Langt væk hjemmefra

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Når Enzel lå her sammen med den mand han elskede, så følte han sig lykkelig. Han følte sig elsket og han følte at han selv var i stand til at elske. Han var sikker på, at Phillippe måtte føle noget af det samme, når han spurgte ham her i deres intime moment. Stadig med Phillippe oppe i sig.

”M-mmh…” Klagede Enzel og sukkede så lungerne tømtes for luft.

Phillippe… forstod det ikke…

Han lukkede sine øjne tungt i og spillede død så længe han skulle bruge til at komme sig over chokket. For ja, det var ikke kun skuffelse. Han ville ikke tillade sig selv at blive ked af det igen. Og han ville ikke degradere sig selv til at tigge igen og igen med så kort tids mellemrum. Mens han havde lukkede øjne tænkte han ikke rigtig på noget, indtil en tanke slog ham.

”Phillippe, jeg…” Han åbnede sine øjne igen ”Jeg har brug for en drink…”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 28.01.2023 00:15
 Phillippe lukkede øjnene i ved Enzels lidt klagende lyd. Han vidste det ikke var det Enzel ville høre, og han havde mest lyst til at lyve og sige han forstod, men han var lidt bange for hvad han så måske gik med til. Han sukkede kort og foldede læberne lidt sammen. 
 " Mmh.. jeg tror bare... Hnmg.. " han ville gerne forklarede hvad det var han ikke forstod. For var det overhovedet det sammen de snakkede om? 
 " Ligesom du ikke forstår.. så.. " han skal en grimasse og sukkede igen. Hvad prøvede han at sige?

Phillippe fik ikke muligheden for at forklare yderligere da Enzel klagede over tørst. Øjnene åbnede sig og han nikkede lidt.
 " Skal jeg hente noget? " Phillippe løftede overkroppen op på albuen, og så lidt på Enzel. Han skulle nok tage tøj på og hente noget. Det var måske godt med en pause fra hinanden. Han burde virkelig tage tilbage til Katarina... men han havde ikke lyst.. og rygterne var sikkert allerede godt i gang om han nede i kroen, så hvad gjorde et par minutter meter med halvkatten?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Phillippe havde en god pointe. Han forstod heller ikke Phillippe. Han havde nok ikke prøvet nok, men det var jo også et farligt emne for Phillippe at starte. Enzel vidste godt at man ikke kunne sige alt til ham, for som enhver anden kat kunne han sætte kløerne i ham, hvis han hørte noget han ikke ville høre. Ikke at han ville såre Phillippe. Han elskede Phillippe og ville passe på ham. Beholde ham…

Opgivende trillede Enzel om på siden, så snart Phillippe fjernede kroppen fra ham igen. ”Ja. Noget stærkt,” Lød det opgivende og helt depressivt fra ham ”Du ved hvad jeg kan lide…” Han havde ikke drukket meget, når han havde været sammen med Phillippe, men han var sikker på at han havde bemærket at han havde en præference, når de havde bestilt drikkevarer på diverse kroer de havde besøgt i Dianthos sammen. 

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 28.01.2023 12:03
 Det var ikke til for Phillippe at vurdere om Enzel forstod hvad han prøvede at sige, men han virkede ikke helt så håbløs eller utilfreds. Måske.. Han lagde sig om på ryggen og kørte hånden over ansigtet. Han nikkede lidt til Enzels ord selvom han ikke kunne se når han lå med ryggen til. 
 Det tog lige Phillippe et øjeblik før han fik taget sig sammen til at sætte sig op. Det var lidt sløve bevægelser som han svingede benene ud over kanten og fik fat i bukserne. Han rejste sig op og mens han gik mod døren mens han tog trøjen over hovedet. 
 " Yeah.. " brummede han lidt og gik ud igennem. 

Nede i kroen fik Phillippe købt en flaske vin, et krus til den og et krus vand til sig sig, som han tog med op på værelset. Han håbede det var den rigtige vin. Eller type vin. Det var ikke Phillippes stærkeste side, faktisk vidste han ikke noget om det, og han havde bare fået hvad krofatter nu end havde givet ham.
 Døren blev lukket og låst efter Phillippe og han gik over til Enzel med flasken og kruset.
 " Jeg håber det er det rigtige, " han så lidt undersøgende på Enzel, usikker på om der kunne være andet vin end det Enzel ville have.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel havde troet at det ville blive rart at have værelset for sig selv lidt, mens Phillippe gik ned for at bestille vin til ham, men værelset var så underlig tomt, og han kunne stadig dufte Phillippe. Og han kunne mærke at han havde været oppe i ham. Enzel havde jo specifikt bedt Phillippe om at gøre det hårdt.

