Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 21.02.2025 14:25
Da de to hadet haft noget af en dag  var Aron også faldt i søvn med rosalyn i armen  den næste morgen var det Aron der stod først op af dem bække to han kysset hende  dog stille på kinden inden. Han stille en morgens  bord til hende hved siden af sengen. Han tænkte hun hadet brug for at sove.  Lidt. Og der for hadet brug for det.  Aron var dog gået ned i smeden og arbejdede det ville sige han stod og snakket med en halv dys kvinde som skulle have noget at lave  “ hvordan går det med din nye lærling ?” Spurte hun han om som Aron stille  rolige. Mens han kikket på kvinden og smilt “ det går skønt hun gør et smuk stykke arbsjde “ kom det glad for Aron og slog stille hammeren ned på et stykke jern 
Rosalyn

Rosalyn

Lærling hos Aron, i smeden

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Rosalyn følte slet ikke for at skulle op, da hun kunne fornemme at sengen blev tom. I stedet rullede hun sig bare tættere ind i tæppet for at holde på varmen. Ørerne lå også tæt ind til hendes hoved, så hun ikke kunne høre lydene i huset. Hvis det stod til hende, så ville hun helst springe arbejdet over, men hun vidste også godt, at det var dumt, når hun jo havde noget hun gerne ville have lavet færdig. Da hun endelig åbnede øjnene, fik hun øje på bakken med morgenmad. Var det Aron der havde været igang? Hvordan kunne hun ikke have hørt det. Et forsigtigt smil gled over hendes læber, før at hun satte sig op i sengen. Stadig pakket ind i tæppet og begyndte at spise sin morgenmad. Aldrig havde hun fået serveret morgenmad på sengen før. Det var da noget særligt ikke?

Bagefter skyndte hun sig ind på sit værelse, tog noget ordenligt tøj på, som dækkede det meste af hendes hud, så hun ikke ville brænde sig i smeden, hvis hun blev ramt af noget varmt. Turen ned til smeden foregik med et smil på læben, som hun hørte stemmer derfra. Rosalyn hilste høfligt på kvinden, før at hun fandt sin hammer og satte sig ved bordet for at inspicere arbejdet fra igår. Hun ønskede ikke at forstyrre samtalen, imellem Aron og kvinden, derfor gik hun straks igang med at finde sit værktøj frem, imens at hun nynnede.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 21.02.2025 17:17
halv dyrs kvinden kikket lidt da hun så Rosalyn og hvordan hun så ud hun smilte svagt og så på aron men nikket forstånde på hende aron kikket lidt mod roaslyn med et varmt smil på læben som hun kom løbne " godmorgen " svaret han stille til hende mens han vendte sig til den anden halvdyr som gik lidt tætter på aron " jeg tænke på... der er ..musik i byen senere.. har du lyst til at komme forbi eller følges med mig der ned " sagde hun stille  og kikket aron i øjne  aron selv rynkede panden lidt og kikket over mod rosalyn og så tilbage på halv dyr kvinden og trotte stille tilbage " jeg beklager men jeg har tænk mig at sprøger en anden " svaret han og nikket forståne til kvinden som tak  kvinden selv så lidt skuffet ud og nikket forstånde til aron " jeg håber kvinden bliver glad for det  ellers hved u hvor jeg er " svaret halvsdyrs kvinden og vente rundt hun kørte stille sin hale rundt om arons hage men aron wifte den bare væk og vendte sig mod hammern 

