest vil jeg gerne undskylde, at jeg ikke har meldt ud, at jeg har forladt jer i lang tid. Når det så er sagt, regner jeg med at tage fat igen! Jeg regner med at svare de tråde, jeg har tilbage, i løbet af ugen. Hvis folk føler, der er gået for lang tid, er det okay at lukke tråden, hvis man ikke kan finde på noget at svare. Endnu engang undskyld for det lange fravær.
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 13.02.2020 11:11
Når men jeg skriver her inde fordi jeg daffer af til Frankrig på lørdag med bus, så jeg skal køre over Tyskland og ind i Luxnemborg, hvorfra at en veninde henter mig. Jeg tillader mig at for svaret så mange tråde jeg kan på lørdag i bussen ned til Essen, hvor jeg skifter videre og der efter vil der igen komme svar Torsdag aften når jeg igen køre hjemme af, hen mod aften fra Frankfurt. 

Glæder mig til tråde lidt igen i min ferie, vi ses :)  
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 11.03.2020 16:56
Efter en snak med min behandler på psykiatrisk, er vi kommet frem til, at jeg vil have godt af en lille pause fra KL, da jeg er begyndt at være stresset og presset med tags, svar og diverse. Altså, oven i den virkelige verdens stress!

Så kære KL, ingen trådsvar fra mig de næste to uger, måske helt op til en måned, nu får vi at se, hvordan det går. 
Jeg kan ikke lige sige, om jeg er så aktiv i chatten, da det hele jo går op i hat og briller med snak om tags og trådsvar, men jeg kan sikkert ikke undvære jer alligevel <3 (det er bare lidt som ikke at måtte spise slik og skulle sidde og se andre gøre det foran en)

Ingen grund til bekymring, savner man mig, gemmer jeg mig som altid på Discord x)

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 06.04.2020 02:15
Hej alle!

Jeg har nok lidt flere dage nu her, eftersom der lige skete noget her i nat, der ikke var super rart... (Svarer gerne spørgsmål på Disc privat)

Til jer jeg tråde med og jer jeg har lovet en tråd.. Undskyld... Mange gange, jeg kan bare ikke lige nu Q_____Q 

Nyxx/Karina </3
Lorgath

Lorgath

Hand-me-down Gold

2677
karakterer

Lorgath 11.05.2020 17:16
Melder lige ud her, siden at jeg har haft endnu en større mængde inaktivitet:

Efter karantænens start har skolelivet været ret hektisk, i og med at lektier skal tage 100% på hjemmefronten, med begrænset hjælp fra lærere. Udover det, så er jeg en ret social person, og det med at være begrænset i at være i kontakt med andre, har desværre sat sine spor i mig og sat lidt gang i depressionen igen, må jeg indrømme.

Så det er ikke fordi jeg har glemt nogle af mine tråde, eller jer, jeg har bare alt for travlt igen og har en mærkelig hjerne, der ikke kan tage presset lige så godt i denne tid.

Er selvfølgelig ked af, dem det går udover, rent emnemæssigt. <3

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 13