Han satte sig op i sengen og strittede med ørerne. Han kunne høre Phillippes sædvanlige brummen iblandt de andre stemmer fra krofatteren og de andre lokale gæster. Han blev afslappet siddende i sengen med afslappede skuldre og ventede på Phillippes tilbagekomst. Hans uigennemtrængelige mørke af et hår slangede sig vildt ned ad hans hvide krop.

”Jah, det er den rigtige,” Han rækkede ud efter flasken, men tog ikke imod glasset. Straks satte han tænderne i proppen, hans hjørnetand borede sig i materialet let som ingenting og trak den op. Han spyttede den afsted imod et hjørne af rummet og hældte straks vin i sig. Enzel var ikke så gammel, men han var en erfaren drikker.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 28.01.2023 16:37
 Lidt overrasket stod Phillippe og så til som Enzel en smule dyrisk tog hul på flasken og gav sig til at drikke. Han havde da vidst nok set Enzel drikke sin vin sådan før, men han havde bare gået ud fra at det var fordi han havde været fuld. Tydeligvis ikke. Phillippe vendte sig lidt og gik over til det lille træbord der stod langs væggen og satte kruset han havde taget med til Enzel, inden han gik hen og satte sig i sengen ved halvkatten og tog et par slurker af sit vand.

Stilheden der lagde sig mellem dem virkede tung for Phillippe. Hans håb om at forsøget på en forklaring havde hjulpet Enzels forståelse og humør lidt havde ikke været andet end et håb, og efter den lille pause kunne han godt fornemme det ikke  var helt som han håbede.. Blikekt gled over den nøgne halvkat inden han sukkede lidt.
 " Enzel, jeg.. " Phillippe stoppede sig selv og kørte hånden gennem det lange hår mens han så væk. Hvad prøvede han at sige
 " Jeg ville gerne sige jeg elsker dig.. Men.. Vil du ikke hellere jeg siger det når jeg mener det? " Han bed sig lidt i læben og så hen på halvkatten. 
 "At jeg ikke bare misbruger ordet så det mister sin mening? " Han så hen på Enzel for at tage ind hans reaktion. Han forventede den blev lige så dårlig som alle de andre gange.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel stoppede sig selv fra at fylde sig med vin, fordi Phillippe gav lyd fra sig. Han havde virket afvisende og fraværende før, men han var meget interesseret i hvad der blev sagt. Han ville jo gerne vide hvad Phillippe tænkte. Det var lidt overraskende at Phillippe gerne ville snakke om hele elske-snakken, helt frivilligt.

Vinflasken blev sænket helt ned og Enzel tillod sig at tænke over hvad det var han sagde. Og hvad han selv skulle føle. Enzel ville ikke have noget af det. Han ville have at Phillippe skulle sige at han elskede ham nu, men det skulle selvfølgelig være sandfærdigt. Han væk i det fjerne, uden at fokusere på noget.

”…Mister sin mening…” Enzel begyndte at klukke tørt ”Du ved jo ikke engang hvad kærlighed er, gør du? Jeg er begyndt at tvivle på hvad det er! Måske har jeg aldrig prøvet det…” Han løftede atter flasken og tog en slurk på størrelse med den fra før. Aktivt forsøgte han at blive fuld, også selvom det var overfor Phillippe, som han ellers altid forsøgte at se pæn ud overfor. ”Llyon sagde at han elskede mig, men han gjorde mig fortræd…” Voldog ham. Kvalte ham. Slog ham ihjel… Men Phillippe vidste ikke hvad han rigtigt havde været udsat for, i forsøget på at blive elsket. ”Han kunne ikke håndtere mig, tror jeg.”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 28.01.2023 18:39
 Nu var det Phillippes tur til at blive lidt småfornærmet. Selvfølgelig vidste han hvad kærlighed var! Det kunne godt være han rigtigt først havde mærket det med Nicola - noget han selvfølgelig ikke kunne fortælle - men starten af deres forhold havde virkelig føltes som kærlighed for ham. Så han fnøs og drejede hovedet ud til siden for at se væk. Det var selvfølgelig ikke fair at han blev sur på Enzel, for hvad vidste Enzel egentlig om ham? Måske det var dumt af ham, at starte den her diskussion op igen.. 
 " Kærlighed er i hvert fald ikke at gøre andre fortræd... det er.. Magtsyge.. " mumlede ham. Det var noget han vidste noget om. 

Phillippe rystede lidt på hovedet og rejste sig op igen, med vandkruset i hånden. Han overvejede om han skulle fortælle Enzel at han havde elsket før. Men var det en god ide, når det var Nicola? Phillippe sank en klump og stoppede op midt i rummet og så mod Enzel.
 " Jeg tror det at elske er noget forskelligt for alle.. " Sagde han så. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Phillippe virkede fornærmet, men Enzel stod fast i at Phillippe umuligt vidste noget om kærlighed. Hvordan kunne han ikke elske ham efter al den sjov de havde haft sammen, da de… da Enzel i hvert fald… var nyforelsket. Hvordan kunne han ikke elske ham efter de mange nætter med passioneret elskov? Hvordan kunne han være alene om de følelser han havde?

Enzel kiggede bedrøvet hen på Phillippe, som han kommenterede at Llyon havde været magtsyg. Enzel værdsatte det, men han fornemmede ikke at Phillippe følte for ham… så meget… Mon han overhoved forstod hvor frygteligt han havde haft det? Hvis han ikke elskede ham, havde han måske heller ikke medlidenhed med ham?

”Jeg tænker på dig hele tiden, Phillippe… Når du ikke er her, frygter jeg at du glemmer mig, fordi du er sammen med din kone, eller en af dine andre piger,” Langsomt lagde han sig ned på puderne ved hovedgærdet og lagde sig afslappet og tiltalende, med halen svunget over hoften, så den dækkede for han private dele. Han havde ingen hemmeligheder for Phillippe, men lige nu ønskede han ikke at blotte sig. Vinflasken hvilede i hans greb mod sit bryst. Flasken var kold mod hans bare krop. ”Jeg er grøn af jalousi…”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 28.01.2023 22:12
 Det grå, trætte blik hvilede på Enzel mens han snakkede og snedkeren nikkede til det. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det. Det var jo ikke fordi han sagde at Enzel ikke elskede ham. At han ikke måtte føle som han gjorde for ham. For selvfølgelig måtte han det. Selvom det gjorde det besværligt for Phillippe, men han kunne jo ikke styre hvad andre følte. Ligesom han heller ikke bare kunne bestemme hvad han selv følte. 
 Blikket gled lidt ned over Enzel krop som han snakkede om at Phillippe skulle glemme ham. Han kom til at smile lidt over det, og rystede lidt på hovedet over det. Han ville aldrig komme til at glemme halvkatten..  Phillippe så lidt ned.
 " Jeg kan ikke glemme sig Enzel... Jeg har prøvet.. " Det sidste mumlede han mest for sig selv, men han vidste Enzel kunne hører det alligevel. Han havde virkelig prøvet at glemme. Holde sig væk, vise Nicola at han var alt han ville have. Men han kunne ikke.... 

Phillippe gik over og satte sig på kanten af sengen med albuerne på knæene og hænderne om kruset. Han tænkte lidt og holdt blikket lidt på kruset. 
 " Jeg siger jo heller ikke du ikke må føle som du gør Enzel. Et eller andet sted.. Der er ikke nogle af os der kan styre det.. Og jeg har jo også sagt at jeg holder meget af dig.. Jeg tænker tit på dig og jeg nyder virkelig min tid med dig.. " Når han ikke frygtede hvad Enzel ville gøre ved ham, i hvert fald.. 
 " Men jeg kan ikke... " han sukkede, for han vidste Enzel var træt af at høre ham sige han ikke elskede ham. Det gjorde da sikkert ondt hver gang..
 " Du er mere end en god ven og du har en specielt plads i mit hjerte.. Men du ikke pladsen.. Hvis man kan sige det sådan.. " Han skævede lidt op på halvkatten. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han mærkede tyngden fra da Phillippe satte sig. Vinflasken satte han hen på sengebordet ved Phillippes side, og gav sig i stedet til at læne sig op ad Phillippes ryg og gned sin pande og krop mod ham. Han led fordi det lød som om på Phillippe, at der virkelig ikke var noget at gøre, så længe at den ’ene’ plads var optaget af en anden. Han kunne ikke forstå hvordan en mand med så meget utroskab, kunne være så hæderlig, når det kom til kærlighed. Han følte at han var færdig med at diskutere, for ellers smuldrede han nok bare.

