Jeg vil bare af med den her pels!

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 25.05.2020 00:43
Han rødmede ved hendes ord om at han nu også havde været sammen med hende to gange på en dag og det derfor var okay at være træt. Han vidste dog ikke om han kunne være enig, hvis hun ikke var blevet træt af det, hvorfor var det så okay at han blev det? "Men du har jo gjort det samme? Og du er ikke træt? Det vil sige jeg må lære at være mere udholdende?" Trods hans rødmen smilede han bredt, og han var helt ærlig omkring det han sagde. Han kendte ikke til de store forskelle og måtte nok indrømme at han ikke forstod hvad der skete i hans krop og hvorfor han blev så træt af det. Så han tænkte at han nok bare måtte blive mere udholdende, så han ikke blev træt af det.

Da hun fortalte hvad der gik hende på og begyndte at nusse hans arm og skulder løftede han hans arm op og lagde sin hånd på hendes baghoved og han kyssede så hendes pande roligt og forsigtigt. "Kom nu, glem dem. Fokusr på dig selv og hvad du ønsker." Han lagde så langsomt armene om hende så han kunne trække hende lidt ind til sig selv. Han vidste han ikke forventede noget af hende, udover at hun ikke bare pludseligt begyndte at hade ham eller noget i den stil.

Han smilede lidt ogr kluklo lidt da hun sagde han ikke var god til at lyve. "Nej jeg ved det, gør det normalt ikke men har ikke rigtigt lyst til at sove fra dig... Føler at min tid med dig kun bliver kortere hvis jeg falder i søvn." Han kvalte et gab som han sagde det. Hans øjne hvilede i hendes som hun holdte hans hage. Han gav hende et klem og lænede sig ned til hendes øre og kyssede det meget blidt og forsigtigt.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Race / Ørkenelver/Skovelver

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 25.05.2020 01:55
Det blev en underlig blanding af et hovedryst og et nok, som hun hurtigt opgav da det næppe gav en stor mening og i stedet ville forvirre ham mere end hvad godt var ”D-du er mand, du b-bruger en anden e-energi når d-du når dit klimaks” med ordene lå hun og betragtede den rødmen som sneg sig ind over hans ansigt, som hun ikke kunne lade være med at finde det charmerende som ham samtidigt lå og smilte det bredeste smil, som kunne sætte de fleste kvinde hjerter i brand.
Han var i sandhed en god mand, alt for god.
”D-du behøver ikke være m-mere udholdende, så k-kommer jeg jo aldrig til at k-kunne mætte d-dig” lød det moret fra hende, som hendes smil nåede helt op og sætte sig i hendes øjne.

Smilet falmede en anelse, men det forsvandt aldrig helt, mens hun med lukkede øjne tog imod kysset på panden, med et lille suk. Det var lettere sagt end gjort, men hans ord var på sin egen måde ganske trøstende, men ikke nok til at tankerne om de forventninger som lå hos hende forstummede sig i hendes sind. I stedet for at kommentere yderligere, lod hun ham trække hende tættere ind i hans favn, som kunne den beskytte hende mod alle tanker.

”M-men jeg er her også n-når d..” du vågner. Ordene blev afbrudt ved det blide kys ved hendes øre, som hun næsten kunne føle sig selv smelte i armene på ham. Det var med en spinden som en kælen kat, at hun lænede hovedet lidt ind mod hans læber, som forlængede det kysset bare en anelse.

My soul and mind are starving
for deep, rich, authentic, stimulating, intellectual, spiritual conversations
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 25.05.2020 09:00
Han lyttede glædelitg til hendes ord, og han undrede sig over hvorfor der var så stor forskel på mænd og kvinder. Han stolede dog på hende, og nikkede så langsomt. Han smilede som hun sagde at hun ikke ville kunne mætte ham. Han var usikker på om det var sandt, og selv hvis hun rent seksuelt kunne mætte ham følte han lige nu at hendes nærvær, det at bruge tid med hende ikke kunne mætte ham nogensinde. Ikke fordi det var dårligt, men tværtimod. Jo mere tid han brugte med hende jo mere tid ønskede han at bruge med hende.
"Ved nu ikke om jeg er mættet. Har lyst til dig mere og mere jo mere tid jeg bruger med dig." Hans lidt trætte hoved fik det sagt lidt forkert end han mente det, da han jo ikke referede til sex, men til samvær.

