Et gammelt kroget træ, som strækker sig udover sumpen

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 18:02
”Hvorfor så tung i mælet, Ruben?” hun så ned på det lille græsstrå, som hun havde rullet sammen til en lille kugle. Det pjuskede, grønne hår indrammede smukt hendes blege ansigt med de røde kinder. Hun var tynd, da hun ikke havde fået meget at spise i de dage hun sad indespærret, ikke andet end tørt brød og andet ulækkert stads, som formegentligt endnu ikke var dødt.
Hendes blik fangede lige et øjeblik hans.
”Hvad?,, spurgte hun en smule irriteret.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 18:08
"Behøves jeg at svare?" svarede han blot. Det var jo egentligt ret indlysende. Man behøvede blot at kigge sig omkring. Desuden var han også ved at være træt. Han blev altid en smule muggen da, havde han bemærket. Men det var vel ret normalt. Lucius trak sit halstørklæde lidt ned.
"Hm?"

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 18:13
"Nej da,, hun løftede øjenbrynene og sænkede blikket.
Damia rystede på hovedet
"Ikke noget,,

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 18:16
Lucius sukkede højlydt. Han overvejede om han ikke bare skulle gå. Han døde jo ikke af at blive våd, og det hele begyndte at kede ham endnu mere. Mon han kunne finde tilbage uden at fare endnu mere vild.
Han rejste sig. "Du må hygge dig med tudserne" sagde han og kiggede ud i regnen, før han trådte ud og gik den modsatte vej han varkommet fra.

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 20:19
Damia så irriteret efter Lucius og smed græskuglen efter ham, men den nåede ham aldrig.
Jeg håber du bliver forkølet tænkte hun. Selvom hun nu ikke mente det.

Da hun ikke kunne se nogen mening ved at blive her, besluttede hun sig at rejse sig og begive sig hen til Nathan.

//out

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 10:50
Samson sidder oppe i det gamle krogede træ, som stakte sig en del udover sumpen. Faktisk, så havde han sumpen lige nedenunder sig.
Hatten var lagt lidt nedover ansigtet, så man kunne kun se fra hans næse og så videre ned.
Samson havde lukket alle sine tanker ud af sit hoved, hvilket virkelig føles rart. Han skulle jo heller ikke tænke over fremtiden, eller fortiden for den sags skyld. Selvfølgelig var der nogle undtagelser, når der skete noget i nutiden, og så fra hvad der var sket i fortiden. Men det lod han nu ligge.
Træets blade var gullige, rødlige, brunlige, i det hele taget med efterårsagtige, da det jo trodsalt var blevet efterår.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 11:00
Tom kommer stille og roligt gående. Men han ser sig ikke for, da han har fortravlt med at tænke på sin sejr over Freyja, så han vader direkte ud i sumpen. ,, Føj for den lede.. Sådan noget.. Typisk... Altid når det går bedst.. Jeg er da også bare... ARRRG " hans tone bliver højere og højere, og mere og mere irriteret. Nu var hans dag ellers startet så godt. Nå men han har ikke set Samson endnu, da det ikke falder i Toms interesse at kigge op, fordi han vil sgu ikke gå ud i sumpen engang til.
Tom møver sig ud af sumpen og står nu på en af de få tørre stier, og læner sig op ad et træ, for at få skidtet af sine bukseben.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 11:07
Samson åbner dovent først sit ene øje, og skæver ned på sumpen under ham, og får øje på en gammel velkendt skikkelse - Tom!
Et let fnys kommer fra ham.
Samson overvejede lidt om han skulle springe på ham og give ham nogle tæv, men alligevel. Tom havde vidst ikke engang fået øje på Samson? Men. Gjorde det ikke bare det bedre?
Han sad og overvejede det lidt, men det tog så lang tid for at finde ud af det, at han end ikke gad at bruge nogen unødvendige kræfter på Tom.
Samson satte sig lidt til rette oppe på grenen, og der kom en let knirken fra den.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 11:13
,, Forbandede sumpfugle " mumler han da han hører en knirken.
Han kigger op og ser Samson. ,, Nææh der ser man bare... Der sidder virkelig en stor sumpfugl og venter på at rovdyret har forladt stedet " siger han og griner, det ikke helt til at finde ud af om det er ondt ment eller hvad.
Tom hiver en flaske frem af lommen. ,, Det er vist tid til en lille en, hvis jeg skal overleve det her " mumler han lavt for sig selv og tager en ordenlig slurk.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 11:18
Samson undslipper en mere eller mindre truende hvæsen. Han sætter sig helt op, og hopper nu ned i sumpen, så det sprøjter ud til alle sider, og prøver at rive flasken ud af Toms hånd.