”...Philly,” Sukkede han hviskende, før hans arme banede sig ind under armene på Phillippe og hænderne fandt hvile ved hans stærke bryst. Han forsøgte at forføre ham lidt igen, men hans stolthed var knækket, og det kunne mærkes. Han fandt Phillippes nakke bag de gyldenbrune lokker og plantede søde kys op ad den.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 29.01.2023 00:25
 Phillippe sad stille og mærkede som Enzel flyttede sig rundt i sengen og da han mærkede halvkatten lænede sig op af ham slappede ham i kroppen han ikke var klar over han havde spændt op. Måske havde han frygtet lidt hvad Enzel ville gøre. Han rettede sig lidt mere op og lænede sig lidt tilbage mod Enzel for at vise han ikke afviste ham.  

" Yeah... " svarede han stille tilbage, uden helt at vide hvorfor. Han løftede armene lidt så Enzels kunne få armene om ham, og han slap kruset med den ene hånd for lægge den over Enzels ene hånd. Han lukkede øjnene og strakte nakken lidt for kyssene. En let suk forlod ham.
 " Hvor længe bliver du i Tusmørkely? " spurgte han stille og nussede Enzels hånd med tommelfingeren. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han nød at være tæt på Phillippe trods alt, så det var meget lettere at trække kløerne til sig og opgive. Han duftede til hans duft fra håret og nakken, inden han gav efter for Phillippes forsøg på at snakke om noget andet. ”Hmmm,” Enzel løftede hovedet så han kunne hvile hovedet på hans skulder og sende et pinligt berørt blik mod hans voldsomme pakning. Han havde jo pakket alt. Hvad havde han overhoved forventet, inden han to afsted? Han havde så travlt så snart han modtog invitationen fra Phillippe.

”Indtil jeg ikke gider mere, tror jeg.” Svarede han, endnu overvejende. Han kunne tage af sted i morgen, hvis han blev såret nok. Men han kunne også blive indtil krystallerne var sluppet op. Han kunne blive indtil han havde fundet ud af mere om Phillippe og hans liv her i Tusmørkely. En del af ham ville gerne følge efter Phillippe, så han kunne finde ud af hvor han og hans kone boede. Og derfra udspionere lidt på Katarina Jahnson  og se hvad hun tog sig til.

Kælent men sløvt mærkede han ham op og ned langt trøjen, og hænderne forsvandt ind under hans tøj og kælede hans mave. ”Du inviterede mig jo, så hvor længe har du brug for mig?”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 01.02.2023 20:25
 Phillippe havde virkelig ingen fornemmelse om hvad han egentlig skulle forvente. Et eller andet sted regnede han med Enzel ikke blev så længe, for han gik ud fra han skulle hjem til Nicola igen. Derfor kom det også som en overraskelse da det lød som om han havde planer om blive hængende i et stykke tid. Brynene løftede op i panden, og Phillippe drejede hovedet en smule så han nemmere kunne skæve ned på Enzels hoved. 
 " Ja? " Man kunne høre overraskelsen i Phillippes stemme, men det var ikke nødvendigvis dårligt. Selvfølgelig skulle han virkelig passe på, når han var på Katarina Jahnsons hjemmebane, men det var nu også rart nok at have noget andet få tiden til at gå med.  

Som Enzels hænder gav sig til at nusse ved ham, lod han sin egen hånd falde ned låret, og ham lænede sig en smule tilbage mod halvkatten, uden at lægge alt vægten mod den mindre mand. Han nikkede lidt og foldede læberne sammen. Han kunne ikke huske han havde inviteret ham. Han slå lidt væk fra Enzel med at brummende ehm.. Hvad skulle han lige svare?
 " Det ved jeg ikke.. " gik han så bare med. Han var ikke sikker på det var en god ide at fortælle han ikke kunne huske at have bedt ham komme
 " Men jeg skal ud fælde nogle træer i morgen. Måske vil du med? " Spurgte han og skævede igen tilbage på halvkatten.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Phillippe passede på ikke at mase Enzel, men som han lænede sig tilbage, var Enzel forberedt og kunne sagtens holde ham. Han var stærkere end man skulle tro om den spinkle mand. Hans arme holdt om Phillippe og holdt ham tæt i en slags kram, som også beroligede ham selv. Han lukkede sine evigt-intense øjne i og nyd nærværet.

”Okay,” Han lød ikke til at være overrasket over at Phillippe ikke havde gennemtænkt hvor længe han ville have ham som gæst. Phillippe fremstod altid lidt ude af sig selv, når de mødtes. Som om han slet ikke havde regnet med at se ham. Men så var det jo godt at Enzel havde tøj nok med til månedsvis!

Månedsvis af god sex og intime samtaler. Og forhåbentligt ikke flere skænderier…

Øjnene blev åbnet og flakkede overrasket over at Phillippe ville have ham med på ’arbejde’. Enzel var bestemt ikke bygget til hårdt fysisk arbejde, så det var det sidste han havde forventet. Men en date var jo en date! ”Du får jo ikke arbejdet…” Lo han i mistillid til at Phillippe ville holde koncentrationen, hvis han var der. Han holdt vejret lidt inden, før han endelig svarede ham ”Men det vil jeg meget gerne.” Hans lavmælte spinden blev voldsommere, og Enzels bryst vibrerede mod Phillippes hoved der hvilede mod ham.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 05.02.2023 21:04
 Phillippes dybe latter stemte lidt i med Enzels. Det var måske en uhørt ide, og ud fra hvad han havde hørt om Enzels liv så havde halvkatten vidst ikke udført noget rigtigt fysisk arbejde på noget tidspunkt i sit liv. Kun i sengen. 
 " Sikkert ikke.. " lo han og trak på skuldrene. Selv hvis han ikke fik lavet noget arbejde,  synes han nu det var en fin nok ide at tage i skoven. De havde aldrig rigtig gjort noget sammen ud over at fjolle i sengen, så det var måske godt nok st lave noget andet. Måske Enzel ville ende med at blive træt af ham, hvis han så de andre sider af snedkeren, end bare en at have sex med?

" Mmm er sikker på det vil klæde dig med en økse i hånden, " brummede Phillippes underholdt og vippede hovedet en smule bagover for bedre at kunne se på Enzel. 
 " Læder bukser og vest til at beskytte dig, " smilet var skævt. Han regnede virkelig ikke med han kunne få Enzel ud af de fine klæder, men han kunne nu meget godt lide at lege med tanken. Det ville være et lækkert syn .
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Huh… Ham med Phillippes økse i hænderne? Ja, måske kunne han godt følge hvorfor Phillippe fandt det frækt. ”Jeg kan da godt holde den lidt, Lo han, underholdt af samtaleemnet. Han havde næsten kun sin rubinske daggert at sammenligne med, men han vidste da godt hvordan man lukkede hænderne om et skaft, på en måde så det lignede at man mente det.

Han mødte Phillippes blik, da Phillippe lagde hovedet mere tilbage og så op på ham. Enzels hånd lagde sig ved hans ansigt, og fingrene kælede fristet til hans indbydende læber. ”Jeg skal nok gå i lige præcis det du vil have. Men jeg ejer ikke noget i læder. Og jeg tror ikke engang jeg ved hvordan det føles mod min krop…” Hans krop havde virkelig kun været udsat for den fineste silke. Og så havde han da lige et enkelt Dianthosiansk sæt i uld, men han havde ikke vænnet sig til at træde i det endnu.

