Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 18:33
Hun tager hurtigt en pude foran sig "drop det Hauru, det får du ikke lov til, min hals har vidst lidt nok" kom det utilfreds fra hende.
hun kravlede lidt væk. "tænkte på rødvin eller sådan noget" knurrede hun lidt
"du kan hente det, så bliver jeg her og slapper af, ellers skal jeg nok hente det" sagde hun blidt, og satte sig op

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 18:44
Han ser væk og sukker lavt, før han ligger sig ned på ryggen, på sengen ved siden af Anzu.
Han lægger sine hænder bag hovedet, og stirre ellers bare op i loftet.
"Men jeg vil have blod," siger han lavt, lettere pivende, som et lille barn der ikke får hvad han vil.
"Så kan du hente det. Jeg gider ikke," mumler han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 18:47
"Det kunne jeg gætte mig til, og hold op med at opføre dig som et barn!" Sagde hun vredt og slog ham med puden (?)
Hun rejste sig og gik ud i køkkenet for at hente vinen. hun kom tilbage med 2 glas og en flaske vin.
"her, hvad siger du til det?" spurgte hun blidt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 18:52
Han rynker let på næsen, da hun slår ham med puden.
"Av..." siger han kort, hvorefter han ser efter hende. Han ser så op i loftet igen, da hun kommer tilbage.
"Det er fint nok. Du drikker bare på livet løs, og så kigger jeg bare på imens," siger han kort og smiler svagt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 19:06
"drop det, du drikker ligeså meget med mig, det skal jo være fair, ikke?"
Tager et glas og drikker det roligt, mens hun smiler. "kom nu og leg med, eller er du for bange til det?" smilte lokkende til ham.
Hun sidder på sengen og har benene over kors, mens hun ser nedladende på ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 19:16
Han smiler skævt, og tager så et glas og drikker det i to store mundfulde, hvorefter han stiller glasset på bordet igen.
"Er du så glad?" spørger han kort og smiler lettere nedladende til hende, før han ligger sig ned på sengen igen, på præcis samme måde som før.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 19:23
Hun sætter sig ovenpå ham, med et ben på hver side af ham. "du faktisk sødest når du er fuld, vidste du det?" ser blidt ned på ham, og smiler små fuldt.
"jeg ville.. hik.." kommer det fra hende, hvorefter hun har helt røde kinder og tager noget mere at drikke. Hun griner bare dumt nu.
"kom nu, vær dog frisk og være med på en druk tur" griner videre og har lidt røde kinder

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 19:30
Han ser på hende, da hun sætter sig på ham. Så smiler han svagt.
"Det er fint du siger, at jeg er sødest når jeg er fuld, men.... Du er allerede ved at være fuld, så du sikkert ikke vil kunne huske noget af dether alligevel," siger han kort. Et lavt suk kommer fra ham.
"Fint. Så giv mig noget mere," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 19:34
Hun hælder op, og smilter meget, mens hun sidder og griner dumt og lalle glad.
"Huske noget af hvad?" Ser ned på ham, og falder ned fra ham, så hun ligger ved siden af ham på maven og drikker roligt videre.
"Det skønt at være fuld" små råber hun og sætter sig for hurtigt op og taget sig til hovedet. "av mit hoved" ømmer sig lidt, men griner så videre
Hun rejser sig op, og danser rundt i sengen og ser ned på ham. "kom så din surmule"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 19:40
Han sætter sig halvt op, da han ikke kan rejse sig mere, siden Anzu sidder på ham. Men da hun falder ned fra ham, sætter han sig helt op, og tager glasset.
"Nemlig," siger han kort. Han betragter hende med et let løftet øjenbryn, mens han sidder og tager nogle tåre af vinen en gang imellem.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 19:43
Hun falder ned af sengen, og taber flasken, så den går i stykker på jorden, og river sig på nogle af glas skårene.
Hun sætter sig hurtigt op, og bløder fra sårene. "av" griner hun bare, og kan ikke se alvoren i det.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 19:48
Han følger hende med blikket, da hun falder, og ryster så bare let på hovedet af hende.
Han ser så sårene hun har fået fra skårene på armen. Efter han har fået øje på blodet der løber fra hendes arm, taber han glasset ned på sengen, så der løber vin ud i det meste af sengen.
Han kravler hurtigt hen til Anzu, tager fat i hendes arm, og forsøger at bide sig fast i den.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 19:52
Hun ser op på ham og tager hurtigt armen til sig, inden han bider sig fast. "hov hov, det skal du gøre dig for tjent til" griner hun dumt, mens blodet landsomt løber end af hendes arm
"der er ikke noget spændende ved at drikke blod, også det også farligt" Hun tager sig til hovedet igen og ser blidt på ham. "av mit hoved" ømmer hun sig. Hun kravler derefter op på sengen igen, og står på alle 4 og river blidt efter ham. "miav" kommer det kælent fra hende
Hun ligger sig derefter på siden og halv sover i stedet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 20:04
Han ser på hende, med et nærmest bedende blik.
"Men..." mumler han lavt. Han ser så på hendes arm igen, og så tilbage på Anzu.
"Det er ikke farligt at drikke blod. Specielt ikke for mig!" siger han kort.
Han sætter sig på knæ op på sengen, efter hun har lagt sig ned. Så lægger han hovedet let på skrå, mens han betragter hende.
Han læner sig lidt ind over hende, og kysser hende så blidt på munden(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 20:14
Hun sætter hurtigt halsbåndet om hans hals, da han kysser hende (?)
Hun gengælder hans kys. "du kan tigge alt du vil, men du får intet blod fra mig" griner hun roligt. Hun logre roligt med halen og ser på på ham.
"Du vil måske meget gerne have blod?" spurgte hun lidt lalla glad, men smilte lumsk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 20:19
Han spærre hurtigt øjnene op, da hun sætter halsbåndet på ham.
Sh*t!, tænker han kort, før han hurtigt rejser sig op og går lidt væk fra hende.
"Fint. Jeg behøver intet blod fra dig. Der er masser af andre mennesker, jeg kan få blod fra," siger han kort.
"Øhm....... Nej.....," siger han langsomt, da han lige skulle tænke over hvad han skulle svarer først.
Han betragter hendes lumske smil.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 20:27
Hun smiler roligt da han går lidt væk, mens hun holder i en kæde. "hvor skal du hen? troede du ville have blod?" smilte hun lusket.
"Det godt man kan spille fuld og gøre det godt, hva?" hun begyndte langsomt at lænke kæden til sengen, så han ikke kunne komme så langt (?)
hun så blidt på ham og gik hen mod ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 20:44
Han ser kort på kæden, men tænker ikke yderligere over det.
"Glem det," siger han kort. Han lægger ikke mærke til at hun lænker kæden til sengen, så derfor bliver han ved med at gå, indtil han lige pludselig ikke kan komme længere.
"Nææh... Det synes jeg egentlig ikke," siger han lettere roligt. Han ser bare på hende, mens hun går hen mod ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.10.2010 20:47
"men siden du ikke kan komme længere, så er jeg faktisk ved at være en del sulten" smiler hun roligt, hun trækker en pist frem. "skal vi ikke bytte rollerne om?" hun ser blidt på ham, mens hendes øjne gløder rødt.
Hun svinger derefter pisken imod ham, i håb om at ramme ham i hovedet eller overkroppen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.10.2010 20:55
Han får et lidt irriteret blik i øjnene, men han siger intet. Han står bare og ser på hende, mens han knytter hænderne.
Han bider tænderne hårdt sammen, da pisken rammer ham hen over brystet, og han lukker kort øjnene, men han siger stadig intet.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13