Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 27.02.2008 00:04
Trækker mig ikke tilbage da hun lander tæt på mig.
Bliver standhaftigt stående med den rolige mine.
Lader så fingerspiderne glide ind under den glatte inderside af pocelænsmasken.
Fjerner med en meget langsomt bevægelse masken.
Og ganske rigtigt er der intet bemærkelsesværdigt at se på denne side af hovedet.
Læner mit ansigt helt tæt mod hendes.
Røre hende dog ikke.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 00:11
Holder et kort øjeblik vejret..
Jeg har set dig før dit forbandede væsen! Hvor?!
Iagttager hans ansigt.. Og der er ganske rigtigt ingen grund overhovedet til at han har den på..
,, Smart trick.. Du får de små piger der lusker rundt alene til at blive ved at vække deres nysgerrighed.. og til ingen verdens nytte.. " afslutter jeg så, næsten helt tvært, men det er nu mere fordi jeg ikke kan finde ud af hvor jeg har set ham før. Lyder næsten helt skuffet, og som om jeg sådan set ikke gider ham mere nu hvor mit mysterie er løst. Men det er alt sammen spil for galleriet, for i virkeligheden er jeg slet ikke færdig med ham. Er kun blevet mere opsat på at finde ud af hvad jeg kan have tilfælles med ham, for at se ansigtet i profil gjorde det blot værre.. Jeg er blevet fuldstændig hjemsøgt af den der fornemmelse af genkendelse.. Lige så stærk som hvis man kommer i tanken om man har glemt et eller andet, vigtigt, men bare ikke kan komme på det..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 27.02.2008 00:25
,, Som at rende rundt og lege missekat, og vække bondeknoldenes lyster..." Giver jeg atter tonløst igen. Egentlig gemmer der sig en omgang ironi fra det hun sagde til at starte med.
Kontrasten imellem Slevin og August bliver endnu bredere.
Sætter forsigtigt masken tilbage på mit ansigt.
Jeg har lyst til at gribe fast om hendes håndled og ruske hende.
Blot for at få lov til at røre hende igen.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 00:31
Igen får han det der halv-fornærmerede, irriterede blik smidt lige i fjæset over han er lige en tand for smart i kæften til at give mig igen.. Lige hurtig nok. Jeg hader den slags modspil, hvor jeg ikke har vundet med det samme, når jeg kun lige er i humør til at vinde..
Stiller mig helt op af ham, så der knap er tale om centimeter imellem os, og ser op i de grønne øjne der giver et perfekt modspil til mine..
Han ved hvem jeg er.. Han vidste det fra starten.. Derfor han regnede mig ud allerede som kat.. Han kender mig.. jeg ved bare han gør det!
,, Hvor har vi mødt hinanden før..? " hvisler jeg så langsomt, så lavt det knap er andet end en hvisken, men okay, taget i betragtning af jeg har plantet mig lige op i hovedet på ham burde det nok ikke engang være svært at høre, og med et toneleje der siger jeg vil have sandheden.. Og at jeg ikke er i tvivl.. Uheldigvis kan jeg vel næppe tvinge ham til at spytte ud.
Rykker mig samtidig ikke det mindste for ham.. Bliver bare ved med at se op i hans grønne, hemmelighedsfulde blik, som jeg ved indeholder meget mere end bare lige.. og jeg er ved at blive vanvittig efter at blive indviet!

