Hailey

Hailey

Adelig - Kunstner - Healer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 29.04.2018 00:22
Følelsen af hans hånd der strøg ned langs ryggen på hende fik hårene til at rejse sig, ikke på en dårlig måde, nej det var en god måde, det var kun fordi det gav en rar følelse, hans berøring mod hendes ryg, gjorde at hun kort lukkede øjnene og mærkede, hvordan et bredt smil bredte sig over hendes læber. Hun kunne godt høre ham, og mens der gik få minutter i den siddende stilling i sengen,  kiggede hun op, og løstnede grebet rundt om sig, så hun sad med oprejst ryg, og lod blikket falde ned mod hendes mave, det havde været et hårdt slag men hun havde bedt om det. Da hun så havde lagt mærke til at han var rejst sig fra sengen, og gået hen mod vinduet, fulgte hendes brune øjne ham, dog uden at sige noget. Det var som om i øjeblikket kunne hun ikke få nogle ord frem, og derfor bare sad på sengen, med armene hængende ned ad siden på hende. 

"Jeg havde selv ønsket det"svarede hun lavt, og hun lagde sig så tilbage, med en hånd hen over maven, mens hun kunne mærke smerten indeni, hvordan den var bredt sig, det havde været hårdt og slemt for hende, men hun havde set det komme, hun havde også spændt maven lidt ind inden han havde givet hende slaget. Hailey lod øjnene glide ned ad maven, og kunne godt mærke at i øjeblikket var det rart nok bare at ligge der i sengen, og komme sig, det var pænt af Zane at han ville give hende tid til at komme sig, selvom han måtte udståle en ondskab og sadistisk aura så var han ganske venlig og sød imod hende, måske var der andre der havde følt hans andre sider, de sider han måtte have men ikke hende. Der gik nogle minutter, ja knap 1 time ca, og hun var så småt begyndt at få det bedre, og kommet sig, dog kunne hun stadigvæk mærke lidt stadigvæk men hun var ligeglad, tanken valgte hun blot at ignorere lidt. 

Efter at hun havde lagt lidt i sengen rettede hun sig op, og valgte at smide benene udover kanten af sengen, hvorefter hun rejste sig fra sengen, og kunne mærke hvordan hendes kjole pludselig var blevet løsere end før, den var måske tæt på at glide af og bare falde ned mod jorden, dog holdte Hailey lidt fast i den, mens hun gik hen mod Zane der stod ved vinduet. Da hun nærmede sig ham, valgte hun at stoppe op bagved ham, og lagde en hånd på hans ryg, efterfulgt af den anden, hvorefter hun godt kunne mærke kjolen var på vej ned ad hendes krop. Efter at have stået bagved Zane, og holdt hendes hænder på hans ryg, valgte hun at gå hen foran ham, så hun nu stod foran ham, og kiggede på ham med et lille smil. 
"Natten er smuk, og den er hyggelig, især i dit selskab"sagde hun med en blid stemme og hun placerede en hånd på hans brystkasse, hvorefter hun lod kjolen falde helt ned til jorden, hun havde slet ikke holdt fast på den, men det var måske også for at drille ham lidt, så han fik udsyn til hele hendes bløde og sårbare krop, og den bløde hud hun havde. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.04.2018 19:59
"Og du tog det bedre end nogen anden, jeg har mødt." sagde han roligt.

Hailey var den første som faktisk havde indbudt til det, og det var i den grad underligt for ham.
Han havde aldrig mødt nogen, som bare blottede sig, tog imod og bad om at han gjorde det.
Bare tanken om det tændte en ild i ham...

Han mærkede hendes blide hænder mod sin ryg, og kunne ikke lade være med at smile.
Det var en rar følelse...
"Jeg nyder det skam også..." sagde han, og vendte blikket mod hende, lige som hun lod kjolen glide af sin slanke, umådeligt smukke krop.

Han mærkede hendes hånd mod hans brystkasse, og rakte så senv ud for at lægge en hånd på hendes bare ryg.
"Din hud er som silke..." sagde han og smilede let til hende.
"Jeg kunne godt gå hen og blive ganske afhængig af dig, Hailey..."

Der var lidt morskab i hans stemme, men samtidig en smule ærlighed...
Hvad det her ville ende med, vidste han ikke. Men lige nu, havde han det ganske godt.
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 30.04.2018 20:39
Da han så nævnte at han også nød det, var kun en god ting at høre for hende, andet ville være træls, og så ville det måske heller ikke være så hyggeligt hvis kun den ene nød det, og ikke den anden, så det var altid godt at han også nød det som hende. Da kjolen så lå på gulvet nu, puffede hun lidt forsigtigt til den, så det ikke ville ende med at hun ville snuble i den, og falde bagover, godt nok ville den smerte ikke være noget så slemt i forhold til den smerte Zane havde påført hende, dog var hun kommet sig, hun stod oprejst foran ham henne ved vinduet. Følelsen af hans hånd på hendes nøgne og bare ryg gjorde at selv de små hår rejste sig, kun fordi det gav kuldegysninger på en god måde, det føltes rart, aldrig havde nogen rørt hendes hud før, aldrig var der nogen der havde nærmet sig hende så meget som Zane havde. 

Hendes brune øjne vendte sig over hendes ene skulder så hun stod og kiggede ud ad vinduet, der var måske ikke så meget at se derfra hvor de stod, men der var stadigvæk nogle omgivelser de kunne se, nogle flotte omgivelser. Der var god nok udsigt, hun lod øjnene spejde en smule rundt, og lyttede til det han sagde med hendes hud var som silke, det havde hun aldrig hørt før, og måtte kigge tilbage på ham, med hovedet en lille smule på skrå"Plejer du at smile så meget, for det klær dig"sagde hun og sendte ham et lille smil.  Han havde bare virket som en skumle dyster type, der måske sjældent sendte et smil afsted, men når det endelig skete, var det meget rart, og det fik hele hans ansigt til at lyse op og stråle, på en helt særlig måde.

Da hun stod foran ham, mærkede hun hendes nøgne hud mod hans bare hud, hendes bryst mod hans brystkasse, og det fik hende til at rødme sig en smule, og hun kiggede da også lidt væk, så han ikke skulle se det. Hailey var slet ikke vant til sådan noget her, aldrig havde hun prøvet og oplevet sådan noget her før, hvordan skulle hun reagere og svare. Dog vidste hun at var der noget hun ville fortælle så fortalte hun det, ligesom var der noget hun havde lyst til og tænkte så fik han det at vide, hun holdte det ikke skjult, ærlighed var en vigtig ting for hende, og det havde det altid været. Hendes forældre havde lært hende omkring det, og i al den tid de havde holdt hende spærret inde og fanget uden at lade hende gå udenfor, havde de proppet og fyldt hendes hoved med ærlighed, regler, høflighed, og alt det der var man kunne lære en adelig pige. Hun hadede det tit, verden udenfor, og de mange spændende oplevelser var noget særligt, og noget man ikke kunne se indenfor. Hendes øjne var rettet ned mod gulvet, hvor hun kunne ane kjolen, men da hun så hørte Zane s ord om at han godt kunne gå hen og blive afhængig af hende"Zane hvad er det du siger"kom det bare lavt ud ad de bløde læber, mens hun langsomt løftede hovedet så hun kiggede på ham igen.

Selvom det gav en anelse glæde inde i hende, vidste hun ikke hvad det betød, hvordan afhængig af hende, han havde sat en nysgerrighed igang i hende. Hun kiggede på hendes hånd kort der var placeret på hans brystkasse, og hun strøg en hårtot bagved det ene øre, og måske kunne hun godt mærke på ham hvordan han havde det, og derfor var det også klart for hende, at hendes ord"Det er lang tid siden man har haft det så godt, og bare nydt at kunne være så tæt ved en person uden at der faktisk sker noget andet end den nærhed, og de særlige øjeblikke" hun sendte ham et større smil, og kærtegnede hans brystkasse en smule"Syntes du ikke"spurgte hun så med blid og venlig stemme.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 17.05.2018 22:44
"Hvis jeg selv vidste hvad det betød, ville jeg sikkert kunne skrive en bog og leve af det..." sagde han med et lille smil.
Zane vidste ikke selv hvad det skulle betyde, og han var ikke sikker på hvad alt det her ville ende med.

Hailey var et menneske, en adelstøs, som sikkert efter lang tids kedsommeligt rigmandspladder og opdragelse, trængte til at bryde reglerne og tage på eventyr - om det så var den ene, anden eller tredje slags eventyr, var fløjtende ligegyldigt.
Pigen trængte bare til det.

Og dét kunne han i hvert fald hjælpe hende med.

