Tara lo lidt over hans fascination over vingerne, hun havde aldrig rigtigt set dem som værende noget specielt, alle i hele hendes slægt havde haft dem grundet den såkaldte 'fuglefolk'-evne, og ikke nok med det, så havde hendes far altid haft de smukkeste store hvide vinger, hvor Tara bare havde følt sig som den grimme ælling, det var de færreste der havde honningbrune vinger som hende.
"Nok ikke så vildt som at kunne trække vejret under vand!" sagde hun så og blinkede kort til ham, før hun smed støvlerne som var lavet af det samme materiale som hendes armskinner og nåede helt op over knæene.
Derefter gik hun igen tæt på kanten og satte sig så med benene nede i vandet, denne gang havde hun overbevist sig selv om, at der ikke VAR monstre i det bassin, og valgte derfor at tage chancen, så kunne Shak også røre ved vingen, som han så gerne ville, det kunne hun tydeligvis se på lang afstand.
"Men jeg kan tage dig med ud og ride på Storm en dag, det er min ørn!" sagde hun så og sendte ham et indbydende smil, før hun forsigtigt tog fat i en tot af hans hår (?) og nærstuderede den, for at få svar på hvordan det helt præcist virkede, som hun havde undret sig over i køkkenet.
"Hvis du gerne vil flyve er det en oplagt mulighed" fortsatte hun mens hun lod den lange tot hår glide ud mellem hendes slanke fingre, før hun stoppede i et underligt sæt
"Må jeg sige 'du'?" sagde hun så, og kom i tanker om hvordan hun havde glemt manerene et øjeblik
Forsigtigt vippede hun lidt med den ene fod i overfladen, faktisk fandt hun vandet unaturligt dejligt, det var hveren for koldt eller for varmt, men sådan lige tilpas, sådan var det aldrig på stranden, der var vandet altid koldt og klamt, og fyldt med alverdens dyr og planter.