han rystede lidt på hovdet og slog lidt til med hammern man kunne se på ham det irterte ham det der hans hjerte var Rosalyns ikke andens selv om rosalyn ikke selv helt hvidste hvordan hun skulle reager i nu på det men han kunne vente han vente sig stille mod rosalyn da han hadet afragert lidt på hammern " unskyld det der der er ombart musik i byen " svaret han stille og gik hen for at undersøge hendes kniv lidt han smilte skævt som han lage hånden omkring hendes hofte " du skal begynde at slibe metalte så den bliver skinde og skab du kan gøre det over på den lille sten der  over " svaret han og peget med sin finger der hen  hvor der stod en lillel slipe sten han gik der hen og satte foden der  hvor den begydnte at køre hurtige rundt " du skal være meget forsigte med det her at miste en negl gør ikke lige så meget ondt som få slibet den af " svaret han han peget stille på kvinden og på rosalyn  og bad hende om at sætte sig han skule nok hjælpe hende med at få følsen tilbage hvordan man gjorder det 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det var uhøfligt at blande sig i andres samtaler, særligt hvis den var privat. Rosalyn kunne dog ikke undgå at overhøre deres samtale, selvom hun gjorde et ihærdigt forsøg ved at fokusere på kniven. Hun vidste dog ikke rigtig hvad hun skulle nu. Metallet var ikke glat eller skinnede, så noget skulle hun gøre for at slibe den ren? Hun sukkede opgivende, da hun lagde den fra sig og skubbede den ind midt på bordet. Rosalyn følte at hun tænkte længe over det, og derfor bemærkede hun ikke at Aron kom hen til hende. "Musik?" Gentog hun lettere forvirret, da hun havde mistet fokus på deres samtale, fordi hun var blevet frustreret over sin kniv. Hun ville jo gerne gøre et godt stykke arbejde.

Da han begyndte at forklare hende, hvad hun skulle gøre med kniven, lyste hun lige pludselig op. Selvfølgelig skulle den slibes på en slibesten, hvorfor havde hun ikke tænkt på det. "Selvfølgelig" lo hun lettere forlegen over at hun ikke selv havde tænkt det til ende. Hun vidste jo godt at den var sløv og derfor ville hun være nød til at gøre den skarp ved at slibe den. Hun fulgte med ham over til slibestenen og nikkede af hans instruktioner. "Jeg vil gerne prøve selv, først" svarede hun med et skævt smil. Ellers ville hun jo aldrig lære det.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 21.02.2025 19:24
aron  hvidste ikke helt hvorfor han sukket lidt og kysset hende dog stille på kinden da hun sagde hun ville gøre det selv forstod han det godt " det kan jeg godt forsåt hvorfor du villle prøve selv og det skal du safølige også ha lov til " svaret han stille og rejste sig op han gjorder det hele kalrt til hende mens han prøvet se sig omkring  hvad han kunne finde på at lave i  i mens han sagde så stille til hendes prøgesmål om muisk " ja der er musik i byen vi kan lukke smden tidlige og så tage der ned vis du har lyst til det altså " svaret han blidt  og fadt noget træ til en ødelagt  økse han ombart skulle lave som han hadet glemt lidt om han begyndte at snitte i træte så det begyndte at forme sig til en håndtag hans stemme var staddige blød  til hende han var dog lidt fursteret over det med kvinden stadige 

Aron hadet arlide været helt god til at snitte træ syntes han selv men han kunne da det meste i håndledet han smilte svagt han skulle selv finde noget pænt tøj at tage på så de kunne se pæne ud sammen til ballet i mit byen i dag han sukket lidt og forsøgte at arbajde noget mere han fandt ud af det var det  han gjorder bedst så kunne han slappe af i kroppen han svedte dog af og lugten af ham kom til at hænge i luften han søgert  hans muskler spændste vær gang og det ville også være godt at komme hjem og slappe lidt af i dag de to var stadige Trætte oven på i gå og det tænke han også var godt nok de gjorder det 
"jeg tager nomalt ikke der ned men tænke det også var noget for dig og og opleve der kommer både mad od drikke der " svaret han med en lætter smil på læben 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det gav et sæt i hende, da Jack kyssede hende på kinden. Underligt nok, så greb hun ud efter sit nye armbånd og drejede det rundt omkring håndleddet. Hvorfor insisterede han på fysisk kontakt, midt i smeden? Hvad nu hvis der var andre som så dem? Hun kunne slet ikke klare, hvis nogen ville ende med at kigge skævt til hende. De vil sikkert tænke, at det var hendes skyld, at hendes mester var blevet så kærlig. Derfor valgte hun også at fokusere på hendes arbejdsopgave, som hun nikkede til Aron og satte foden imod pedalen, så hun kunne se hvordan slibestenen drejede rundt. Hun skulle lige føle sig tryg med opgaven, før at hun placerede kniven imod stenen. Den første gnist gav hende et chok, men hun rystede det hurtigt af sig og fortsatte. Hun skævede lidt hen til ham, som han talte om musik i byen igen. Men havde det ikke travlt med dagens opgaver? "Har vi tid til det, Aron?" spurgte hun lettere forvirret, før at hendes blik røg ned på kniven igen, så hun kunne holde øje med den og sine fingre. Det lød da meget sjovt med en tur i byen, men hun havde aldrig prøvet noget i den dur og vidste faktisk ikke hvad der var forventet af hende. Hvis hun tog med.