Han kommenterede ikke det med hans smil, for sandheden var at han ofte smilede - bare ikke så ærligt og redeligt som nu, her på værelset.

"Jeg kan ikke påstå at have prøvet det før," sagde han til hendes ord om at nyde øjeblikket og nærheden.
"Jeg lader normalt ikke folk komme for tæt på. Det kan være ganske farligt..."
Han smilede igen, og lod hånden glide blidt op over den silkebæøde hud på hendes ryg.
"Du, derimod... virker knap så farlig og risikabel."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 17.05.2018 23:16
Følelsen af hans hånd der blidt gled over hendes bløde hud, fik selv de mindste hår til at rejse sig, og det sendte nærmest stød igennem hendes krop, ikke på en dårlig måde, nej det var skam på en god måde. Det var kun fordi hans berøring føltes så rar, og behagelig. Hendes hånd der stadigvæk var placeret på hans brystkasse havde et kort øjeblik fanget hendes brune øjne, og hun stod bare og kiggede på hånden der rørte ved hans brystkasse. Det at hun stod foran ham helt nøgen, var måske noget Zane ikke var vant til, eller havde set så tæt på før, men Hailey tænkte ikke så meget over det, dog trådte hun et skridt tilbage og tog hånden til sig, var hun for ligefrem måske, eller var det bare svært for hende at lade være med at røre ved ham, hun vidste godt at han syntes hendes hud var blød, og han havde den lyst han nu havde, men hun kunne næsten ikke lade være med at røre ved ham, selvom hun enlig ikke vidste hvordan han havde det med det. Hun kiggede så lidt væk fra ham med et tænkende udtryk på ansigtet, og hun holdte en arm rundt om livet på sig selv, enlig bare hvilende intet andet"Noglegange må man leve livet farligt, selvom det betyder at man bliver skadet eller såret"sagde hun og kiggede over skulderen på ham med et bredt smil.

Så valgte hun at nærme sig ham en anelse mere, så hendes hud, bryster enlig rørte ved hans brystkasse, det var ikke fordi hun prøvede på noget, men følte bare en særlig tryghed ved at være tæt på ham. Hun lænede hovedet ind mod hans bryst, og vendte blikket lidt over skulderen, så hun kiggede ud ad vinduet på de omgivelser hun kunne se, og ane"Men du har ladet mig komme tæt på dig"sagde hun så med et løftet øjenbryn, det var rigtigt, han havde faktisk ladet hende komme for tæt på ham, og hun vidste ikke engang hvor farlig han kunne være, hun havde kun oplevet den slags smerte han gav hende, ved de slag mod hendes mave. Da han havde nævnt at han på en måde ville ønske han selv vidste hvorfor han kunne gå hen og blive ganske afhængig af hende, smillede hun blot til ham, og lagde hovedet en anelse på skrå, han var den første der havde sagt sådan noget før, de ord havde hun aldrig hørt før, og hun havde aldrig troet de skulle komme ud ad hans mund, men det gjorde hende glad, og det var interessant. 

Efter at hun havde haft hendes hoved ind mod hans bryst trak hun sig lidt ud fra ham, og hun kiggede på ham, sendte ham et smil, og fjernede ikke blikket fra ham, men lod hendes fingre strejfe forbi hans ene hånd. Det ville måske også være underligt, hvis hun var farlig, hun var blot en adelig tøs, der havde været spærret inde alt for lang tid, hun havde jo slet ikke oplevet det hele udenfor, hun havde aldrig været i en skov sådan rigtigt før, og hun havde aldrig mødt en mørkelver før, hun havde aldrig troet hun skulle være så tæt på en før, og hun havde heller ikke troet at hun skulle mærke så intens og stærk smerte som de slag hun havde fået fra ham. 
"Jeg kan godt lide dit smil"sagde hun så, og kiggede kort ud ad vinduet, hvorefter hun lod øjnene hvile på mørket, og omgivelserne, selvom det var nat, og de faktisk burde sove, var det som om øjeblikket lige nu omhandlede andre ting.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.07.2018 14:17
Alle de smukke ord, de mange følelser i hendes klare brune øjne, samt det at hun nu stod nøgen over for ham, fortalte Zane at hun måske var i færd med at få følelser for ham.
Det kunne gå hen og blive problematisk...

På den anden side var han klart og tydeligt tiltrukket af hende.

