Illusiane 09.07.2009 17:15
Yang ser bekymret på Rex. Ihh, hvor har hun lyst til at fare i flæsket på Taylor, banke ham synder og sammen, binde hans hænder og fødder sammen, snitte sine intialer i ham, og smide ham ud af vinduet, ud i havet, så hajerne kan æde ham. Hvor vovede han at gøre dette?! først krænke Yang så voldsomt, for derefter at skade Rex, så han ikke kan stå på benene!
Hun skæver til Shak, da Rex's ord trænger ind. I et kort øjeblik havde hun helt glemt ham. hun bider sig i læben, og vender blikket imod Rex igen.
"Nej, Rex... jeg... Jeg forlader dig ikke her med den sindssyge stodder!" hendes stemme er for en gangs skyld fast og beslutsom, og fortæller Rex, at han ikke skal sige hende imod. Måske lidt dumt af hende, men hun nægter at lade ham blive her, i takt med at hans blod bliver tappet fra hans krop. Aldrig!
Hun rejser sig op. Musklerne spændes, hver en sene ligeså. Hendes næver knyttes, skønt dette jager en smerte igennem hendes dårlige arm.
"Jeg har fået nok af dig, Taylor. Jeg har fået nok af dig og din evige selvcentrerede, egoistiske opførsel." hun holder en kort pause, og vender sig imod Shak.
"Og jeg har fået nok af dig, såkaldte kvindestuderer. Jeg skulle være gået, så snart jeg så det var dig. Jeg troede fisk var dumme. Jeg havde vidst ret" siger hun, og træder fri af Rex's hænder. Nu må hun være den stærke.
"Jeg gentager; gå til ro og, og lad Rex og jeg være i fred for fremtiden."
Et glasskår fra en smadret vase presser hul på hendes bare fodsål, og blodet pibler stille frem, imens hun går stille frem og tilbage imellem Rex og Taylor, med blikket skiftende imellem de to mider, der startede alt det her, ventende på en reaktion...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede