Sommeren bringer... (Kench)

Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 07.11.2016 17:32
Håret hang stadig foran det grimme ar der dækkede hans ene halvdel af ansigtet, men ikke nok til at Kench ikke ville have et udemærket syn til det. Selvom det var gammetl, var det stadig grimt, hvilket da også var grunden til at det blev gemt for det meste.
"Jeg har det fint," sagde han og kørte en hånd gennem sit hår, som gjorde at håret for et øjeblik var væk fra hans ansigt, før det faldt tilbage, hvor det normalt var. "Hvad med dig?" spurgte han så, for de kunne ikke benægte at Kench havde siddet og grædt sit hjerte ud.
Den smerte der havde været der tidligere, var efterhånden bare en hul dunken i hans hjerte. Den var der stadig, men det var bedre nu, det var ikke ved at blusse til overfladen, som det ellers gjorde på de grimme dage. 
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 07.11.2016 17:48
Det var helt umuligt ikke at lægge mærke til hans ar da håret blev størget lidt tilbage. Det var ikke fordi hun ikke havde set antydninger af det før men hun havde aldrig haft chancen for at nærstudere det. Eller fine ud af hvor det kom fra. Hvis hun nu sortede alt andet fra og fokuserede på hvad der havde forsaget... NEJ! nejnejnejnej afbrød hun sig selv i sin nysgerrighed inden hun trak sig tilbage op og sidde ret. 
"Mhm, jeg har det fint for nu" sagde hun og smilte tilfredst til ham. Hvis hun absolut skulle finde ud af hvorfor han så ud som han gjorde skulle det nu være noget han selv ville fortælle. Hun tænkte sig så lidt om og rakte så sin hånd ud til ham. "Det her lyder måske lidt besynderligt men, mit navn er Ireth" sagde hun så til ham som om det var første gang hun mødte ham. "Jeg syntes ikke der er nogen grund til at give mit fornavn ud til folk der ikke har en plads i mit liv og ja altså nu hænger du nok lidt på mig" sagde hun med en anelse undskyldende undetone. Men alligevel med et lidt skævt smil som om hun gerne ville gøre enf orm for okay 'førstehåndsintryk'.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 07.11.2016 17:59
CAelon nikkede. Det var godt at høre, men han havde ikke så meget ellers at sige. Han havde aldrig været en der var snakkesalig, ganske vidst havde han været glad og ude på ballade, men de ord han kendte bedst var de skrevne, selv da han var ung.
Han kiggede noget overrasket på hånden, men tog den så, og det var som om at hans ansigt foretrak sig på en måde den ikke havde gjort i mange år, og ligeså stille kom der noget der lignede et smil og så begyndte han at grine. Han kunne ikke lade vær. Det var så absurd at hun præsenterede sig nu med et fornavn.
"Okay, Ireth," sagde han, da han endelig stoppede med at grine og måtte da også lige tørre nogle tårer væk fra kanten af sine øjne. Han havde ikke leet i årevis. Han følte sig faktisk lidt lettere nu.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 14.11.2016 14:07
Hun fnøs lidt, det var sådan en sært situation at være i med Caelon. Hun tog fat omkring stenen igen og tog den op omkring hans hoved og tilbage på sig selv. Var der noget Kench havde lært var det at hun aldrig kunne regne med hvornår hun kunne have kontrol over sin magi og hvornår den ville tage sit eget liv og går agurk. Så det var nok bedst at hun havde stenen om sin hals så hun ikke brød sit løfte over for ham. 
Hun kikkede dog ikke op på ham igen. Hvem ved hvad der ville ske hvis hun tog den risiko. Istedet rejste hun sig op og puffede lidt til hans hoved. "Men jeg nægter at blive helt nutted bror søster agtig med dig. Du er stadig en selvcentreret højrøvselver." sagde hun og lagde armene over kors med et skævt smil. Hvis Caelon havde brug for at hun skulle tage ham seriøst ville hun det jo nok, men alle andre tider ville hendes opførsel nok ikke ændre sig det helt store.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 14.11.2016 23:19
Caelon's latter døde også ud. Det var noget han ikke havde gjort i årevis. Måske havde han kommet med en falsk latter et par gange omkring nogle elvere, men det havde aldrig været så frit som lige før. Der ville nok også gå lang tid før den latter ville komme ud af ham igen.
Han rejste sig op sammen med hende, for bare at tage plads i sin stol igen, dog holdte han sine øjne mod gulvet. ingen grund til at risikere noget, selvom han var sikker på at Kench også undgik hans øjne.
"Jeg har altid hørt at lillesøstre skulle være dybt irriterende, så jeg synes ellers du klarer den rolle fint," pointerede han, da hun snakkede om et bror søster forhold. Der var dog lidt af et smørret smil på hans læber. Meget lig de enkelte smil han havde lavet omkring Kench før, men det var som om at det var blevet blidere i kanterne.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 22.11.2016 13:50
"Pffffth!" fnøs halvdæmonen inden hun vendte rundt på foden. Rygsækken hun havde tidliere haft Caelons bestilte ingredienser stod på gulvet ved døren og med et sving i remmen der holdt den sammen havde hun den over skulderen. Hendes smil var også visnet over til hendes normale statiske ansigts udtryk. Det var jo ikke ligefrem fordi hun behøvede at vise noget når de ikke kikkede på hinanden.