Og han havde jo selv sagt, at han måske godt kunne gå hen og blive helt afhængig af hende...
Da hun spurgte hvad han mente med det, smilede han let.
"Du er enormt køn og du er villig til at ligge krop til det, som jeg vil." sagde han.
"Det alene, kunne gøre mig lettere afhængig af dig."

"Jo, det er behageligt bare at være... uden nødvendigvis at gøre noget." svarede han tænksomt, mens han betragtede hende roligt.

Det var en smuk nat, og det var rart at tilbringe den sammen med hende, det var helt sikkert...
Men...

Han tog et roligt skridt hen imod hende, og lagde så den ene hånd blidt på hendes side mens han så hende i øjnene.
"Jeg kan ikke tilbyde dig andet end smerte... og måske nydelse."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 31.07.2018 22:43
Om hun var ved at få følelser for ham vidste hun ikke, hun havde aldrig oplevet kærlighed før, hun havde aldrig fået hendes første kys, eller første gang, hun havde været spærret inde det meste af hendes liv, så hun havde slet ikke haft den glæde at opleve kærlighed, følelser og alt der spillede ind. Men det måtte sikkert føltes dejligt at have en man følte noget særligt for, men hun havde hvist aldrig prøvet det før, om det ville ske vidste hun ikke, om hun havde fået følelser for Zane vidste hun ikke, men en ting vidste hun og det var at hvis hun havde ville hun sikkert vide det. Hendes forældre havde tit fortalt hende historier om hvordan man vidste at man havde følelser for en, men Hailey havde aldrig oplevet det, aldrig rigtigt haft en som havde følelser for hende. 

Måske var det fordi hun var en adelig der gjorde det, der kunne tit være fordomme omkring det, og de fleste troede vel at adelige piger kun var snobbede og kun tænkte på penge og rigdom. Ikke Hailey hun var anderledes, hun ville opleve noget, eventyr, lidt fare og spænding, at hun ikke var spærret inde mere fortalte en hel del, hun kunne takke Zane for det, at have mødt ham havde allerede givet hende en forsmag på verden udenfor. Hendes brune øjne gled ned ad hende, skulle hun tage hendes kjole på igen, eller var der noget andet der kunne være godt eftersom hun var nøgen måske et slag i øverst del af hendes mave"Syntes du jeg er køn"gentog hun i samme takt som hun vendte hendes øjne mod ham, og drejede kroppen så hun stod med fronten til ham.  Hun sendte ham et smil hvorefter hun ikke rigtigt tænkte over at hun i øjeblikket stadigvæk stod nøgen foran ham, han havde udsyn til det hele, men Hailey stod også og overvejede om det måske var for ligefrem, og om hun skulle have hendes kjole på igen.

"Betyder det så at du er afhængig af min mave, eller af lysten til at ramme min bløde hud"spurgte hun med et lille hævet øjenbryn, hun var ikke helt sikker på hvordan han helt præcist tænkte på med de ord han sagde. Hailey flyttede ikke blikket fra ham, hendes brune øjne hvilede sig på hans lilla øjne, og hun havde fortsat et lille smil på læben, og hun nikkede så til ham da hun hørte hans ord"Tit kan det være det som kan være mest behageligt bare at være i en persons selskab uden at der sker noget, men bare selve nærværdet er nok"sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå, hvorefter hun bukkede sig ned og samlede hendes kjole op, hun burde måske ikke have taget den af, var det forkert, eller gav det måske forkerte tanker.

Følelsen af hans hånd der blev lagt på hendes side blidt, holdte hun hendes blik fortsat på ham men langsomt sank hun blikket en smule, så hun kiggede ind mod hans bryst, hans ord fik hende til at tænke dog ikke så meget, hun rettede blikket op igen og lagde så en hånd blidt på hans kind, og lod hendes øjne møde hans"Siger man ikke at smerte får os til at føle vi lever"sagde hun og fik et større smil frem næsten et selvsikkert smil, hvorefter hun lod hendes hånd fortsat være på hans kind, og hun trådte et skridt tættere på ham og kiggede tilbage i hans øjne"Zane du kan tilbyde så meget mere end du tror, hvorfor skulle smerte skræmme mig væk"sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå, hvorefter hun strøg en hårtot bagved det ene øre"Du har allerede givet mig en intens smerte ved at ramme min mave både øverste del, nederste del og midterste del"sagde hun så og lod hendes hånd glide blidt ned ad hans kind.