Rosalyn var blevet fokuseret på opgaven igen, da Aron lige pludselig begyndte at tale til hende igen. Hun fik derfor ikke det hele med fra starten af. Hun skulle lige have slibestenen til at stoppe igen, som hun vendte blikket imod ham og rynkede let på panden. "Hvad sagde du?" spurgte hun undrende, som hun faktisk kun havde hørt ham åbne munden, men ikke hvad han havde sagt. "Vil du gerne derover?" Spurgte hun stille, som han var den eneste, der talte om det lige nu. Rosalyn havde ikke lige fået delen med, at han ikke normalt tog med til arrangementet, derfor var hun også overbevist om at det ville være irriterende for ham, hvis hun sagde fra.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 23.02.2025 17:58
aron føns lidt først da han så hun søgte ned mod armbådet  lidt han vendte sig mod hende lidt og begyndte at hammer lidt med hammeren igen han sukket lidt om som hun sagde  hvad sagde du han rystede lidt på hovde af hende måske det ikke var noget for hende af lige vel men han kikket lidt på hende dog igen  og tænke det var  beder at være ærlige " jeg tænke på om vi skulle tage der ned sammen " svaret han stille  men slog hammarn så hårdt ned mod jernet at det gab et brag  sprote små splinter ud det var blive for koldt  og aron måtte beskytte  sit ansiget mod dem han bande og solvet da stykkerne sad fast i armen på ham  han smed stille hammarn  mens han så ned på sin arm " pokkers !" sagde han lidt mere irterte på sig self  og gik rolige som om der ikke var sket noget hen mod boret og fadt en tank frem han hev dem stille ud af gagen og bed sig hårdt i underlæben da det dog gjord lidt ondt

han vidste ikke helt hvad han skulle gøre eller sige lige nu han gik dog ud i bag gråden da folk ikke skulle se ham komme tilskade med armen det blødte lidt ned fra ham og det efer lod spor da han gik han ville dog helst ikke have at Rosalyn så ham som svag lige der men det gjorder pokkers ondt at trække de stykker der nu sad fast i hans arm det var noget som han var vand til skete nogle gange men. hun var dog ikke skyld i det det her og der for tog han det også lidt rolige da han gik ud gemmen døren og satte sig på en tønde så folk ikke kunne se hvad der var sket det tog noget tid men han måtte lige sidde og få styrken i sin arm og korp igen da han kikket op mod skyren og sukket lidt ved at lende sig mod huset væg han hældte noget wisky på armen for at ranse såret det hadet tors alt brand sig lidt fast i huden på ham  ørne selv bliv lagt ned og bande og solvet lidt over det der var sket 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Måske de begge var for optaget af deres arbejde til faktisk at kunne fokusere på en samtale? Rosalyn ville i hvert fald gerne videre med hendes kniv, men hun kunne også fornemme, at der var noget, der generede Aron. Hans ord fik hende til at løfte begge bryn, før at hun bed sig i underlæben. Hun overvejede sine ord nøje, da hun ikke ville såre ham. "Vil du virkelig gerne følges med mig og ikke hende, kvinden fra før?" Spurgte hun overrasket, aldersmæssigt var de måske mere tilsvarende hinanden, end hende og Aron. Men det kunne hun jo heller ikke vide. Rosalyn ville nødigt komme i vejen for hans omgangskreds. Men hun kunne alligevel ikke lade vær med at smile lidt ved tanken om at han faktisk gerne ville invitere hende med. Hun skulle også lige til at sige ja, da han lige pludselig udbrød et lettere smertefuldt skrig. "Aron?" Kaldte hun lettere forskrækket, som hun så ham forsvinde ud af bagdøren. Nu var der kun lyden af slibestenen, som larmede. 

