Han lyttede glædelitg til hendes ord, og han undrede sig over hvorfor der var så stor forskel på mænd og kvinder. Han stolede dog på hende, og nikkede så langsomt. Han smilede som hun sagde at hun ikke ville kunne mætte ham. Han var usikker på om det var sandt, og selv hvis hun rent seksuelt kunne mætte ham følte han lige nu at hendes nærvær, det at bruge tid med hende ikke kunne mætte ham nogensinde. Ikke fordi det var dårligt, men tværtimod. Jo mere tid han brugte med hende jo mere tid ønskede han at bruge med hende.
"Ved nu ikke om jeg er mættet. Har lyst til dig mere og mere jo mere tid jeg bruger med dig." Hans lidt trætte hoved fik det sagt lidt forkert end han mente det, da han jo ikke referede til sex, men til samvær.
Han kunne godt mærke at han ikke havde helt så kraftig en effekt på at få hende til at slappe af som han havde håbet for hende. Han knugede hende ikke hårdt ind til sig, men han gav hende alligevel et lille klem.
Han kunne godt regne ud hvad det var hun ville sige til ham, han vidste også det var sandt, men det var selve timerne han sov i der umuligt kunne være lige så gode og behagelige som virkeligheden var lige nu.
"Jeg ved det, det er blot selve søvnen jeg ikke rigtigt gider. Uanset hvad jeg drømmer føler jeg at det ikke kan hamle op med dig." Han hviskede det forsigtigt mod hendes øre, holdte sin stemme så lav som muligt så det ikke ville være højlydt for hende når hun nu trykkede sig ind mod ham. Han tænkte slet ikke over hvor cliche han lød lige nu med det han sagde til hende, da han jo ikke ligefrem var vant til at smigre nogen.
Han ændrede lidt hvordan han lagde så han lagde mere på siden i sengen, og trak hende ind mod sig så han kunne trække hendes ryg ind mod hans bryst. Hans hænder gled ned af hendes arme til hendes hænder som han langsomt greb og flettede hans fingre ind i. Han lænede så sit hoved ned mellem hendes hals og skulder og trak vejret tungt som det var tydeligt at han var tæt på at falde i søvn. Han kæmpede dog med sig selv for ikke at falde i søvn. Han mumlede så lidt.
"Sku... Have haft nogle sure bær..." Som han vendte tilbage til den tidligere samtale om at de var opkvikkende.