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 27.02.2008 00:34
Smiler for én gangs skyld ganske oprigtig over det irriterede blik hun stiller op.
Rykker mig heller ikke en milimeter da hun stiller sig helt op af mig.
Hendes stemme skærer hårdt igennem skønt det blot er en hvisken.
Vindens tuden og hylend når ikke længere mine øre. Det er ganske simpelt lukket ude.
Stirrer intenst tilbage i hendes øjne.
,, Har vi mødt hinanden før?" Hvisler jeg så indtrængende tilbage.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 00:37
,, Lad nu være' med det der! " fortsætter jeg hvislende, sammenbidt..
,, Det var derfor du regnede mig ud.. Du kendte mig. Genkendelsen kan du ikke skjule i dit blik. Jeg ved det.. Spyt ud.. " bliver jeg ihærdigt ved, imens jeg bliver ved med at stirre på de to grønne kugler lidt over mig.
Lader kort blikket glide videre til masken. Kan nu se den af lavet af porcelæn.. Fint porcelæn endda.. Om jeg begriber hvorfor i alverden han absolut skal have den på.. Men gør intet ved det dog.. Jeg har fået min nysgerrighed dér tilfredsstillet..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 27.02.2008 00:44
Træder først nu et skridt tilbage.
Smiler atter oprigtigt. Kan slet ikke lade være.
,, Vi kender ikke hinanden..." Hvisler jeg monotont.
,, Vi har aldrig mødt hinanden..." Fortsætter jeg i samme tonefald.
,, Men..." Noget liv dukker op i min stemme. Næsten begejstring.
Vinden suser om ørene på os.
Træder endnu et skridt bagud, og væk fra hende.
,, Jeg har set dig før..." Fastslår jeg så energisk.
Endnu et skridt bagud.
Ikke lange skridt, men små korte skridt, blot for at lave en smule afstand.
,, Men det var ikke derfor jeg gennemskuede dig... "Hvisler jeg så atter i et monotont, og toneløst tonefald.
,, nej som kat gav du mig skam tegn nok på at du ikke helt var hvad du udgav dig for..." Hvisler jeg med en ligegyldig mine.
,, Men jeg genkendte dig straks i menneskeskikkelse..." Fastslår jeg og bider mig let i underlæben, som kedet jeg mig.
Men keder mig er det sidste jeg gør.
Mit hjerte hamre hårdt i hendes nærværd.
At bedrage hende er min største lykke.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 00:48
,, Løgner,. " hvæser jeg lavt, som var jeg et kort øjeblik kat igen..
Men han har sået en stærk tvivl, og jeg ved ikke længere helt hvad jeg skal gøre, eller hvordan jeg skal reagere.. Bliver derfor blot hvor jeg er, og hælder så endelig armene over kors, for at foretage en eller anden bevægelse..
Står længe blot og ser overvejende mod ham, og på ham, vender så endelig pludselig rundt uden et ord, da jeg ganske simpelt ikke ved hvad jeg skal sige.. Han har hældt for meget tvivl i mig..
Fandens!
Begynder at gå de sidste blokke hen til mit hus! Trangen efter at komme hjem er blevet større de sidste par timer herude..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 27.02.2008 00:51
,, Vi ses!" Råber jeg hvislende efter hende.
,, Vi ses Josette..." Hvisker jeg lavt for mig selv.
Bliver tavst stående tilbage.
Betragter hende blive omslugt at mørket.
Først da jeg end ikke kan høre hende mere vender jeg rundt og forsvinder imod markedspladsen.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 01:05
Stivner lige med det samme, uden selv først at ane hvorfor.. Igen kom min underbevidsthed mig i forkøbet..
Hjernen er i højeste gear, og pludselig slår det mig..
Sagde han lige mit navn?!
Nej, sagde er det forkerte ord, for jeg skulle næppe have hørt det.
Hvor kender han det fra? Jeg har ikke fortalt det!
Vender rundt med lynets hast!
,, Hey ! " ræser straks afsted i den retning jeg mente han gik, men han er forsvundet som dug for solen!
,, Fandens! " udbryder jeg skingert og stamper rasende i jorden.. Skæver en sidste arrig gang rundt i mørket, forvandles så hurtigt til en kat, med en mistænkelig mimik over mig, og piler så ellers selv afsted i mørket, tilbage hvor jeg kom fra, og hjem.

Medusa Nazaza

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2475 år

Højde / 199 cm

Navarana 22.03.2008 19:53
Medusa kommer roligt gående med sit lange bevægelige hår.
Hun ser sig omklring i natten og hendes øjne lyser i mørket.
Man kan høre hendes skridt som ekko og mens hun går leger hun med sin kniv med hænderne.
Hun bliver ved med at gå, mens hun betragter det nye land hun er kommet til.
Hvor er de dog bagud her!
Tænker hun kynisk.
Hjemme på planeten Lukra havde de alverdens lukseriøse ting, men her var alt fortid,....
-No sympathy for fools-Behemoth

-Billedet lavet af: Novah xD <'3
Navn: Lenore Avelon Medusa Nazaza
Race: Nova-Race! xD = Mädon
Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=4348
Nimue Swann Heartlake

Nimue Swann Heartlake

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Nimue 22.03.2008 20:01
Nimue kommer afslappet gående, med et muntert smil på læben og en lille nynnen omkring sig
Hendes humør er stort idag, på trods af at hun har været meget nede for tiden!
Nok fordi det er så lang tid siden, at hun har oplevet eller hørt om noget ondt... det gør hende deprimeret, når alle folk er så pokkers væmmelige.. Selvom det jo er hendes job, at lukke alle de væmmelige folk inde!
Ved tanken om sit job smiler hun for sig selv, og ser sig lidt omkring ved det sted hun er kommet til.. her har hun vist aldrig været før!
Da hun går lidt rundt og tænker for sig selv, før hun pludselig øje på Medusa og spærre øjnene op. Sikke dog en mærkelig skabning!
Hun bliver næsten helt bange, men slapper så hurtigt af igen... dette... væsen? har jo ikke gjort hende noget, så det behøver ikke at være ondt på nogen måde
Alligevel er hun lidt på vagt.. Bare for at være på den sikre side..
//Nimue Swann Heartlake

Alle billeder er lånt hér
Hun er en af Krystallandets byvagter

Medusa Nazaza

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2475 år

Højde / 199 cm

Navarana 22.03.2008 20:11
Medusa opdager Nimue, men venter med at tale til hende.
Hun har ryggen til hende, men pludselig vender hun sig og ser direkte på hende.
Hun smiler roligt, men kynisk og man kan skimte hendes skarpe vampyrlignende tænder i mørket.
Hun vender hovedet en smule og betragter den fremmede med et koldt smil.
Hendes store mørke hår leger omkring hendes hoved og hun piller lidt ved sin ene hale med hendes skarpe sorte negle.
Hun venter emd at tale, Nimue så glad ud, men hun kunne skimte frygten i hendes øjne,...

