Amira så på Phoenix og smilede ganske svagt
"Jeg tror det kommer meget an på slægt.. Om man er kendt for at have stor eller mindre lyst til blod.. Jeg stammer selv fra en familie, der er kendt for at kan gå længe uden blod... Bevares så mister vi også vores evner og bliver svagere, men det kan lade sig gøre" sagde hun med et smil. Amira's instinkter slog altid ind når der var blod, men det var ikke altid hun tog for sig af retterne, da hun gjorde det mere privat og som regel på sit eget værelse bag låste døre, ikke fordi hun havde noget imod at spise foran andre, men det var bare en ting hun havde fået, mest fordi hun ofte delte med David...
Amira bemærkede tårerne i Phoenix's øjne og bed sig i underlæben
"Pas nu på..." sagde hun med et lille grin i stemmen. Det var ikke fordi hun morrede sig over at hun kom til skade, men pigebarnet vidste vel suppen var varm. En tjeneste pige kom op til Amira med et glas blod. Et suk undslap hende som hun stirrede stift på tjeneren
"Lader du mig være hvis jeg drikker det?" mumlede hun som hun rakte ud efter glasset og drak indholdet, rakte glasset tilbage til tjenestepigen og så hende forsvinde ned til de andre. Hun lukkede kort sine øjne og bed sig i underlæben
"Giv mig to sekunder" sagde hun og bankede to gange på bordet og et nyt glas kom op til hende, dette var dog en stærk alkohol, der også hurtigt blev sendt ned igennem hendes system. Langsomt åbnede hun igen øjnene og rettede blikket mod Phoenix
"Det... Beklager jeg" sagde hun og så ned i bordet, nærmest i skam.