Han kunne godt mærke at han ikke havde helt så kraftig en effekt på at få hende til at slappe af som han havde håbet for hende. Han knugede hende ikke hårdt ind til sig, men han gav hende alligevel et lille klem.
Han kunne godt regne ud hvad det var hun ville sige til ham, han vidste også det var sandt, men det var selve timerne han sov i der umuligt kunne være lige så gode og behagelige som virkeligheden var lige nu.
"Jeg ved det, det er blot selve søvnen jeg ikke rigtigt gider. Uanset hvad jeg drømmer føler jeg at det ikke kan hamle op med dig." Han hviskede det forsigtigt mod hendes øre, holdte sin stemme så lav som muligt så det ikke ville være højlydt for hende når hun nu trykkede sig ind mod ham. Han tænkte slet ikke over hvor cliche han lød lige nu med det han sagde til hende, da han jo ikke ligefrem var vant til at smigre nogen. 
Han ændrede lidt hvordan han lagde så han lagde mere på siden i sengen, og trak hende ind mod sig så han kunne trække hendes ryg ind mod hans bryst. Hans hænder gled ned af hendes arme til hendes hænder som han langsomt greb og flettede hans fingre ind i. Han lænede så sit hoved ned mellem hendes hals og skulder og trak vejret tungt som det var tydeligt at han var tæt på at falde i søvn. Han kæmpede dog med sig selv for ikke at falde i søvn. Han mumlede så lidt. "Sku... Have haft nogle sure bær..." Som han vendte tilbage til den tidligere samtale om at de var opkvikkende.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 27.05.2020 01:15

Havde de ikke haft samtalen tidligere, ville hun have kigget på ham med opspærrede øjne og en kraftig hovedrysten til hans ord, som hun næsten ville falde udmattet op alene ved tanken om endnu en omgang i lagnerne. I stedet forstod hun hvad han mente, selvom det ikke kom helt rigtigt ud i hans formulering.
”Hvad ville d-du vælge, h-hvis ikke du kunne f-få begge dele? Sex eller s-samvær?” hun var oprigtigt nysgerrig efter hans svar, for selvom det kunne være svært at svare på, så viste hun godt selv hvad hun fortrak og det var overraskende nok ikke sex.

”M-måske jeg besøger dig i d-dine drømme?” havde hun i en lige så lav hvisken, som hans ord havde været. De lå alligevel så tæt at han sagtens ville kunne høre hendes ord.
Fingrene lod hun flettes sig sammen med hans, før hun løftede dem op mod hendes læber og lod et kys falde på hver af hans fingre, da hans vejrtrækning blev tungere ”Vi s-ses i morgen, R-relyua” før han kunne begynde på nogle indvendinger, nynnede hun lavt melodien af en godnat vise som vist nok kunne findes i alle elversamfund, kun med enkelte forskelle i sangen.
Melodien forsatte hun til hun var sikker på han måtte overgive sig til trætheden.

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 27.05.2020 08:55
Han havde slet ikke tænkt over at det kunne forstås forkert, så han smilede blot helt almindeligt da hun spurgte ind til hvad han ville foretrække. Hans ansigt forblev en smule rødt af forlegenhed, men det var slet ikke så slemt som tidligere trods snak om sex stadig var på banen. Nok til dels fordi han var for træt til at indse at der var noget af det der faktisk kunne være ret så pinligt. "Jeg ville foretrække blot at ligge med dig sådan her, mærke dit hjerte og din varme, nyde din duft og dine ord." Han smilede til hende igen.

Da hun fremlagde at hun jo måske kunne besøge ham i hans drømme smilede han blot sagte. Han så hende dybt i øjnene, som han tog det meget seriøst det hun sagde, hvilket helt klar skyldtes hans egen træthed. "Ville ikke kunne have en drøm uden du er med i den." Han smilede blot, og grunden til at han sagde som han gjorde skyldtes at ordet drøm var ment meget meget positivt og godt.
Da hun sagde på gensyn sendte han hende bare et smil, mens han forsøgte at sende hende et sigende blik for at sige at han altså ikke havde tænkt sig at sove. Men hendes blide kys og nynnen fik ham hurtigt til at falde hen. 
Han lagde armene tættere om hende som han faldte i søvn, og mumlede lavt "Tak... For..." resten var ikke til at høre. Nok heller ikke vigtigt som han døsede hende og lod sig opsluge af mørket før hendes stemme indvaderede det igen.

Relyua Dwin'er har forladt tråden.

Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 30.05.2020 01:44
Hvor længe hun havde ligget og bare lyttet hvordan hans vejrtrækning var blevet tungere og dybere, som søvnen omfavnede ham i et mørke, var uklart. Hun havde dog ikke sluppet hans hænder og ladet deres fingre udflettes, ikke før hun selv havde måttet overgive sig til samme mørke, som hun faldt i søvn stadig liggende i hans arme.

Aqeela Keoes har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Aria
Lige nu: 1 | I dag: 1