”Jeg vil hellere være nøgen, tror jeg. Nøgen i en skov,” Han smilte. Halen flyttede lystigt på sig, et sted bag ham. Man var vel et halvdyr. Men ærlig talt lød det også lidt koldt at være udenfor uden noget tøj på den fine krop.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 08.02.2023 17:39
" Nåh nåh.. Er man måske for fin til lidt hårdt arbejde? " drillede snedkeren, men han forventede blankt ja fra halvkatten. Han forventede måske egentlig lidt, at de eneste han kunne få Enzel til at gøre var at stå for noget mad. Han var vel lidt som en kone, var han ikke? Det grå blik gled kort lidt overvejende over det elegante ansigt da han havde vippet hovedet bagover, inden han fandt det krystalblå blik. Øjnene gled roligt i ved det blive kærtegn, og som Enzels fingre gled over læberne, skilte de sig let af, inden Phillippe slap et lille grin ud over Enzel.
 " Du ville hade det, " lo han og åbnede øjnene igen. Læder havde helt sikkert en mere stivt og ubehageligt følelse mod kroppen end alt Enzels bløde, rubinsk-inspirerede tøj. Han regnede i hvert fald stærkt med at halvkatten ikke ville være imponeret over det. 

" Mmm.. Nøgen? " lød det nærmest spindende fra Phillippe. Et skævt smil lagde sig over de rug læber. Han kunne godt lide Enzel nøgen, især helt nøgen. Og nu hvor de ikke var i Dianthos, måske Enzel lidt sig være lidt mere.. Fri? 
 " Det lyder koldt..  " kommenterede han og betragtede Enzels ansigt lidt.
 " Så ville du skulle lave noget, for at holde varmen, " der var et legende glimt i de grå øjne. Phillippe vidste hvilken vej de begge to nok ville gå i deres tanker, men han kunne da også tænke på andet der kunne gøre så Enzel kunne holde varmen.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel kunne sagtens tåle Phillippes drillerier med at Enzel virkede til at være for fin til arbejde, for det passede jo. Og som altid havde han gode modsvar på kritik i lommen. ”Jeg har arbejdet hårdt rigeligt i mit liv.” Smilte han helt roligt ned til Phillippe, og begyndte ikke at uddybe hvad han mente med hårdt arbejde, for åbenlyst havde det ikke været hårdt arbejde, på samme måde som at fælde træer.

Begge hans hænder var ved Phillippes hoved. Han strøg hans skæggede kæbelinje og hans skæggede overlæbe, synkront med fingrene. Han nød virkelig at være sammen med Phillippe og elske og pleje ham. Nogen ville måske kalde det at lave ingenting, men for ham var det som at have en pause fra virkeligheden. Og virkeligheden brød Enzel sig ikke om.

Han fniste, da Phillippe lød interesseret over at snakkede om at være nøgen frem for det læder-dress, som Phillippe selv havde foreslået. Han havde ellers set ham nøgen så mange gange, men tilsyneladende var det noget andet, når de var udenfor. ”Lad os gøre det,” Enzels smil blev bredere. Hans hvide, bløde tænder bed sig spændt i underlæben, som om han havde en hemmelighed, som han nær havde røbet for ham.

Hans tommelfinger strejfede Phillippe ned ad næseryggen og ned til hans læber, hvor han strøg dem blidt og blev mindet om deres kys fra tidligere.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 24.02.2023 15:12
 " Mmhh, " brummede snedkeren roligt ved Enzels kommentar. Der var intet mistroisk eller jokende over brummet, for Phillippe havde en ide om at det nok var meget sandt. I hvert fald ud fra Enzels perspektiv. Der var mange ting man kunne arbejde med, og en del af tingene kunne sikkert ikke rigtig sammenlignes. 

Afslappet som der var at sidde der og bliver nusset om af Enzel, gled Phillippes øjne i. Havde han haft kattegener som Enzel havde han lagt og spindet, men i stedet slap han en tilfreds brummen ud og slappede mere af i kroppen, så han lod sig læne mere op af halvkatten. 
 Lad os gøre det.. Phillippe åbnede det ene øje på klem og løftede brynet ved den konklusion. Han vidste ikke helt præcist hvad de skulle gøre, om der bare var turen i skoven sammen, eller Enzel nøgen. Men hvad end Enzel havde ment, fik hans udtryk Phillippe til at le tilfreds mens han nikkede. 
 " Lad os gøre det, " gentog han med et smil lige så bredt som Enzels, inden han lukkede øjnene i, som halvkatten strøg hans næse. Fingrene forsatte med over læberne, og de skilte sig let fra hinanden, i en udånding.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9