Rosalyn lagde kniven fra sig på bordet, som hun langsomt gik ud efter ham. Han havde fået et øjeblik for sig selv, før at hun skubbede døren op og stak hovedet ud for at se hvor han var henne. Hun fik øje på ham ved husmuren, som hun gik hen til ham og så ned på splinterne i armen. "Må jeg hjælpe dig?" Spurgte hun forsigtigt, da hun ikke ville støde ham, når han jo var en mand, der sikkert gerne ville klare sig selv. Så ville hun heller spørge om lov først.

"Hvad skal jeg have på i aften?" Spurgte hun efter noget tid, både for at få svar, men samtidig også for at få hans tanker på noget andet. Hvis de kunne snakke om musikken, maden og hvad påklædning der var forventet af gæsterne, så ville det måske være nemmere at trække de sidste splinter ud. "Hvis du altså kan danse med armen.." fortsatte hun med et svagt og skævt smil.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 23.02.2025 23:10
Aron løfte sit ene øre da Rosalyn åbnet ud til bag i smeden han kikket lidt på sin arm og så stille på rosalyn igen han nikket stille og blidt mens han løfte sin arm som bløte af de små  aron ville godt svare til det hun sagde først " jeg ...jeg ville heller følges med dig ja.." svaret han svagt og smilte og sambidt mens ørne bliv lagt ned  hans arm rystede lidt   men det ville være nemmer vis en anden kunne se  som sagt han var lige glad med deres alder hun var 20 han 29 så meget forskel var der jo heller ikke mellem dem hans øre bliv dog lagt lidt ned  det var også fordi han var så forbadet uhdelige hele tiden  hans øjne bliv dog søgt stille mod rosalyn  da hun spurte om hvad hun skulle have han bed sig lidt i læben 

"en pæn kjole noget du kan bevæge dig i vis du har ellers er jeg sikkert på min..mor kan hjælpe dig   " svaret han svagt og vente på at Rosalyn  han mærkede sit hjerte bankede af sted igen han var igen lige gald  hvad folk ville sige og det burde hun også være men måske alt det med hendes far var stadige i konfilkt men da Rosalyn sagde om han kunne danse med den arm han hadet smilte han lidt og kikket ned på sin arm  det var kun hans arm der var blive lidt såret ikke hans ben hun vile dog blive overaskede over hvad han kunne med en arm måske han skulle tage til en helere som kunne tage sig af sin arm lidt så den ville blive klar i aften 

"du ville blive overaskede over hvad jeg kan med en arm Ros " svaret han med et glimt i øjet  og et grin over hans læber han kunne sagtes stadige lave tinge vis hun vidste hvad smerte han var vand til når stømmen kom ud gemmen hans krop gjorder det jo også ondt på en måde men ikke så meget  han var en omvanderen batterie nogle gang og af og til skulle han af med alt sin strøm også det gjorder han tit og ofte under en storm for så kunne han give den skylden når et lyn ramte et eller andet sted selv om han ikke var stolt af det 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Rosalyn havde heldigvis ikke problemer med at se blod, så hun fik stille tørret det af med et klæde fra smeden, som så renest ud. Hun var dog forsigtig med ikke at prikke til hullerne, så det ville gøre mere ondt på ham. Hendes små fingre gjorde det nemt for hende at plukke de forskellige splinter ud, som hun lagde fra sig ved siden af bænken, de sad på. Hun løftede blikket, som han besvarede hendes spørgsmål, hvortil hun smilte kærligt til ham. "Så lad os følges" konkluderede hun, hun greb hans hånd og gav den et lille klem, før at hun fortsatte med splinterne og tørrede blodet af. 