"Du må ikke skubbe mig væk"sagde hun så med lav stemme og ikke fjernede blikket fra ham, mest fordi det var ærlig snak og seriøst, hun mente hvad hun sagde, og vidste slet ikke hvordan han ville reagere på det hele, og hvad han ville sige, men hun var glad for at mærke hans berøring om det var mod hendes side, eller hvor det var henne så var det rart.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.08.2018 22:12
"Hvis ikke jeg syntes du var køn, ville jeg ikke have haft den interesse jeg har. Jeg ville ikke have gjort noget med dig tilbage i skoven." sagde han roligt, mens han betragtede hende nærmest målende.

Han lod blikket glide langsom ned over hendes nøgne krop, som hun stod der med fronten vendt imod ham.
Hendes spørgsmål irriterede ham ikke... men han var ikke sikker på hvad hans svar skulle være.
Han var ikke sikker på hvad det egnentlig var, de begge to ville.

"Jeg kan lide den... og jeg er med på at... lege med den igen." sagde han med et lille, skævt smil, som han så hende i øjnene igen.

Han lyttede i stilhed til de ting hun sagde, og nikkede roligt da hun var færdig.
Hailey var en modig pige... hun løb en stor risiko med alt hvad hun havde foretaget sig, siden han så hende første gang tilbage i skoven.

"Smerte kan være nydelse - men for modtageren er det det sjældent." sagde han roligt,
"Og lad mig gøre en ting helt klart, Hailey..."

Han tog et lille skridt frem imod hende, og lagde tommel- og pegefinger omkring hendes hage, mens han så hende i øjnene.
"Hvad end det er du tror jeg kan tilbyde dig... så tilhører mit hjerte kun mig selv. Sådan har det været i over to hundrede år, og det er ikke noget der bare ændres."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 07.08.2018 18:53
Følelsen af hans pegefinger og tommelfinger var lagt under hendes hage, gjorde at hun automatisk kiggede ham ind i hans øjne. Som hun stod der foran ham, ikke helt tæt men stadigvæk tæt lyttede hun til hvad han sagde, og hun fik et smil frem på læben, hvorefter hun lagde en hånd på hans brystkasse, og tog et lille skridt tættere på ham, hendes brune øjne der bare kiggede ind i hans lilla øjne kunne man næsten forstille sig hvordan de to farver måtte være tilsammen. Hun stod der med kjolen i den anden hånd, og enlig blot havde stået der nøgen, hendes undertøj hang på en stol, hun burde måse tage kjolen på igen, medmindre han faktisk kunne lide at se hele hendes krop foran sig, måske det ville give ham tanken om hvordan den måtte føltes helt tæt på, den bløde, sårbare hud"Jeg har aldrig troet jeg ville kunne lide smerte, men den smerte du gav mig mod min mave, og dens områder"sagde hun og holdte puse, hvorefter hun kærtegnede ham lidt på brystkassen
"Den smerte kan jeg godt lide, og det lyder underligt men.."stoppede hun sig selv, hvorefter hun tænkte lidt ja det lød helt underligt i hendes hoved, men sådan var det vel.

Hun stod stadigvæk og kiggede ind i hans øjne, det var ikke første gang at hans lilla øjne havde fanget hende, allerede første gang hun mødte ham havde hans øjne fanget hende. Smilet på hendes bløde læber kunne stadigvæk ses, og hun forstod godt ham, hans ord til hende, og hun lagde hovedet en lille smule på skrå, og kunne godt mærke hvordan følelsen af hans tommel og pegefinger var under hendes hage fik hende til at kigge ham dybt ind i hans øjne, dog var hendes hånd placeret på hans brystkasse stadigvæk"Jeg vil aldrig tvinge dig til at give dit hjerte til mig hvis du ikke ønsker det"sagde hun med en lille pause, hun holdte fortsat øjenkontakt med ham, hendes brune øjne så dybt ind i hans lilla øjne"man skal aldrig give sit hjerte til nogen hvis man er bange for det, eller hvis man ved man aldrig får det igen"sagde hun med blid stemme, og kærtegnede hans brystkasse en smule

"Zane hvem siger det er noget der skal ændres ligenu og her, man kan ikke tvinge ens hjerte til det, hvis man ikke føler sig klar, eller tør give slip"sagde hun og fik et større smil på læben, hvorefter hun blot stod der sammen med ham, i rummet, natten var hyggelig i hans selskab, ja det var næsten ligemeget hvad de end måtte lave.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2