Nimue Swann Heartlake

Nimue Swann Heartlake

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Nimue 22.03.2008 20:16
Efter den lange stilhed der bliver imellem dem, bliver Nimue mere rolig
Det ser åbenbart ud til at være endnu en mærkelig dims, der ønsker at virke onde og kolde, selvom det egentlig bare for dem til at se en smule latterlige ud.. Den slags er hverdagskost her i Krystallandet!
,,Uh... hej?" siger hun så, og gør et venligt nik med hovedet i sin hilsen, selvom det lød mere som et spørgsmål
Hende dimsen vil helt sikkert ikke svare, eller også vil hun angribe.. Men Nimue er egentlig ret ligeglad
Selvfølgelig gør det hende trist, at folk ikke kan være mere venlige, og at det altid er de onde menne... eller hvad hun nu er, som hun støder på!
Det er utrolig lang tid siden, hun havde en normal samtale med en hun mødte
//Nimue Swann Heartlake

Medusa Nazaza

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2475 år

Højde / 199 cm

Navarana 22.03.2008 20:23
Hun smiler stadig med hovedet på skrå, og går tættere på hende da hun taler.
Hun holder sig stadig ude for det nærmeste lys, og hendes øjne lyser mens hun betragter Nimue.
'Godaften'
Svarer hun venligt, men kynisk personen.
'Hvem er de så?'
Hun retter hovedet og leger så igen med hendes kniv mens hun ser på mennesket,....

Nimue Swann Heartlake

Nimue Swann Heartlake

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Nimue 22.03.2008 20:27
,,Jeg er Nimue Swann Heartlake.. Byvagt her i Krystallandet" præsentere hun sig muntert, og bukker en smule for vedkommende
Hun er altid høflig og velopdragen, når hun møder fremmede... Uanset hvordan de nu skulle opføre sig over for hende
Nimues blik retter sig mod kniven, men derefter mod den smukke nattehimmel
Hun er parat til kamp, men vil jo helst undgå en hver form for nødt til at selv at angribe eller forsvare sig.. Månen er stor, rund og klar i aften. Ikke helt fuldmåne, men næsten lige ved. Den lyser hele jorden op med et svagt skær, og der er næsten ingen stjerner eller skyer ved dens side
Hun smiler lidt ved synet, men holder også øje med Medusa i øjenkrogen
//Nimue Swann Heartlake

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 22.03.2008 20:35
Eris kommer susende ud af en dør, og er lige ved at støde ind i de to, som står og snakker. Eris for noget af et chok, og hendes hjerte er ved at hoppe ud af halsen. ,, Åhh hvor blev jeg forskrækket... Æhm Hej.. Det var ikke min mening " siger hun og smiler let skræmt. Hendes hvide hår skinner let i måneskinnet. Hun har sine sorte kutte på, men hætten er slået ned, indenunder er den hvide kjole, som mest af alt ligner en underkjole, men da kutten er lukket, kan man ikke se meget af den. Hun falder lidt efter lidt ned, og trækker ikke vejret så heftigt længere.
Dog rynker hun lidt på næsen da hun skimter kniven, hun lader mest som ingenting. Hun smiler fra den ene til den anden, og ser dem lidt an.

Medusa Nazaza

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2475 år

Højde / 199 cm

Navarana 22.03.2008 20:41
Hun smiler kynisk.
Byvagt, hva?
Hun følger kort Nimues blik mod himlen, ja, den var meget smukkere her, end i den kaos fyldte planet hun kommer fra.
Hun gemmer sin kniv væk, hun var træt af at lege med den, og begynder så at pille ved hendes sår forskellige steder på kroppen.
Pludselig kommer der en ung tøs farende og rammer Medusa.
Hun ser irriteret på tøsen et øjeblik, men griner så en høj kynisk latter ud i natten,...

Nimue Swann Heartlake

Nimue Swann Heartlake

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Nimue 22.03.2008 20:43
Nimue fnyser af Medusas onde grin! Det var jo ikke med vilje at pigen stødte ind i hende
,,Det er helt okay! Den slags sker jo!" siger Nimue med et stort smil, og ser venligt hen på Eris!
Dejligt endelig at møde nogen med lidt normal høflighed, istedet for alle de væmmelige folk.. Som hende der den underligt udseende dims!
Hendes blik glider over på Medusa, og hun tager sig lidt sammen før hun siger
,,Jeg kan ikke se noget at grine af!" hun siger det ikke ondt eller fornærmende, men en smule hårdere end normalt
//Nimue Swann Heartlake

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 22.03.2008 20:51
Eris bliver så forskrækket over Medusas grin, at hun falder bag over på bagdelen, og spærre øjnene op.
,, Øhhm " siger hun og rejser sig op, hun tager et par skridt tilbage, og ser nu på Medusas underlige udseende.
Eris vender om, og løber den mod satte vej, væk fra dem og på vej mod en kro i nærheden.

// Undskyld mit korte ophold, men der er serveret pandekager med is :P Så smutter.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Krystal , Helli
Lige nu: 3 | I dag: 10