Hun holdt en pause, da Aron talte om en pæn kjole. Sådan noget ejede hun ikke og hun ville heller ikke kunne skaffe noget hjemmefra. Men måske hun kunne være kreativ? Til hans forslag rødmede hun let. "Kan jeg passe noget af din mors tøj?" Spurgte hun forsigtigt, hendes frontparti var blevet større med årene.. noget der generede hende, men hvis Aron mente, at hans mor havde tøj, en kjole, som hun kunne passe, så var det bestemt en mulighed. 

Hun lo let af hans ord, som hun nikkede, hvis han mente at han godt kunne klare festen med den ene arm, så skulle hun ikke forhindre ham i at tage med. De skulle jo også følges sammen igen? Hun tørrede det sidste blod af, før at hun vinklede nogle stof omkring armen, så det kunne stoppe blødningen og ville forhindre at der kom snavs i sårene. Ellers ville han bare få en infektion og det kunne gøre frygtelig ondt. Så meget vidste hun, fra hendes jagt i skoven, der ikke altid var endt lige godt.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 24.02.2025 15:55
aron så lidt efter hinden som hun bevæget sig frem og tilbage  og da hun så to stille om hans pote smilte han stille selv og lod sine finger glide mellems hendes det var ikke fordi det gjorder ondt som så dan det var mere de store jern stykker han piv lidt over gjorder ondt " jeg ..tror .av ..at hun .av . har noget hun gemmer altid tøj " svaret han og lage sig dog tilbage da hun var færdige og begyndte at binde hans hånd han slappet dog af med det hun hadet gjort det før kunne han se og mærke  han så ind i hendes smukke øjen som kunne skære i gemmen ham følte han dog stille lage han pande mod hendes og lukket stille sine øjne " tak" viskede han blidt og mærkede vamren komme op sig han ville til vær en tid heller have rosalyn ind hende den anden 

som de var tætte så hans guld øjne ind i hendes smerten fra hans hånd kunne han næsten ikke mærke overhovet så det hadet hjulpe en hel del så  han førte stille den anden pote  over hendes kind og nusset den blidt  lugten af hende drav ham næsten til vandhvid men han ville ikke prasse sig på han ville lade hende komme til den her gang men han lod dog fingeren stille stryge sig over hendes læber  " jeg tror jeg færdige for i dag " viskede han blidt  hans hjerte slog der udadet han følte en mærklige varme i gemmen dem  han håbet dog hun kunne danse for ham selv var oki ikke den bedste men oki.

hans hale bliv også lagtsom søgt mod hendes ikke voldsomt men kærlige han så lidt ned mod hendes læber og ønskede de ville komme tætter på lige nu 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det gav et sæt i Rosalyn, hver gang at Aron sagde av, hun havde lyst til at undskylde hver gang, men nøjes med at gøre det med øjnene, da hun ikke ville bryde ind. Hun nikkede dog til hans ord,.som hun gerne ville give det et forsøg at spørge hans mor, selvom det virkelig lidt personligt.. hun kunne da ikke forvente at Aron's mor faktisk ville hjælpe hende, kunne hun? "Så spørger jeg hende.. hvis du fortæller mig, hvor hun bor, så kan du slappe af imellemtiden" forklarede hun. Rosalyn havde ikke planer om at Aron skulle være der, når hun skulle prøve tøj på. Det var alt for intimt. Og fik hende til at rødme ved tanken. Desuden så ville hun gerne overraske ham med hendes tøj, så derfor kunne han ikke rigtig komme med. Han skulle vel også gøre sig selv klar til senere? Hun smilte til ham, da han takkede hende for hjælpen. Det var bestemt det mindste hun kunne gøre for ham. Med alt det han havde gjort for hende. 