"Kujon!" udbryder han i en hvislen.

"Overleve mig? Det er i hvertfald ikke min skyld, at du har opført dig KOMPLET anderledes!"

"Du har sikkert brugt mig! Hvad skulle forhindre mig i at slå dig ned nu!?" hvæsede han godt hidsig.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 11:23
,, No, no, no, no, no .... " siger han da han tager flasken fra ham.
Men Det varer ikke længe før Tom har fundet en ny flaske.

,, Jeg har bare været ædru forlænge okay..? " undskyldningen ryger ud af hans mund, men det havde bare gjort det hele værre hvis han havde sagt sandheden.

,, Brugt dig? Hvordan skulle min hjerne række til det? " spørger han.
Men han er ikke færdig med at bruge Samson, der er lige en gammel sag, som Samson skal hjælpe ham med.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 11:27
"Ædru for længe? Må jeg SÅ lige være fri!" Hvæsede Samson.

"Hvis du har været ædru så længe, så kan du godt lide klare den tid, hvor jeg er til stede, uden noget som helst sprut!" snerrede han, og kastede flasken væk som han havde taget fra Tom.
Han forsøger at lægge sin arm om Toms hals, og trække Tom lidt ned, sådan så Samson ville have et godt tag på Tom, og her prøvede han at tage Toms nye flaske væk også.

Samson så Tom lige ind i øjnene.

"Du undervurderer dig selv for meget! Så hvorfor skulle jeg tro på hvad du siger!?" hvæsede Samson vredt, på renden for at skulle til at slå på Tom.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 11:35
,, Ja du må gerne være fri for mig. To sekunder så skal det ske " siger han og skal til at gå, da Samson for fat i ham.

,, Arh arh ahh, du kender mig.. Ingen tager min den anden flaske " siger han og bliver tynd som en slange og snor sig ud af hans greb.
Tom så bare tilbage i Samsons øjne med et smil.
,, Mig undervurdere mig selv næppe.... Nu har jeg i for lange tider overvurderet mig selv, og hver eneste gang er det gået galt... Og det ved du udmærket godt " siger han.
Bortset fra engang... tænker han og smiler stolt af sig selv.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 11:44
Samson ser lettere mistroisk på Tom, og retter sig op da Tom snor sig ud af Samsons greb.

"Nuvel.. " Samson lukkede sine øjne kort, inden han atter åbnede sine øjne og så på Tom.

"Fortæl mig... Tom.. Hvorfor tror du at jeg har sådan en stor trang til at slå dig ned?" Samson lægger sine arme over kors.
Han havde jo al mulig grund til det! I hvertfald oppe i sit eget hoved. Han følte sig snydt! Brugt i et eller andet spil! Fra den ene dag til den anden, havde Tom vist sig for at være.. en anden?
Samson var skuffet over Tom, og han følte også, at han da måtte have taget ved lære af sin egen fortid. Stol ikke på nogen! Eller knyt dig ikke til nogen! Den eneste nu han holdt sig 100% til, var Chirley.. Hende kunne Samson nu ikke få nok af.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 11:50
Nu skal jeg stå og ydmyge mig selv... IGEN tænker Tom.
,, Nuvel, men jeg det kun engang... " siger Tom. Han bruger få sekunder på at opfinde flere løgne.
,, jaa. Altså fordi jeg ikke gør andet end at drikke og hore.. Nøj hvor er det ved at være lang tid siden jeg har fået noget godt til... " siger han og ser over på Samson, men for så et bange udtryk i ansigt.
,, Hvor kom jeg fra.. Nå ja, drukkenbolt, horehus jaja.. Og fordi jeg er en irriterende lille...myg... Og fordi hende din kusine, søster et eller andet, ikke vil andet end at have min krop " det sidste er jo en løgn, men han ville liige se Samson i ansigtet.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 12:01
Samson hævede let et øjenbryn.

"Du ved godt at jeg ikke har noget imod at du er en drukken-, hvad kaldte du det? - bold? ..," Samson slog nu øjnene helt op.
Havde han haft omgang med HANS KUSINE?

"AHVA!?" knurrede Samson som en eller anden rasende tyr. Hvis man skulle sammenligne denne situation med en anden, ville det nok have lignet at Samson stod og skrabede i jorden nu. Samson mindede jo egentlig ret meget om en tyr, når det kom til stykket.
Samson havde nu godt nok bollet med Chirley, endda ikke for alt for lang tid siden, men han ville ikke have at Tom også skulle have det!
Men på den anden side, så ville Chirley heller ikke have at Samson skulle lave regler for hende, og fortælle hende om nogen hun ikke måtte have omgang med.
Samson fnøs lettere irriteret ved tanken. Hvis han ikke var kommet i tanke om det, havde han med garanti slået op Tom. Men han kunne jo heller ikke bebrejde Tom for det, når nu Chirley var lidt ligesom Samson.

"hmmmmnnn..." brummede Samson langtrukkent.
"Det var nu ikke det jeg tænkte på..," Brummede han og så ud til den ene side, da han ikke lige just ville se på Tom - dette betød dog ikke, at han ikke holdt øje med Tom.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 12:13
Tom har nu endnu et problem, han skal have fat i hans kusine inden Samson selv gør det.
,, Du hader da når jeg kommer fuld hjem " siger han og lægger armene over kors.
Tom kan ikke se den store mening i at blive og få tæsk, så han bevæger sig lidt rundt i cirkler for at forvirre Samson.
,, Hvad tænkte du så på munds tro ? "
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 12:19
Samson fulgte Tom gå i cirkler rundt om Samson, hvilket jo fik Samson til at blive en smule forvirret, bare det at se på det, så han så kun på Tom nogle af gangene.

"Jaja da.." brummede Samson lettere køligt.

Samson knyttede en næve, så knoerne blev hvidlige, og man kunne se, at også hænderne havde mange kræfter.

"Jeg tænkte nu mere på, hvordan du ændrede dig så hurtigt, og på den måde du har fået mig til at føle som en nar!" han begyndte at knurre, og man fornemmede en stærk utilfredshed fra hans side.

"Du har i så fald virkelig fået mig til at indse, at jeg skal lære af mine fejltagelser. Og DU er en fejltagelse i dig selv!" Han vendte sig direkte om, da Tom befandt sig bagved Samson på det tidspunkt, men Tom stod jo irriterende nok ikke stille! Måske man lige skulle lave om på det?
Samson forsøgte at få Tom til at blive tiltrukket til en bestemt plet på jorden.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 12:23
,, Jeg har jo sagt at jeg har været for ædru i lang tid og så bliver jeg....Ædru " siger han og kan ikke flytte sig.
,, Typisk, lad mig nu gå rundt, jeg har for meget krudt i røven til at stå stille. " mumler han små irriteret.
,, Hvorfor er jeg en fejltagelse? Jeg har da fået mere ud af mit liv end nogen anden i denne verden " siger han.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 12:30
Samson ser overvejende på Tom.

"Tssk.. For meget krudt i røven? " han vidste ikke helt hvad han skulle tro, men alligevel slap han Tom fri fra det sted på jorden.

"Fordi jeg ikke kan finde ud af dig Tom!" brummede Samson og vendte sig omkring og gik nogle skridt væk. Han samlede en sten op fra jorden, og vendte den lidt i sine hænder, inden han kylede den udover sumpen, indtil den plumpede ned i det mudrede vand.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 6