"Jeg regner ikke med at være så længe om at finde de sidste ting på listen, jeg har fået et par fif her og der om hvor de kan anskaffes. Sjovt nok gør maglen på magi det langt nemmere at finde frem til" fortalte hun, med den sidste sætning egentlig lidt til hendes selv inden hun to i døren som lukkede den utroligt tørre luft indi rummet, koldere men ikke så koldt som man skulle have regnet med.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 24.11.2016 21:46
Det var nok bedre at de bare skiltes nu. Så kunne Caelon også få tid til sig selv, og han kunne pleje den hovedpine der langsomt var ved at komme. Hele den situation de havde været i, havde da godt nok taget på hans kræfter.
"Du kommer bare med dem når du finder dem. Du ved jo hvor du kan finde mig," sagde han roligt. Han ville kigge over på Kench, men han vidste godt at det ikke var risikoen værd.

Han begyndte så at kunne mærke den kolde luft, og smilet blev meget hurtig til en grimasse. "Og lad så vær med at lade den dør stå åben. Gå ud eller bliv inde, inden alt varmen forsvinder," vrissede han af Kench. Så kunne hun da rigtig kende ham igen. Den samme gamle, sure, bitre eliksirmester.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2016 16:44
Kench kunne ikke lade være med at lukke et tilbageholdt grin ud i det hun trådte ud på sine bare fødder og lukkede døren efter sig.

Ude på gaden igen tog hun kæden af og lod strømmen af folks tanker, fra huse og rundt om i gaden, blande sig med hendes egne. Det var altid alt alt for stille for hende at være i nærheden af folk hvor hun ikke kunne høre noget som helst. Især når det var det eneste hun kendte til var helt ung.
Men med hendes magi fri igen dukkede flere skikkelse omkring hende også op. Alle sammen svage skygger af hende selv, men ingen af dem tog nogen hel form så hele vejen ud af Elverly lignede det bare at en grålig tåge fulgte hende i hælene.

//out
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 25.11.2016 16:52
Caelon sukkede og lænede sig tilbage. Sit hoved lænet mod stolens ryglæn, og han kiggede op mod loftens tag. Det her havde været en mere begivenhedsrig dag end han havde regnet med.
Der blev han siddende i et godt stykke tid og til sidst faldt hans øjne da også i, og han faldt i søvn. En yderst ubehagelig position, men han var bare så træt efter alt hvad der var sket, så hans krop gav bare helt op.

//Out
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Okay, jeg er en sucker for Kench og Caelon sammen. Denne her sker rundt regnet et halvt år efter de har lært hinanden at kende, da den finder sted under kaosplagen. Kench's illusioner gør livet lidt surt for dem, og Caelon lader nogle sandheder slippe. Det er generelt en tråd der blev meget mere følelsesladet end jeg havde forventet, og den hev lidt i mit hjerte, da de endelig havde en hjerte til hjerte samtale.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias
Lige nu: 1 | I dag: 9