Rosalyn lænede sig ind imod hans kærtegn, da han nussede hendes kind, før at hendes blik gled ind i hans. Fingrene imod hendes læber, fik hende til at åbne munden ganske let, før at hun stak tungen ud og skinnede ganske let på hans pote. Det kom helt bag på hende, som hun trak hovedet til sig og kiggede væk. Hvorfor havde hun nu gjort det? Det var da upassende og underligt at slikke nogen på den måde. "Und.. undskyld" mumlede hun forvirret, da hun ikke vidste hvad der var gået af hende. Måske hun havde taget fejl af noget? Hun førte hænderne op til hendes kinder for at skjule den varme farve i den, før at hun kiggede væk og rejste sig op, hastigt.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 24.02.2025 17:35
han tænkte lidt over det da hun spurte om hvor hans mor bode her han smilte og skulle lige til at sige det men da hun begyndte at åbne munden blidt stoppet han hende igen men underet sig så over hun bliv helt rød og varm i kinderne og rejste sig hurtige op han stoppet hende dog halvejs  og rysted på hovde " det oki det føltes rat ros der var ikke noget forkert i det.. " svaret han svagt til hende som han holdte om hendes hænder hun var altid så hurtite han smilte lidt over det  han lagde dog poten på hendes kind igen og nusset hende igen for at sige det vare oki hun gjorder det han kunne godt lide

hvad hans mor andgik så " bor hun ved siden af bageren det ikke så lagt her fra " svaret han blidt mens han stod og nusset hende blidt han ville lade hende stoppe på grund af den lille smule han sukket lidt og så igen ind i hendes smukke øjne som han vente på hun forsatte med hendes berøgerien fra før han smilte svagt han var ikke sur på hende vis hun viste hvad hun godt kunne lide på den måde så var det ikke et problem for ham overhovet ikke han lod dog vær med at grine af det da han hvidste det nyt for hende der for skulle hun stadige komme med ham halen blive lagt omkring hende blidt mens de han sad og hun stod  

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det virkede bare så forkert, men også rigtigt på samme tid. Hun følte sig en smule trist over, at han var kommet galt afsted, men samtidig var hun også glad for at han så ud til at få det bedre. Måske det lidt var hendes fortjeneste, nu hvor hun havde lagt en mindre forbinding omkring hans arm. Blot for at minde ham om, at han skulle bruge armen med forsigtighed. Ellers ville han nok være slem til at bruge den som sædvanlig. Til at arbejde. Hun blev dog stadig forlegen, da han greb fat i hende og sagde, at det ikke var forkert, det hun havde gjort. Selvom det lidt virkede sådan. "Jeg ved ikke, hvad der gik af mig" mumlede hun en smule utydeligt, da hun virkelig ikke havde gjort det med vilje, men faktisk bare havde forsøgt at trøste ham. Nu hvor han var i smerter. Da han fortsatte med at nusse hendes kind, begyndte hendes hale langsomt at bevæge sig frem og tilbage, som hun stod og kiggede ned på ham.

Hun løftede det ene bryn ganske let og nikkede til hans beskrivelse. Det skulle være muligt at finde bageren ved at lugte sig til stedet og så måtte Aron's mor ikke være langt derfra. Det var i hvert fald noget hun kunne arbejde med og måske endda distrahere sig selv med. "Så må jeg heller finde din mor og se om hun har noget tøj til senere" svarede hun med et høfligt smil på læben, før at hun løftede den ene hånd imod hans kind og strøg ham ganske let over pelsen. Hvis hun skulle have chancen for at finde noget tøj i god tid, så måtte hun heller komme afsted. Ikke?
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 24.02.2025 18:44
aron mærkede den sevadnlige kilinden i kroppen når rose rørter ham på den her måde han lukket stille sine øjne og lod hende ud forske hans hovde blidt han sukket lidt nyndene mens hans finger strøg over hendes læber blidt igen han stog stille sin tunge over hendes hånd blidt   han syntes ikke der var noget forkert ved det her overhovet han holdte sin kind ind mod hendes hånd og mærkede vamren stinge op i kroppen han måtte være toldmodighe lidt i nu selv om det var svært hun loverte dog stille med sin hale men kunne ikke give slip på hende i nu " hmnme men ikke i nu " viskede han blidt  og så ned i hendes øjne  blidt han afvetede lidt hun gjorder det samme igen han kunne mærke det føltes rat bare at stå med hende her lige nu han ville ikke lade det stoppe i nu men de hadet også masser af tid til efter festen  

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det blev lige pludseligt meget intimt, som de endte med at stå tæt ved hinanden. Den lette berøring imod hans kind var blid og forsigtigt, som hun prøvede sig frem og faktisk ikke vidste hvor hun ville hen med det. Men som han så ud til at nyde det, så valgte hun at fortsætte. Det gav dog et sæt i hende, da han valgte at slikke hendes hånd. Hun rystede let på hovedet, men ikke fordi han skulle stoppe, mere fordi hun faktisk syntes at det kildede. Havde han følt det på samme måde? Hun drejede let med sit hovede for at skille på hans pote, før hun åbnede munden og tog en del af poten ind i hendes mund. Hun suttede ganske let, men slap hurtigt, som hun stivnede. Hendes egen reaktion var kommet helt bag på hende, som hun trak hånden til sig og foldede armene foran sig, som en slags barriere. "Hvad laver vi?" Spurgte hun forvirret, før at hendes hånd pillede ved armbåndet, det var nok hendes underbevidsthed, som forsøgte at bryde ud. Men Nyla var gemt væk og kunne derfor ikke komme hende til undsætning.

"Måske skulle jeg tage hen til din mor, så kan du også få styr på din arm?" Foreslog hun lettere prøvende. Hun lagde armene tæt omkring kroppen, pressede sine bryster sammen, så kavalergangen blev tydelig, selv igennem det tætsiddende tøj, som dækkede hendes krop til, så hun ikke blev ramt af noget varmt. Hun vendte blikket imod døren og trippede lidt med fødderne. Det var bedst sådan, ikke?
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 24.02.2025 19:07
aron sukket noget mere som hun nu forsøgte at sutte hans finger var hun ved af åbne sig og giv sige efter han smilte dog til hende igen da hun sagde hvad laver de han ville så meget gærne tætter på det hele var så svært lige nu men han valgte at lade hende komme til ham det var hans plan hele tiden dog kikket han lidt ned da hun lage en form for bariar op hun hadet store former det vidste aron jo godt men han sukket dog  lidt han rystede lidt på hovde for at komme til sig selv og smilte så sødt hun var lige som hans far på nogle dage op og ned af dage. han trak sig stille fra hende  men valgte at søge stille hen mod døren måske var det bedst hun gik hen til hans mor for at finde noget tøj og så de også kunne f snakket ud med hianden han vidste også der kun skulle et lille skub til igen før Rosalyn gav sig. men igen hun skulle komme til ham dog slikke han hende let på munden altså over hendes læber blidt mens han gik hen og åbnet døren og  skulle til at gå 

hun gjorder ellers så det bedste for ham kunne han mærke men hun var stadige lidt usikker på nogle ting men de var kommet en skridt nærmer hianden som aron også ønskede det og det var han også kun glad for han " hehe efter dig ros min enge " svaret han blidt og bukket hovde lidt mod hende han var jo opdarget som sådan da hans øre faldt lidt ned som de stod der han skulle også gøre sig klar til festen/ballet eller hvad det nu var 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det var svært at forstå kroppens signaler og samtidig have hovedet med. Derfor var hun nød til at spørge Aron i håbet om at han kunne opklare nogle ting for hende, men desværre så undveg han hendes spørgsmål og efterlod hende med tankerne. Det virkede fuldkommen forkert, men hans pote var bare så blød og varm. Hun kunne ikke lade vær, men endte alligevel med at trække sig en smule for ikke at overskride sine egne grænser. Det virkede ikke som om Aron havde problemer med noget af det, nej, tværtimod så virkede det som om at han opfordrede hende til at fortsætte. Men det kunne hun ikke. Hun skulle videre. De skulle videre. Deres veje måtte skilles, så hun også kunne få styr på sine tanker og den underlige følelse, hun bar rundt på i brystet. Det klemte lidt.

Rosalyn gøs lettere forvirret, som han slikkede hende over læben. Det var da en besynderlig gestus, eller var det normalt for ham? Hun kunne ikke rigtig ryste følelsen af sig og valgte i stedet at nikke til hans ord, som hun strøg igennem døren, ind igennem smeden og ud på den anden side. Kursen var lagt imod bageren og dernæst Aron's mor. Hvilket også var grænseoverskridende. Når man ikke kendte hende. Eller resten af hans familie. Men hun skulle jo bare låne noget tøj.

Rosalyn har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8